Een seizoensgebonden buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Novotel Breda

4 out of 5
Novotel Breda
Dr. Batenburglaan 74, Breda

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 306 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 532 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1000 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Raymond

Positief: Personeel en service
Over het algemeen een gedegen hotel, maar in de omgeving valt er weinig te beleven.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Kimberley, Administrative employee op 27 feb 2024
Beste Raymond,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze medewerkers staan 24 uur per dag voor u klaar om een uitstekende ervaring te bieden. We begrijpen dat u meer activiteiten in de omgeving had gewenst. Hoewel ons hotel in een rustige omgeving ligt, bieden we fietsverhuur aan waarmee onze gasten de historische stad Breda kunnen verkennen, inclusief musea en andere toeristische attracties die slechts op korte afstand liggen. Onze gunstige locatie nabij het stadscentrum geeft ook de mogelijkheid om snel en gemakkelijk het levendige stadsleven te bereiken.Met vriendelijke groet,Kimberley, Administrative employee

8/10 – Goed

Elisabeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima basic hotel.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Kimberley, Administrative employee op 14 feb 2024
Beste Elisabeth,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Kimberley, Administrative employee

10/10 – Uitstekend

Hubertina

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kimberley, Administrative employee op 14 nov 2023
Beste Hubertina,Dank u voor uw mooie beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van uw kamer, de staat van het hotel en de voorzieningen in de kamer. Ons team streeft ernaar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden, en uw feedback is een bemoedigende bevestiging van onze inspanningen.We zien jullie graag weer eens terug.Kimberley, Administrative employee

8/10 – Goed

Marjan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezinsvriendelijk verblijf!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kimberley, Administrative employee op 6 nov 2023
Beste Marjan,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!We zijn blij te horen dat u ons hotel gezinsvriendelijk vond en dat u tevreden was met de service die we bieden. Het is fijn om te weten dat u de kamer en de voorzieningen waardeerde. Onze kamers zijn inderdaad ontworpen om aan de behoeften van zowel zakenreizigers als gezinnen te voldoen, en we zijn blij dat dit bij u in de smaak viel.Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Kimberley, Administrative employee

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, net personeel, lekker rustig ook
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 3 okt 2023
Beste Nick, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met ons personeel en de rustige omgeving van het hotel. Onze medewerkers doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze gasten zich welkom en comfortabel voelen tijdens hun verblijf. Het is fijn om te weten dat dit ook bij u het geval was.We hopen dat u ook heeft genoten van de andere faciliteiten en diensten die we aanbieden, zoals onze moderne kamers, het restaurant MOODFOOD By NOVOTEL BREDA en de nabijheid van het historische centrum van Breda.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

Ans

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 3 okt 2023
Beste Ans,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

Angelique

Reisde met een groep
Prima
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 18 sep 2023
Beste Angelique,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

Jeanne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het slot van de wc was stuk en mijn washandje was weg.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 12 sep 2023
Beste Jeanne,Hartelijk dank voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en de voorzieningen in de kamer. Wat betreft het slot van de wc, onze excuses voor het ongemak. We zullen dit probleem zeker onderzoeken en indien nodig reparaties uitvoeren om ervoor te zorgen dat toekomstige gasten geen soortgelijke problemen ondervinden.We betreuren het ook dat uw washandje is verdwenen. Ons dagelijkse schoonmaakteam is er om ervoor te zorgen dat uw kamer schoon en comfortabel blijft tijdens uw verblijf. We zullen dit incident met hen bespreken om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.We verwelkomen u een volgende keer heel graag terug!Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

Saskia

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Extra doekje door de kamer had wel gemogen.. Maar verder fijn hotel!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 12 sep 2023
Beste Saskia,Bedankt voor deze beoordeling.Wat fijn dat u een aangename ervaring had bij ons. Uw feedback nemen we zeker mee.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

KAMAL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 9 sep 2023
Beste Kamal,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

Oda

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 9 sep 2023
Beste Oda,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Fenna, Administrative employee

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor een goede prijs, een leuke hotel gevonden
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 9 sep 2023
Beste Arjan,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.We zijn blij om te horen dat u ons hotel leuk vond en dat u tevreden was met de prijs-kwaliteitverhouding. Onze locatie biedt inderdaad een mooie omgeving dicht bij het historische centrum van Breda, en we zijn blij dat dit aan uw verwachtingen voldeed. Ook waarderen we uw positieve opmerkingen over de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de service die we bieden.We hopen dat u tijdens uw verblijf heeft kunnen genieten van de vele faciliteiten die we aanbieden, zoals het restaurant MOODFOOD By NOVOTEL BREDA, de seizoensgebonden buitenzwembad en de fietsverhuur om de stad op een andere manier te ontdekken. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Fenna, Administrative employee

6/10 – Redelijk

Djamilagatoen

Niet 4 sterren waardig. De kamers zijn erg gehorig! Kamers zijn aan renovatie toe. Een toilet zonder fonteintje. Betalen voor het parkeren per nacht.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 15 aug 2023
Beste Jamila,Fijn dat u de tijd nam uw beoordeling achter te laten.Het spijt ons te lezen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u in uw nachtrust werd gestoord door het ventilatiesysteem. Onze medewerkers helpen u graag met het instellen van uw toestel.Met hartelijke groet en graag tot nog eens,Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

Maarten

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 9 sep 2023
Beste Maarten,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

Peter

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 15 aug 2023
Dear Peter, Thank you very much for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,Fenna, Administrative employee

2/10 – Ontzettend slecht

Bart

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Menno

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 25 jul 2023
Cher Menno,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Nous sommes ravis de lire que vous avez trouvé notre hôtel de haut niveau et que vous avez apprécié la propreté de la chambre, l'état de l'hôtel et le service. Il est également agréable de savoir que nos équipements de chambre ont répondu à la majorité de vos attentes. Nous nous efforçons de fournir un séjour confortable et agréable à tous nos clients, et vos commentaires positifs sont très encourageants pour notre équipe.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Fenna, Administrative employee

2/10 – Ontzettend slecht

Nic

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 26 jul 2023
Dear Guest,Thank you for sharing a review.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope that you will choose to revisit us.Best regards,Fenna, Administrative employee

2/10 – Ontzettend slecht

Huub

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 3 jul 2023
Dag Huub,We stellen het op prijs dat u een berichtje achterlaat.Het betreurt ons dat je niet tevreden bent over onze service.Kan ons vertellen wat u niet goed vond? We willen deze punten graag verbeteren indien mogelijk.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,Fenna, Administrative employee

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice stay
Green and quiet location, efficient and polite staff, good facilities and breakfast. Recommended
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 9 jun 2023
Dear Thomas,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that you enjoyed our green and quiet location, as well as the efficient and polite team. It's also great to know that our facilities and breakfast met your expectations, making your stay even more pleasant. We take pride in offering a comfortable and welcoming environment for our guests, and your recommendation is truly appreciated.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Fenna, Administrative employee

10/10 – Uitstekend

Alicia

Aardig personeel, heerlijk bed en een goede kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Fenna, Administrative employee op 30 mei 2023
Beste Alicia,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons. Wat fijn dat alles naar wens was qua comfort van de kamer en de bedden. Hopelijk zien we je snel nog eens!Fenna, Administrative employee

8/10 – Goed

Attie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Fenna administrative employee op 31 jan 2023
Dear,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!With kind regards,

6/10 – Redelijk

Harry

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Weekendje breda
Gedateerd, platgooien en nieuwbouw ! Prijs/ kwaliteit absoluut niet in verhouding Toeslag voor energie!!?? Belachelijk straks krijg je nog toeslagen voor gebruik toiletpapier of de lakens Nee, als lid van de Accor club mag ik bedanken voor het lidmaatschap
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Fenna - Administratief Medewerkster op 31 jan 2023
Beste Harry,Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. Wij zullen uw feedback delen met ons team om te verbeteren.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Pim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf en ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Fenna Administratief Medewerkster op 31 okt 2022
Beste Pim,Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loetje
Vriendelijk onthaal, goede locatie. Alleen jammer dat het restaurant niet open was waardoor ik buiten het hotel moest gaan eten. Gelukkig was er een Loetje juist naast het hotel.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Fenna - Administratief Medewerkster op 4 okt 2022
Beste Frank,Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. U heeft inderdaad in het hotel gezeten terwijl ons restaurant gesloten was. Op maandag 3 oktober is ons restaurant weer geopend!Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Dion

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijzen in veel hotels stijgen. Logisch gezien veel vaste lasten dat ook doen. Toch was het erg aan de prijs voor een kamer die redelijk gehorig naar de gang was. En waar helaas ook de klimaatbeheersing moeizaam effect had. Bij de checkin werden er lauwtjes ontvangen. Toch was dat een slechte start, want van schoonmaak tot ontbijtbuffet waren het opgewekte mensen!
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf gehad. Prettige sfeer, vriendelijk personeel, prima voorzieningen.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Fenna - Administratief Medewerkster op 28 jul 2022
Beste, Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie inrichting, geweldig ontbijt, schone moderne kamers, rustige ligging.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Fenna - Administratief Medewerkster op 28 jul 2022
Beste John, Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens was! Hopelijk mogen we u snel weer ontvangen bij Novotel Breda! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Danny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bedden sliepen best! Kamer moet opgeknapt worden. Ga om 7 uur al ontbijten want kom je later en als je met zn vieren ben heb je geen plek aan een normale tafel maar ben je overgeleverd aan een ronde tafel met de knieen van iedereen tegen elkaar. Of het hotel moet gasren tafels aan gaan wijzen zodat ouwetjes die met zn 2en zijn noet aan een ruime tafel van 6 gaan zitten
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Fenna - Administratief Medewerkster op 28 jul 2022
Beste Danny, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zullen dit intern overleggen om te kijken hoe wij dit kunnen verbeteren! Hopelijk mogen we u snel weer ontvangen bij Novotel Breda. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Eduard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en behulpzaam. Goede ligging en leuk dat er een zwembad bij zat. Minpuntje dat de ramen op de begane grond niet open konden.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Novotel Breda op 15 jun 2022
Bedankt voor uw review

2/10 – Ontzettend slecht

Naomi

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Denny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was goed
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Novotel Breda op 12 apr 2022
Hartelijk dank voor uw review!

8/10 – Goed

Edwin

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Novotel Breda op 12 apr 2022
Hartelijk dank voor uw review!

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Novotel Breda op 8 feb 2022
Thank you for your review!

8/10 – Goed

Jan de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De accommodatie was goed,allen jammer dat je voor het parkeren moet betalen
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Angela, Novotel Breda op 10 jan 2022
Hartelijk dank voor uw review.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustig en vlot bereikbaar.
rustig gelegen hotel, goed bereikbaar van op de snelweg en toch dicht bij het centrum van de stad. Ruime modern ingerichte kamers.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Novotel Breda op 4 nov 2021
Hartelijk dank voor uw review.

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon en het ontbijt was ook erg lekker.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Novotel Breda op 28 okt 2021
Beste Bianca, Hartelijk dank voor uw review!

10/10 – Uitstekend

Piet van

Positief: Personeel en service
Gewoon prima zoals het hoort. Dat parkeren betaald is wist ik niet. Dat is wel een minnetje.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Novotel Breda op 4 okt 2021
Beste Piet, Bedankt voor uw review!

2/10 – Ontzettend slecht

Marco

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
* inchecken duurde in totaal 3 kwartier, waren er om 11 uur en waren ‘klaar’ om 11.45 uur * hadden als groep geboekt (8 volwassen/5 kamers) maar konden niet als 1 groep afrekenen de toeristenbelasting afrekenen * kamers zouden na 16 uur klaar zijn echter om 18.45 uur geen kamers beschikbaar. Omdat wij om 19 uur hadden afgesproken bij restaurant Loetje koffers weer in de auto gezet * ontbijt was enkel nog mogelijk om 7 uur terwijl wij als één van de eerste hadden ingecheckt. Dit was ons s morgens niet gevraagd tijdens de incheck. * om 22.15 uur weer retour in hotel en kamers waren inmiddels geregeld. Ontbijt tijd kon uiteindelijk toch naar 9 uur verplaatst worden * bij binnenkomst van 1 kamer bleek deze nog niet schoon gemaakt te zijn (beslapen bed, vieze handdoeken etc). * geen excuus of tegemoet koming. Personeel absoluut niet klantvriendelijk!
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Novotel Breda op 31 aug 2021
Bedankt voor uw review. Wij zullen dit intern aankaarten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad was niet op temperatuur
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is bijzonder dat het restaurant om 20:30 uur sluit. Gelukkig zit er een prima restaurant naast (Loetje). Voor de rest een rustig hotel
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Novotel Breda op 16 aug 2021
Bedankt voor uw review!

8/10 – Goed

Max

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Ze wouden me wel de parking laten betalen maar toen ik zei dat het al in de prijs inbegrepen was hebben ze het gelijk geregeld.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Angela, Novotel Breda op 24 apr 2021
Geachte Max, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen ons op de hoogte te brengen van uw mening en scores. Dit wordt door ons enorm gewaardeerd. Het is altijd prettig om commentaar als feedback te ontvangen en ons zo de mogelijkheid te bieden onze service en kwaliteit te verbeteren. Ik zal er voor zorgen dat uw mening wordt gedeeld met het team en dat deze wordt gebruikt om ons verder te motiveren. Nogmaals hartelijk bedankt om uw mening te delen en wij hopen u binnenkort wederom te mogen begroeten bij Novotel Breda

8/10 – Goed

rutger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Binnen prima buiten matig
Basis prima in orde, buiten gedeelte mag wel wat aandacht hebben. Komt waarschijnlijk door Corona en tijd van het jaar
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Angela, Novotel Breda op 24 apr 2021
Geachte Rutger, Hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen ons op de hoogte te brengen van uw mening en scores. Dit wordt door ons enorm gewaardeerd. Het is altijd prettig om commentaar als feedback te ontvangen en ons zo de mogelijkheid te bieden onze service en kwaliteit te verbeteren. Ik zal er voor zorgen dat uw mening wordt gedeeld met het team en dat deze wordt gebruikt om ons verder te motiveren. Nogmaals hartelijk bedankt om uw mening te delen en wij hopen u binnenkort wederom te mogen begroeten bij Novotel Breda

8/10 – Goed

Laurens

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit is okay maar zeker geen spetterend hotel. Kan een update gebruiken. Schoonmaken was ook niet helemaal top.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Novotel Breda op 15 aug 2020
Beste Laurens, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Marco, Ridderkerk

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf viel tegen de slaap kamer was vies en arco kon het niet aan dus zeer slecht slapen en het zwembad was vies en teveel mensen niet naar richtlijn rvm
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Novotel Breda op 15 aug 2020
Beste Marco, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Marelis, Valkenburg Zh

Reisde met familie
Positief: Netheid
Een wat verouderd hotel maar prima.voor een overnachting. Alles is gewoon schoon. Ze zouden wel meer personeel moeten aannemen want de mensen die er nu lopen doen echt hun best maar het is gewoon te druk voor ze. We zouden om 14uur de kamer in kunnen maar dat werd 16uur omdat de kamers nog niet schoongemaakt waren. Een gratis drankje oid. ter compensatie had er wat mij betreft wel vanaf gekund...'s avonds op terras ook lang wachten op drankje elke keer. Ontbijt was prima verzorgd! Helaas was het ontbijt in shifts en toen we om 14uur wilden reserveren voor de volgende ochtend konden we alleen nog kiezen uit 8uur of 10.30! Parkeren kost 5 euro per dag. Vind ik vrij veel voor een hotel ver buiten het centrum.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Novotel Breda op 15 aug 2020
Beste Marelis, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Matige accommodatie, geen comfortabele bedden, ontbijt buffet matig assortiment voor het bedrag. Geen tapbier aanwezig.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Novotel Breda op 11 aug 2020
Beste, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren.

8/10 – Goed

Esther, Utrecht

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel en vriendelijk personeel. Zwembad was groot genoeg voor aantal gasten. We wisten niet dat ze tijdens je verblijf niet op je kamer komen om de bedden op te maken en dat je vuile handdoeken op de gang kunt leggen. Ook kun je dat doen met de afval. Dat was jammer want hierdoor hadden we veel los afval.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Joyce, Overijssel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes hotel. Schoon, ontbijt kan alleen beter veel op en om 10 uur stoppen ze al met ontbijt.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Novotel Breda op 11 aug 2020
Beste Joyce, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Novotel Breda op 5 aug 2020
Beste, Bedankt voor uw beoordeling over ons hotel. Met vriendelijke groet,