Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel De Schildkamp

3.5 out of 5
Hotel De Schildkamp
Leerdamseweg 44, Asperen, Asperen, Gelderland

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 20 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Corrie van

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel niets op aan te merken.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Diederick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Wijnand

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontspannen sfeer, personeel was heel flexibel en meewerkend na mijn late komst. Het matras vond ik niet helemaal top, vervelend vond ik dat er geen afscheiding was tussen douche en wasbak-gedeelte, waardoor de vloer bij de wasbak behoorlijk nat werd. Maar ik kom zeker een keer terug!
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

HM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfecte ervaring
uitermate vriendelijk personeel, dinner en ontbijt uitstekend. Keurige ruime kamer. Schoon
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

cor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooi gelegen hotel in rustige omgeving
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Markus de

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er wordt goed geluisterd, en medewerkers zijn klantgericht, en nemen zelf beslissingen om klantwensen te vervullen. 👍
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van De Schildkamp op 7 okt 2020
Hartelijk dank voor deze prachtige review! Graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van De Schildkamp op 7 okt 2020
Bedankt voor uw mooie review, hier zijn we heel blij mee. We ontvangen u graag nog eens in ons hotel!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel rustig gelegen
Hotel met prettige sfeer op een rustige plek vlakbij Leerdam.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Team Frontoffice op 22 sep 2018
Fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Bedankt voor de tijd die u genomen heeft om ons te beoordelen!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kamers ietwat gedateerd maar verder prima verzorgd
Ideale uitvalsbasis voor bijvoorbeeld oldtimerclubs
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Ralph op 28 apr 2018
Dank voor uw feedback. De kamers zijn inderdaad wat we noemen traditioneel qua inrichting, maar zeker niet gedateerd inzake onderhoud. We hebben net nieuwe bedden en led tv's aangeschaft op alle kamers. Vele oldtimerclubs weten ons inmiddels te vinden. Wij bieden speciale arrangementen met tourtocht en bezoek miniatuur automuseum.

8/10 – Goed

Wouter

Positief: Netheid, comfort kamer
Aardig verblijf
De kamers lijken alsof je je in een bejaardentehuis bevindt. De service was prima, de bar en restaurant waren ook goed, lekker en snel. Let wel op dat voor zakelijke gebruikers met een VoIP-verbinding en applicaties deze niet werken met de WiFi, dat wordt blijkbaar afgeschermd.
1 nacht verbleven in november 2017
Dag Wouter, Fijn dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad. Onze hotelkamers zijn in tegenstelling tot de rest wat klassiek ingericht. Dus wij begrijpen je reactie. Wij zijn continu aan het moderniseren en met deze reactie help je ons ook weer om de juiste prioriteiten te stellen. Graag tot een volgende gelegenheid!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Preis-Leistung passt nicht!!!
Personal war freundlich und nett. Schlecht war um den Pool nutzen zu können muss ich aus dem Hotel raus komplett drumherum gehen.Die Betten hatten auch schon besser Zeiten!!!
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van De Schildkamp op 8 feb 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Aufgrund der Koronamaßnahmen ist es derzeit leider nicht möglich, unsere Innenpassage zum Pool zu nutzen. Wir entschuldigen uns dafür.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Roman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in mei 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Sven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I didn't stay a long time but it was a fine hotel.
Reactie van Ralph op 2 mei 2018
We are always very glad to read that our guest enjoy our hotel. Thank you very much and hopefully to see you back again!

6/10 – Redelijk

James, England

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice Hotel. Shame about the restaurant menu.
The hotel staff were great, however if your English and suffer allergies do not got to the restaurant. The food is there in English and Dutch however I had the Veal ...this was fine and the vegetables looked ok however, After I started eating I noticed that there were pieces of celery in the sauce with it. Although I immediately stopped eating the sauce the damage was done. I am allergic to celery there was no mention of this item anywhere on the menu. This caused me great distress through the night and into the following morning. I was lucky I saw it so did not digest too much.
2 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Ralph op 28 apr 2018
We are very sorry about this. There is written on the menu; "Our dishes may contain allergens. Please notify your host or hostess, if you are extra susceptible for them" Apparently we dit not know about your allergie. That is annoying. Sorry again. Please let us know next time.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Ralph op 2 mei 2018
Thank you!