Terras

Beoordelingen van Novotel Antwerpen

3 out of 5
Novotel Antwerpen
Luithagen Haven 6, Antwerp

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 177 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 322 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 159 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 712 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Lennie

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 29 jan 2024
Beste Lennie,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Marc Martens, General Manager

4/10 – Matig

Jean Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 11 dec 2023
Dear Jean Marc,We thank you for taking the time to send us your feedback.We are sorry that your time with us did not exceed your expectations and regret that you did not tell us a bit more as to the issues which you may have faced. We endeavour to provide an excellent standard for all our guests. Please make us aware of any concerns at the time, so that we may take the appropriate action.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Marc Martens, General Manager

6/10 – Redelijk

Jolanda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
prima ontvangst bij de receptie. Eenmaal op onze kamer bleek er een flinke lekkage te zijn bij het raam waarbij het water naar binnen druppelde. De man achter de receptie heeft direct een nieuwe vergelijkbare kamer geregeld. Dat was super. In vroege ochtend renden er spelende kinderen over de gang. De slaapbank sliep echt niet goed. Slechte matras en klein dekbed. Het ontbijt was echt niet voldoende; twee keer een pan met spek die binnen een minuut leeg was, geen gekookte eieren, geen melk, geen yoghurt schaaltjes. jammer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 20 nov 2023
Beste Jolanda,Bedankt voor uw positieve reactie.We zijn blij te horen dat de ontvangst bij de receptie naar wens was en dat onze medewerker snel een oplossing kon bieden bij het ongemak van de lekkage. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat elke gast een aangenaam verblijf heeft.Wat betreft de geluidsoverlast in de vroege ochtend, bieden wij onze excuses aan. Wij streven naar een rustige omgeving voor al onze gasten en zullen dit intern bespreken om herhaling te voorkomen. We betreuren het ook dat de slaapbank niet voldeed aan uw comfortverwachtingen. Onze slaapbanken worden binnenkort vernieuwd om onze gasten een betere nachtrust te bieden. Met betrekking tot het ontbijt, onze excuses dat het niet voldeed aan uw verwachtingen. We nemen uw feedback serieus en zullen dit aankaarten bij ons keukenteam om ervoor te zorgen dat alle items tijdig worden aangevuld en dat er voldoende voorraad is voor al onze gasten.Met hartelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Luciën

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 5 nov 2023
Dear Lucien,Thank you for this feedback concerning your recent visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Rosemary

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 19 sep 2023
Beste Rosemary,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Marc Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Frederick

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 18 sep 2023
Beste Frederick,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Marc Martens, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Marleny

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst was er niemand bij de receptie en stond er een bordje met over 5 min terug. 5 minuten werden 15 min. Wij kregen als compensatie gratis ontbijt voor de 2 dagen.Vervolgens kregen wij de kaartjes en konden wij naar de kamer. Bij aankomst in de kamer kwamen we binnen en viel het ons al meteen op dat het raam open stond. Meerdere pogingen gedaan deze dicht te krijgen dat lukte niet. Er was een baby bij ons aanwezig dus dat is niet handig. De badkamer was zo smerig dat je daar de kriebels van kreeg. Besloten om naar een andere kamer te vragen want kamer 325 op de 3e verdieping was het niet uit te houden en zeker niet voor de 264 euro die ik betaald heb. Bij het verwisselen van de kamers specifiek nagevraagd of ons ontbijt ook bij deze kamer stond medewerkster gaf aan dat die automatisch gewijzigd was. Wij kregen een nieuwe kamer 126 deze was netter dan de 1e kamer. Wij hebben daar geslapen en in de ochtend toen wij aan het ontbijt wilden gaan werd ons verteld dat wij geen ontbijt hadden. Na wat heen en weer bellen door de keuken en receptie mochten wij gaan ontbijten. Na het ontbijt gaan douchen en de badkamer stond helemaal blank. Ik heb toen aan de medewerker doorgegeven dat ik het erg jammer vind dat alles op deze manier verloopt aangezien ik best een fors bedrag heb betaald. De medewerker wees mij erop dat als de accomodatie mij niet beviel ik ook uit kan checken en mijn geld terug zou krijgen. Ik heb een formulier ingevuld.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 29 aug 2023
Beste Marlen,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We waarderen uw geduld bij het inchecken en zijn blij dat we u gratis ontbijt konden aanbieden als compensatie. Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot het raam en de netheid van de eerste kamer. We zijn blij te horen dat de tweede kamer beter voldeed aan uw verwachtingen.Het spijt ons te horen over de verwarring met betrekking tot het ontbijt en de situatie in de badkamer. We zullen deze kwesties intern bespreken om onze service te verbeteren. We zijn 24/7 beschikbaar bij de receptie om eventuele problemen direct op te lossen en staan altijd klaar om te helpen.We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Joram

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 11 sep 2023
Beste Joram,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Battal

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 30 aug 2023
Beste Battal,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Marc Martens, General Manager

6/10 – Redelijk

Francy

Negatief: Personeel en service
20 euro voor gemiddeld ontbijt! Absurd!!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 3 aug 2023
Beste Franc,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de voorzieningen. Wat betreft uw opmerking over de prijs van het ontbijt, we bieden een uitgebreid ontbijtbuffet met een breed scala aan warme en koude gerechten, evenals gezonde en glutenvrije opties. We streven ernaar om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden en houden onze prijzen concurrerend in vergelijking met andere hotels in de omgeving. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze diensten en faciliteiten verder te verbeteren.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Samya

Top personeel!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 31 jul 2023
Beste Samya,Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.Fijn dat u ons aanbeveelt. We zetten ons elke dag met veel plezier in voor onze gasten en de waardering stellen we enorm op prijs.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Marc Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Dennis

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 22 apr 2023
Beste Dennis,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Fatma

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 9 mrt 2023
Beste Fatma,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Marianne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. Helaas was ik niet geinformeerd over het feit dat op zondag avond en de bar gesloten waren. Inrichting is gedateerd.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 23 feb 2023
Beste Marianne,Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Top dat u ons omschrijft als een "prima hotel"! Onze bar is inderdaad gesloten op zondagavond, maar elke kamer beschikt over een minibar. Jammer dat u onze inrichting wat gedateerd vond. Gelukkig was de rest van uw verblijf helemaal naar wens.Een volgende keer staan we met genoegen weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Marc Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jurgen

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 15 feb 2023
Beste Jurgen,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Fatiha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marc Martens, General Manager op 7 feb 2023
Beste Fatiha,Bedankt voor deze positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Surendell

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 9 jan 2023
Beste Rende,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Marc Martens, General Manager

4/10 – Matig

Wassim

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer totaal niet mooi en lux wat er op de fotos staan
Reactie van Marc Martens, General Manager op 2 jan 2023
Beste gast,Bedankt voor uw beoordeling.Spijtig dat jullie verblijf niet geheel aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor het ongemak. Jullie mogen dit altijd aan onze receptiemedewerkers meedelen zodat we samen een oplossing kunnen vinden. We hopen dat jullie desalniettemin van een goede nachtrust hebben genoten en plezierige herinneringen aan jullie verblijf hebben.Vriendelijke groeten en een gelukkig nieuwjaar,Marc Martens, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher

Reactie van Marc Martens, General Manager op 7 mrt 2023
Beste Christopher,Bedankt voor uw recensie.Wat jammer dat uw verblijf niet naar behoren was.De tevredenheid van onze klanten is essentieel, Daarom is het zeer belangrijk voor ons meer info te hebben over de redenen voor uw teleurstelling.Hartelijke groeten,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Fatma

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 2 dec 2022
Beste Fatma,Dank voor uw positieve feedback.Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was.Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen.Met hartelijke groet,Marc Martens, General Manager

6/10 – Redelijk

Anja

Standaard
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 2 dec 2022
Beste Anja,Bedankt voor uw feedback.Het doet ons plezier dat u in het algemeen tevreden was maar graag vernemen we van u wat u zoal opgemerkt heeft en waar er verbeteringen kunnen plaatsvinden. Op deze manier kunnen we onze diensten steeds op peil houden voor onze gasten.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Marc Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Saman

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 21 nov 2022
Beste Saman,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was.Nogmaals bedankt !Met vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Ate

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk goed hotel om Antwerpen te bezoeken.
Leuk hotel. Erg basic en sommige dingen verouderd zoals inrichting. Toiletpapier in t zwembad. Goed Personeel. Simpele keuken. Voor gewoon een goed en simpel verblijf met weinig luxe is t prima. Oh ja, goede plek bij snelwegen en ook bij centrum Antwerpen.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 11 aug 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons en dat u tevreden was met onze gunstige locatie en ons vriendelijke personeel. We vinden het wel spijtig dat de inrichting van de kamer minder aan uw wensen voldeed, maar we hopen dat dit geen al te groot ongemak voor u was en dat uw verblijf verder geheel naar wens was. Vriendelijke groeten, Marc Martens, General Manager

6/10 – Redelijk

Banu

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 7 okt 2022
Beste Banu,Bedankt dat u de tijd nam om ons deze score te geven.Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was.Aarzel niet ons mee te delen wat u graag had gewenst.Met hartelijke groet,Marc Martens, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De 3e etage was een versmeerd zootje. Smerige badkamer, lekkende kranen, overal kotsvlekken in de vloerbedekking in de kamer en over de gehele gang. We hebben de receptioniste het advies gegeven de bovenverdieping te sluiten en eerst te gaan renoveren. Het was Novotel niet waardig.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 27 jun 2022
Beste gast, Bedankt voor uw recensie. We betreuren het dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed en u tekortkomingen ondervonden heeft op het gebied van hygiëne. Hiervoor zijn oprechte excuses op zijn plaats. U mag ons team hier altijd op het moment zelf over aanspreken, zodat we zo snel mogelijk een oplossing kunnen zoeken om u een optimaal verblijf te garanderen. Wij zullen uw opmerkingen alleszins door communiceren aan ons onderhoudsteam. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groeten, Marc Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

luc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 28 aug 2022
Beste Luc,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was.Nog eens hartelijk bedankt !Vriendelijke groet,Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Bed was comfortabel. Wifi en TV OK. Mooi zwembad, alleen weer werkte niet mee, volgende keer beter. Gescheiden toilet prima, douche aangenaam
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 13 jun 2022
Beste Hans, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. Het doet ons plezier dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad bij ons en dat we jullie van dienst mochten zijn met onze comfortabele bedden en ons mooi zwembad. We hopen dat jullie met genoegen aan jullie verblijf in ons hotel terugdenken. Vriendelijke groeten en graag tot ziens, Marc Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Natascha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met grote en schone kamers
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 2 mei 2022
Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Wat fijn dat u tevreden was met uw kamer en dat u de netheid en het comfort van ons hotel heeft gewaardeerd. We zien jullie graag weer eens terug. Marc Martens, General Manager

6/10 – Redelijk

Berend

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het ontbijt was zeer karig. Toch werd er per persoon 20 euro voor gevraagd. Schandalig.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 2 mei 2022
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Het betreurt ons dat jullie het ontbijt wat te duur vonden. We bieden reeds een uitgebreid warm en koud buffet aan, maar hadden graag gehoord wat jullie hier nog misten. Jullie opmerkingen staan genoteerd en we gaan hiermee aan de slag. Vriendelijke groeten, Marc Martens, General Manager

4/10 – Matig

Sandra

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een familie kamer. Er stond 2 persoonsbed en een slaapbank. Nou het waren 2 losse bedden die aan elkaar geschoven waren. De ene matras was harder en hoger dan had andere matras. Ook een verzoek ingediend over de badkamer, gaf de medewerkster aan dat wij geen andere kamer konden krijgen. Familie kamer was gebaseerd op 2 personen. Dus 2 kleding hangers voor onze jassen, dus voor de 2 kinderen niks . Zogenaamd koffie en thee op de kamer. Daar zaten 2 kleine kartonnen bekertjes. Er stond als welkom in de koeling een flesje water. Geen flesje water plus de koeling deed het niet. Medewerkers gaven aan dat zij nergens vanaf wisten. Hele slechte kamer en service. Restaurant/café super duur en niet te eten.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Marc Martens, General Manager op 10 jan 2022
Dag Sandra, Bedankt voor uw recensie. Jammer dat jullie wat minpuntjes hebben ervaren, maar jullie opmerkingen helpen ons om onze service en ons hotel te kunnen verbeteren voor toekomstige gasten. Wegens de drukte was het helaas niet mogelijk om jullie een andere andere kamer te geven, onze excuses hiervoor. We nemen de opmerkingen over het eten in het restaurant mee. Ook vinden we het spijtig dat de gastvrijheid van ons personeel jullie is tegengevallen. Hopelijk was de rest van jullie verblijf naar wens. Met vriendelijke groeten en de beste wensen voor het nieuwe jaar, Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Antoine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit verhouding prima
Locatie in het havengebied niet prettig, het was rumoerig, stonk industrieel maar logistiek wel gunstig: vlakbij p&r en de snelweg. Ontvangst minder prettig: inchecktijd bleek een uur later dan de site aangaf. Kamer zeer ruim en gerieflijk.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Marc Martens, General Manager op 4 nov 2021
Beste Antoine, We danken u voor uw feedback. Het verheugt ons dat u tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding. Wat leuk ook dat de ruime kamer naar wens was. Jammer dat u onze locatie minder ideaal vond, maar zoals u zelf aangeeft heeft dit ook zijn voordelen omdat we dicht bij de snelweg en P&R liggen. Onze excuses voor de verwarring met de inchecktijd, we zullen kijken wat er hier is misgelopen. We hopen dat u heeft genoten van uw bezoek aan Antwerpen. We kijken er naar uit u nog eens opnieuw te mogen ontvangen. Marc Martens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Richelle

2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Marc Martens, General Manager op 24 jan 2022
Beste Richelle, Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling. Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was. Hartelijke groet, Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Werner

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel kan beter zijn best doen in de schoonmaak
Kamers waren helaas niet zo proper Weinig keus is restaurant Gehorige kamers
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marc Martens, General Manager op 17 sep 2021
Beste Werner, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat uw verblijf niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak. Dit is uiteraard niet onze standaard en we hadden graag gezien dat u ons op de hoogte had gebracht, dan konden we dit ter plekke voor u in orde maken. Onze kamers en badkamers worden dagelijks schoongemaakt en we hadden met plezier uw opmerkingen gehoord om onze service te verbeteren. In ons restaurant bieden we gezonde en uitgebalanceerde maaltijden aan. Spijtig dat u de keuze te klein vond, uw feedback staat genoteerd. Onze excuses indien u last heeft gehad van gehorigheid. Wanneer dit door andere gasten veroorzaakt wordt, kunt u dit steeds melden aan de receptie zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen. Hopelijk was uw verblijf verder wel naar wens! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel aan de rand van Antwerpen. Je bent zo op de snelweg en binnen 15 min. in het centrum. Ontbijt is prima, soms wat karig. Maar voor ons meer als voldoende. Hotel ligt wel midden in het haven gebied. Daar merk je in principe niet veel van, maar er is soms wat meer geluid.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marc Martens, General Manager op 2 sep 2021
Beste gast, Bedankt voor uw mooie feedback en score. Ons hotel is inderdaad handig gelegen, gemakkelijk bereikbaar via de A12 en toch dicht bij het stadscentrum dat u gemakkelijk met de auto of met de tram kan bereiken. We zijn blij dat het ontbijt voldoende voor jullie was, maar aarzel zeker niet om ons team aan te spreken indien jullie soms iets zouden ontbreken bij het ontbijt. Dan helpen we jullie met plezier. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Marc Martens, General Manager

8/10 – Goed

Jan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Hotel wordt niet alledagen schoon gemaakt. Geen thee of koffie op de kamer. Door corona moeten de klanten op kamer eten waardoor er steeds vuile borden in de gang staan.
4 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Marc Martens, General Manager op 28 jun 2021
Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u niet tevreden was over de schoonmaak van de kamer. We delen mee dat als de kamer bezet is, de lakens op de derde dag verschoond worden en dat handdoeken elke dag vervangen worden als u deze op de grond legt. U kan de receptie ook 24 uur per dag bellen, zodat ze enige tekortkoming onmiddellijk kunnen oplossen. Dit geldt ook voor het aanvullen van de koffie en thee op de kamer. Ons personeel staat altijd voor u klaar. We verontschuldigen ons dat het ontbijt omwille van Covid-19 op de kamer geserveerd wordt en dat er hierdoor borden in de gang staan. We doen ons best alles zo vlot mogelijk te laten verlopen en zowel onze gasten als personeel veilig te houden. We hopen hierover op uw begrip te mogen rekenen. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Vriendelijke groeten, Marc Martens, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 5 okt 2020
Beste gast, Fijn dat u de tijd nam een review te plaatsen. Het spijt ons dat u een negatieve ervaring had De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de redenen voor uw teleurstelling. Vriendelijke groet, Steven Hameeuw, General Manager

6/10 – Redelijk

Kristof

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Duur volgens hetgeen je krijgt
Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Kamers zijn aan renovatie toe. Kamerbreed tapijt is vies en gele kringen op de gordijnen. Personeel is wel vriendelijk
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 9 sep 2020
Beste Kristof, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat we u van dienst konden zijn met onze gastvrije medewerkers. Het is wel spijtig dat de kamer niet geheel en al aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel een volgende keer niet om dit met de receptie op te nemen. We doen er met plezier alles aan om uw verblijf zo fijn mogelijk te maken en in dit geval was het geen moeite geweest u een andere kamer aan te bieden. Wat betreft de prijs, willen we graag met u meedelen dat deze kan schommelen naargelang het seizoen en de beschikbaarheid. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen. Hartelijke groeten, Steven Hameeuw, General Manager

6/10 – Redelijk

Giovanni

Reisde met familie
goed hotel, ligt in de industriezone. klein minpuntje
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 2 aug 2020
Beste Giovanni, Bedankt voor uw feedback. Wat leuk dat u tevreden was met uw verblijf in ons hotel. Jammer dat u de locatie als een klein minpuntje heeft ervaren. We hopen dat dit geen al te groot ongemak was en hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Steven Hameeuw, General Manager

10/10 – Uitstekend

Abderrahman, Alkmaar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hôtel met activiteiten alleen kamer ff klein maar top netjes goede buurt
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 27 jul 2020
Beste Abderrahman, Hartelijk bedankt voor uw mooie feedback. We zijn erg blij om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf bij ons en ons beschrijft als een top hotel! Fijn dat u de netheid kon waarderen en tevreden was met de activiteiten. Al onze kamers hebben een oppervlakte van 23 m². We hopen dat u een goede nachtrust heeft genoten en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Steven Hameeuw, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel voor overnachting met kleine kinderen, heeft tuin waar gespeeld kan worden. Gratis parkeren. Naar centrum van Antwerpen is best nog stukje rijden.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 24 jul 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf! Wel jammer dat u minder tevreden was met de ligging van ons hotel, het klopt dat ons hotel vaak voor zaken bezoeken wordt gebruikt. We heten u in de toekomst graag nog eens welkom. Met vriendelijke groeten, Steven Hameeuw, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Duur volgens de netheid
Prijs/ kwaliteit is niet denderend. Personeel wel vriendelijk maar de netheid laat ten wensen over
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 6 jul 2020
Beste gast, bedankt voor uw beoordeling. We willen ons excuseren voor de netheid. Dit is zeker niet onze standaard en we zullen dit dan ook opnemen met ons schoonmaakteam. Ons team bedankt u voor de mooie woorden en verwelkomt u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Steven Hameeuw, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet schoon en de matrassen waren slecht. Bij de kinderen kwamen de veren erdoorheen
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 7 feb 2020
Beste gast, Dank voor uw feedback. Onze excuses voor de tekortkomingen op het gebied van hygiëne en de staat van het matras. Dit is absoluut niet onze standaard en we zullen hier meteen aandacht aan besteden. Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nog verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet, Steven Hameeuw, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers Rustige ligging, parkeren genoeg plek.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 27 jan 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor deze mooie score! Wat fijn dat u genoten heeft van de nette kamers, de rustige ligging en de parkeermogelijkheden. Graag staan we in de toekomst opnieuw voor u klaar. Met vriendelijke groet. Steven Hameeuw, General Manager

8/10 – Goed

Armand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 20 jan 2020
Beste Armand, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was. Aarzel niet om ons te vertellen wat we kunnen verbeteren om een perfecte score te halen. Met warme groeten, Steven Hameeuw, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos
Het zou een rookvrije hotel.moeten zijn. Alles is geel van de sigaretten. Ventilatieroosters zijn smerig. Beschadigde deurklink. Zwarte beschadigde muren, vieze vloerbekking. Krakende bedden. Het ontbijt is het enige positieve aan dit hotel. Voor de rest is het vreselijk. Vreselijk gedateerd. De afbeeldingen op de boekingssite zijn fake en misleidend. Niets is wat het lijkt. Ik kom hier nooit meer.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 10 dec 2019
Beste gast, Wat jammer dat uw verblijf niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed, ondanks ons lekkere ontbijt. Graag delen we mee dat we in ons hotel wel degelijk een non-smoking policy hanteren en dat de renovatie van ons hotel gepland staat voor 2020. Hopelijk mogen we u na de renovatie nogmaals ontvangen voor een betere ervaring! Met vriendelijke groet, Steven Hameeuw, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lamia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 8 dec 2019
Beste Lamia, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat alles naar wens was! Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw tot onze gasten rekenen. Met vriendelijke groeten, Steven Hameeuw, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige kamers een uitstekend ontbijt. Een echte aanrader. .
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 5 nov 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het verheugd ons zeer dat u ons hotel een aanrader vindt. Ook fijn te lezen dat u tevreden was van de kamer en van ons lekker ontbijtbuffet. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Steven Hameeuw, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Bij aankomst lang staan wachten op medewerker voor incheck. Kamer oké. Gang naar kamer is gedateerd. Zwembad is oké, maar was vies. Prima hotel voor 2 nachten.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Steven Hameeuw, General Manager op 17 dec 2019
Beste gast, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We onthouden zeker dat u een prima verblijf bij ons gehad hebt. De min-puntjes en opmerkingen nemen we zeker mee naar onze volgende in-house vergadering. Hopelijk tot snel bij je volgende bezoekje aan Antwerpen. Vriendelijke groeten, Steven Hameeuw, General Manager