Theme Suite | Een kluis op de kamer, een bureau, babybedden, gratis wifi

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Breda

4 out of 5
Van der Valk Hotel Breda
Princenhagelaan 5, Breda

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 142 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jaroslav

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van NV op 23 feb 2024
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw positieve beoordeling!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

10/10 – Uitstekend

Angelika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van NV op 20 feb 2024
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw hoge beoordeling!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,Nick Afdeling Marketing

8/10 – Goed

Marlies

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles netjes en vriendelijk personeel.Heerlijk eten.Helaas hadden we de kamer,die het verst van de ingang aflag.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van NV op 16 jan 2024
Geachte gast,Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.Wat ontzettend fijn en leuk om te horen dat alles netjes was, onze medewerkers vriendelijk waren en u lekker heeft gegeten.Dit doet ons goed en zullen wij zeker doorgeven aan onze collega's.Mocht u voor de volgende keer een kamer wensen wat aan het begin van de gang is gelegen of heeft u een andere voorkeur, willen wij u adviseren dit altijd aan ons door te geven.Onze collega's van de receptie doen altijd hun uiterste best aan ieder zijn voorkeuren te voldoen.Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke als zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw beoordeling en hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

10/10 – Uitstekend

Carmen

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van NV op 13 dec 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en willen u hartelijk danken voor uw positieve beoordeling van 10!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

10/10 – Uitstekend

Leon

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van NV op 14 nov 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw hoge beoordeling! Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Hele mooie kamer. Alleen in het weekend het ontbijt pas om 08:00 uur. Dat is wel heel erg aan de late kant
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van NV op 14 nov 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Wat ontzettend fijn en leuk om te horen dat u de kamer naar wens vond! Dit zullen wij ook zeker doorgeven aan onze collega's.Uw verdere opmerking over ons ontbijt gaan wij meenemen in onze management meeting.Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

10/10 – Uitstekend

Petra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel and staff!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van NV op 29 aug 2023
Dear guest,We would like to thank you for your visit and for taking the time to share your experience with us.It pleases us to hear that everything was to your satisfaction and that you have enjoyed your stay!We will certainly pass this on to our colleagues.Hopefully we can receive you again in our hotel in the near future.Kind regards,NickMarketing Department

8/10 – Goed

Jolo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas bijna de hele nacht veel te veel kabaal en heel luid gepraat en geschreeuw! Jammer maar verder was alles voortreffelijk: diner, ontbijt, zwemmen en sporten, prima.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van NV op 2 aug 2023
Geachte Jolo,Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij vernemen graag wat de ervaringen van onze gasten zijn en we doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.Wat ontzettend vervelend om te horen dat u in de nacht geluidsoverlast heeft ervaren.Dit is absoluut niet de bedoeling en wij gaan hier een melding van maken bij onze nachtportiers.Vanuit het gehele team onze excuses voor het ongemak.Het doet ons goed dat uw verdere verblijf wel naar wens is geweest! Dit zullen wij zeker doorgeven aan onze collega's.Uw feedback is voor ons erg belangrijk, omdat het ons helpt om zowel onze sterke en zwakke punten vanuit het standpunt van onze gasten te realiseren.Tot slot willen wij u nogmaals bedanken voor uw opmerking, alerte en kritische blikken houden ons team scherp!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

8/10 – Goed

carla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van NV op 22 jun 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Hopelijk is alles voor u naar wens geweest, en willen u hartelijk danken voor de positieve beoordeling.Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst opnieuw te mogen ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

8/10 – Goed

Joost

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van NV op 21 jun 2023
Geachte meneer Joost,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Hopelijk is alles naar wens geweest, en wij willen u in ieder geval hartelijk danken voor uw beoordeling van maar liefst 8 van de 10!Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst hopelijk opnieuw te mogen ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

8/10 – Goed

Wytze

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van NV op 21 jun 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw hoge beoordeling van maar liefst 4 van de 5 punten! Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel met echt mooie kamers
Het eten staat niet in verhouding als je naar prijs-kwaliteit verhouding kijkt. Het eten was te duur voor wat je werkelijk krijgt.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van NV op 9 mei 2023
Geachte gast,Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.Wij zijn blij om te horen dat u ons hotel fijn vond en de kamers naar wens zijn geweest.Uw verdere opmerking over ons restaurant gaan wij bespreken in onze management meeting.Wij zijn blij dat u het aangeeft, alerte en kritische blikken houden ons team scherp!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

8/10 – Goed

Wiebo

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van NV op 20 mrt 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw goede beoordeling!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf. Ontbijt stond alleen nog niet klaar..
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van NV op 2 mrt 2023
Geachte gast,Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Wij vernemen graag wat de ervaringen zijn van onze gasten en doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.Het doet ons goed te horen dat u ons heeft beoordeeld met een 8 op 10.Uw verdere opmerking over het ontbijt gaan wij doorgeven aan onze collega's. Wij zijn blij dat u het aangeeft, alerte en kritische blikken houden ons team scherp.Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

10/10 – Uitstekend

Harry

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

J.A.R.

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

jeroen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Carmela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Ine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
fijne overnachting
Airco maakte te veel lawaai Watertemperatuur bleef niet constant Verder alles ok
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Gert

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Waren niet op de hoogte dat er geen eetgelegenheid was op avonden 24-25 . Op kamer geen frigo. Was wel vervelend.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Nelleke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel!
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakelijk beste in de buurt
Mooi hotel, gunstig gelegen ten opzicht van de industriegebieden in Etten Leur
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

CHRISTINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
De service was goed, personeel was vriendelijk en behulpzaam.de kamers waren schoon
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Wencke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime en schone kamer
Vriendelijk ontvangst, zeer complete, ruime en schone kamer. Snelle in- en uit check.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor zakenreis
Prima hotel, vlakbij de snelweg. Het hotel heeft ook een wellness (geen gebruik van gemaakt), een restaurant en een bar, en het biedt gratis parking. De kamers zijn net en stil!
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Lucas

Good hotel, fine service
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Praktisch hotel
Comfortabel. Netjes. Erg groot (beetje anoniem). Veel voorzieningen.
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

J

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mijn vrouw en ik rugpijn van de bedden
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Paul, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel op een locatie die makkelijk te bereike
mooi hotel op een locatie die makkelijk te bereiken is dicht bij de snelweg. Zeer uitgebreid ontbijt. en mooie wellness faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Leander, Dieren

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
3 opmerkingen
Allereerst wil ik graag melden dat ik de flexibiliteit erg waardeer. Ik heb mijn kamer geboekt naar een huisdieren kamer. Het feit dat dit genoemd werd toen ik hierover begon ( vanwege mijn hond) sprak mij erg aan en ontlaste mij. Echter als er gesproken wordt om een huisdieren kamer, was ik in de veronderstelling dat hier ook enig sinds rekening mee gehouden werd, het is immers een kamer voor huisdieren. Daarmee doel ik op een bakje voor het water ed. Wat mij tevens tegenviel, wat ik duidelijk niet gewend ben, is een douche in het bad ipv een losse douche. Als ik dat geweten had had ik de kamer anders geboekt daar ik een hekel heb aan een dergelijke situatie. Als laatste werd ik wakker met last van mijn nek en hoofdpijn, wellicht dat ik verkeerd gelegen heb en dat het niet aan het bed ligt, maar ik vind het de moeite waard om het te melden. Wat ik ook de moeite waard vind om te mededelen is dat ik met enig regelmaat in een vd Valk hotel overnacht en dat het eigenlijk altijd naar mijn zin is. Ik ga er dan ook avn uit dat dit een moment opnamen is geweest. mvg Leander Grotenhuis
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Debby, M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel meteen aan de snelweg.
Goed hotel bedden goed bad aan de hoge kant. Jammer dat de prijsverschillen bij de van der valk hotels zo groot zijn. Bijv Cuijk en dit hotel vetschil van €50,00 jammer dat het ontbijt zo prijzig is. Maar verder tevreden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
overnachtingen tijdens het weekend
De kamer is erg ruim en heeft ook een erg ruime badkamer. Bureel en internet zijn aanwezig in de kamer.Ik woonde een event bij in het naburige etten leur, en 's ochtends kon ik rustig uitslapen. Het personeel aan de bali wes erg vriendelijk en behulpzaam, net als in de bar waar ik iets gegeten en gedronken heb.

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed aan te raden.
Vanwege een onderbreking in onze vakantie hebben we een nachtje in Princeville doorgebracht. Overhaast een hotel moeten zoeken maar het was een goede gok. Fantastisch nachtje doorgebracht en heerlijk gegeten in het restaurant.

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
onder normale Van der Valk niveau
tegenwoordig liggen de van der Valk hotels, en dan zeker de meer recente, op een hoog niveau. Helaas vormt van der Valj Princeville hierop een uitzondering wat zich met name openbaart bij het ontbijt wat echt karig is en uitblinkt met een zeer chagrijnige bediening.

10/10 – Uitstekend

JIHANE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is clean and nice , they have the best restaurant eve
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NV op 30 jan 2024
Dear guest,We would like to thank you for your visit and for taking the time to share your experience with us.What a lovely compliments about our hotel and restaurant, thank you so much.Hopefully we can receive you again in our hotel in the near future.Kind regards,NickMarketing Department

10/10 – Uitstekend

Andy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smashing!
Upmarket, nice bar, lovely staff. Pool and spa area great. Wonderful for a business trip.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van NV op 16 jan 2024
Dear guest,First of all we would like to thank you for your visit and for taking the time to share your experience with us.We would like to hear about the experiences of our guests and we do our best to make all our guests happy.It pleases us to hear that everything was to your satisfaction and that you have enjoyed your stay!We will certainly pass this on to our colleagues.Your feedback is very important to us as it helps us to realize both our strengths and weaknesses from the point of view of our guests.Hopefully we can receive you again in our hotel in the near future.Kind regards,NickMarketing Department

8/10 – Goed

Albertus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Nice hotel with fine rooms and a good restaurant. Location wise on the edge of the city, downtown on walking distance
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NV op 27 dec 2023
Dear guest,We would like to thank you for your visit and for taking the time to share your experience with us.It pleases us to hear that everything was to your satisfaction and that you have enjoyed your stay in our hotel.We will certainly pass this to our colleagues.Hopefully we can receive you again in our hotel in the near future.Kind regards,NickMarketing Department

10/10 – Uitstekend

Muharem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NV op 20 dec 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw beoordeling van maar liefst 10 op 10!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

2/10 – Ontzettend slecht

yeongeun

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Charmaine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a delightful stay with a delightful and helpful staff. Rooms were wonderful. Clean and kept up. Thank you.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van NV op 14 nov 2023
Dear guest,First of all we would like to thank you for your visit and for taking the time to share your experience with us.It pleases us to hear that everything was to your satisfaction and that you have enjoyed your stay.Hopefully we can receive you again in our hotel in the near future.Kind regards,NickMarketing Department

10/10 – Uitstekend

Andrew

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van NV op 26 sep 2023
Geachte gast,Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Hopelijk is alles voor u naar wens geweest en willen u hartelijk danken voor uw beoordeling van maar liefst 10 op 10! Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

10/10 – Uitstekend

Christopher

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van NV op 3 sep 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Wat ontzettend tof om te lezen dat u ons hotel met 10 van de 10 punten heeft beoordeeld, hartelijk dank!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van NV op 29 aug 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en uw positieve beoordeling.Hopelijk mogen wij u nog eens terugzien!Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing

6/10 – Redelijk

Helle Bach

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van NV op 2 aug 2023
Geachte Helle Bach,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten.Wij vernemen graag wat de ervaringen van onze gasten zijn en we doen onze uiterste best om het al onze gasten naar de zin te maken.Hartelijk dank voor uw beoordeling van 6 op 10!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.

8/10 – Goed

Harry

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van NV op 25 jul 2023
Geachte gast,Wij willen u hartelijk danken voor uw bezoek en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons achter te laten van maar liefst 8 van de 10.Hartelijk dank!Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst opnieuw ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,NickAfdeling Marketing