Bedrag zou aankomst of vertrek betaald moeten worden, maar was enkele dagen daarvoor al van mijn rekening ingehouden.
Bij aankomst was de deur dicht, ging alleen met een code open. Deze code schijn je per mail te krijgen, maar aangezien ze "mijn email-adres niet hadden" was dit niet gebeurd. Gelukkig kon ik door het raam een telefoonnummer lezen op een poster die daar hing.
Achter de deur op een tafel lagen enveloppen met namen van gasten én kamernummers; in de envelop zat de sleutel.
Wificode werd gecommuniceerd via papier in 'lobby', maar was niet correct.
Service was niet aanwezig, maar appartement was goed. Dit was schoon en ruim.
Wel jammer dat met koken (en gebruik van afzuigkap) het brandalarm af bleek te gaan. Er stond ineens iemand aan de deur. Brandalarm ging ergens anders af en niet in appartement zelf (stel je voor dat er 's nachts iets gebeurt!). Tijdens koken zou balkondeur opengezet moeten worden.
Ondanks 60 euro reiningingskosten, moet je zelf je bed afhalen en de vuilniszak verwijderen.
Handdoeken zijn niet aanwezig, ondanks dat daarvoor betaald wordt; ook niemand om ze aan te vragen. Hebben deze dus moeten kopen.
Factuur krijg je niet.