Spa

Beoordelingen van Mercure Blankenberge

4 out of 5
Mercure Blankenberge
Koning Leopold III Plein 17, Blankenberge

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 52 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 106 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Danny

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, neat room, friendly staff.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

christina van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Gunther

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Wim

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

René

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je wordt prettig ontvangen door het personeel, kamers zijn netjes en schoon, ontbijt is goed, ligging is goed, je loopt zo het centrum in
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Liene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De strand was lekker dicht bij en de winkels . Alles was op loop afstand bereikbaar. Alleen minder was dat ze geen eigen parkeerplaats hebben.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Alwin

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Esther

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 27 jul 2022
Beste Esther, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen! Nikola Saelens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Joeri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Thomas Torrekens, General Manager op 4 feb 2022
Beste Joeri, Heel erg bedankt voor uw mooie score! Wat fijn om te lezen dat we u alles hebben kunnen bieden wat u nodig had. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Thomas Torrekens, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nils

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend Hotel
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 17 nov 2021
Beste Nils, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Geweldig dat u een geslaagd verblijf heeft gehad! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Ivan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De gang mocht ook wel eens gestofzuigd ofwel gewoon de dingen oprapen die het poetspersoneel laat liggen
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 8 nov 2021
Beste Ivan, We waarderen het dat u de tijd nam een review achter te laten. Vanwege Covid-19 zijn we inderdaad gebonden aan protocollen en mogen wij de kamers niet poetsen totdat de gasten zijn uitgecheckt. Schone handdoeken kunt u wel steeds vragen aan de receptie. Onze oprechte excuses indien dit op voorhand niet duidelijk was. U kan ook op elk moment een extra poetsbeurt aanvragen bij de receptie. Hartelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 2 sep 2021
Beste Elly, Hartelijk dank voor deze hoge score! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Hopelijk zien we je snel nog eens! Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Rita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUPERGOED
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 24 jul 2021
Beste Rita, Bedankt voor deze hoge score. Geweldig dat u een geslaagd verblijf heeft gehad! Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Met hartelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Jef

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 19 aug 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we u alles hebben kunnen bieden wat u nodig had. Hartelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Susy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader !
Piekfijn hotel met een zeer uitgebreid ontbijt en kamers voorzien van alle luxe. Bovendien uitstekend gelegen en daardoor de perfecte uitvalsbasis !
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
accommodatie was zoals te verwachten bij deze groep hotels
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Cedric, Haasdonk

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
De kamer was heel ruim en van alle nodige comfort voorzien. De douche liep wel niet goed weg waardoor water zich snel ophoopte in de badkamer, precies of de afvoer werkte niet optimaal. Verder was het zwembad ook niet geopend, ondanks het wel bleek dat deze open moest zijn volgens de openingsuren. Wel heel mooi uitzicht, en zeer goed gelegen hotel.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Liam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader
Zeer mooi, modern hotel. Vriendelijk personeel. amer met comfortabel bed en goed ingerichte badkamer. Met inloopdouche wat ik persoonlijk extra prettig vind. Jammer dat er niet voor de deur geparkeerd kan worden om in- of uit te laden.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romar eindejaar
Hotel Mercure, Prima ligging (shops, restaurants e.d.), parking dichtbij (alsook station), vriendelijke receptie - fantastische medewerkers over het ganse hotel, zeer nette geluidsarme kamers met goede voorzieningen (voor mij was de ijskast een pluspunt), moderne badkamer met assortiment van verzorgingsproducten. Het buffetontbijt was zeer goed en volledig, ja zelfs meer als wat je als eerste maaltijd normaal eet. Ook de ruimte met veel licht en buitenzicht is het vermelden waard. Als laatste wil ik gemakkelijke no-nonsens in- en uitcheck benadrukken. Hou het zo !
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Jan Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

SooJin, Hasselt

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen viersterrenwaardig
De enige pluspunten van dit hotel zijn de goede bedden, de ligging die vlak aan het station en aan de winkelstraat ligt en het verwarmde zwembad waarvan gratis gebruik kan gemaakt worden. Het ontbijt was de eerste dag maar magertjes: sponsen omeletjes, droge en harde pistolets, uitgedroogde charcuterie en worstjes. Wel lekker fruitsap en smoothies. De tweede dag was iets beter: meer keuze en meer voorradig. Geen slecht ontbijt, maar hebben er zeker al veel betere gehad. Het raam op de kamer kan niet open, enkel op kiepstand. Persoonlijk vind ik dat niet aangenaam en bovendien niet brandveilig. Tapijt op de gang en op de kamer = niet hygiënisch. Het hotel leek niet verlucht. Badkamer nieuw, netjes en verzorgd. Geen babybed op de kamer en maar 2 handdoeken voor 2 volwassenen, een kind van 4 en een baby van 9 maanden. Beneden aan de bar is er geen mogelijkheid om ook iets te eten, wat ik heel bizar vindt voor een 4sterren hotel aan het centrum/station. In Blankenberge sluiten de eetgelegenheden bijna allemaal op dinsdagavond.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Martin, Beringen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel
het hotel ligt vlak aan het station. heeft een leuk uitzicht op het plein.
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel, goed bereikbaar
Kamer zag er schoon uit, grote badkamer, fijn bed. Hotel was redelijk duurzaam, had een mogelijkheid de kamer niet elke dag schoon te laten maken in ruil voor een drankje aan de bar. Strand was dichtbij en zo ook het station en de winkelstraten.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Olivier, Hasselt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel
Alles was tip-top in orde! De privilege kamer was zeer mooi en ruim. De inloopdouche was zeker een pluspunt! Prijs/kwaliteit mogen we niet te klagen! Je krijgt dubbel en dik voor wat je betaald. Een echte aanrader voor stellen die een weekendje of langer aan zee willen verblijven! Laat het station je niet afschrikken. Hier ondervind je geen last van.
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

jos, lommel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een verademing , zo een mooi en net hotel .
Prachtig hotel met ruime kamers , goede bedden , ruime badkamer , leuk zwembad op het dak .
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Pascale, Blankenberge

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooie kamers
Zeer Mooie ruime ( mindervalide) kamer met voldoende ruimte voor 2 rolstoelen. Minpuntjes: - moelijk uitrijden met rolstoel gezien de deur zwaar opengaat - geen plankjes of haken voor toiletspullen of kleding - moeilijk parkeren om koffers in en uit te laden Pluspunten: - zwembad met aanwezige handdoeken - goed en divers ontbijt - algemene service
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg aangenaam verblijf
Mooi hotel, frisse moderne uitstraling. Ontvangst was snel en vriendelijk. Een aanrader.
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Mario

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooie kamers. Helaas is omgeving hotel nog niet af. Veel overlast bouw. Personeel nog niet helemaal ingewerkt, maar doen wel hun best.
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

oliver

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Carpets are filthy around the entire hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room was permanently cold
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Bernd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Aristidis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im großen und ganzen gut.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
satisfaite de l'accueil, chambre et buffet
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Nikola Saelens, Directeur général op 6 mrt 2023
Chère Danielle,Merci de ce retour positif.Nous avons grand plaisir à lire que vous avez apprécié la chambre impeccable qui vous a été attribuée. Vos gentils mots sur la qualité de l'accueil seront transmis à toute l'équipe.Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt pour une autre expérience de qualité,Nikola Saelens, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Diego

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place very convenient affordable nice town happy to comeback
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 3 jan 2023
Dear Diego, Thank you for your review.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold. This kind feedback will motivate the entire team to continue pursuing excellence in all that we do.We are very pleased you found our prices competitive for the quality services we deliver.The whole team hope we have the pleasure of seeing you again on another occasion. Kind regards,Nikola Saelens, General Manager

4/10 – Matig

André

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre sale Petit déjeuner décevant
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Nikola Saelens, Directeur général op 3 jan 2023
Cher André,Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser votre satisfaction et votre confort.Nous espérons que vous nous donnerez l'opportunité de vous accueillir de nouveau pour un meilleur sentiment,Nikola Saelens, Directeur général

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good hotel. A bit pricey. Good bar. Staff Ok.
It is probably one of the few good hotels in what it is a terrible town. Handy because above the train station. A bit short on staff but they are nice and polite. Rooms are good, yet with dreadful soft squishy pillows. Bit overpriced too, but quite comfortable.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Nikola Saelens, General Manager op 18 jul 2022
Dear Guest, We would like to thank you for your feedback concerning your recent stay. We are happy you were pleased with your room and appreciate your kind comments about our team members. However, we regret to hear that our pillows were not to your personal preference. Please do not hesitate to bring such concerns to our attention during your stay so that we can find a more comfortable solution for you. We hope to welcome you back on a future occasion. Best wishes, Nikola Saelens, General Manager

8/10 – Goed

Kurt G.

Positief: Netheid, personeel en service
Typische günstige Touri-Unterkunft
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Nikola Saelens, Hoteldirektor op 13 jun 2022
Sehr geehrter Kurt, vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass bei Ihrem Aufenthalt keine Wünsche offen blieben. Vielen Dank dafür, dass Sie das gute Preis-Leistungs-Verhältnis unseres Hotels besonders hervorheben. Hoffentlich hatten Sie noch eine gute Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder. Freundliche Grüße und alles Gute, Nikola Saelens, Hoteldirektor

8/10 – Goed

willi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022