Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 172 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
172
Gastenscore: 8 - Goed. 450 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
450
Gastenscore: 6 - Redelijk. 251 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
251
Gastenscore: 4 - Matig. 86 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
86
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 41 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
41
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Muhterem
Reisde met partner
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good hotel. The only negative thing is that it is next to a highway. Very noisy. They should install 2 or 3 layered windows.
Muhterem
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Yvonne
Reisde met partner
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Er is wel wat veranderd na al die jaren wij gaan ook in het bastion van Roosendaal omdat daar mijn dochter woont.
Vooral Amsterdam is iets achteruit gegaan ,kleine badkamer er is niet veel ruimte.
Yvonne
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Jorsien
Reisde met partner
5 nov 2023
Gemiddeld
Jorsien
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Leroy
3 aug 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leroy
2 nachten verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Lorenzo
Reisde met een groep
9 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
Hotel ruikt muf, wc in de lobby was vies en op onze kamers lag allemaal zand van de vorige ‘bewoner’.
Het koffieapparaat werkte niet en in de bijbehorende glazen zat stof en haar. Het is dat ik veel gezopen had en daardoor nog wel lekker geslapen heb.
PS: meneer achter de balie die nachtdienst had was wel erg vriendelijk.
Lorenzo
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Mart
Reisde met partner
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en centraal gelegen hotel
Mart
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
meryem
Zakenreiziger
5 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room was clean and service was very good
meryem
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Leon
Reisde met een groep
5 apr 2023
Positief: Personeel en service
Prijs/kwaliteit-verhouding niet helemaal geweldig. Koffie en thee is/zijn gratis, dat is wel goed.
Leon
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Juan
18 mrt 2023
Juan
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Roy
Reisde met partner
12 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was veel te warm. De rest alles goed
Roy
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Lianne
3 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor alleen overnachten in Amsterdam, paar minuten van de metro. Vooral hotel voor forenzers, die in de buurt werken. Personeel was vriendelijk, ontbijt prima. Badkamer was erg klein.
Lianne
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Rebekka
Reisde met partner
19 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Prima prijs voor een prima kamer. Fijne afstand vanaf Paradiso en Holland Casino. In de kamer was er ook weinig omgevingsgeluid. Er was geen goede plek om fiets te parkeren.
Rebekka
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Karin
29 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Karin
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Sandra
29 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, simpel maar genoeg
Sandra
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
André
23 jan 2023
André
1 nacht verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Monica van
Reisde met partner
23 jan 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Ik heb het zo koud gehad
De kachel deed het niet
En ze konden er niks aan doen
Wel extra dekens gekregen
Maar dat mocht niet baten
Helemaal niet geslapen
We konden bijna roken van de kou
Wat een slechte kamer
Er was al eerder over geklaagd
Monica van
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Andreas
Zakenreiziger
4 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Prima kamer. Helaas geen optie om thee te maken (wel koffie). De badkamer was veel te donker; slechts één lampje boven de spiegel.
Andreas
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Manuela
Reisde met partner
1 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn!
Manuela
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Dana
Reisde met een groep
12 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Dana
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
joanne
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
joanne
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Cor
Reisde met familie
7 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes vriendelijke medewerkers
Cor
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Emma
29 mei 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emma
2 nachten verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Normaal/ goed/ vriendelijk/ zoals ee hotel hoort te zijn.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 jan 2020
Goed voor een nachtje slapen, kleine kamer en badkamer
Ontbijt prima
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Hebben alleen in het hotel overnacht. Prijs/kwaliteit OK. Eigen parkeervoorziening. Tram op 8 minuten lopen naar de Dam.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Fedde
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fedde
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
herman, friesland
15 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Eenvoudig maar netjes
Personeel was vriendelijk, hotel was eenvoudig en kamers schoon.
Badkamer erg klein en koffieapparaat werkte niet goed. Ook niet na hulp van personeel.
herman
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van karo op 25 okt 2018
Beste Herman,
Dank u wel voor uw prachtige beoordeling. Wat geweldig om te zien dat onze collega’s het verschil voor u hebben kunnen maken. Dit keer alleen niet bij het support geven voor het bedienen van het koffiezetapparaat. We zullen uw feedback oppakken.
We zien er naar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij Bastion Hotels.
Met vriendelijke groet,
Customer Support Bastion Hotels^KS
8/10 – Goed
Jan
23 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Laila
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laila
2 nachten verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Richy
25 jul 2018
Negatief: Personeel en service
Mijn reservering was niet doorgekomen, terwijl het bedrag wel was afgeschreven. Hierdoor heb ik een ander hotel moeten nemen.
Richy
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
m
31 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
uitstekend verblijf met klein luchtje
Aardige staf, nette kamer, prima ontbijt, rioollucht op kamer. Opmerking werd erkend kregen korting. En dat is netjes geregeld.
m
4/10 – Matig
jan
26 mrt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
with only a view on the Highway????
terrible, middle of nowhere, expensive, no proper food, no restaurants near by, noisy, not just because you are ON THE HIGHWAY.
A deserted playground made us wait for the Terminator scene of the Big Mushroom cloud
jan
8/10 – Goed
Johannes, Nijmegen
21 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is schoon en netjes
Het hotel is netjes en schoon en het is prettig om te verblijven
Johannes
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Dicht bij de locatie waar ik moest werken,
Goed hotel voor een goeie prijs. Het parkeren had wat goedkoper of vrij gemogen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Voor de prijs niet te klagen. Het is er schoon en alles is aanwezig. Ontbijt ontbreekt helaas.de was tafel kraan is wat te kort. Er kan net een kop onder. De waterkokertje is net te groot. Verder tevreden
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
ingrid , amsterdam zuid west
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel En vriendelijk personeel Schone kamers
is echt een aanrader Alleen één minpuntje is Er zijn geen winkels in de buurt
ingrid
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
FLC
20 jan 2018
Positief: Personeel en service
Gebouw kan een goede onderhouds beurt gebruiken.
Gedateerde ontvangst, trappenhuis en kamers, kamers zijn wel schoon
Personeel is vriendelijk
FLC
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Solly
9 nov 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matig hotel met vriendelijk personeel
Heel vriendelijkk personeel. Alleen zijn de kamers echt verouderd en was onze kamer niet echt goed schoongemaakt. Vieze ramen en deuren.
Solly
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Carol Ann
19 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik was er maar voor één nacht, moest al heel vroeg naa het vliegveld.
Hinderlijk was dat rond 01:10 uur s'nachts het alarm ging en dan schrik je wakker en weet niet wat er aan de hand is.
Carol Ann
1 nacht verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service
vriendelijke bediening
Bed was iets te zacht.
Lawaaierig, zelfs gesnurk vanuit de aanpalende kamer was te horen.
Ontbijt en restaurant waren OK
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
9 apr 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ik kon daar niet overnachten vanwege muizen
bij het binnen treden van de hotel lijkt het wel allemaal mee te vallen maar toen ik de muis zag in het restaurant gedeelte was ik al meteen minder blij. eenmaal naar de kamer schrok ik echt muizen op me kamer. ben direct gaan uitchecken.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Henri, Gem. Meppel
3 apr 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Redelijk hotel
Hotel naast A 10 zonder veel overlast. Tramhalte voor centrum A'dam op 5 min lopen. Kamers mogen wel een beetje schoner zijn. Wastafel veel te klein. Je stoot je hoofd bij het spoelen van de mond aan het planchet. Verder is kamer goed om te slapen.
Henri
8/10 – Goed
Hubertus, Zoetermeer
21 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel prettig gelegen aan de rand van de hoofdstad
Om gezellig een dagje Amsterdam te doen, hebben wij voor dit hotel gekozen. Ten 1e is het hotel met de auto makkelijk te bereiken. Ten 2e is het centrum van stad makkelijk met OV te bereiken. Zowel tramlijn 1 en 17 rijden naar het centrum en de halte ligt op loopafstand van het hotel.
Als je licht slaapt, dan adviseer ik om te vragen naar een kamer aan de voorkant van het hotel. De kamers aan de achterkant grenzen namelijk aan de talud van de ringweg A10 en daar gaat best wel veel verkeer over.
De kamer is netjes. Geen overdreven luxe, maar toch prettig en gezellig aangekleed. Douche/toilet prima verzorgd.
Verder zijn de dames aan de balie/bar heel behulpzaam bij het uitleggen hoe je met het OV naar het centrum rijdt.
Hubertus
Reactie van Bastion Hotels op 25 dec 2016
Wat fijn om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest Hubertus. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om dit in een review online te plaatsen! Heel graag tot de volgende keer.
Met gastvrije groet,
Bastion Hotels
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
Reactie van General Manager op 14 dec 2016
Thank you very much for this great review score! We are pleased to have welcomed you in Amsterdam. Looking forward welcoming you again soon!
Warm regards,
Bastion Hotels
8/10 – Goed
Gerrit jan, Den Haag
5 sep 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bastion Amsterdam
Prima voor een nachtje!
Gerrit jan
Reactie van General Manager op 8 sep 2016
Goed om te zien! Graag tot de volgende keer :-)
10/10 – Uitstekend
Addy
16 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Addy
4/10 – Matig
Ali, Cherkaoui
9 jul 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Maar, in me bed heb ik vlekje bloed gevonden ik heb ook fotos. Gemaakt tegen receptie gezegd. Niet. Schoon
Ali
Reactie van Bastion Hotels op 12 jul 2016
Beste Ali,
Allereerst bedanken we u hartelijk voor uw verblijf bij ons in Amsterdam. We bieden onze verontschuldidingen aan voor het de vlekjes op de lakens. U geeft aan dat u dit aan de receptie heeft getoond, wij hopen dat zij u hiermee hebben kunnen assisteren?
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jun 2016
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
Thank you for your stay with us. We are looking forward welcoming you again!