2 restaurants, breakfast, lunch, dinner served; international cuisine

Beoordelingen van Hotel ibis Schiphol Amsterdam Airport

3 out of 5
Hotel ibis Schiphol Amsterdam Airport
Schipholweg 181, Badhoevedorp

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 372 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 300 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 171 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 101 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 64 van 1008 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Evelien

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Handige shuttlebus naar Schiphol
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 20 apr 2024
Beste Evelien,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons te horen dat onze shuttlebusservice naar Schiphol aan uw verwachtingen voldeed en dat de algehele staat van het hotel evenals onze dienstverlening positief door u werden ervaren.Wij betreuren het echter dat de netheid van uw kamer niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Ons team streeft ernaar om alle gasten een onberispelijke kamer te bieden, en uw opmerkingen zijn belangrijk voor ons. We zullen blijven inzetten op dagelijkse zorgvuldigheid om deze ervaringen te verbeteren.Nogmaals dank voor uw waardering van onze service en de conditie van ons hotel. We vinden het fijn dat deze aspecten bijgedragen hebben aan een positieve ervaring tijdens uw verblijf.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

T.J.A.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 26 mrt 2024
Beste gast,Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Paul

Reisde met partner
Only for one night it was sufficient!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 6 mrt 2024
Dear Paul,Thank you for this positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Willy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Marinus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 1 feb 2024
Beste Marinus, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachten Schiphol
Voor koppel met twee koffers is de ruimte wel klein, maar voor één nacht goed te doen. Wat echter absoluut niet kan, is schimmel in de badkamer.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 28 jan 2024
Beste René,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review.We zijn blij te horen dat onze dienstverlening hoog gewaardeerd wordt en dat u onze service en kamercomfort positief beoordeelt. Het spijt ons te vernemen dat u schimmel in de badkamer heeft aangetroffen. Hygiëne en netheid staan bij ons hoog in het vaandel, en we streven naar dagelijkse huiselijkheid van alle faciliteiten. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze standaarden te waarborgen.Hartelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 – Matig

Roy

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 28 jan 2024
Dag Roy,We stellen het op prijs dat u een berichtje achterlaat.Wat jammer dat u niet helemaal tevreden was met de service en de hygiëne. We horen graag wat we op dit gebied kunnen verbeteren.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

T.J.A.

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Locatie is prima. De kamer rook erg muf en in de bar kon je alleen met cashgeld betalen; bij het uitchecken hoorden we dat er een probleem was met de pin. 1Ons werd door het personeel alleen verteld dat je niet kon pinnen of met creditcard betalen. Heel bijzonder en vooral jammer voor een airport hotel.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 23 jan 2024
Beste gast,We danken u voor uw feedback.We zijn blij te horen dat de locatie van ons hotel naar wens was. Het spijt ons te horen dat uw kamer niet voldeed aan de verwachte frisheid; dit is zeker niet de standaard die wij nastreven. Betreffende de betaalmethoden in de bar, willen we benadrukken dat wij normaal gesproken diverse betaalmogelijkheden bieden en dat het ongemak met de pinbetalingen een uitzonderlijke situatie was. Wij hopen dat dit geen afbreuk heeft gedaan aan uw algehele ervaring en willen u verzekeren dat wij voortdurend streven naar verbetering.In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Ellen

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 2 feb 2024
Beste Ellen,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Duty ManagerIBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 27 jan 2024
Dear Cornelis,Thank you for your kind feedback.We're thrilled to hear that you found the room cleanliness and the overall condition of our hotel to be impeccable, and that the service provided by our team met your expectations. Our staff strives to maintain the highest standards of cleanliness and we're pleased that this was reflected during your stay. It's also rewarding to know that you appreciated the efforts of our service team who are dedicated to making our guests' experiences as pleasant as possible.We hope to have the pleasure of welcoming you back. With kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Evelyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They are very honoured, organised and put your travelling time into consideration, by providing a shuttle service bus, was a top notch 👌 👏
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 31 dec 2023
Dear Evelyn,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We're thrilled to hear that our shuttle service added convenience to your travels and you found it to be exceptional. Your appreciation for the cleanliness of our rooms and the overall condition of our establishment is greatly valued. We're also glad to see that our service met your expectations and that our room amenities contributed positively to your stay.It would be a pleasure to have you return on a future occasion.Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Steve

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 31 dec 2023
Beste Steve, Bedankt voor uw feedback.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Nelson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 19 dec 2023
Dear Nelson,Thank you for taking the time to share your opinion with us.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you again.Best regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke Hotel en goeie service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 19 dec 2023
Beste Maria,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn verheugd te horen dat u de netheid van onze kamers, de staat van ons hotel, de service en de kamerfaciliteiten als uitstekend heeft ervaren. Ons team werkt met toewijding om ervoor te zorgen dat onze gasten genieten van een comfortabele en aangename ervaring, en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Andie

Positief: Netheid, personeel en service
I didn't like the cold shower in the morning. It didn't get warm even after a few minutes of running
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 3 dec 2023
Dear Andie, thank you for taking the time to share your experience with us.We're glad to hear that our efforts in maintaining high standards of cleanliness and service were recognized during your stay. It's disappointing to learn about the issue you faced with the shower temperature. Please rest assured that our maintenance team is on call to resolve such concerns promptly, ensuring that all guests have a comfortable experience. Our goal is always to provide a welcoming environment, and we're committed to improving our facilities continuously.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future. Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Roelof

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 3 dec 2023
Beste Roelof,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 – Matig

Joep

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ruben

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een nachtje, je hoort wel wat vliegtuigen van Schiphol
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 14 nov 2023
Beste Ruben,Hartelijk dank voor deze beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw verblijf, ook al was het maar voor één nacht. Wat betreft het geluid van de vliegtuigen van Schiphol, willen we u erop wijzen dat we kamers hebben met een rustigere ligging en dubbele beglazing om geluidsoverlast te minimaliseren. Bij een volgend verblijf kunt u gerust om een kamer op een hogere verdieping of aan de achterzijde van het hotel vragen. Ook zijn er oordopjes beschikbaar bij de receptie om uw comfort te verbeteren.Hartelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Ivo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 3 nov 2023
Beste Ivo,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Jolande

onrustig verblijf
Ben al vaker in Ibis Schiphol geweest, maar dit keer ingedeeld in een kamer op begane grond waar de hele avond jongeren joelend heen en weer renden door de gang. Kamer was matig. Badkamer OK. Te weinig/geen stopkontakten/usbpoorten in de buurt van de slaapplekken.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 25 okt 2023
Beste Jolande,Bedankt voor uw feedback.We waarderen uw opmerkingen over de badkamer en zijn blij te horen dat deze aan uw verwachtingen voldeed.Het spijt ons te horen dat u een onrustig verblijf heeft ervaren door de jongeren op de gang. We doen ons best om een comfortabele en rustige omgeving te bieden voor al onze gasten. In de toekomst kunt u altijd contact opnemen met onze 24-uurs receptie als u problemen ondervindt, zodat we direct actie kunnen ondernemen om de situatie te verbeteren. Wat betreft de stopcontacten en USB-poorten, we hebben verschillende kamertypes met verschillende voorzieningen. In sommige van onze superior kamers zijn er meer stopcontacten en USB-poorten beschikbaar. Aarzel niet om bij een toekomstig verblijf uw voorkeuren aan ons door te geven, zodat we u een kamer kunnen toewijzen die beter aan uw behoeften voldoet.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Lyu

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 21 okt 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Dieudonné

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 10 okt 2023
Dear Dieudonné, thank you for taking the time to share your experience with us.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future. Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 – Matig

Rob

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 2 okt 2023
Beste Rob,Bedankt voor uw feedback.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Astrid

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 10 okt 2023
Beste Astrid,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Margret

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 2 okt 2023
Dear Margret,Thank you for taking the time to share your feedback,Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to have the opportunity of welcoming you for a more memorable stay in future.Kind regards,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Johan

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 4 okt 2023
Beste Johan,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal bij vroege vlucht
Prima hotel voor overnachting bij vroege vlucht. transfersercice schiphol.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 5 okt 2023
Beste Ronald,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw verblijf en dat onze transferservice naar Schiphol aan uw verwachtingen voldeed. Ons hotel is inderdaad ideaal gelegen voor gasten die een vroege vlucht hebben, en we doen ons best om het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.We waarderen uw feedback over de kamer en zullen deze in overweging nemen om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Onze kamers zijn ontworpen om een goede nachtrust te bieden voordat u op reis gaat, en we bieden verschillende kamertypes om aan de behoeften van onze gasten te voldoen.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Rob

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Gezien de prijs voor deze kamer viel het ons erg tegen. Kamer te klein, onduidelijke informatie Voor het gebruik van het kluisje moest je op de grond gaan liggen om erbij te kunnen. Niet handig als je 80 jaar bent. Geen aanrader.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 5 okt 2023
Beste gast,Bedankt voor uw recensie.We waarderen uw opmerkingen en zijn blij te horen dat u ons hotel heeft gekozen voor uw verblijf. We begrijpen echter uw teleurstelling over de grootte van de kamer en de kluis. Onze kamers variëren in grootte en indeling, en we bieden zowel standaard als superior kamers aan. In het vervolg raden we u aan om een grotere kamer te boeken, zodat u meer ruimte en comfort heeft.We betreuren het ongemak dat u heeft ervaren met het kluisje en zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit kunnen verbeteren voor onze gasten. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat dit uw algehele ervaring niet te veel heeft beïnvloed. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden en nemen uw feedback zeer serieus.Hartelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Fatima

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vies bed en zeer oude/stoffige kamers.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 18 sep 2023
Beste Fatima,Bedankt voor uw feedback.We waarderen uw opmerkingen en willen graag reageren op uw zorgen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de netheid van uw kamer en de staat van onze faciliteiten. We willen u erop wijzen dat ons hotel zowel gerenoveerde als niet-gerenoveerde kamers heeft. In de toekomst raden we u aan om een gerenoveerde kamer te boeken, die voorzien is van recente matrassen en een modernere inrichting.We nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om de ervaring van onze gasten te verbeteren. Ons team staat 24/7 voor u klaar om te helpen met eventuele problemen die zich tijdens uw verblijf voordoen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig heeft.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Stephan, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location and great stay.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 17 aug 2023
Dear Stephan,Thank you for such a positive review of your stay with us.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.We hope to welcome you back soon.Best wishes,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

john

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 22 aug 2023
Beste John,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Christel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was uitstekend. Alleen jammer dat er op de site stond dat er een ligbad zou zijn.. maar verder prima!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 26 jun 2023
Beste Christel,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel en onze service. Wat betreft het ligbad, we bieden inderdaad kamers met een bad aan, maar deze zijn op aanvraag en afhankelijk van beschikbaarheid. We raden u aan om bij uw volgende boeking een kamer met een bad te reserveren, zodat we aan uw wensen kunnen voldoen.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Bert

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 6 jun 2023
Beste Bert,Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf.Kan u ons vertellen wat u had gewenst? We willen het de volgende keer beter doen.Een volgende keer staan we met plezier weer voor jullie klaar.Vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Personeel en service
Free coffee at the lobby and breakfast
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 16 mei 2023
Dear Jacqueline,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are happy to hear you had a pleasant stay and appreciate your mention of our dedicated team who always aim to give excellent service and are eager to assist at all times.We look forward to seeing you again soon.All the best,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

8/10 – Goed

Joris

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Alles was zoals verwacht, badkamer kon wel iets schoner maar niet storend. In de ochtend zag ik de sleutelbak over het hoofd en vroeg ik iemand achter de balie waar de sleutel moest. Werd vrij onaardig en neerbuigend gewezen op de bakken en dat ik die zelfs had moeten zien. Vooral vervoer naar Schiphol top geregeld.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 4 mei 2023
Beste Joris,Bedankt voor uw feedback.Jammer dat uw ervaring met ons personeel niet zo positief was. We zullen dit met hen bespreken. Onze excuses voor de gebreken op het gebied van hygiëne in uw kamer. Dit is absoluut niet onze standaard en we zullen dit dan ook zeker even bespreken met het schoonmaakteam.Hartelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

4/10 – Matig

Veerle

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Heel erg gehorig, tot middernacht en vanaf de vroege ochtend een marathon van dichtslaande deuren. De bedden erg hard en de kussens slecht gevuld (2 nachten slechts enkele uren kunnen slapen!). Personeel erg nors. Mega wachtrij bij het ontbijt en als alternatief op het ontbijt was het koffie apparaat niet bijgevuld. Ontbijt opties vrij karig. Al met al niet waar voor je geld! Netheid en ligging zijn enige pluspunt.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 3 mei 2023
Beste Veerle,Bedankt voor het delen van uw ervaring.Fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging. Jammer om te lezen dat u wat langer moest wachten bij het ontbijt en dat de prijs-kwaliteitverhouding niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerkingen zeker mee en zullen bekijken hoe we dat kunnen verbeteren.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Geert Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Woauw. Lijkt wel een resort, met allemaal bars, restaurant en chill rooms. Lekker dicjtbij schiphol en 1x per half uur gemiddeld een bustransfer. Geweldig dat ze vanaf 4uur ontbijt aanbieden.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 13 mrt 2023
Beste Geert,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons veel plezier dat u een mooie tijd heeft gehad. Wat fijn dat we u blij konden maken met ons heerlijke, gevarieerde ontbijt!Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Martijn

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 12 feb 2023
Beste Martijn,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groet en graag tot een volgende keer,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

N.I

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 2 jan 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was goe
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 30 nov 2022
Beste Kurt,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Prettig te lezen dat uw verblijf naar tevredenheid was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten!Hopelijk tot ziens,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

Wietze

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 30 nov 2022
Beste Wietze,Hartelijk dank voor deze perfecte score!We zijn heel blij dat u zo van uw verblijf hebt genoten.Nogmaals bedankt !Hartelijke groet,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

6/10 – Redelijk

Luc en Roelien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De kamer voldoet voor 1 nacht. Het eten was echt niet okay. I
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 17 nov 2022
Beste Luc, Bedankt voor uw feedback.Fijn dat u tevreden was over de kamer. Spijtig wel dat u niet zo tevreden was over het diner. Indien u hier verder opmerkingen over heeft, kunt u ons steeds persoonlijk op de hoogte brengen.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

2/10 – Ontzettend slecht

Sophia

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Armoedig hotel, eten zeer bedroevend, duur en niet best.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT Schipholweg 181 - op 7 nov 2022
Dag Sophia,We stellen het op prijs dat u ons beoordeeld heeft.Wat jammer dat u niet tevreden was over uw verblijf en de service. We horen graag wat we op dit gebied kunnen verbeteren.We hopen oprecht dat jullie ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Vriendelijke groeten,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORTSchipholweg 181 - 1171 PK Badhoevedorp – The Netherlands

8/10 – Goed

Ton

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De shuttle service was slecht geregeld. Een groep mensen stond op Schophol tevergeefs te wachten op de bus omdat een chauffeur ziek was geworden. Dat kan gebeuren, maar de gasten bleven van alle informatie verstoken, ook toen men zelf naar het hotel belde om te vragen wat er aan de hand was.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT op 11 nov 2022
Beste Ton,Bedankt voor uw feedback.Het spijt ons indien u niet geheel tevreden was met de service van ons team. Gastvrijheid heeft een hoge prioriteit bij ons, we zullen dit dan ook intern bespreken.Met hartelijke groet en graag tot nog eens,IBIS SCHIPHOL AMSTERDAM AIRPORT

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vind hotel schoon en netjes personeel zeer gast vriendelijk Omgeving heel mooi terasje gezellig aan het water geweldig krijg het gevoel alsof je op vakantie ben Toppie
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Chris

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Erwin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Niet-rokerskamer gereserveerd Meteen een vieze asbakgeur bij betreden van de kamer Geur zat ook in het beddegoed
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Alan

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Janny

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een prettig hotel, gemakkelijk als je vroeg op Schiphol moet zijn
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor 1 nacht, prima!
1 nacht verbleven in mei 2022