Design maisonnette, 2 slaapkamers, terras | Woonruimte | Een 24-inch flatscreentelevisie met kabelzenders en een televisie

Beoordelingen van Smartflats Design - Antwerp Central

4 out of 5
Smartflats Design - Antwerp Central
De Keyserlei 11, Antwerp

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 59 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 115 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

davy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
Goede locatie maar verwaarloosd appartement
Het appartement is gelegen op een mooie locatie in Antwerpen vlakbij het centraal station. Helaas wordt het appartement slecht onderhouden (geen werkende chauffage!) en voelt het verblijf onveilig (deur kan niet op slot langs binnenzijde). Niet aan te raden.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
De lokatie van het appartement is top. Het is een prachtig appartement met heel veel licht. Bedden waren netjes gemaakt. Wij waren echter niet tevreden over de netheid van de keuken en de gangen.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Leon

Reisde met partner
Appartement was lekker ruim en goed gelegen. Lift was stuk, dus we moesten via trap naar de 4e etage. Verlichting in trappenhuis was gedeeltelijk defect, dus had je een zaklamp nodig om de deur te vinden. TV werkte niet goed. Zwakke wifi in appartement.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Keyzie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Huge apartment on a super spot. Fine beds and bathroom but shower sometimes going to cold. TV and tablet not working. Fine kitchen but with few silverware and an extra pan would have been welcome. Apartment also has as a storage place for the cleaning ladies in the hallway which is not very comfortable since they sometimes have to come in during the stay.
2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Thijs

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outdated and not clean
Outdated apartment, did not look like the pictures. Lot of maintenance issues and the apartment was not clean at all. After complaining with the Smart apartments the only reply I Got was: hope to see you again soon. That is not going to happen and I really do NOT recommend.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Arnaud op 11 mrt 2020
Hello and thank you very much for your review. We are really sorry for the inconveniences you may have encountered. Our team has taken your observations into consideration and we're going to work on it very quickly with the staff and the housekeeping service. Regarding the smart apartments, the staff is very real and listening to you so I would like to apologize for the damage caused but the staff could have found a solution if a call had been made. We hope you will find an accommodation that will suit you best on your next trip. The Aparthotels Smartflats team.

8/10 – Goed

O., Haarlem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Een hele mooi ruim appartement in het centrum van de stad, helemaal top. Wel 2 minpunten; de lift was niet prettig, er hangt een rioollucht (alleen in de lift). Verder is de bank in het appartement wel aan vervanging toe, je voelt de veertjes als je erop gaat zitten. Behalve deze 2 punten was alles prima en compleet.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Smartflats team op 6 mrt 2019
Hi and thnak you for your review !

8/10 – Goed

C

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn apartement op 500 meter van cs
Prachtig ingericht. Heel erg ruim. Kinderspeelgoed aanwezig. Enige wat minder goed is: lekkage in keukenkastje, maar dat werd verholpen. Verder te weinig kitchengear om zelf te kunnen koken (1 pan...). Omdat de rest zo goed geregeld was (mooie badkamer met apart bad/douche, fijne wasmachine en wasdroger); zou ik hier zeker terugkomen. De lidl zit overigens op 50 meter. Een prima alternatief voor de dure Match onder het gebouw.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf
Fantastisch appartement, groot en goede bedden.

8/10 – Goed

R.M., Bilthoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige accomodatie voor max 4 personen.
Fantastische accomodatie met (in ons geval) 2 aparte slaapkamers en een keuken. Veel ruimte en gemoedelijke inrichting. Alles goed schoon. Fijne bedden. Ligt in het centrum van Antwerpen, dus je hoort wel wat verkeer waar je 's nachts wat last van zou kunnen hebben. Soms wat last van rioollucht. Vanaf station makkelijk te voet te bereiken. Niet te dure parking om de hoek (€18 per dag). Bijzonder vriendelijke beheerders. Al met al een zeer positieve ervaring, en voor herhaling vatbaar!

10/10 – Uitstekend

Petrus, ulestraten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer ruim en compleet ingericht appartement echte
Goede locatie, zeer ruim en compleet ingericht appartement echte aanrader

10/10 – Uitstekend

mila , Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super locatie!
Ik had een penthouse met uitzicht op de stad! Geweldig voor 2 pers. Uitzicht fantastisch! Locatie 2min van de stad en 5min van trein en dierentuin..bios en supermarkt pal onder en naast het hotel!! Geen geluidoverlast en het bed slaapt heerlijk!!! Een en al top!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie in stad en winkelgebied
Net appartement in binnenstad van Antwerpen met winkels voor de deur.

10/10 – Uitstekend

Anton, Den Bosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top appartement
We waren verrast door de locatie, grootte en netheid van het appartement. Supermarkt om de hoek en midden in het centrum tegenover het centraal station. We komen hier zeker terug. Kinderen waren enthousiast, ook vanwege prima wifi.

10/10 – Uitstekend

Coralie, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk appartement
Echt een topper! Van alle gemakken voorzien en wij hebben hier 2 dagen heerlijk gezeten. De locatie is top! Je loopt zo naar het station, de winkelstraat en de bios. Ook zijn er leuke belgische bierkroegjes in de buurt en als je terug komt voelt het meteen als thuis. Echt een aanrader!

10/10 – Uitstekend

n, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fantastisch Penthouse!
Fantastisch (penthouse)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne hotel appartementen.
We verbleven op de 4e verdieping. Heel ruim appartement met 2 slaapkamers. Heel erg geschikt om langer in te verblijven. Super staf, precies in centrum.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig!
Een fantastisch penthouse! Geweldige locatie wauw helemaal super

8/10 – Goed

Krista, Utrecht

Positief: Netheid, comfort kamer
Fijne locatie, ruim appartement
Appartement is ruim en van alle apparatuur voorzien. De muren mogen wel een nieuw laagje verf, dit doet af aan de verdere luxe uitstraling. De vieze ramen en de felle spaarlampen hielpen niet mee aan de sfeer. De cocomat matrassen waren voor de meeste van ons gezelschap te zacht maar ideaal als je op je buik slaapt. Als je licht slaapt zijn oordopjes handig. Onze buren waren nogal luidruchtig 's nachts en dat was goed te horen in het appartement. lokatie is perfect. De Zoo, station en winkels op loopafstand. Het appartement is verder ruim, schoon en ook de keuken is voorzien van voldoende servies e.d. De website van het hotel sprak over keuze uit verschillende kussens en aanwezigheid van vers fruit e.d. dit was echter bij ons niet van toepassing.

10/10 – Uitstekend

A, Wanroij

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig appartement midden in centrum.
We zijn 2 nachten in het appartement geweest. Veel plaats grote keuken ,alles erop en eraan , heerlijke zithoek.complete badkamer, alles netjes schoon. Voor herhaling vatbaar.

10/10 – Uitstekend

Mieke, Coco Mat Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige ligging en accomodatie
Aandachtspunt is de beperkte incheck- en uitcheckuren omdat deze verbonden zijn aan de openingsuren van de winkel op gelijkvloers. Gelukkig hadden ze mij van tevoren hierop gewezen of ik had aan gesloten deur gestaan. Maar voor de rest prachtige accomodatie en service

8/10 – Goed

Carla, U

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall great
The apartment was great. The only thing is it was a bit dusty. Also the hallways are dimly lit. But those are little details. Overall, it was just like being home! Except with a way more amazing view!

10/10 – Uitstekend

D., utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top appartement, aanrader!
Geweldig appartement, ideaal voor gezinnen met kinderen. Appartement is ruim, mooi ingericht en luxe en ligt heel centraal. Kinderen (6 en 8 jaar) vonden het heel leuk. Voor herhaling vatbaar!

4/10 – Matig

Nino

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Although the property boasts a perfect location, ample space, and fantastic views, our stay was marred by numerous issues that made it quite challenging. Despite reaching out to The Smartflats Team via telephone and WhatsApp, none of the issues were addressed during our stay. 1. The internet connection was non-functional throughout our three-night stay. 2. We requested a change to our door access code due to security concerns, as our neighbors had the same code, compromising our safety and privacy. Additionally, the neighboring guests inadvertently entered our property. 3. A foul odor emanated from the shower. 4. The TV remote control was missing. 5. Essential bathroom amenities such as shower and hand wash utensils were depleted. 6. Numerous stains were present around many door knobs and light switches. 7. Kitchen cupboard and fridge doors exhibited a sticky residue. 8. The building entrance and elevator were significantly dirty and emitted unpleasant odors. 8. The doorknob to the sleeping room was broken. 9. Both the balcony door and the window in the sleeping room were dysfunctional and did not close properly. Had they addressed at least some of these issues, I would highly recommend the property due to its fantastic view and proximity to the central train station.
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Louise

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No heating . Floor warped terrible. No remote control. No communication to change late at night from the hotel. No light in bathroom light missing from ceiling - led me on that someone would contact too late at night to change hotels -3 outside freezing night. Money not refunded. However we booked through Expedia and they arrange another hotel
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great central location but couple of issues - lights in bathroom didn't work, there was a massive ridge in the middle of the floor (trip hazard) & the fridge was not working - in fact it was running very hot & there was a burning smell in the unit (plastic was warping inside fridge around light) - a clear fire risk. When informed Smartflats simply thanked us for the info & made no attempt. to remedy or compensate. Poor service as we rented the apartment to prepare our own food & were limited.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Denis

Zakenreiziger
Positief: Netheid
bien globalement mais...
beaux volumes mais pas aussi sexy que sur les photos (pas de balcon) malgré choix version luxe impossible de se servir de la tv
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Monica

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Filthy, greasy on the floors, which stuck underneath our shoes . Rats on the balconny and even one inside the apt.. Dishwaser was out of order. The equipment for dishes was lacking. Dusty and badly cleaned on arrival. No one from the staff called back, when we contacted them. Bed bugs , we were severely bitten all over . Overall a disgrace and far away from what one should expect of a 4 star hotel.
6 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Petra

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
Der lift in den 6.stock defekt, stiegenhaus stark verschmutzt, das Haus eine Baustelle, die klospülung defekt,
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Wendy

Positief: Netheid, comfort kamer
Great location
The entrance area is dreadful and the lift was used by the restaurant and smelled of old food and was very dirty. The apartment was lovely and spacious but poorly maintained. The dishwasher was out of order, the shower head leaked badly, the kitchen tap was loose, external doors weren’t able to be opened or in one case the handle was so loose we weren’t game to use it. External doors onto the balcony could be opened from the outside and we weren’t able to lock them so security was poor.
6 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Viktoriia

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Seungchul

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
Total disaster
Even i didn't get access key to enter room, no front desk and even customer support didn't know what is correct access code. And ask me try several way and failed. So I ask to cancel my booking but didn't confim it and no reponse so far. It is total disaster and I am waiting their refund, hope I can get it asap.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Julia from Antwerp Central Residence - City Center op 7 nov 2022
Dear Seung,Thank you for sharing your feedback.Our accommodation is an apart-hotel with no reception staff, therefore, access to the accommodation is digitalized which we endeavour to make clear at the point of booking. Furthermore, we provide a contact number and email address which can be used at any point, should any issues arise. Please reach out to our team directly should you wish to discuss this further.Best wishes,Julia from Antwerp Central Residence - City Center

2/10 – Ontzettend slecht

Susan

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elevator out of action, dirty rubbish-strewn liftwell, old stained couches in apartment. Very slow response from managers.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Julia from Antwerp Central Residence - City Center op 6 okt 2022
Dear Susan.Thank you for taking the time to review your experience.We are sorry to hear your experience wasn't completely satisfying. Please accept our apologies and rest assured that we will be looking into the concerns you have raised. We apologise for the unexpected issue with the elevator that the specialist team did their best to resolve as soon as possible.We look forward to hearing from you.Best regards,Julia from Antwerp Central Residence - City Center

10/10 – Uitstekend

Gentiana

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Large apartament, excellent area, short walk from the central station and the hustle and bustle of the city. Easy checkin.
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Louis

1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Stephen

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Not Smart to stay there
Sitting on the sofa it is absolutely apparent that neither the cushion, nor the sofa covers have been washed in months. In fact it stinks of sweat! Poor show. Elevator does not work. this should be told ahead of any check in…. We would have refused to walk 6 sets of stairs with luggage. The view and size will not cut it in terms of rating it a good experience. Shabby, neglected, dirty and uncaring is how we view it.
Broken lamps
No glasses, leaky cups
Great view, but super run down
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Brian

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
**Beware of this property** This is a 2 star place at best. A quick rundown of the issues: elevator broken, had to walk up 4 flights of stairs with luggage—and the stairways are filthy and smelly; window to the master bedroom wouldn’t close, and there is heavy traffic and construction at all hours; the water heater was malfunctioning and we personally had to fix it at the tail end of our stay; there were hardly any dishes and the dishwasher had no racks inside, so everything was hand washed; the furniture in the room had been heavily used and was in poor shape. There was also a lack of communication from the property manager, who only communicated via emails—most of which never arrived. We were in the airport still trying to figure out how to get inside the apartment even after being told “everything will be fine” from Travelocity. If you end up booking room 401 and you read this review, Godspeed to you. This apartment was the black eye of an otherwise great trip to Antwerp.
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Bruno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel appartement
Appartement exceptionnel. Vue superbe. Très bien placé. Acces via code et coffre à clef. Pratique.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Arnaud op 13 mrt 2020
Bonjour et merci beaucoup pour votre feedback. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez bien profité de votre séjour chez nous :) L'équipe travaille dur jour après jour pour réussir à vous fournir de belles expériences, c'est donc très gratifiant d'avoir ce genre de message! Un grand merci d'avance, et nous espérons vous revoir très prochainement chez Aparthotels Smartflats. Bonne journée!

4/10 – Matig

Marc

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great spot in Antwerp with lot of problems
Pictures from site don't reflect the reality, as the flats layouts and decoration are completely different from one to another. We have been waken up at 6:15, 6 days a week with noise from building site in front of the flat, until 17:00. I rose the issue to Smartflat who change the flat with another one 1 week later. Heating system had got issues, no hair dryer (supplied later), no baby seat, no dark curtains, not enough dishes and kitchenware. The sofa, chairs and furnitures are dull and worn, not comfortable. The main gate had got issue and we couldn't come in for 30min, waiting outside in the cold. I asked Smartflat to get an invoice and they told me to contact Expedia...
19 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Arnaud op 13 feb 2020
Hello and thank you very much for your review. It's unfortunately our mistake, the pictures have not been updated on the website and we are really sorry for the damage caused. We hope you will find an accommodation that will suit you best on your next trip. The Aparthotels Smartflats team.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Overall unimpressed
The pros: - The size of the apartment, the windows. - The proximity to the train station - Apartment heats very quickly - Kitchen hob was electric conduction and worked well. - The key collection was simple. The cons: - The lift - it seems to be shared with Five Guys, the stench was horrendous - The amenities for the kitchen - cheap Ikea items, mismatched wine glasses, a poor array of knives for cooking. - Furnishing that have been worn out with use and dirty. - A shower that lacks a decent flow - Building site opposite with flood lights shining in day and night - Curtains that do not meet and leave substantial gaps. - Noise from sirens, window glazing and seals were poor. - The bed was ridiculously soft. - Check in was fiddly, no light externally to see what numbers youre pressing in the dark. The lift buttons are slow and entering passcodes failed a few times. Overall, I was unimpressed. It could be an amazing space and for the price, I would have expected a lot better.
Dirty.
Stained with use.
There was a rug in the picture for the website. No rugs at all in the property.
Some glue and clamps would fix this!
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Arnaud op 13 feb 2020
Hello and thank you very much for your review. We are really sorry for the inconveniences you may have encountered. Our team has taken your observations into consideration and solve the problem very quickly with the maintenance and the housekeeping service. We hope you will find an accommodation that will suit you best on your next trip. The Aparthotels Smartflats team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room itself is fair But how dare there are no one telling the truth that there us a building site beside , and started to work at 6 am No way to stay until the tower settled
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
8 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is excellent. However, the property condition is very poor. The photographs used to sell this property are incredibly misleading. It is not in the condition that they lead you to believe. The entire apartment needs gutting and re-doing. The kitchen was poorly equipped. The bathroom drains smell. We were not provided with the correct number of towels and lamps did not work. Communication with Smartflats was poor. The apartments are above Five Guys and they use the lift to transport the fat and rubbish throughout the day. The smell is revolting and this filters into the apartments. We also found puddles of fat on the floor of the lifts on occasions. The fire doors were always left open whenever we left and arrived at the property. Sadly I cannot recommend this apartment.
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

LIJHE

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Antwerp Apartment
Perfect location, right next to Central Station and 20 min walk to all major attractions...everything was perfect, very spacious!!! Large apartment with great view...management communicated check in superbly, we had a little trouble finding it.,. It is directly above Five Guys..
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van The SmartTeam op 7 jul 2019
Thank you so much! Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Stephen

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fatal flaws
It all looked great on paper: large apartment, plenty of light, close to the station. And all of that was correct. However, there was a list of problems that spoiled our stay: - dirty, smelly entrance hall and elevator (the burger chain next door moves their rubbish through the lift at night and doesn’t clean up after themselves) - huge construction project starts the day noisily at 7am until 6pm - extractor fans on roof of adjacent building turn on noisily at midnight (right through the wall of the bedroom) - WiFi did not work at all until day 4 (of 5), and only then in the kitchen (the problem was reported the evening we checked in) - no bedside light on one side of the bed and no light switch accessible from that side of the room - a single pillow each the thickness of a cheap Belgian waffle (want an extra? That’ll be €10, please) The flat is rather tired looking. At least they provided a mousetrap and earplugs. Do yourself a favour - spend a little more and stay elsewhere.
5 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

PG, London

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Good location to Central Rail Station and to restaurants, cafes and bars. However property is located across the road from the Antwerp Tower construction site so very noisy and dusty from early in the morning. In addition construction work on the road outside added to the noise. There was no warning from the property or Expedia about this disruption. TV had a dreadful blizzard like picture; lighting for reading in the evening was non existent; Impossible to close dishwasher door so unable to use; Central Heating was on full blast on our arrival and we were unable to get the thermostat to operate. Most disappointing aspect was the inaction by the property managers who did NOT respond to our issues. Would not recommend.
3 nachten verbleven in maart 2019