De locatie is fantastisch, de kamers zijn ook prima. Daarom zijn we hier al voor de derde keer. Of we terugkomen is nu nog maar de vraag. Het personeel geeft je niet de service waardoor je je fijn voelt. We moesten op de afgesproken aankomsttijd maar liefst 2,5 uur wachten op onze kamer waar we pas om half zes terecht konden. Waar vervolgens nog restanten (tandenstoker, peuken, dopvan de vorige bewoners te vinden waren. Hier de volgende dag iets van gezegd en men zou er op terugkomen: dat is niet gebeurd. Zelf op teruggekomen en dit werd een teleurstellend gesprek dat uitdraaide op een karige 9 euro korting op het genuttigde ontbijt. We moesten helaas helemaal uitchecken en inchecken omdat we een andere kamer hadden geboekt. Niet servicegericht met ons meegedacht. Bij aankomst op de nieuwe kamer stond er nog een gereedschapskist en lagen er stukjes stucwerk op de vloer. Het ontbijt via roomservice op de kamer genuttigd (zonder theezakjes en smeerboter…) en de dienbladen om 9.30 uur op de gang gezet. Om 18.45uur komen we terug en staat alles inclusief alle etensresten en vliegjes nog net zo naast de deur van onze kamer. En dat niet alleen: anderen hebben hun afval erbij gezet zodat er inmiddels een hele rij afval naast de deur van onze executive suite staat… geen visitekaartje. Reactie van het personeel: blijkbaar hebben ze nog geen tijd gehad om het op te ruimen. Nu, een uur later, staat het er nog. Onhygiënisch!!! We hebben het idee dat het hotel niet gemanaged wordt.