Spa

Beoordelingen van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam

4 out of 5
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
Stationsplein ZW 951, Schiphol

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 597 van 1016 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 273 van 1016 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 1016 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 1016 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 1016 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lodewijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Gunter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The first room was not cleaned and outdated. The replacement room had a faulty AC.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Erwin M. Bruyn op 29 jun 2023
Thank you for sharing your thoughts about your stay with us at the Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. We are thankful for the kind compliments you shared about our staff and service. We understand that cleanliness was an issue during your visit, which we regret. Here at Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, we take great pride in providing a high level of comfort and cleanliness to each of our guests. We hope that the rest of your trip brings joy and relaxation.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 – Goed

Giovanni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Erwin M. Bruyn op 29 jun 2023
Thank you for choosing to stay with us at the Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. We appreciate that you took the time to share your experience with us and we are delighted that you had a pleasant stay! We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience, and feedback such as yours is invaluable. We take any feedback seriously and use it to improve our services. We hope that if your travels bring you back to Amsterdam, you will consider staying with us again at the Steigenberger Airport Hotel Amsterdam.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
netjes,vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Erwin M. Bruyn op 12 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam en dat u ons zo positief beoordeelt. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons personeel vriendelijk en onze faciliteiten in goede staat vond. Bij Steigenberger Airport Hotel Amsterdam streven we ernaar om het hoogste niveau van klantenservice en een uitstekende hotelervaring te bieden. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.Met vriendelijke groet,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Reception very friendly and helpful. Beautiful room, clean and no noise from outside (airport location). Sauna was very nice.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Erwin M. Bruyn op 7 mrt 2023
Thank you for taking the time to review our Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. We are delighted to read that you found our reception staff friendly and helpful, and that you enjoyed the peacefulness of your room despite our location near the airport. We are also glad that you had a pleasant experience in the sauna. We strive to provide a first-class hotel experience for all of our guests, and we appreciate your feedback to help us achieve this goal. Thank you again for your valuable input. We hope that we can welcome you back to our hotel soon!Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Annette

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Erwin M. Bruyn op 7 mrt 2023
We are delighted to know that you enjoyed your stay with us at the Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. We are very grateful for your positive review, and we will strive to ensure that all our guests have the same excellent experience. Your insights help make our hotel better, and we thank you for taking the time to share them.Kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Anita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf!
Fantastisch verblijf gehad! Dicht bij Amsterdam met alle gemakken en comfort. Super gym en wellness! Top kamer.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 24 jan 2023
Geachte gast,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Uw positieve woorden worden enorm gewaardeerd.Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,Erwin M. BruynGeneral Manager

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Het verblijf is ideaal voor 1 nachtje voor je vlucht of na je lange vlucht. Gratis shuttle van hotel en of van schiphol naar hotel. Fijne spa wellnes. Verder is de kamer wat gedateerd en is de badkamer wat onhandig met de douche in bad. Ons bed had een wat slecht matras. Verder prima hotel
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 9 dec 2022
Geachte gast,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Uw positieve woorden worden enorm gewaardeerd.Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Desiree

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super net hotel, goede service, niks negatiefs op te merken. Zou er zo weer boeken.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Anis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was erg netjes en fijn om in te verblijven
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Uke

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

FJ

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ruud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, ruime goed verzorgde kamer.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 1 sep 2022
Geachte gast,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Uw positieve woorden worden enorm gewaardeerd.Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 1 sep 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive comments are very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Merijn

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 2 sep 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us.Your positive score is very much appreciated.We are looking forward to welcome you again in the future.With kind regards,Erwin M. BruynGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was goed. Eten kan gevarieerder. Personeel receptie vriendelijk en behulpzaam
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 19 jul 2022
Geachte gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw positieve woorden worden enorm gewaardeerd. Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 – Uitstekend

Allan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 19 jul 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. Your positive score is very much appreciated. We are looking forward to welcome you again in the future. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 – Uitstekend

Marcel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 19 jul 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. Your positive score is very much appreciated. We are looking forward to welcome you again in the future. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

8/10 – Goed

Jochem

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 15 jun 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. Your positive score is very much appreciated. We are looking forward to welcome you again in the future. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

8/10 – Goed

Wiggele

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachting
Goeie service mooi hotel
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met te duur restaurant
Hotel prima. Personeel ook vriendelijk. Prijzen in de news & sportsbar veel te hoog. Lunch kleine Ceasar salade (sla, dressing en parmezaanse kaas) €14.95 + topping van 5 garnalen €9.50!!! €24.45 voor een kleine salade. Ook andere gerechten op de kaart, prijs kwaliteit te ver uit elkaar. In de avond niet meer in het hotel gegeten, maar aan de overkant. Gratis shuttlebus naar Schiphol ging ook niet op omdat wij 3.45 uur in de nacht naar de luchthaven moesten. Staat niet op de website.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Incl bediening receptie en restaurant. Hygiënisch compleet, alleen de tv reageerde niet. Helaas. Misschien manual erbij leggen? Verder top!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Erwin M. Bruyn op 26 apr 2022
Geachte gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw positieve woorden worden enorm gewaardeerd. Voor uw volgende verblijf adviseer ik u graag om direct contact op te nemen met onze Front Office indien er vragen/gebreken zijn over/in de kamer. Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Erwin M. Bruyn General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Deniz

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Hamid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne verblijf gehad.
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Erwin M. Bruyn op 21 dec 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate the positive score and are looking forward to welcome you again in our hotel. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 – Uitstekend

Hamid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte hotel in een perfecte locatie
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Erwin M. Bruyn op 9 dec 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Wij waarderen uw positive woorden enorm en kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Erwin M. Bruyn General Manager

8/10 – Goed

DIRK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shuttle naar de mainterminal +punt en walkingdistance van general aviation. Leuk hotel.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Erwin M. Bruyn op 23 nov 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Wij waarderen uw positieve feedback enorm en kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Erwin M. Bruyn General Manager

8/10 – Goed

Varun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend en netjes
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van General Manager op 28 sep 2021
Dear guest, Thank you so much for your positive review. Hopefully we may welcome you back in the near future. Kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam op 3 jun 2021
Dear guest, Thank you very much for your review. We were wondering if you could provide us with some more information in order for us to improve our services. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam op 1 sep 2020
Dear guest, We thank you for taking the time to share your feedback with us and regret to see we could not fully fulfill your wishes during your stay with us. We hope you are able to give us some more feedback to make sure we can use your constructive feedback for improvement in the future. We are looking forward to welcome you soon again. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 – Uitstekend

GT, Zwolle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for money compared to other hotels at airport. Clean comfortable good staff and good food
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustige kamer en fijn bed.
Mooie nette kamer. Erg rustig door extra schuifwand tussen kamer en de entree. Fijn bed en goede kamertemperatuur.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Charly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel verblijf.
Ik verblijf hier geregeld als ik op doorreis ben. Kamers zijn comfortabel en bed is uitstekend. Sportsbar is informeel en fijn voor de avonden. Toch een minpuntje.. douchen in een badkuip kan echt niet meer in deze tijd!
1 nacht verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2020

4/10 – Matig

Patty

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel
De kamer was niet schoon wc was stuk tv deed het niet matrassen waren in slechte staat. We konden niet zwemmen was niet aangegeven er werd aangegeven dat we gratis konden parkeren dit was niet het geval we hebben 20 euro moeten betalen
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam op 12 apr 2020
Geachte gast, Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens geweest is. Wij hopen dat u direct melding heft gemaakt zodat we u van een andere kamer konden voorzien. Daarnaast klopt dat dat parkeren in onze garage niet gratis is, hiervoor vragen wij een vergoeding zoals op onze website staat aangegeven. Wij hopen dat we u nog een keer kunnen verwelkomen in het hotel en u dan een betere Steigenberger revering kunnen bezorgen. Met vriendelijke groet, Erwin M. Bruyn General Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam op 10 apr 2020
Dear guest, Thank you very much for ranking the stars on this website. With kind regards, Erwin M. Bruyn General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Tevreden maar boeking was niet tijdig gemeld Maar door vlot handelen van hotel personeel is toch goed verlopen
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice stay and close to the airport. Enjoyed it very much.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn personeel wat met je mee denkt accomodaties super
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Hugo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hospitality
Good hotel should renovate more quickly. Breakfast top but overpriced.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Hossein

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Stephan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk, attent personeel ! Met name mevr.V.Veldhuizen guest relation manager. Ook de dames bij het ontbijtbuffet, zo attent. De kamergrootte,, en uiteraard de gratis shuttle van en naar Schiphol...top hotel. Het enige kleine minpuntje zijn de plastic bekers op de kamer ipv glas.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019