Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Novotel Amsterdam City

4 out of 5
Novotel Amsterdam City
Europaboulevard 10, Amsterdam

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 475 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 368 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 98 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Vassilis

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kort verblijf, wel handig en snel in en outchecken afgewikkeld
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager on Duty op 23 apr 2024
Beste heer Vassilis,Dank voor deze uitmuntende score!Het verheugt ons te horen dat u de netheid van uw kamer en de staat van ons hotel als positief heeft ervaren, aangezien wij altijd streven naar een onberispelijke omgeving voor onze gasten.Hoewel we zien dat de service niet volledig aan uw verwachtingen voldeed, willen we u verzekeren dat ons team 24 uur per dag beschikbaar is om ervoor te zorgen dat al onze gasten een aangenaam verblijf hebben. Uw opmerkingen bieden ons de kans om onze service voortdurend te verbeteren.Het doet ons plezier dat u onze kamerfaciliteiten, waaronder de shampoo, douchegel, zeep, waterflessen en de Nespresso-machine, heeft gewaardeerd. Wij zorgen ervoor dat onze gasten zich comfortabel en verzorgd voelen tijdens hun verblijf bij ons.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Manager on Duty

6/10 – Redelijk

HJJ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We made a reservation for a room with 2 separate beds, but got an executive room with 1 bed instead. It costed us very much effort to get another room with the 2 beds and this also caused some inconvenience. The free drink at the bar did not compensate for this. Their comment, “We can not give you a discount for the inconvenience as you booked via Expedia”. We obviously replied that it does not matter how we booked for the stay. We should get what we paid for. Anyway, besides this, the personnel was friendly and we stayed in a nice and comfortable room.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager on Duty op 1 apr 2024
Dear Guest HJJ, Thank you for taking the time share your feedback with us.We are pleased to hear that you found our staff to be friendly and that you enjoyed a comfortable and clean room with quality amenities. Our team strives to provide outstanding service and accommodations, and it brings us joy to know these aspects met your expectations.We regret the initial confusion regarding your room assignment and the inconvenience it caused. Please rest assured that our intention is always to fulfill our guests' requests as efficiently as possible, as our diverse room options aim to cater to various preferences. We appreciate your understanding as we navigated this situation.We understand the gesture of a complimentary drink does not fully make up for the challenges faced, and we are saddened to hear that our service did not fully meet your expectations in this instance. Our team values all guests irrespective of the booking platform used, and we apologize for any miscommunication regarding our discount policies.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Manager on Duty

8/10 – Goed

Lambertus

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Manager on Duty op 2 apr 2024
Beste Meneer Lambertus ,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Manager on Duty

8/10 – Goed

DW

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Manager on Duty op 14 jan 2024
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,Manager on Duty

10/10 – Uitstekend

Hans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel vriendelijke staff. Uitstekend hotel.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Manager on Duty op 6 jan 2024
Beste Hans,Hartelijk dank voor de zeer positieve feedback.Het verheugt ons zeer te lezen dat u de vriendelijkheid van ons personeel waardeert. Ons team streeft ernaar om elke gast een uitstekende service te bieden, en we zijn blij dat dit weerspiegeld wordt in uw ervaring. Uw complimenten over de netheid van de kamer, de staat van het hotel en het comfort van uw verblijf worden enorm gewaardeerd en getuigen van de hoge standaarden die we onszelf hebben opgelegd.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Manager on Duty

6/10 – Redelijk

Mathieu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn prima. Restaurant was niet bijzonder. Smakeloos en ze waren het hoofdgerecht vergeten. Prima geslapen prima bedden goed ontbijt
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Manager on Duty op 14 dec 2023
Beste Meneer Mathieu,Bedankt voor uw feedback.Het verheugt ons te horen dat u de kamers naar wens vond en dat u genoten heeft van een goede nachtrust op onze comfortabele bedden. Ook zijn we blij te vernemen dat ons ontbijt aan uw verwachtingen heeft voldaan, waarbij onze chef ter plekke omeletten, pannenkoeken en gebakken eieren bereidt.Wij betreuren het echter dat het restaurant niet aan uw smaak voldeed en dat er een fout is gemaakt met het hoofdgerecht. Ons team streeft ernaar om elke gast een uitmuntende eetervaring te bieden, en wij nemen uw feedback serieus om onze service te blijven verbeteren.Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Manager on Duty

6/10 – Redelijk

Marco

Zakenreiziger
Diner was mature kwaliteit en prijzig
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manager on Duty op 12 nov 2023
Beste Meneer Marco,Bedankt voor uw review.We zijn blij te horen dat u van uw diner heeft genoten, hoewel we begrijpen dat u het prijzig vond. Ons restaurant biedt een gevarieerd menu met pure en eerlijke gerechten, en we vernieuwen het menu elk seizoen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen.We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was met de netheid van de kamer en de algemene staat van het hotel. We streven ernaar om onze faciliteiten en diensten voortdurend te verbeteren en zullen uw feedback zeker meenemen in onze toekomstige verbeteringen. Onze medewerkers staan altijd klaar om u te helpen en eventuele problemen op te lossen tijdens uw verblijf.Met vriendelijke groet,Manager on Duty

10/10 – Uitstekend

Satish

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager on Duty op 23 okt 2023
Beste Meneer Satish,Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Manager on Duty

8/10 – Goed

Dominique

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager on Duty op 4 sep 2023
Beste Mevrouw Dominique,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Manager on Duty

10/10 – Uitstekend

David

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager on Duty op 21 aug 2023
Beste Meneer David,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Manager on Duty

8/10 – Goed

Marieke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager on Duty op 30 aug 2023
Beste Mevrouw Marieke,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Manager on Duty

4/10 – Matig

Youri

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager on Duty op 4 sep 2023
Beste Meneer Youri,Bedankt voor uw feedback.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet,Manager on Duty

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager on Duty op 23 aug 2023
Beste Mevrouw Sandra,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Manager on Duty

8/10 – Goed

gedion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Manager on Duty op 26 jul 2023
Beste gast Gedion,Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Manager on Duty

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Manager on Duty op 21 jun 2023
Beste Peter,Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Manager on Duty

8/10 – Goed

Kenneth

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, goed geholpen bij in en uit checken. Ontbijt Prima geregeld. Bar personeel slecht, heb 4 x moeten vragen voor een 2e kop koffie met mijn vrouw en ben dus uiteindelijk weggaan. Is toch een aandacht punt in de organisatie. Verder alles goed schone kamers en netjes.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Manager on Duty op 4 jun 2023
Beste Meneer Kenneth,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw verblijf en dat u onze schone kamers en het in- en uitcheckproces op prijs stelde. Wat betreft uw ervaring in onze bar, willen we onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot de service. We zullen dit aandachtspunt zeker bespreken met ons team om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Manager on Duty

10/10 – Uitstekend

Ria

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Manager on Duty op 30 mei 2023
Beste mevrouw Ria,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer en hopende dat u ook genoten heeft van het mooie Amsterdam.We zien u graag weer eens terug.Manager on Duty

8/10 – Goed

Tom

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Manager on Duty op 7 mrt 2023
Beste heer Tom,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet,Manager on Duty

10/10 – Uitstekend

L.A.

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend
Reactie van Manager on Duty op 18 jan 2023
Beste L.A.Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden!Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit.Met vriendelijke groet,Manager on Duty

6/10 – Redelijk

Roland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf was goed maar kom er niet terug.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Manager on Duty op 29 jun 2022
Beste Roland, Bedankt voor uw feedback. Het doet ons plezier dat u in het algemeen tevreden was. Graag vernemen we van u wat u zoal opgemerkt heeft en waar er verbeteringen kunnen gebeuren. Op die manier kunnen we onze diensten steeds op peil houden voor onze gasten. Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Manager on Duty

10/10 – Uitstekend

Arjan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een heerlijke nacht en een heerlijk ontbijt. Personeel is zeer vriendelijk en alles ziet er erg netjes uit.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Johanna

2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Not as good as I ecpected
Although the room was comfortable the airconditioning didn't work. In the shower were 3 items used by previous guest(s) so that wasn't noticed by the housekeeping. Overall the room didn't seem very clean. I paid voor a late check out at four pm, which costs 10 euro per hour. Still when I came to the room about 2pm the room was locked. At the reception they could not see that I paid for the extra hours. Whdn I checked out and shared these it seems lijk the receptionist could not care less. No sorry for the inconvieniance. I stayed at an executive room, so I expected more from it. Diner was great.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede waarde voor geld!
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Marcel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de kamer was super netjes, misschien moet de airco nagekeken worden want die maakte veel lawaai. verder vonden wij het belachelijk dat we Engels moesten praten of dat er in het Engels werd geantwoord, we zijn gewoon in Nederland. Het eten was ook heel goed.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijne/nette accommodatie met heel klant vriendelijke personeels
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Anand

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig, netjes en goed hotel. Vriendelijke receptionisten en een heerlijk bed
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Liona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Leuk netjes hotel. Op loopafstand van 2 metro haltes. En de RAI. Dirk van de broek in de buurt
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Renske Natural Petfood

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Receptie is goed maar onderhoud kamers is slecht,
Een lijst van problemen, koelkast stuk, ook nieuwe stuk, kluis batterij leeg. Verschonen lakens NA 4 DAGEN. Grote handdoek vergeten. Ik begrijp niet dat ze O met gasten omgaan die gedurende 9 dagen daar verblijven.
9 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel was super , niks aan te merken ,nette en ruime kamer en super ontbijt
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Opletten verbouwing gaande
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

JvdM

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, vriendelijk personeel en geweldig ontbijt.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ligging openbaar vervoer prima.Voor ons waren het slechte matrassen om op te slapen.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tevreden
Net hotel met zeer vriendelijke service. Net buiten de stad gelegen maar dichtbij openbaar vervoer. Koffie en thee op de kamer. Uitgebreid, lekker ontbijt.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Santine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Op zich een mooi hotel met ideale locatie (maak gebruik van P+R van de RAI). Wel is parkeren op het terrein van het hotel stom duur (€30p.n.). Kamers (behoudens de douche) zijn aan renovatie toe. Slaapbank was niet te doen. De vering staat nog steeds in het lichaam
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Peter, Kerkrade

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij troffen haren aan in de douche, het ontbijt is met €23,50 pp veel te duur en het parkeren op het eigen terrein van het hotel kost €29,50 per dag.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Pieter C. R.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy
Nice room. Friendly staff. Easy access to hotel and from hotel in to Amsterdam (tram, metro/,taxi). Nice refurbished room.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed, dichtbij metro. Aanrader! Zo er nog een keer heen gaan
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klantvriendelijk, heel goed ontbijt, goede bedden, prettige kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
de vriendelijkheid van personeel, ontbijt buffet veel keuze
1 nacht verbleven in juli 2019