Receptie

Beoordelingen van Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest

3 out of 5
Bastion Hotel Amsterdam Zuidwest
Hendrikje Stoffelstraat 60, Amsterdam

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 172 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 450 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 251 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 86 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 41 van 1000 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Muhterem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good hotel. The only negative thing is that it is next to a highway. Very noisy. They should install 2 or 3 layered windows.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Er is wel wat veranderd na al die jaren wij gaan ook in het bastion van Roosendaal omdat daar mijn dochter woont. Vooral Amsterdam is iets achteruit gegaan ,kleine badkamer er is niet veel ruimte.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jorsien

Reisde met partner
Gemiddeld
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Leroy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Lorenzo

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
Hotel ruikt muf, wc in de lobby was vies en op onze kamers lag allemaal zand van de vorige ‘bewoner’. Het koffieapparaat werkte niet en in de bijbehorende glazen zat stof en haar. Het is dat ik veel gezopen had en daardoor nog wel lekker geslapen heb. PS: meneer achter de balie die nachtdienst had was wel erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Mart

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en centraal gelegen hotel
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

meryem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room was clean and service was very good
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Leon

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Prijs/kwaliteit-verhouding niet helemaal geweldig. Koffie en thee is/zijn gratis, dat is wel goed.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Juan

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Roy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was veel te warm. De rest alles goed
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Lianne

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor alleen overnachten in Amsterdam, paar minuten van de metro. Vooral hotel voor forenzers, die in de buurt werken. Personeel was vriendelijk, ontbijt prima. Badkamer was erg klein.
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Rebekka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima prijs voor een prima kamer. Fijne afstand vanaf Paradiso en Holland Casino. In de kamer was er ook weinig omgevingsgeluid. Er was geen goede plek om fiets te parkeren.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, simpel maar genoeg
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

André

1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Monica van

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Ik heb het zo koud gehad De kachel deed het niet En ze konden er niks aan doen Wel extra dekens gekregen Maar dat mocht niet baten Helemaal niet geslapen We konden bijna roken van de kou Wat een slechte kamer Er was al eerder over geklaagd
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prima kamer. Helaas geen optie om thee te maken (wel koffie). De badkamer was veel te donker; slechts één lampje boven de spiegel.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Manuela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn!
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Dana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

joanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Cor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes vriendelijke medewerkers
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Emma

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Normaal/ goed/ vriendelijk/ zoals ee hotel hoort te zijn.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Goed voor een nachtje slapen, kleine kamer en badkamer Ontbijt prima
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hebben alleen in het hotel overnacht. Prijs/kwaliteit OK. Eigen parkeervoorziening. Tram op 8 minuten lopen naar de Dam.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Fedde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

herman, friesland

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Eenvoudig maar netjes
Personeel was vriendelijk, hotel was eenvoudig en kamers schoon. Badkamer erg klein en koffieapparaat werkte niet goed. Ook niet na hulp van personeel.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van karo op 25 okt 2018
Beste Herman, Dank u wel voor uw prachtige beoordeling. Wat geweldig om te zien dat onze collega’s het verschil voor u hebben kunnen maken. Dit keer alleen niet bij het support geven voor het bedienen van het koffiezetapparaat. We zullen uw feedback oppakken. We zien er naar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij Bastion Hotels. Met vriendelijke groet, Customer Support Bastion Hotels^KS

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Laila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Richy

Negatief: Personeel en service
Mijn reservering was niet doorgekomen, terwijl het bedrag wel was afgeschreven. Hierdoor heb ik een ander hotel moeten nemen.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

m

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
uitstekend verblijf met klein luchtje
Aardige staf, nette kamer, prima ontbijt, rioollucht op kamer. Opmerking werd erkend kregen korting. En dat is netjes geregeld.

4/10 – Matig

jan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
with only a view on the Highway????
terrible, middle of nowhere, expensive, no proper food, no restaurants near by, noisy, not just because you are ON THE HIGHWAY. A deserted playground made us wait for the Terminator scene of the Big Mushroom cloud

8/10 – Goed

Johannes, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is schoon en netjes
Het hotel is netjes en schoon en het is prettig om te verblijven
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Dicht bij de locatie waar ik moest werken,
Goed hotel voor een goeie prijs. Het parkeren had wat goedkoper of vrij gemogen
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Voor de prijs niet te klagen. Het is er schoon en alles is aanwezig. Ontbijt ontbreekt helaas.de was tafel kraan is wat te kort. Er kan net een kop onder. De waterkokertje is net te groot. Verder tevreden
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

ingrid , amsterdam zuid west

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel En vriendelijk personeel Schone kamers
is echt een aanrader Alleen één minpuntje is Er zijn geen winkels in de buurt
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

FLC

Positief: Personeel en service
Gebouw kan een goede onderhouds beurt gebruiken. Gedateerde ontvangst, trappenhuis en kamers, kamers zijn wel schoon Personeel is vriendelijk
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Solly

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matig hotel met vriendelijk personeel
Heel vriendelijkk personeel. Alleen zijn de kamers echt verouderd en was onze kamer niet echt goed schoongemaakt. Vieze ramen en deuren.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Carol Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik was er maar voor één nacht, moest al heel vroeg naa het vliegveld. Hinderlijk was dat rond 01:10 uur s'nachts het alarm ging en dan schrik je wakker en weet niet wat er aan de hand is.
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
vriendelijke bediening
Bed was iets te zacht. Lawaaierig, zelfs gesnurk vanuit de aanpalende kamer was te horen. Ontbijt en restaurant waren OK

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ik kon daar niet overnachten vanwege muizen
bij het binnen treden van de hotel lijkt het wel allemaal mee te vallen maar toen ik de muis zag in het restaurant gedeelte was ik al meteen minder blij. eenmaal naar de kamer schrok ik echt muizen op me kamer. ben direct gaan uitchecken.

6/10 – Redelijk

Henri, Gem. Meppel

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Redelijk hotel
Hotel naast A 10 zonder veel overlast. Tramhalte voor centrum A'dam op 5 min lopen. Kamers mogen wel een beetje schoner zijn. Wastafel veel te klein. Je stoot je hoofd bij het spoelen van de mond aan het planchet. Verder is kamer goed om te slapen.

8/10 – Goed

Hubertus, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel prettig gelegen aan de rand van de hoofdstad
Om gezellig een dagje Amsterdam te doen, hebben wij voor dit hotel gekozen. Ten 1e is het hotel met de auto makkelijk te bereiken. Ten 2e is het centrum van stad makkelijk met OV te bereiken. Zowel tramlijn 1 en 17 rijden naar het centrum en de halte ligt op loopafstand van het hotel. Als je licht slaapt, dan adviseer ik om te vragen naar een kamer aan de voorkant van het hotel. De kamers aan de achterkant grenzen namelijk aan de talud van de ringweg A10 en daar gaat best wel veel verkeer over. De kamer is netjes. Geen overdreven luxe, maar toch prettig en gezellig aangekleed. Douche/toilet prima verzorgd. Verder zijn de dames aan de balie/bar heel behulpzaam bij het uitleggen hoe je met het OV naar het centrum rijdt.
Reactie van Bastion Hotels op 25 dec 2016
Wat fijn om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest Hubertus. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om dit in een review online te plaatsen! Heel graag tot de volgende keer. Met gastvrije groet, Bastion Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van General Manager op 14 dec 2016
Thank you very much for this great review score! We are pleased to have welcomed you in Amsterdam. Looking forward welcoming you again soon! Warm regards, Bastion Hotels

8/10 – Goed

Gerrit jan, Den Haag

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bastion Amsterdam
Prima voor een nachtje!
Reactie van General Manager op 8 sep 2016
Goed om te zien! Graag tot de volgende keer :-)

10/10 – Uitstekend

Addy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Ali, Cherkaoui

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Maar, in me bed heb ik vlekje bloed gevonden ik heb ook fotos. Gemaakt tegen receptie gezegd. Niet. Schoon
Reactie van Bastion Hotels op 12 jul 2016
Beste Ali, Allereerst bedanken we u hartelijk voor uw verblijf bij ons in Amsterdam. We bieden onze verontschuldidingen aan voor het de vlekjes op de lakens. U geeft aan dat u dit aan de receptie heeft getoond, wij hopen dat zij u hiermee hebben kunnen assisteren?

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Thank you for your stay with us. We are looking forward welcoming you again!