Een minibar met enkele gratis items, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Hotel de la Poste - Relais Napoléon III

4 out of 5
Hotel de la Poste - Relais Napoléon III
Place St.-Arnould 1, Bouillon

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 40 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 74 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 142 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

W

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

wil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig verblijf in dit karakteristieke hotel
Wij kunnen niets aanmerken op het verblijf. Hele, schone mooie kamer. Prima ontbijt. Heerlijk gegeten. Personeel duurt erg zijn best. Zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Isabelle

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Stef

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi oud hotel, kamer gedateerd.
Zeer vriendelijk ontvangst, hotel ziet er netjes uit. De kamer dient echter gerenoveerd te worden. Veel dingen stuk.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Dieter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

lutgarda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oude SJIEK....mooie ligging...vriendelijk bdiening
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Inge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk hotel
Fijn verblijf in Hotel de la poste. Hotel met zeer veel karakter/mooie sfeer. Mooi bewaard gebleven door de jaren heen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ondanks corona toch een heel fijn verblijf gehad. Minpuntje: door de oude houten vloeren is er wel heel wat lawaaihinder van krakende vloeren van de naastgelegen kamers.
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

anne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

viviane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tijdens corona crisis toch nog een prettig verlof gehad. jammer dat je overal moet reserveren. onderhoud van de kamers lukte niet maar wel iedere dag tas met nieuwe handdoeken ontvangen. lekker ontbijt en het restaurant is een aanrader .
4 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud historisch hotel, doch heel netjes. Goede matrassen en kussens. Parket kraakt hard. Lekker en verzorgd ontbijtbuffet. Jammer dat de opgestelde regels van het hotel niet door alle gasten werden gerespecteerd...misschien toch beter een deel aan de tafels brengen om over en weer geloop te verminderen (vb drinken).
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed hotel
Alles was in orde, lekker diner maar wij durfden geen ontbijt te nemen daar het in Buffetvorm was En dus niet aan tafel werd bediend.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Janssens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eerste dag op hotel na de lock.d. .
Vriendelijk onthaal en perfecte info over wat,waar, hoe . Lift aanwezig tot in de garage, de plaatsen in het restaurant ( savonds) was wel een probleem ,na een niet opgeloste woorden wisseling zijn we OP een ander gaan eten, voor het ontbijt moest men een papier invullen voor de gewenste producten waar s'morgens wel wat aan ontbrak maar na een vraag kwam alles in orde, misschien lag het aan de eerste dag terug open na de lockdow?
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gezellig weekend in een fijn hotel
gezellige oude uitstraling van de buiten en binnenzijde niet nieuw maar wel degelijk en proper
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
+ punten Prijs kwaliteit was het best ok Het ontbijt was ruim voldoende met ruim aanbod van vlees kaas en granen Het avondeten was zeer lekker Alles werd opgediend in een prachtig kader vriendelijk personeel. - punten: Veel lawaai van buiten en zeer warm op de kamer omdat er geen airco aanwezige was. Kamers al wel iets verouderd
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Yves, Putte

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer maar wel te warm Prachtig hotel. Lekker ontbijt maar wel prijzig.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Carine

Positief: Netheid, comfort kamer
iets te krakende vloer !
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel op uitstekende locatie
Hadden eerst een standaardkamer wat een beetje triest was voor een 4 sterrenhotel. De kamer was klein en de badkamer dringend aan renovatie toe. Hebben dan een torenkamer gevraagd en die was prima in orde. Ontbijt zeer uitgebreid en uitstekend. Uitstekende locatie.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie, personeel is zeer betrokken. Heel lekker ontbijt. Je voelt je als gast verwend. Verzorgd tafellinnen in het restaurant, heerlijke bedden, elke morgen verse handdoeken. Zeker voor herhaling vatbaar!
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Authentiek hotel en unieke verblijfservaring Krakende vloeren op de slaapkamers zijn iets minder
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

John, Bergen op Zoom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijlvol hotel
Prima kamer, ruim en compleet uitgerust, goede bedden. Mooie ligging aan de Semois. Geweldig ontbijt in een schitterende entourage. (Betaalde) garage aanwezig.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

DO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schitterende lokatie
er valt niets op aan te merken, goed is gewoon goed, dus niet te veel uitwijden , dat is niet nodig
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, veel sfeer. Gezellige bar en mooi restaurant. Eten was goed, eigenlijk alles bovengemiddeld maar geen al te grote porties. Helaas loopt er een aantal wat jongere minder vriendelijke dames te bedienen. Gangen en buitengevel mogen een opknapbeurt krijgen, kamer was vrij sober. Niettemin een prima hotel waarnaar ik gerust weer terug zou gaan.

10/10 – Uitstekend

LUIS F C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Willy

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Willy

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Noisy, old. Needs major update
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Anette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charmigt gammalt hotell.
Andra året vi bodde en natt här för att fortsätta mot Frankrike. Bra och charmigt hotell, i hjärtat av Bouillon. Gammalt och väl bevarat, med en fin matsal med utsikt över vattnet. Bra frukost, trevlig personal.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sonia

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

LUIGI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de la Poste
Stunning location and a historic hotel very well maintained.
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

jean marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de charme bien situé
Hotel agreable et bien situé.. Les parties communes et les salons sont tres sympas. Chabre standard un peu sombre donnant sur une petite rue a l’arrière mas tres propre. Presonnel très agréable
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Camille

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Pas d’isolation sonore
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Calogero

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Beaucoup trop cher et chambre trop petite
Bonjour, Chambre très petite...ne correspondpasauxphotos... WC contre le mur difficile pour aller au toilette sauf pour un enfant... déjeuner a 19€ par personne ... mais il y a du choix... très petite salle de bain... parking payant 15€ par jour...très bonne literie... hôtel est beau mais ancien... personnel polies.... a 150€ la nuit... et pour les étoiles de l'hôtel a mon avis ils ont regardé le ciel de nuit....je n'irai plus...
Hall d'entrée
Hall d'entrée
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

poul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyggelig og godt hotel med deres helt unikke stemning.
5 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Fabrice

Positief: Personeel en service
Séjour à Bouillon
Le parking de l'hôtel est payant , 15 euros , devrait être préciser dans la réservation. Les chambres proposées sur le site sont belles. Pas de chance,nous avons eu une chambre sous les toits en pleine canicule, pas digne d'un quatre étoiles. Pas de frigo , pas de climatisation , fenêtre simple vitrage , difficile de tenir avec ses températures extrêmes . Le petit déjeuner est irréprochable.
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

michel

3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service
Good location
Great parking in the underground garage. Hotel is lovely but the rooms could do with a bit of modernisation. Check your bill on departure as ours showed and extra charge which we queried. It was for breakfast which we didn’t have! £40 extra. It was taken off when we pointed it out without query. Great location and lovely outdoor seating with a view. I would stay again.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Anette

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Munishi

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Benito

2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Gretchen

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Elaine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel in a great location.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Maynard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location friendly staff
4 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Arnaud

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel bien situé
Chambre très propre et bonne literie, cependant la chambre était petite et sombre. Pas de bouilloire pour se faire une boisson chaude. Les parties communes de l'hôtel sont pleines de charme. Pas de difficulté pour se garer.
1 nacht verbleven in juni 2022