Een binnenzwembad, een buitenzwembad

Beoordelingen van Amrâth Hotel Brabant

4 out of 5
Amrâth Hotel Brabant
Heerbaan 4, Breda

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 171 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 360 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

maud

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Front office op 17 sep 2020
Dear guest, Thank you very much for your review. Kind regards, Front office

8/10 – Goed

Evelyn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Kamer was goed, functioneel. Grote badkamer. Heerlijk zwembad! Veel parkeerplekken.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van FO op 5 jul 2020
Fijn dat u zo tevreden bent, dank u wel voor uw positieve gastbeoordeling Team Amrâth hotel Brabant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf vriendelijk geholpen bij inchecken Snelle reactie bij vraag per email
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van FO op 28 jun 2020
Fijn te horen dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank voor uw reactie, met vriendelijke groet, FO team

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van FO op 28 jun 2020
TOP

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede lokatie en prettig personeel. gooede parkeer mogelijkheid.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van front office op 3 mrt 2020
dank u wel voor uw positieve reactie, leuk dit te lezen, wij doen ons best! :-)

2/10 – Ontzettend slecht

Lisette

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad was goed. Lichtknoppen in kopstuk bed was niet handig tijdens tv kijken vanuit bed..
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Front Desk op 26 feb 2020
Beste, Wat fijn om te lezen dat u heeft kunnen genieten van ons zwembad. Uw punt van kritiek pakken wij uiteraard gelijk op. Ik wil u dan ook graag hartelijk danken voor het beoordelen van uw verblijf. Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkom in Breda! Met vriendelijke groet, Team Amrâth Hotel Brabant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne bedden kamer was erg schoon personeel was vriendelijk
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Team Amrâth op 21 feb 2020
Beste, Hartstikke bedankt voor uw positieve review. Wij ontvangen u graag nogmaals in Amrath Hotel Brabant. Met vriendelijke groeten, Front Office

8/10 – Goed

Alwin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima verblijf voor 1 nacht, naar verwachting
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Amrath Hotel Brabant op 8 feb 2020
Beste Alwin, Bedankt voor uw mooie cijfer en review over ons hotel. Met vriendelijke groeten, Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer gehorig en zeer verouderd! Personeel is daarentegen vrij vriendelijk.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team Amrâth op 15 jan 2020
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij nemen uw opmerking graag mee in onze plannen voor de toekomst. Wellicht mogen we u in de toekomst nogmaals in Breda verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Hotel Brabant

6/10 – Redelijk

Marije

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel, maar overall geen aanrader.
Personeel erg aardig en behulpzaam. Ontbijt eigenlijk slecht, de worstjes waren echt niet lekker evenals het roerei, weinig keus en een muesli. Ook 's avonds hier gegeten en dat viel dan weer niet tegen. Verder alles erg oud en basic en erg warm in de kamers. Dus nog geruild van kamer omdat de kamer (zoals de meeste) geen raam had wat normaal open kon.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Team Amrâth op 9 jan 2020
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend te horen dat niet alles naar wens is geweest. Ik neem uw punten uiteraard op met de betreffende afdeling. Wellicht tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Hotel Brabant

2/10 – Ontzettend slecht

SLM

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
De accommodatie was gewoontjes, waar ik me aan stoorde was de oudheid van de kamer. De deur van de kamer was voorzien van een cilinder slot en moest van binnenuit op slot gedaan worden om de deur te sluiten. De bedden (2 keer 1 persoons) waren te zacht en te smal. 1 keer omdraaien en ik lag ernaast. Hierdoor vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet juist.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Team Amrâth Hotel Brabant op 27 nov 2019
Hartelijk dank voor uw reactie. Erg vervelend te horen dat enkele zaken niet op orde waren. Wij waarderen het enorm wanneer gasten mankementen direct doorgeven zodat we hierop actie kunnen ondernemen. Nogmaals excuses voor dit ongemak en dank voor het aangeven. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Inrichting
Het restaurant was prima. Het hotel gedeelte was een beetje oubollig.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Team Amrâth hotel brabant op 21 nov 2019
Beste Bob, Bedankt voor uw mooie cijfer. Fijn om te lezend dat u tevreden was over het restaurant. Wij nemen uw opmerking mee in onze plannen voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Amrâth hotel brabant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Front Office op 21 nov 2019
Beste, Bedankt voor uw mooi feedback. Wij stellen dit enorm op prijs. Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ontbijt was goed voor elkaar. De staat van het hotel en de kamer was oud en basic.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Team Amrâth Hotel Brabant op 24 okt 2019
Beste, Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Uw punten van kritiek pakken wij uiteraard gelijk op. Wellicht tot een volgende keer in Breda. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Hotel Brabant

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was slecht schoongemaakt( spinnenwebben aan het plafond). En de kamer gaf een gedateerde indruk
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team Amrâth Hotel Brabant op 24 okt 2019
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend te horen dat niet alles naar wens is geweest. Ik neem uw punten uiteraard op met de betreffende afdeling. Wellicht tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Hotel Brabant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team Amrâth Hotel Brabant op 22 okt 2019
Dear, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am sorry to read that your stay did not fully meet your expectations. Team Amrâth Hotel Brabant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team Amrâth Hotel Brabant op 22 okt 2019
Dear, Thank you for staying with us and reviewing our hotel. We look forward welcoming you again. Kind regards, Team Amrâth Hotel Brabant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
eenvoudig hotel met zeer vriendelijk personeel. Hotel is wel aan renovatie toe
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Team Amrâth Hotel Brabant op 24 okt 2019
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij nemen uw opmerking graag mee in onze plannen voor de toekomst. Wellicht mogen we u in de toekomst nogmaals in Breda verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Hotel Brabant

2/10 – Ontzettend slecht

Stefano

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Drama en 50 jaar terug in de tijd!
Vreselijk slechte kamer. Geen airco maar een antieke ventilator. Schimmel op het plafond van de badkamer en de deur kan amper op slot.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Team Amrâth Hotel Brabant op 24 okt 2019
Beste Stefano, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat uw verblijf niet naar wens geweest is. Wij nemen uw opmerking graag mee in onze plannen voor de toekomst. . Met vriendelijke groet, Team Amrâth Hotel Brabant

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een klein muffige kamer, oude meubelair en geen balkon.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 de maal dat we er waren. Deze keer was er op onze kamer veel te veel lawaai. Het was er veel te warm gordijnen waren open terwijl de zon heel fel was Ontbijt was terug super. Ligging uitstekend dicht bij centrum. Komen terug maar wel met kamer parkingkant😃👍
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ligging nabij autoweg, eigen parkeerplek, prijs/kwaliteit. vriendelijk personeel, laat inchecken geen probleem, bar.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Helaas zat er een scheur in het bed. Het hotel is helaas ook erg gehorig, maar voor de rest prima om alleen te slapen en niet veel meer te doen.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
geen airco. Kamer met groot raaam op de zon- ventilator absouluut onvoldoende. vier-sterren en dan geen airco? Kleein kleine televisie die nauwelijks aan de praat re krijgen was. Licht in badkamer functioneerde niet.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel is iets te gedateerd de kamer is wel heel netjes , personeel vriendelijk hadden de pech dat er jeugd voetbal teams aanwezig waren dus heel rumoerig in de ochtend licht voor slecht valide mensen net iets te ver van het centrum , voor ons was het een klein half uurtje lopen naar het centrum.
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Eric

Positief: Netheid, personeel en service
gedateerd a la Bastion, niet mijn stijl, wegwezen@
kamer te oud, bed te oud, gedateerd, douchebak levensgevaarlijk want gaat met ronding als punt naar beneden en is gebouwd om je nek te breken
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, maar het hotel is aan een opknapbeurt toe. De kamers waren erg warm en er is weinig mogelijk om te ventileren! De kamers waren wel redelijk schoon
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles functioneert prima, goed bed, prima douche, het is alleen wat gedateerd.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Beetje verouderd hotel, maar wel goed schoon en zeer prettig personeel, zowel aan de balie als in de bediening bij het restaurant. Geen koelkast op de kamer.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn gelogeerd in Breda
We hebben hier twee overnachtingen geboekt om het Breda Jazzfestival te kunnen bijwonen. Het is ons goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Het hotel lijkt weliswaar toe aan enige renovatie, maar dat stond een goed verblijf zeker niet in de weg. Het bed lag goed, het ontbijt was prima en het personeel heel vriendelijk. Ach, wanneer dan een afstandsbediening van de tv het niet doet, maakt ons dat voor twee nachten niet zoveel uit.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed; personeel bij ontvangst. Goede keuken. Uitgebreid ontbijt. Minder; bij uitchecken geen belangstelling over verblijf. Minder goede matrassen, lijken doorgelegen. Douchegordijn onhygiënisch. 's Nachts storend zoemend geluid (klinkt als koelkast), daardoor slecht geslapen. Kapotte zonneschermen buitenzijde gebouw staat niet uitnodigend.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Bediening was goed. Antourage is sterk verouderd. Bedden stoelen deuren sloten
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Verouderd hotel. Behoorlijk gehorig, zeker een kamer vrijwel direct naast het restaurant . Kamer was best benauwd. Mag koeler en frisser.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was ok. Location was also near city center.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Redelijk ontbijt douche prima kamer twee en een halve ster waard en betaald parkeren
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was netjes en schoon en een goed ontbijt!
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging ten opzichte van het centrum van Breda is goed, op loopafstand. Het personeel bij de receptie was heel vriendelijk! De kamer was schoon, het zwembad mag qua aanslag aan de kanten wel schoner. De "Familie"kamer Is een grotere 2 pers. kamer met naar blijkt, een uitschuifbank als 3e bed, waarvan het zitgedeelte doorgezeten was. Vandaar dat we dit 's avonds nog bij de receptie gemeld hebben en de receptioniste met nachtwacht de bank omgekeerd hebben en tegen het bed er naast is geplaatst zodat er op het ruggedeelte geslapen kon worden zonder dat deze omklapte! Het zonnescherm zat niet helemaal naar binnen (defect van het systeem in de kamer) zodat het raam maar op een klein kier open kon. Een stopcontact waar de waterkoker aangesloten was deed het niet. Kortom, er was veel achterstallig onderhoud. Het schoonmaakteam in de gang was zo druk met elkaar dat er niet gereageerd werd op mijn "goede morgen" Kortom er mag wel het een en ander veranderen. Ons weekend in Breda was verder heel gezellig! Leuke stad!
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Steeds voor een nacht geboekt. Dus alleen geslapen en ontbijt. Kamer was goed, ontbijt perfect.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Locatie is goed, kamers netjes. Kamers zijn wel wat gehorig
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vasttapijt die op sommige plaatsen omslag en versleten is in de ontbijt- en eetruimte. Rand rond zwembad aan opknapbeurt toe.
1 nacht verbleven in maart 2019