Exterieur

Beoordelingen van ibis Styles Amsterdam Amstel

3 out of 5
ibis Styles Amsterdam Amstel
Hemonylaan 12A, Amsterdam

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 131 van 588 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 261 van 588 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 129 van 588 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 588 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 588 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
In de nacht begon vanaf 04.30 uut tot 08 00 3x een storend herriegeluid en konden we niet meer slapen.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele nette kamers, een vrouw die mij geholpen heeft was erg beleefd, de bedden zouden iets beter mogen, het zijn dunne matrassen maar qua netheid en uitstraling is het niets mis mee.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, vriendelijk, perfecte ligging! Ligt heel centraal
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Mattias

Positief: Netheid, personeel en service
Goed voor een kortverblijf.
Even uitwaaien
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed, maar ruimte voor verbetering
Best een aangenaam verblijf gehad. Maar op een bed met goede boxspring hoort geen extra dunne matras. Geluidsisolatie tussen plafond van verdiep 3 en trap naar 4+ vloer van verdiep 4 was niet toereikend. Niets is perfect maar voor deze prijs en "styles" in de naam had ik iets beter verwacht.
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

M

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
De airco in het hotel was kapot, het was ontzettend warm in de kamer, ik had een kamer aan een soort binnenplein waar volgens mij alle afzuigingen van het hotel waren. Ik was blij dat ik oordoppen bij me had. Heb lang moeten wachten op de lift die naar de kelder ging (en weer terug) voor het ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Klein, maar fijn
Goede locatie. Klein, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Jeannette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Eens, maar nooit weer!
Veel geld betaald voor zeer kleine kamer. Omvallen zul je niet doen op deze kamer, je kunt geen enkele kant op vallen. En met 2 personen al zeer snel engtevrees. Daarbij stonden er naast ons raam een aantal grote apparaten, denk afzuigingen, die de hele nacht een zeer vervelend geluid maakte. Kortom, eens maar nooit meer!
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service
Gezellig hotel.
Ideaal gelegen om Amsterdam te verkennen! Op loopafstand van het Rijksmuseum, Careé, Albert Cuypmarkt, Leidseplein. Dicht bij tramhalte.

10/10 – Uitstekend

Cliq

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wij komen hier vaak terug en het verblijf is altijd goed geregeld! Goede service en dicht bij het centrum

6/10 – Redelijk

Andre

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Prima lokatie
Zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt, alleen was de kamer niet klein, maar heel erg klein !

10/10 – Uitstekend

Vivian, Middelburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader!!
Zeer schone kamer, aardige medewerkers, goed verzorgd ontbijt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie
Wij hebben dit hotel geboekt naar aanleiding van een theater voorstelling in Carré. Het was een mooie locatie dichtbij Carré maar ook van het centrum Amsterdam. Eventueel tram dicht bij hotel die je zo richting het centrum brengt. Erg netjese kamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Claus, Kapellen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader
Kleine kamer, maar meer wasbook nket nodig. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt valt wat geven qua keuze. Locatie tov centrum is zeer goed .

6/10 – Redelijk

petra, haastrecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Ligging goed, maar supermini kamer
Wij vonden de ligging en ontbijt goed het is een net hotel en kamers netjes maar super klein het bed stond tussen 2 muren en tegen een raam 1 van ons moest dus over de ander klimmen, en je kon bijna je jas niet aantrekken. het is wel heel wat anders dan op de foto's. wij hoeven geen supergrote kamer voor 1 nachtje maar dit was erg krap.

6/10 – Redelijk

Joachim, Terneuzen

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Voor enkel overnachtig is het goed te doen
We hadden een kamer op de 4e verdieping. De receptioniste vertelde dat een van de betere kamers op 4e verdieping zat maar dat je wel met de lift naar de 3e verdieping en dan moet je met de trap. Er waren ook kamers beschikbaar begane grond maar die waren mindere kamers aldus de mevr. We kozen voor de 4e verdieping kamer. De kamer was niet zo groot maar voor 1 overnachting was dit geen enkel probleem. De lift was zelf erg langzaam. Uit de douchekop kwam weinig waterkracht uit en het water werd warm en koud dat is niet fijn. We waren een dagje in de stad en kwamen rond 12 uur middernacht aan, we vroegen aan de mannelijke receptionist of we nog iets konden drinken en hij wees naar een automaat niet echt vriendelijk was hij. Daarna belde we vanuit onze kamer voor ons te wekken daaropvolgende morgen klonk niet vriendelijk.... De prijs voor 1 nacht voor 2 personen en hierbovenstaande gegevens denk ik niet dat dat redelijk is.. de locatie daarintegen is dicht bij metro tram en busstations ligt in een rustige wijk aan de amstel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super kamer
enorm tevreden met ons verblijf en we komen zeker terug! schone nette kamers met heerlijk comfortabele bedden! enigste verbeter puntje was het ontbijt... dat zou wat uitgebreider kunnen met bijv worstjes, bacon...

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

gast Hotel Linda

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
matig hotel in een leuke buurt
de prijs was niet in verhouding met de kwaliteit van het hotel. veel geluidsoverlast van verkeer aan voorzijde van hotel en geen airco dus ramen kunnen niet open

6/10 – Redelijk

Jan, Dordrecht

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shabby , en toch behoorlijk prijzig
Personeel vriendelijk en behulpzaam, Kamer shabby: Badkamerdeur die open valt en dan de toegangsdeur blokkeert. Vieze vlekken in de systeemplafondtegel, plafondtegels die niet sluiten en dus een open sleuf laten zien, douchgordijn te lang ga je op staan tijdens het douchen, deur van de kast op de overloop hing als wrakhout in de kast, erg slordig. Douche beugel los, Openslaande deuren naar de straat : als je die opendoet ontdek je op het balkonnetje een twintigtal peuken... Heel smerig. Over het algemeen een rook- en wietlucht overal in het hotel. Bed sliep wel goed. Parkeermogelijkheid ook erg fijn. Ontbijt prima, had een broodrooster bij gekund! Erg geschrokken de volgende dag toen bleek dat Duitse overnachters op het hotelterreien er achter kwamen dat er ingebroken was in hun auto, met kapotte ruiten en vermiste spullen. Het hek blijkt dan dus veel te laag. Je auto is dan dus niet veilig, zelfs niet op het privé hotelterrein.... Schokkend dus.

8/10 – Goed

Petra, Groningen, Nederland

Positief: Personeel en service
Prima hotel!
Prima hotel op prima locatie wat betreft het centrum van Amsterdam. Tramhalte op 100m van het hotel en binnen 5 minuten ben je op De Dam.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

8/10 – Goed

Harel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeker een aanrader
We hadden geen hele hoge verwachtingen van dit hotel, het is immers een hotel in het centrum van amsterdam. Maar, tegen alle verwachtingen in was Hotel Linda een prima hotel voor een verblijf in amsterdam. Aardig personeel, prima kamer met douche en toilet en het zag er allemaal netjes verzorgd uit. Ook het ontbijt was prima. Kort...prima hotel, zeker een aanrader en wij houden het hotel in gedachten voor eventuele volgende keren in amsterdam

8/10 – Goed

Chris Campo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena calidad-precio
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ibis Styles Amsterdam Amstel Team op 29 mrt 2024
Dear Mr/Mrs.We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Amsterdam Amstel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely.

10/10 – Uitstekend

vesile, Daytona beach

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stay 4 nights in there and really like First night a Romanian girl was in reception I’m sorry I’m really bad with the names but she was super helpful we didn’t get breakfast but we were drinking coffee for free ☺️ and was good Close to everywhere bc we love to walk
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Otis

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Alihan

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice quaint room in nice area close to the action in Amsterdam yet far enough away to avoid the noise.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to shopping and museums. Transportation system in easy walking distance.
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very small room
with our luggages, we barely fit in the room. very small. but this is not that bad compare to the bathroom condition, it was really old and VERY small, so the shower has a curtain that constantly touches your body when you shower (it's very uncomfortable) I hit my head twice using the toilet because the sink was very very very close to it. But the staff were super friendly and nice. They helped us to check in like 2-3 hour earlier if you want to stay like for a day, it might be tolerable but not more than that
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Tim

3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Ermak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall, the hotel is good, well situated an with a friendly staff. The breakfast was good also. But the beds were rather uncomfortable, especially the pillows
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Balint

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Sanna-Mari Ursula

3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Samir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket hjälpsam och trevlig personal. Rent och fräscht rum.
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Dina

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Expedia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Flavio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Front desk was very helpful and super friendly. The room was perfect for 1 person and a 1 night stay
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Nabil

1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Oliver Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft liegt sehr zentrumsnah und ist gut mit dem ÖPNV zu erreichen. Das Personal war sehr freundlich und das Zimmer klein, aber modern eingerichtet und sauber. Einzig in Sachen Umweltfreundlichkeit sehe ich Handlungsbedarf. Das Frühstück wurde uns abgepackt serviert, selbst einzelne Wurstscheiben waren in Plastik eingeschweißt. Auch wurde das Schild im Bad, wonach zu wechselnde Handtücher auf den Boden gelegt werden sollten, von den Reinigungskräften ignoriert und somit jeden Tag die Handtücher vom Handtuchhalter gewechselt, bis wir einen handgeschriebenen Zettel gegen den Austausch unserer einmal benutzten Handtücher verfasst hatten. Davon abgesehen haben wir unseren Aufenthalt im Hotel sehr genossen.
7 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
sejour de 2 nuits
Chambre vraiment trop petite !
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

jakob holm

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lever slet ikke op til forventningerne når man vælger Ibisgruppen
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Ibtissam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Stewart

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2020