Exterieur

Beoordelingen van Moxy Amsterdam Houthavens

3.5 out of 5
Moxy Amsterdam Houthavens
Danzigerkade 175, Amsterdam

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 163 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 111 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 335 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes ontvangst bij de receptie, erg vriendelijk. Kamer is prima van alle gemakken voorzien. Ontbijt is eenvoudig maar prima.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Narmin op 13 mrt 2024
Thank you so much for the time you took to share with us your review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and grateful for your kind words and appreciation. Moreover, your feedback has been already shared with our team so we may continuously improve the guest experience. We looking forward to your next visit for another memorable experience. Kind Regards, Moxy Crew

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, voorzieningen
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Narmin op 13 mrt 2024
Thank you so much for the time you took to share with us your review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and grateful for your kind words and appreciation. We looking forward to your next visit for another memorable experience. Kind Regards, Moxy Crew

4/10 – Matig

Keith

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Tom

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Moxy Amsterdam Houthavens op 5 dec 2023
Dear Esther, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Moxy Amsterdam Houthavens.If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!

10/10 – Uitstekend

Herman

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Gerian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel leuk hotel, personeel is vriendelijk en kamers zijn netjes
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor €125, wel zeer op tijd geboekt, kamers prima schoon en netjes, prima bed. Wij vonden uitzicht op de haven erg leuk. Ligt wel eind uit centrum (wisten we) 25m met bus naar CS. Parkeren kan maar is duur. Standaard ontbijt €17,50
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nilda Cristina

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Richard

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Ciska

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bed was erg hard, hierdoor zo goed als niet geslapen. Op loopafstand van Theater Amsterdam.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Moxy Crew op 27 sep 2022
Thank you for staying #atthemoxy.It is a pity to hear that we were not your cup of tea, but we would love to welcome you back for a drink at our bar.Peace, love MOXY!

8/10 – Goed

Franciscus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Basic hotel
eenvoudig doch aangenaam hotel. prijs/kwaliteit wat aan de hoge kant, gezien de zeer basale voorzieningen. Met name wegwerp materiaal in de badkamer is van een niveau dat niet bij de prijs van dit hotel past noch hoort. Locatie is ver weg van alles wat Amsterdam is, behalve het water.....
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Iris de

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt per persoon veel te duur
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hip without the pretentions
Absolute luxurious feeling, very modern and hip without being pretentious and without the price you'd expect for a hotel at this level and location. 10 min bus ride to Amsterdam city center, awesome view at the harbours, upcoming district full of creative (fashion design) professionals.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke plek om te verblijven. Wel jammer van de faciliteiten die door technische storingen niet goed werkte, zoals de sauna die het 3 dagen lang niet deed. En de gym/fitnessruimte waar de lichten het niet werkten. De sensoren van de douches bij de sauna & zwembad werkten ook niet. Dit hebben we de eerste dag gemeld en was de 4e dag nog niet opgelost. Onze TV werkte ook niet. Dit werd wel de volgende dag opgelost. Het personeel gaf verschillende informatie: bij de ene medewerker konden we het ontbijt op de rekening onze kamer zetten. Van een andere (medewerker) moesten we het ontbijt meteen afrekenen. Ook werd bij het inchecken niet vermeld dat je voor het zwembad een tijdslot moet reserveren. Dat de sauna niet werkte werd ook nergens aangegeven. Stonden we daar met ons handdoekje om.... De informatievoorziening over en het onderhoud van de faciliteiten kan beter.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Tess Oliekan, Guest service supervisor op 30 aug 2021
Dear, Thank you very much for taking the time to write this review. We appreciate it a lot. We are sorry to hear about the poor communication from our side. This feedback will be communicated to our team to improve on this. These measurements for the pool and sauna are luckily temporary due to COVID-19 and we hope to go back to normal soon. We do hope to see you again in the future so we can make up for this stay!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Tess Oliekan, Guest service supervisor op 21 jul 2021
Dear guest. We are sorry to see that the Moxy was not your cup of tea. We always strive to serve the best service we can and if you have any feedback for us we would love to hear so. Hopefully we will see you another time so we can make up for this stay.

10/10 – Uitstekend

Anastasia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel voor een dagje erop uit
Ik ben hier eerder geweest en ben nog steeds even tevreden. Dit is een hip hotel met nette hotelkamers en vriendelijk personeel. Ik ben erg fijn ontvangen door Jeroen en hij heeft me goed geïnformeerd. Locatie is makkelijk te bereiken.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Tess Oliekan, guest service supervisor op 14 jul 2021
Hi Anastasia! Thank you so much for taking the time to write this review and the feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay and we will pass on your compliments to Jeroen. Hopefully we will see you another time at the hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Imad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Tess Oliekan, Guest service supervisor op 28 apr 2021
Hi Imad, I am sorry to see that we did not score very well. If you have any tips or feedback for us feel free to share it with us. We always want to improve! Hopefully we will have you another time with us so we can make it a 10 out of 10! Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer!! Mooi hotel!! Goeie ontvangst. En ik werd verrast door Stefan en het personeel met ballonnen, een mimosa én ze hebben voor mij gezongen omdat ik jarig was!! Voor herhaling vatbaar.. ook zonder jarig te zijn.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Tess Oliekan, Guest service supervisor op 28 apr 2021
Hi there! Thank you so much for the amazing review. We loved having you as a guest and you are always welcome to come back on any given day! We will have a breakfast mimosa ready for you. Regards,

10/10 – Uitstekend

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top voor zakelijk verblijf op houthavens complex
Zeer vriendelijk personeel en uiterst meedenkend in deze lastige tijden
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Tess Oliekan, Guest service supervisor op 28 apr 2021
Hi there Ron, Thank you so much for your kind review. We all have to adapt a bit to these times and I am glad to see we are doing well so far! Hopefully until next time #atthemoxy

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk bereikbaar vanuit Amsterdam Centraal: 10 min met de bus. Ontspannen sfeer en vriendelijke medewerkers.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, goed verzorgd. Wel erg luide muziek ook al om 8 uur in de ochtend :-)
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Melo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Balie of receptie was niet direct te vinden omdat we via garage binnen gekomen zijn, check in heeft half uur in beslag genomen omdat personeel geen ervaring heeft of nieuw in opleiding was, hotel heb ik geboekt via expedia en deze is ook prijs van expedia, dan nog proberen ze mij meer te laten betalen dan normaal, ik heb mn vouchers laten zien en na 10 min controle is het toch gelukt, je kan vanaf 15u in je kamer gaan en om 12u uitchecken dus je bent al een halve dag kwijt, openbare vervoer is 200m van hotel, kamers zijn proper, geen drank aanwezig in kamers dus je moet naar 9e verdiep voor iets te drinken, ontbijt was goed niets speciaals, ik had een boeking van 167€ gedaan bij expedia bij uitchecken heb ik toch 173€ moeten betalen + 25€ waarborg ( waarborg heb ik niet terug gezien, ondergrondse parking niet van hotel zelf 35€ betaald, volgende dag auto buiten gezet. Voor 2 dagen 1 nacht ben ik rond 600€ lichter geworden met mijn city trip in amsterdam, en ik kom nooit meer naar AMSTERDAM!!!!
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is wel OK wat de voorzieningen betreft, maar behandeling van de klant bij de in- en uitcheck is matig. Omdat het een geheel Amerikaans concept is, wordt alle in het Engels afgewerkt, wat de communicatie soms niet echt bevordert.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
relaxt hotel,gastvrij
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke inrichting, vlotte service, gemakkelijk bereikbaar en goeie vibe
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zag er allemaal suoer mooi uit, schone kamer , bushalte om de hoek. Goede ligging!
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prachtig ingericht hotel en super aardig behulpzaam personeel!
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedurende gans het verblijf werden we in het engels aangesproken, terwijl we toch in Amsterdam logeren.... Bij het inchecken kregen we geen info over de accomodatie. We wisten niet hoe laat het ontbijt was, waardoor we de eerste ochtend 5 min te laat waren. Waar de faciliteiten waren werd ook niet uitgelegd. Qua kamer en netheid was alles wel in orde.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

S, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay, good hotel and very friendly staff.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geert, Leuven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
te weinig "echt" te artificieel en te onpersoonlijk
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Minimalistisch jeugdhotel...
Dit is duidelijk een hotel die op de jeugd is afgestemd. Er is geen aparte receptie om in- en uit te checken, maar dit dient te gebeuren bij een kassa die onderdeel uitmaakt van het bar-gedeelte, dat ook weer dienst doet als ontbijtruimte 's morgens. Hotel ziet er verder wel schoon uit. Echter de kamers zijn minimalistisch ingericht. Er zijn geen kasten, alleen enkele hangers die aan de muur zijn bevestigd. Verder alleen een TV. Geen mogelijkheid om koffie- of thee te zetten op de kamer, geen ijskast, geen kluis. Verder is er op de kamer alleen 1 zitzak en 1 rechte stoel aanwezig om op te zitten. Verder ook geen buro om aan te zitten behalve een kleine kunsstof plank die aan de muur bevestigd is. Aangezien de ligging van het hotel tegenover een Olie opslag ligt kun je geen raam openzetten, Het ontbijt was ook beperkt.en bestond voornamelijk uit kant en klaar producten; geen kok of personeel aanwezig om een gebakken ei of iets anders wam te krijgen. Daarnaast zijn de parkeerkosten 30 euro per etmaal, maar dat heeft meer met Amsterdam te maken. Ik zou dit hotel niet aanbevelen aan mensen die niet 'avontuurlijk' zijn ingesteld.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
veel problemen met in en uit checken... weinig tot geen uitleg over de factuur waneer je daar een vraag over stelt. Daardoor lange wachttijden bij de balie. Verder netjes hip en schoon!
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het Moxy is een modern, hip hotel. Mijn dochter en ik verbleven er slechts 1 nacht, maar zover wij gebruik gemaakt hebben van de voorzieningen was alles naar wens.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Hip en betaalbaar net buiten het centrum
Superhip en verrassend hotel echter niet centraal gelegen
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice good looking hotel, nice room with great view
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Xin, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
"Fancy" Hotel
It was for one night. Very fancy and hipster feeling hotel. If you are young it is good.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

M&A, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Leuk en gezellig hotel Aardig personeel Aanrader Mooi zwembad
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Bianca Maria

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Cassandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ihor

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for money
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ouly

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super accueil :) on vous offre un petit verre de bienvenue afin de vous faire patienter tranquillement pour faire le check-in. Super et originale déco, super ambiance, possibilité de location de vélo, bus à 5 min à pied pour rejoindre le centre ville. Piscine et salle de sport non testés. Il y a des jeux de société en libre service en cas de pluie, c'est top. La seule chose à améliorer pour ma part est le jambon blanc au petit-déjeuner :(
2 nachten verbleven in maart 2024