Trap

Beoordelingen van Argus Hotel Brussels

3 out of 5
Argus Hotel Brussels
6 Rue Capitaine Crespel, Brussels

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 404 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 201 van 404 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 404 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 404 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 404 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service
Bed was good, had an excellent sleep. And thanks for the breakfast for me to take due to early check out
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 19 okt 2023
Dear Esther,Thank you for this lovely comment! Nothing is more rewarding than to hear that you were completely satisfied: this is our daily mission! We hope to see you again soon and maintain this level of satisfaction.

8/10 – Goed

Jasper

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sarah/Direction op 25 jul 2023
Thabnk you :-)

8/10 – Goed

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf gehad, ontbijt was goed, op loopafstand van metrostation, kamer was schoon en netjes
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Sarah / Adjointe op 7 jun 2023
Dear Jennifer,It's a pleasure for us to read your comment and we thank you for it.We strive every day to provide our customers a successful experience.Our team was happy to welcome you and hope to see you again soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Basic hotel
Very basic, just one free socket, which is behind the bed. Socket for the kettle and fridge was hanging loose from the wall. No pleasant dim lights next to the bed, only harsh and bright lights. Wifi didn't work for online calling. Good bed, friendly staff.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Anna op 13 jun 2023
Hi,Thank You so much for taking Your time and sharing with us Your experience while staying at Argus. We took note of Your suggestions and will try to implement them. We hope to see You again if You return to Brussels :)Best regards,Anna

8/10 – Goed

Inge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prettig, niet al te duur hotel in een leuke buurt. Het personeel is vriendelijk. Er is een grote openbare parkeergarage om de hoek. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar de Grote Markt maar tram en metro zijn vlak bij. De kamers zijn klein maar alles is aanwezig: airco, koelkastje, passpiegel, waterkoker, lekkere stoel. Het ontbijt is prima. De badkamer is klein maar heeft een goede douche. Enige minpuntje is schimmel in de voegen.

6/10 – Redelijk

Lucy

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was.ok.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sarah op 6 aug 2019
Thank you! We hope to see you soon again :-)

4/10 – Matig

Erik

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechts magere 2 sterren waard
Onthaal was vriendelijk. Pas gerenoveerd kamertje véél te klein voor 2 personen. Geen frigo en strijkijzer zoals voorzien, geen verwarming in badkamer. Zelfs geen deftige spiegel in de kamer. Zwak meubilair: kleine kleerkast, kleine bureautafel en 1 stoel en 1 kleine sofa. Veel te harde matras. Ook slechts 1 koffie en 1 thee. Voor 2 personen? In de onderste verdieping waar het ontbijt is stinkt het abnormaal naar urine. Ontbijt: basic aanbod vooral qua brood, geen koffiemachine wel een kannetje slappe koffie. Veel teveel lawaai maandagmorgen door renovatiewerken. Kortom vroeger was het hier aangenamer.
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Standaard hotel, outdated en achterstallig onderhoud, wel schoon en goede basisvoorzieningen. Maar niets meer
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Diana

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Simpel hotel. Prima ontbijt. Erg klein bed. Badkamer is ouderwets. Ligt nog vrij ver van de Grote Markt vandaan.
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Annie

OK behalve badkamer
Kamer was ok. Enig minpunt was dat er op sommige tegelvoegen in de bakkamer schimmel zat.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Hotel
Very positive ...experience...good service........

8/10 – Goed

Rafman

Positief: Netheid, personeel en service
Goed... voor enkele dagen
Als ik er terug moet zijn, ga ik er terug...goede service and vriendelijk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede plaats voor een korte stadstrip.
We liepen vanuit het hotel zo de hoofdwinkelstraat in. Het straatje zelf was rustig. We konden de auto in een parkeergarage dichtbij in dezelfde straat parkeren. We hebben alles vanuit het hotel gelopen. Winkels,paleis, de kunstberg en het oude centrum. We werden goed geholpen aan de balie. Goede kamer voor de kinderen met deur aansluitend aan onze kamer. Tijdens het ontbijt kon je voldoende kiezen, eten en drinken.

4/10 – Matig

ARVA

Negatief: Netheid, comfort kamer
Viel tegen
Schimmel in de badkamer dan ben ik al wantrouwig hoe schoon de rest werkelijk is.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

6/10 – Redelijk

Ortwin, Breda (NL)

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel functioneert op zich goed en kan je zien als licht-modern en vooral zakelijk. Ruime lobby en goede ontvangst. Erg krappe en trage lift dus vraag een kamer die niet op de vijfde zit. Ik had een eenpersoonskamer en dat was het ook. Niet krap, maar zeker ook geen luxe. Kleine kast en weer een zeer grote tv. Bureau annex tafel niet al te breed, dus echt werken ging met enge moeite. Waterkoker en ijskast aanwezig (geen bar, ook niet in het hotel zelf). Goede badkamer en redelijk bed; wel een slap kussen. Kamer en hotel hebben redelijk wat moderne kunst overal hangen, maar echt charme en romantiek straalt er allemaal niet van uit. "Clean" zou je zeggen. Hotel ligt enigszins van centrum weg en in de omgeving zijn maar een paar restaurants waar het gezellig eten is.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

8/10 – Goed

Mark W

Positief: Netheid
Prima hotel voor een stedentrip
Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Voor deze prijzen hoef je geen grote luxe te verwachten, maar je krijgt wel een nette, schone kamer die prima geschikt is voor een stedentrip naar Brussel. Ontbijt was ook goed (verschillende broodjes, cornflakes, yoghurts, scrambled eggs en verschillende soorten beleg). Op zaterdagavond en zondag is het parkeren in de straat gratis, al is het wel moeilijk om een plekje te vinden. Op 1 minuut lopen van het hotel is echter ook een betaalde parkeergarage te vinden waar je de auto kwijt kunt.

10/10 – Uitstekend

Maria Rosaria

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura semplice ma comoda collocata in una posizione centrale Il personale e cordiale e disponibile Suggerisco assolutamente
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sarah / Adjointe op 11 mei 2024
Cara Maria,Siamo lieti che vi sia piaciuto il soggiorno nella nostra struttura! Grazie per i tuoi complimenti per il nostro comfort semplice ma piacevole, così come per la nostra posizione centrale. Siamo felici che il nostro staff abbia contribuito a rendere il vostro soggiorno piacevole. La tua raccomandazione significa molto per noi, grazie!

10/10 – Uitstekend

Inés

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was super nice and helpful! It's located in a nice area 20 min walking from the center and there are lots of options to eat nearby. I recommend having breakfast in the hotel because it has many options and it's pretty cheap compared to the prices in the city
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sarah/Direction op 15 mrt 2024
Dear Ines,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our staff accommodating. We're glad our location worked well for you, with plenty of dining choices nearby. Your recommendation to try our breakfast options is appreciated; we strive to offer variety and affordability to enhance our guests' experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Uitstekend

Emelyn

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sarah / Adjointe op 25 feb 2024
Chère Emelyn,Nous vous remercions pour cette note et sommes ravis que votre séjour se soit bien passé.Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour vous offrir un autre séjour mémorable.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott hotell, veldig sentrumsnært!
Budsjettvennlig og passer for par med små barn. Hadde babyseng i rommet og god plass. Hyggelige folk som jobber der. Anbefales!
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sarah/Adjointe op 20 jan 2024
Dear client,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that our hotel was suitable for you as a couple with children. We appreciate your kind words about our team. Creating a welcoming and friendly atmosphere for our guests is a top priority for us.Your recommendation means a lot, and we look forward to welcoming you back on your next visit.

8/10 – Goed

antonio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sarah/Adjointe op 20 jan 2024
Dear Antonio,Thank you for taking the time to leave a comment! We're glad to hear that you had a good experience at our hotel. If there's anything specific you enjoyed or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. We appreciate your feedback and look forward to the possibility of welcoming you back for another positive stay in the future!

8/10 – Goed

javier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sarah/Adjointe op 23 jan 2024
Dear Javier,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a good experience during your stay.We appreciate your choosing our hotel and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

10/10 – Uitstekend

Munehide

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
中央駅から1.5kmほどに位置しており、交通の便は良いと思います。中央駅から1/3程度の道程は坂でスーツケースでの移動は困難です。(特に中央駅→ホテルは上り坂)高級ブランド店や飲食店が並ぶ通りに近く、スーパーはやや遠くにあります。 間口が狭く奥行の長い建物で中間階ありの複雑な構造をしています。中間階はリフトが着床しない階があります。リフトに乗るためにまず地階まで階段を下る必要があります。 設備はダブルルームでもシャワーのみで、三方は壁で一方がオープン(シャワーカーテン無し)のため、洗面やトイレが濡れないよう注意が必要です。シャワーの水勢はやや弱いですが、あまり気になりません。ただし、シャワーの利用が他の部屋と重なるとお湯の温度が相当ぬるくなりました。
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 12 jan 2024
Dear Mehunide,Thank you for taking the time to provide such detailed feedback on your recent stay with us. We appreciate your thorough assessment, as it helps us identify areas for improvement.We're glad to hear that you found our hotel's location convenient for transportation links.Regarding the structure of our building, we apologize for any inconvenience caused by the complex layout and intermediate floors. We are continuously working to enhance the accessibility and comfort of our facilities.Your observations about the shower setup and water pressure are valuable to us. We apologize for any inconvenience caused, and we will investigate and address these issues promptly to ensure a more pleasant experience for our guests.We appreciate your candid feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing an improved and more enjoyable stay.

6/10 – Redelijk

Carlo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Abbiamo apprezzato la pulizia e l'ambiente della reception, nonché l'accoglienza riservataci dal personale, che è sempre stato cordiale e disponibile. La camera è adeguata al massimo per un soggiorno di una notte. Era piccola ed attrezzata al minimo. Letto comodo.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 9 jan 2024
Dear Carlo,Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of our hotel, the welcoming environment in the reception area, and the friendly and helpful service provided by our staff. It's always our goal to create a positive and comfortable experience for our guests.We understand your comments about the room size and minimal equipment. Guest feedback is crucial to our ongoing efforts to improve, and we appreciate your honesty. We strive to provide accommodations that meet the diverse needs of our guests, and we will certainly take your comments into consideration.We're glad to hear that you found the bed comfortable, and we hope that despite the room size, you were able to enjoy a good night's rest.If your travels bring you back to this area, we would be honored to welcome you again and ensure your next stay is even more enjoyable.Thank you for choosing our hotel.

6/10 – Redelijk

KHALED

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hôtel acceptable dans l’ensemble pas très confortable. Pas de parking sur place mais parking payant à proximité
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 5 jan 2024
Cher Khaled,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires. Nous sommes heureux d'apprendre que votre séjour dans notre hôtel a été globalement acceptable, bien que nous regrettions que le confort n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.Concernant le parking, nous comprenons que l'absence de parking sur place puisse être une contrainte. Nous tenons à préciser que nous faisons de notre mieux pour offrir des alternatives pratiques, comme le parking payant à proximité. Nous prenons en compte votre feedback et continuerons à explorer des solutions pour améliorer cette situation.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à l'avenir et de vous offrir une expérience plus confortable.

8/10 – Goed

hassan

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 30 dec 2023
Dear Hassan,Thank you for this good review. We hope that you enjoyed your stay with us, and that we will welcome you again!

6/10 – Redelijk

Alaa

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
not clean and charge a lot for bottles water
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 25 dec 2023
Dear Alaa,We thank you for sharing your opinion with us.We are sorry for the cleaning, we will make sure to be more careful next time.Concerning the bottle of water, it is chargeable. But you have a free water fountain at your disposal, as well as coffee and tea.

6/10 – Redelijk

JEREMY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 25 dec 2023
Dear Jeremy,Thank you for taking the time to share your rating.We hope that everything went well and that we will see you again on your next visit to Brussels.

8/10 – Goed

Ségolène

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 25 dec 2023
Chère Ségolène,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.Nous espérons que tout s'est bien passé, et que nous pourrons vous accueillir à nouveau.

10/10 – Uitstekend

medine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 25 dec 2023
Dear Medine,Thak you a lot for this wonderful review.We hope that you enjoyed your stay with us!

8/10 – Goed

Maria N.

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 25 dec 2023
Dear Maria,Thank you for sharing your review.We really hope to welcome you soon!

8/10 – Goed

Nassera

Positief: Personeel en service
Bouilloire à disposition avec petits sachets infusion et nescafé (vu le froid j'ai bien apprécié) sèche-cheveux ne fonctionnait pas.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 4 dec 2023
Chère Nassera,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.Nous espérons vous accueillir prochainement.

10/10 – Uitstekend

Michiru

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
今回が初めての海外1人旅で心配でしたが非常に安全で朝食も美味しく大満足です。 ベルギーに旅行する時はここのホテルに泊まろうと思います。
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 27 nov 2023
Dear Michiru,What a wonderful review! We are happy that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you for your next visit.

10/10 – Uitstekend

SuSeob

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 22 nov 2023
Dear Suseob,Thank very much for this amazing review.We are glad that you enjoyed your stay with us :).We hope to welcome you for your next stay!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean hotel , excellent location near shops , restaurants and 15 minutes walk from Grand place . Rozafa in reception is amazing
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 8 nov 2023
Dear Mohammed,We thank you for this wonderful comment especially for Rozafa.We will be delighted to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Poul Toftegaard

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 24 okt 2023
Dear Poul,Thank you for your positive feedback.We are really happy that you enjoyed your stay with us.We hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Gordon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 20 okt 2023
Dear Gordon,Thank you very much for this very positive and encouraging feedback. We look forward to welcoming you on your next visit to Brussels.

10/10 – Uitstekend

Kimmo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvät sängyt, rauhallinen ja siisti hotelli.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 19 okt 2023
Dear kong,Thank you very much for your positiv return.It's such a pleasure to read it.

8/10 – Goed

Asma Al

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 28 okt 2023
Dear Asma,Thank you for your positive feedback.We hope to welcoming you again on Argus Hotel.

10/10 – Uitstekend

Tong

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room with dopple bed. The receptionist is very kind
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 19 okt 2023
Dear Tong,Thank you very much for this very positive and encouraging feedback. Your comment is a pleasure to read! We look forward to welcoming you on your next visit to Brussels.

6/10 – Redelijk

Nizar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Bon rapport qualité prix Bien pour un séjour court d'affaire Eviter pour un sejour romantique
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 19 okt 2023
Cher Nizar,Nous vous remercions pour votre avis positif.Nous espérons vous accueillir lors de votre prochaine visite à Bruxelles.

10/10 – Uitstekend

Vered

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect from all sides.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 4 okt 2023
Dear Vered,We are delighted and honored by your review, and we thank you very much.We are glad that you are satisfied!We hope to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

KAZUHIRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
中央駅、南駅から少し離れているけどリーズナブルなホテルでした。
ルイーズにある綺麗なホテルでした。部屋が複雑で、上がったり下がったり、10段ほどエレベーター無しの階段があります。冷蔵庫がついていました。
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 3 okt 2023
Dear Kazuhiro,Thank you very much for your note.We are really glad that you appreciated your stay with us.We hope to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Jean Marie

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 26 sep 2023
Cher Jean Marie,Nous vous remercions pour votre note. Nous espérons vous revoir très prochainement à l'argus hôtel.

4/10 – Matig

Kudrat

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 20 sep 2023
Dear Kudrat,First of all, we thank you for taking the time to leave a review about your stay.We apologize that the hotel did not fully meet your expectations and hope to see you again for a better and more satisfying experience.

10/10 – Uitstekend

Malene Holst

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt ophold
Ligger centralt. Nemt at finde. Gode senge. AC. Hurtig indtjekning. Hjælpsomt personale.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 18 sep 2023
Dear Malene,Thank you very much for your positive feedback.It's really encouraging for us.We really hope to welcome you again!

8/10 – Goed

Sofia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Le personnel est tres agréable, l'hôtel est bien située dans un bon quartier, le seul bemol des toiles d'araignée dans la chambre et l'ascenseur peut contenir qu'une personne a la fois. Sinon pour 1 nuit sa passe mais pour un long sejour je déconseille.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Sarah/Adjointe op 13 sep 2023
Chère Sofia,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.Nous sommes désolés que vous ayez trouvé une toile d'araignée dans votre chambre, cela est à l'encontre de la qualité que nous souhaitons offrir à notre clientèle. Nous espérons vous revoir très prochainement à l'hôtel Argus.