Receptie

Beoordelingen van Premiere Classe Breda

1 out of 5
Premiere Classe Breda
Minervum 7092, Breda

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 52 van 524 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 186 van 524 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 162 van 524 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 67 van 524 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 57 van 524 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Antionette

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We vonden de badkamer echt niet schoon. Kraan en wastafel was vies met pretters en de douche lag met donkere haartjes, langs de randen in slaapkamer lagen nagels. De kussen waren vreselijk, slecht op geslapen de hele dag spierpijn van.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 29 apr 2024
Beste Gast, Bedankt dat u tijd hebt genomen om uw feedback te delen met ons. Wat jammer om te horen dat u verblijf wat minder was in ons hotel. Wij hopen dat u ons nog een kans zou willen geven, zodat we de volgende keer een betere review mogen ontvangen van u. Met gastvrije groet,

6/10 – Redelijk

Carmen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Ik miste de handdoeken. En badschuim uit het pompje wat er hing. En een bekertje
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 28 apr 2024
Beste Gast, Bedankt dat u tijd hebt genomen om uw feedback te delen met ons. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. We zien het als een goede uitdaging om de volgende en betere recencie te mogen ontvangen. Met gastvrije groet,

6/10 – Redelijk

Jippe-do

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Hotel Campanile Breda op 28 apr 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry that you didn't enjoy your stay in our hotel. We hope you will give us a another chance, so that we can receive a better review next time. Kind Regards, Team Breda Hotel Campanile

6/10 – Redelijk

Marcel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Je krijgt waarvoor je betaald. 60 euro voor een nachtje is goedkoop, kamer straalt dat zeker uut. Lijkt meer op een peeskamer, lakens waren schoon maar kamer was zeer armoedig ingericht, bed vering voelbaar, kussens ruk, badkamer maar niet gebruikt, en er liep een insect over de muur. Inchecken bij campenille hotel ernaast was ok, ontbijt ook in campenille ook ok. Veel hang oostblokkers bij het hotel. Ik vermoed dat het gebruikt wordt als slaapplek voor oostblokkers die in een warehouse werken in de buurt, als woonverblijf.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Premiere Classe Breda op 9 apr 2024
Beste Gast, Bedankt dat u tijd hebt genomen om uw feedback te delen met ons. Wat jammer om te horen dat u verblijf wat minder was in ons hotel. Wij hopen dat u ons nog een kans zou willen geven, zodat we de volgende keer een betere review mogen ontvangen van u. Met gastvrije groet, Team Breda Hotel Campanile

8/10 – Goed

Conny

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Premiere Classe Breda op 21 mrt 2024
Dear guest, thank you for your fantastic review, we are delighted that you had a great experience in our hotel. We hope to see you again soon and wish you a pleasant day.

6/10 – Redelijk

Ellis

Reisde met een groep
Gemiddeld hotel voor één nachtje Breda. Bij aankomst moesten we €100,- cash geven. Het hotel ligt buiten de stad, dus gelukkig hadden we dit mee (maar veel anderen moesten weer terug). De kamer is gemiddeld, badkamer is erg low budget. We hadden geen prullenbakje op de kamer, wat vervelend is.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Premiere Classe Breda op 18 feb 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry that you didn't enjoy your stay in our hotel. We hope you will give us an another chance, so that we can receive a better review next time. Kind Regards, Team Hotel Premiere Classe Breda

4/10 – Matig

Rene

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel stoffig, vieze muren, vochtplekken en schimmel in de badkamer. Water liep niet weg tijdens douchen en geen wc borstel. Kamers worden tijdens verblijf niet schoon gemaakt. Al met al..eerder vertrokken dan gepland b
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Premiere Classe Breda op 2 feb 2024
Dear Rene, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Johan

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Premiere Classe Breda op 23 jan 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Monique

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sfeerloos
Als je van simpel en goedkoop houd is dit prima ..bed tv douche (schoon) wc Ontbijt super! Aardig personeel Hotelkamer sfeerloos . Maar voor 80 euro klaag ik niet...( inclusief ontbijt)
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe Breda op 8 jan 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon. And we see it as a great challenge to receive the review even better next time.

10/10 – Uitstekend

Dènes

8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe Breda op 8 jan 2024
Dear Guest, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back to our hotel very soon.

4/10 – Matig

Liestra

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Premiere Classe Breda op 25 nov 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry that you didn't enjoy your stay in our hotel. We hope you will give us a another chance, so that we can receive a better review next time. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

nancy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De badkamer is dringend aan renovatie toe. Ontbijt was heel lekker
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 5 nov 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon. And we see it as a great challenge to receive the review even better next time. Kind Regards,

8/10 – Goed

Adekunle

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Hotel Campanile Breda op 31 okt 2023
Dear Guest, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back to out hotel very soon. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Romea

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Premiere Classe Hotel Breda op 28 sep 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback.Kind regards,Premiere Classe Hotel Breda

8/10 – Goed

Roland

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Campanile Breda op 28 okt 2023
Dear Roland, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back to our hotel very soon. Kind Regards,

4/10 – Matig

Werner

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just passing through. At night a lot of noise from neighbours. 4 km away from centre of the city.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Campanile Breda op 25 aug 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Klaasje

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verblijf gehad
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 14 aug 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Elze

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe Breda op 6 aug 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Janneke

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 14 aug 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind Regards,

4/10 – Matig

Alexandra

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We can confirm that the hotel is not in good conditions: rooms are dirty and ugly, there are stains on the wall, moisture on the floor, holes in curtains/bedsheet, it was smelly and the water from the shower was leaking in the room.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 25 jul 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon. And we see it as a great challenge to receive the review even better next time. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een prima hotel
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 25 jul 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

J. Ten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very clean and nice. The inside of the building was much nicer and better than you expect.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 25 jul 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind Regards,

8/10 – Goed

Anne-Clair

Positief: Netheid, personeel en service
Prima prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 25 jul 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Hannie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers vies. De bedden heel slecht.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 28 jun 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind Regards,

8/10 – Goed

Anneke

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe Breda op 29 jun 2023
Thank you for your kind review, we hope to see you again soon!

6/10 – Redelijk

Esther

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Aan parkeerplaats erg veel lawaai van gepraat
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe op 15 jun 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Marleen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe Breda op 31 mei 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Drama
Dramatisch. Vieze kamers, luidruchtig, de grond ligt beter dan het bed. Geen prullenbakje op je kamer, geen koelkast of iets. Het was hopen dat je handdoeken werden verschoond. Het is heel goedkoop en je krijgt dus ook waar je voor betaald, maar dit was echt heel erg slecht. Niet meer dan 1 nacht overnachten hier, daar ga je spijt van krijgen.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe Breda op 31 mei 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Thijs

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vind het concept van een minimalistische kamer zeer goed. Echter kan, indien je onderbemand bent en geen schone kamer kan voorzien (schimmel in douche afzuiging, vloer plakt) de prijs omlaag doen. Ik betaalde 60 euro. Maar 40 euro was beter geweest.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Premiere Classe Hotel Breda op 5 mei 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Kind regards,Team Premiere Classe Hotel Breda

6/10 – Redelijk

Kevin

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Opzich een goede kamer als je een avond gaat stappen en er alleen maar slaapt. Receptie zit in het aangrenzende hotel en kamers zijn klein badkamer is een grote plastic cabine. Hotel wordt volgens mij veel gebruikt door arbeiders veel polen en zelf bij de deur hangen schema's wie in welke kamer zit en met welk busje moet naar hun werkplek. Zelfs voor en achternaam staat er en het bedrijf waar ze heen moeten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Premiere Classe Hotel Breda op 5 mei 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Premiere Classe Hotel Breda

6/10 – Redelijk

luciano

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Premiere Classe Breda op 25 nov 2023
Dear Luciano, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon. And we see it as a great challenge to receive the review even better next time. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Rob

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team Hotel Premiere Classe Breda op 31 mei 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Thalia

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Acckmodatie was goed, alleen s'nachts maakten de andere verblijvers heel veel herrie, waardoor je njet van de rustige omgeving kon genieten.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Kind Regards, Team Breda Hotel Premiere Classe op 19 apr 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

8/10 – Goed

P.R.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamelijk eenvoudig maar net hotel; zeer compacte badkamer met toilet, maar precies wat nodig is om droog en schoon te overnachten. Je zit wel een eindje van het centrum, maar plattegrondje van de stad en voorzieningen helpt om elders op te zoeken waarvoor je naar Breda komt.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Kind Regards, Team Breda Hotel Premiere Classe op 19 apr 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Kees

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Breda Hotel Premiere Classe op 1 apr 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Martijn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudig, schoon met zeer vriendelijke personeel.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Premiere Classe Hotel Breda op 1 mrt 2023
Dear guest,Thank you for the great review of our Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Premiere Classe Hotel Breda

8/10 – Goed

Roelof

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed calleen geen ned. personeel
Reactie van Team Premiere Classe Breda op 30 dec 2022
Beste gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Premiere Classe Hotel Breda

8/10 – Goed

Michal

2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Henriette

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt in een industriegebied. Veel lawaai buiten, matige verlichting waardoor het niet veilig voelde om met keycard naar binnen te gaan
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Joan

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie was wat we verwachtten en zeker als overnachting prima. Wel ontbrak er voor ons een ding aan, t.w. bekers. Dit kunnen plastic wegwerpbekers zijn of anderszins praktische materialen. Bekers nodig voor het innemen van medicijnen en voor tandenpoetsen.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Eduard, Zaandam

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het stonk heel slecht ontvangen ook een uur moeten wachten
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Mieke

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Wilco

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vriendelijk personeel, en behulpzaam
door een tekort aan housekeeping was de kamer slecht schoon gemaakt. men gaf dat ook toe. de dame van de receptie heeft in de avond nog een stofzuiger door dd kamer gehaald. De tv afstandbediening was zo vuil dat het erop leek dat deze in gaan maand een schoonmaak doekje heeft gezien.
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Willem

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Herma

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Iris

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
lag veel stof in kast
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

M. van Straaten-de

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Janet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service
Omdat première classe vol zat Mocht ik voor hetzelfde geld op een camera van het campanile hotel. Dat was fantastisch super service
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van KN op 9 jun 2021
Beste Janet, Wat fijn dat u zo genoten heeft, komt u snel nog eens langs? Met vriendelijke groeten, Lotte, Team Campanile Breda