Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Express Amsterdam - Schiphol, an IHG Hotel

3 out of 5

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 423 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 398 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

olivia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel’s description on its facilities is misrepresenting. The Hotel’s web-site describes that its rooms have in-room heating and A/C controls. After our repeated complaints on 16.4.2024 and 17.4.2024, the duty manager Mr. Dario Tasende explained that the hotel provided only central heating for all rooms, and there was no individual A/C controls at the moment. To compensate our discomfort, Mr. Dario promised to refund one night’s hotel fee.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

CTA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel zelf was top. Kamer heeft precies wat je nodig hebt. Ontbijt idem dito. Alles was netjes en schoon. Enige vervelend wat wij hebben ervaren is dat er precies naast het hotel gebouwd wordt. Dus al vroeg hoor je de werklui bezig. Hotel ligt daardoor ook tussen veel steigers, zand en bouwwerken.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van RE op 23 jan 2024
Hi Anonymous! It warms our hearts to read such a positive review score. We are dedicated to making every guest's stay memorable, and we're thrilled to have achieved that with you. Your review score motivates us to continue delivering exceptional service. We can't wait to have you again soon! With regards,RalphInterim General Manager

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff clean accommodation! Loved it !l
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front desk. op 20 dec 2023
Thank you for your positive review! We're delighted you enjoyed and appreciated our friendly staff. We look forward to welcoming you back soon! Safe travels!

6/10 – Redelijk

paul

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van RE op 23 jan 2024
Dear Paul, thank you for sharing your experience. We're genuinely grateful for yours review. We'll continue to provide top-notch service and we hope that we will be able to welcome you back in the nearest future.With kind regards,Ralph Interim General Manager

8/10 – Goed

Natasa

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van RE op 23 jan 2024
Dear Natasa, Thank you for taking your time to share your experience. We're truly grateful for your positive review. It's wonderful to know that you had a great time with us. We hope that we will be able to welcome you back in the nearest future. Thanks! Kind regards, With regards,RalphInterim General Manager

6/10 – Redelijk

Rob

Reisde met partner
A lot of building activities in the surroundings due to which it is hard to reach the hotel by foot from the trainstation.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van RE op 14 nov 2023
Dear Rob,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express AMSTERDAM - SCHIPHOL.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.Again, thank you for choosing Holiday Inn ExpressSincerely,Ralph EcuryInterim General Manager

4/10 – Matig

Jort

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is ver van schiphol!
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nordin

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zamel
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Sandra

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marga

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and friendly staff!
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Sjaak

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Koos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Kim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
2 persoons kamer geboekt.. in dit hotel krijg je dan een oud bed van 1.40 waar de veren doorheen springen.. de omgevong van het hotel is 1 groot bouwterrein, alles is erg slecht aangegeven. Het ontbijt was goed verzorgd.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Ben

1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Inessa

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte ventilatie
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Roselinda

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I recommend this hotel
Warm reception. The room is clean. Though I do not like the bed mattress which is too wobbly. The breakfast is ok for the price of the room but too basic for my taste.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Johannes GMP

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hmmm...they did not point this out in advance..
Hmm...a building dump. No hotel restaurant in the hotel so they refer you to restaurants whereby you need to walk in the dark through a high rise building site w/o any visible security. The hotel is fine but does not have an airport shuttle.
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen shuttle naar schiphol wat wel op de site staat
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Prathibha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was good. The hotel debited rent twice which was not a good experience.. Anyways it was returned.
5 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel bevindt zich middenin een bouwput en zou niet open mogen zijn voor gasten.
2 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Wij vonden de kamers wat verouderd en de bedden waren erg hard. Bij het ontbijt moest 1 mevrouw alles in haar eentje regelen met als gevolg dat heel veel op.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van fo op 4 mrt 2022
Beste Anonymous, Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw verblijf bij ons te beoordelen. Ik zie dat u aangeeft dat u de kamers wat verouderd vind, en de bedden hard. Dankuwel voor uw feedback, iop deze manier kunnen wij onszelf blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Front Office Team Holiday Inn Express Schiphol.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van fo op 4 mrt 2022
Dear Anonymous, Thank you for the time it took you to complete this survey. We are happy to read that we have been able to meet your expectations during your stay. We hope to welcome you back sometime in the future. Kind Regards, Front Office Team Holiday Inn Express Schiphol.

8/10 – Goed

Nic

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Front Office op 23 jan 2022
Dear Nic, Thank you for the time it took you to complete this survey. I am very happy to read that we have been able to meet your expectations during your stay. We hope to welcome you back sometime in the future. Kind Regards, Front Office Team Holiday Inn Express Schiphol.

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel lag een beetje afgelegen ,maar qua prijs/ kwaliteit verhouding uitstekend
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Kelly Mae op 17 nov 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback betreft ons hotel Holiday Inn Express Schiphol. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen! Kind regards, Front Office Team

10/10 – Uitstekend

FLC

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Front office team Holiday Inn Express op 11 nov 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 13 sep 2021
Dear Alex, Thank you for rating us a 10 out of 10! Looking forward to welcome you again. With kind regards, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

8/10 – Goed

Ans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie en goede mooie kamer, fijn bed. Broodjes ontbijt waren te hard om te snijden
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 13 sep 2021
Beste Ans, Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw recente verblijf bij ons. Wij geven uw commentaar door aan het ontbijtteam ter verbetering. Bedankt voor het onder het aandacht brengen hiervan. Met vriendelijke groet, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

10/10 – Uitstekend

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 30 jul 2021
Dear Marcel, Thank you for your 10 out of 10 rating! Looking forward to welcome you back. Kind regards,

8/10 – Goed

steven

1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 9 jun 2021
Dear Steven, Thank you for taking the time to write a review regarding your stay with us and choosing our hotel. Great to read that you rate your stay 8 out of 10. Hopefully, we can welcome you again. With kind regards, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 25 mei 2021
Dear guest, Thank you very much for taking the time to write a review regarding your stay with us and choosing our hotel. Great to read that you rate your stay 5 out of 5. Hopefully, we can welcome you again. With kind regards, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 2 feb 2021
Good morning Thank you for your 10 star rating! Looking forward to welcome you again! With kind regards, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De boeking van hotel.com was niet bekend bij Hollyday Inn Express. Dat betekende een half uur wachten van 12.00 tot 00.30 uur. En dit na een reis van 13 uur! Gelukkig heeft het hitel het opgelost. Wiens fout was dit nu?
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Jorinda op 14 mrt 2020
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw recente verblijf bij ons. Wij waarderen uw feedback. Geweldig om te lezen dat u uw verblijf 10 op 10 beoordeelt. Het spijt ons om te horen dat uw reservering niet bekend was bij ons. Wij hopen u graag een volgende keer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Liam op 9 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your 5 - 5 review, we hope to welcome you back to the hotel again. Kind regards, Liam Berry Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed ontvangen vriendelijk personeel alleen diner laat te wensen over.ook is het spijtig dat je moet betalen voor de parking
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 4 mrt 2020
Beste Patrick, Dank u wel voor het delen van uw feedback naar aanleiding van uw recente verblijf bij ons. Goed te horen dat u uw verblijf met een 10 heeft beoordeeld. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

10/10 – Uitstekend

Godelieve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 25 feb 2020
Dear Godelieve, Thank you for rating your recent stay with us a 10 out of 10! Hope to see you again. With kind regards, Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 18 feb 2020
Good morning, Thank you for rating your stay with us. Looking forward to welcome you again. With kind regards, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel, vlakbij centrum van hoofddorp en perfecte shuttle naar schiphol
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 18 feb 2020
Good morning, Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay with us. We look forward to welcome you again soon. With kind regards, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 18 feb 2020
Good morning, Thank you for rating your recent stay with us. We look forward to welcome you again soon. With kind regards, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Liam op 20 jan 2020
Dear guest, Thank you for your 4 -5 review. Kind regards, Liam Berry Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 14 jan 2020
Good morning, Thank you for your 5 star review. Hope to see you again. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

sietske

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een overnachting
Wij vonden het een prima hotel voor een nachtje Amsterdam. Geboekt omdat we na afloop van een concert niet helemaal terug naar Overijssel hoefde te rijden. Eenvoudig ontbijt maar wel heel lekker en vers.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Liam op 20 jan 2020
Beste Sietske, Bedankt voor je feedback, we zijn blij dat je een zeer aangename overnachting bij ons hebt gehad. Vriendelijke groeten, Liam Berry Front office manager

10/10 – Uitstekend

Peggy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed luchthavenhotel met uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Liam op 20 jan 2020
Beste Peggy, Bedankt voor je vriendelijke beoordeling, we zijn erg blij dat je een geweldig verblijf hebt gehad en kijken ernaar uit je terug te verwelkomen in het hotel. Vriendelijke groeten, Liam Berry Front office manager

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol op 18 feb 2020
Dear Maria, Thank you for your 10 star review! Looking forward to see you again. with kind regards, Team Holiday Inn Express Amsterdam Schiphol

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Liam Berry op 18 dec 2019
Dear Nicole, Thank you for your 10 - 10 review, we do hope to welcome you back to the hotel soon. Kind regards, Liam Berry Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Liam Berry op 18 dec 2019
Dear Ron, Thank you for your 10 -10 review, we hope you had a great stay and we look forward to welcoming you back to the hotel. Kind regards, Liam Berry Front Office Manager