Vergaderfaciliteit

Beoordelingen van Martin's Rentmeesterij

4 out of 5
Martin's Rentmeesterij
Kasteelstraat 2, Bilzen

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 74 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 74 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 74 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 74 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 74 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wout

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi verblijf met de hele familie. We hebben ervan genoten
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Fred komen

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kamers klein, saai, voor 4 sterren weinig comfort, bijv. geen regendouche, douche in de badkuip. Voor hotelgasten geen plaats in restaurant. Glassplinters op de grond in de kamer. Sauna werkte niet. We hadden afspraak gemaakt voor de welness, kregen geen badjassen mee. We switchten van 2 nachten naar 1 nacht, omdat het tegenviel, echter niemand vroeg naar de reden bij het uitchecken.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Martin's Rentmeesterij op 1 mrt 2024
Beste,Spijtig te horen dat uw verblijf niet verlopen is zoals het dient te horen.Het is de bedoeling al onze hotelgasten een thuisgevoel te geven.We nemen de opmerkingen met ons mee om dit in de toekomst te verbeteren / te voorkomen.Vriendelijke groeten,KathleenFront Desk Manager

8/10 – Goed

christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Frieda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Martin's Rentmeesterij op 8 jan 2024
Beste Frieda,Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf!Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen in Hotel Martin's Rentmeesterij!Vriendelijke groeten,Kathleen Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a really nice and quiet hotel! If you want to relax this is a perfect option! We will visit them again soon!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Martin's Rentmeesterij op 8 jan 2024
Thanks for your nice comment Thomas!Kind Regards,KathleenFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Wiard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf bij deze accommodatie. Wat wel slecht is dat er op de parkeerplaats slechts één werkende laadpaal aanwezig is. Voor een modern hotel in 2023 moeten er meer laadpalen aanwezig zijn.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Michel

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Mario, Nevele

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genoten van ons verblijf
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader
Goed gelegen hotel met uitstekende service. Het hotel maakt deel uit van een groep van 15 hotels verspreid over Parijs waar je elke middag gratis koffie en fris drank kan krijgen. Restaurants en vele bezienswaardigheden liggen op wandelafstand.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

jim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Stacey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Isabel Van Inthout op 28 sep 2021
Dear Stacey Thank you very much for your nice comment! Hopefully we can welcome you on another occasion in our hotel. Kind regards Isabel Van Inthout

10/10 – Uitstekend

Tycho

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie! Bij aankomst zelfs een upgrade gekregen naar een prachtige kamer. Service is erg goed. Spa is ook mooi aangelegd met een top zwembad. Al met al een heerlijk hotel!
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Isabel Van Inthout op 28 sep 2021
Beste Tycho Fijn te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in Martin's Rentmeesterij. Hopelijk tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top!
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Isabel Van Inthout op 28 sep 2021
Beste Thomas Dankjewel voor deze superfijne review! Hopelijk tot binnenkort.

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met topservice
Prachtig hotel, rustig gelegen. Zeer vriendelijk onthaal en als er iets ontbreekt hoef je het maar te vragen. Zalig bed, nespresso op de kamer, wat wil je nog meer. Zeker een aanrader ook met kinderen.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dank je!
Enorme dank aan het fantastisch personeel te Martin Rentmeesterij. Zij gaan echt voor “the extra mile” om er een heerlijk verblijf van te maken. Niets is te veel voor hen en steeds met de glimlach! Dank je Kathleen voor het enthousiaste ontvangst en de manier waarop je met onze kinderen in interactie ging. Dank je aan het keukenpersoneel om enkel voor ons gezin een hele plateau groentjes te voorzien bij het ontbijt. Het hotel is op en top in perfecte staat onderhouden. Geen cent gespaard om aan de grootste luxe te voldoen.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, met uitgebreid ontbijtbuffet dat je in corona tijden op de kamer kan opeten. Room service was beperkt, maar wel goed. Enkel de wijnkaart was in mij ogen wat duur.
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst na inchecktijd (na 15u) hebben we nog 50 minuten moeten wachten tot onze kamer klaar was. We hadden geboekt voor 3 personen via expedia en bij aankomst bleek dat dit niet doorgegeven was en het hotel was volzet. We sliepen in een kleine kamer waar men een extra bed had bijgeduwd. Het extra bed was klaar voor het groot huisvuil. (doorstekende veren en dansende poten). Het was een domper op ons verblijf. Het personeel was wel vriendelijk en het ontbijt was prima.
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi modern hotel in prachtig kader. Wel wat duur.
Mooi en modern hotel met alle nodige voorzieningen in een zeer fraaie setting. Wel vreemd dat er geen bekertjes in de badkamer beschikbaar waren (onder het mom van covid). Ontbijt is eerder tegenvaller met nagenoeg enkel "industrieel" bereide zaken. Best wel prijzig. Uitstekend uitvalspunt om Haspengouw met de fiets te verkennen.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Eddy, Laarne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is voorzien. Heel rustig. Mooie omgeving. Prijs is aan de hoge kant in vergelijking met andere 4 sterren hotels.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Jos

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Een aanrader
Zeer mooi hotel, zeer vriendelijk, super mooie ligging.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Teleurstellend
Veel te kleine kamer voor 3 personen. De parking was ook volzet waardoor we op straat moesten parkeren. Aan de ingang had iemand overgegeven en het lag er nog steeds na dag 2. Voor het ontbijt was de ruimte volzet waardoor dat we in de lobby moesten wachten tot er plaats vrij was.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

T.Bugani, Malden

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We hebben een zeer prettig en comfortabel verblijf gehad. Mooie luxe schone kamer, heerlijk geslapen. Het ontbijt was super, werd telkens aangevuld. Mooie omgeving, we hebben ook gebruik gemaakt van de welness en daar voor ons een minpuntje betreft de stoommachine. Geen licht binnen en het rook muf. Niemand maakte er gebruik van. Misschien een tip altijd fijn een eucalyptus stoommachine. Verder hebben wij een heerlijk verblijf gehad.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie, propere kamers. Heerlijk ontbijt. Fijne welness. Vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prachtige plek, super service, niets aan toe te voegen
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi gelegen en super ontbijt 👍 heel vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Jan, Haaltert

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige acomodatie; lekker ontbijt; vriendelijk personeel. Een aanrader.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed maar toch een paar minpuntjes
Het hotel is nog niet lang open, vandaar dat de toegang nog niet helemaal is afgewerkt. De kamers zijn strak modern ingericht. Ik heb graag een schuif of een kastje naast het bed. Het kastje is er wel maar zonder een schuif of iets dergelijks om een en ander weg te leggen. Het bed is prima: goede matras en op de badkamer kan ik niets aanmerken. Bediening en keuze in het restaurant is ok. Toch ook hier een opmerking: in een luxe verblijfplaats verwacht ik bij het ontbijt vers geperst sinaasappelsap... maar dat is er niet.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Juan Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gran hotel y personal muy profesional. Gracias por solucionar el problema con el clima de la habitación. Hasta la próxima
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Juan carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hubo un problema para asignarnos habitación, supongo que por la llegada de muchos huespedes a la misma hora al ser final de año. Pidieron disculpas y todo se soluciono correctamente. No lo tendremos en cuenta y volveremos
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Martin's Rentmeesterij op 9 jan 2024
Estimados,Muchas gracias por su comprensión.Me alegra leer que volverá en otra ocasión.Hasta entonces.Un cordial saludo,KathleenResponsable de recepción

10/10 – Uitstekend

Monika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Martin's Rentmeesterij op 8 jan 2024
Beste Monika,Dank u wel om deze mooie score toe te kennen aan Hotel Martin's Rentmeesterij!Vriendelijke groeten,KathleenFront Desk Manager

8/10 – Goed

Julia

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good Service and Breakfast! Unfortunately the Spa is not included. But if you go they ensure that are not too many people inside.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Martin's Rentmeesterij op 8 jan 2024
Dear Julia,Thank you for your feedback.We will take the comment with us to work on in the future.Kind Regards,KathleenFront Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Mayrim Elena

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Etienne

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Adrian

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Burgunde

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

ralf m.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

stig bo

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Tanguy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magnifique établissement. Une partie moderne est construite à côté d'une vieille ferme restaurée. Chambres super bien équipées et personnel très serviable. Une très bonne expérience !
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buitengewoon goed
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

David

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
West Ham on Tour
Hotel staff very friendly and helpful, rooms very clean, tidy and comfortable, Breakfast nice. Didn't use the facilities but it looked all good. Cabs very expensive so best for driving
1 nacht verbleven in november 2021