Exterieur

Beoordelingen van Brussels Marriott Hotel Grand Place

4 out of 5
Brussels Marriott Hotel Grand Place
Rue Auguste Orts 3-7 / Grand Place, Brussels

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 539 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 86 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 20 nov 2023
Cher Mr. Vincent,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous recevoir une fois encore pour une expérience tout aussi positive. Bien à vous,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Thibault

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel pal in het levendige centrum van Brussel
Hotel perfect gelegen in hartje Brussel maar extreem moeilijk met de auto bereikbaar. Bediening aan receptie en in het restaurant vlot maar restaurant sloot nogal snel (22 uur?). Ontbijt was bijzonder rijkelijk. Gratis flesjes water op de kamer maar helaas was er geen badjas noch slippers (die had ik in dit type van hotel wel verwacht). Het was een kort, maar toch aangenaam verblijf.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Veronica

1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging in harte centrum, mooie schone kamers, vriendelijk personeel, eigen parkeergarage bij vertrek wordt deze vanuit de receptie voor jou geopend, onhandig vanwege de drukte vergeten konden we weer terug.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt in het centrum van Brussel en niet ver van Grote Markt en andere bezienswaardigheden. De kamer was mooi en gezellig ingericht. Ontbijt was zeer lekker.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Sabien, Brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een fijn hotel wat lekker centraal gelegen is. Goede kamers en heerlijke bedden, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben genoten!
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was kort maar top. Ontbijt was voortreffelijk, de medewerkers waren zeer vriendelijk. We konden de parkeergarage niet vinden en is zelfs een medewerker naar buiten gegaan om ons op te wachten. Dank voor de top service!

10/10 – Uitstekend

khalid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marriot Brussel
Super locatie en vriendelijk en behulpzaam personeel!

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan de balie spreekt men geen Nederlands....?? We hadden een kamer voor 3 personen geboekt, ter plaatse kregen we een kamer met 2 bedden....?? Had specifiek gevraagd voor drie volwaardige bedden, aangezien onze dochter mindervalide is, blijkbaar worden de mails niet gelezen.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect hotel met perfecte ligging
mooi hotel leuke formule van koffie en frisdrank in de lounge nette kamer, met koffie en thee faciliteiten toffe stemmige bar leuk verzorgd ontbijt
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Weekendje Brussel
Perfecte service, vriendelijk personeel, heerlijke bedden. Midden in het centrum, daarom wel veel geluidsoverlast tot midden in de nacht.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Paul, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel in het centrum
Prachtig hotel met eigen parkeergarage in het centrum van Brussel. Vriendelijk personeel en nette kamers met goede bedden. De kamers en badkamers zijn schoon al had ik een iets modernere douchekop of stortdouche zeker gewaardeerd. Uitstekende WiFi verbinding met de mogelijkheid om voor nog snellere verbinding te kiezen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Nice room, great helpfull and very friendly staff. Excellent service. Great breakfast buffet. All and all a very enjoyable experience. Tip: book the executive room, the extra's in the lounge are worth it.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een echte aanrader heel aangenaam ,
Heel vriendelijk personeel , en een ontbijt voor ieder wat wils

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Lies, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel midden in het centrum
Het hotel is heel centraal gelegen aan de overkant van de beurs midden in de hippe Dansaert wijk. Heel vriendelijk personeel, het ontbijtbuffet is echt uitgebreid. De kamers zijn ruim, de bedden ook en die zijn van uitstekende kwaliteit.

10/10 – Uitstekend

Reinaldo, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aurevoir Marriott Hotel
Prima locatie fijne in het centrum gelegen.Bijzonder aardig personeel. Dit is mijn tweede bezoek in Marriott hotel.Aurevoir

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel dichtbij kerstmarkt
Prachtig goed verzorgd hotel met erg vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

Franciscus, België

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Onprofessionele receptie bij in- en uitchecken.
Het inchecken liep heel stroef en onvriendelijk. De receptiemedewerkster Rina moest duidelijk nog veel leren ivm.klantvriendelijkheid en basis onthaal. Haar onprofessionaliteit en vooringenomenheid gaf ons een niet-welkom gevoel ! Gezien we 2 kamers boekten hadden we een vergelijk en bleek de standaarduitrusting(zoals basisproducten/slippers...)niet aanwezig of compleet. Meerdere keren moesten we dit navragen bij personeel dat de Nederlandse taal in dit hotel niet machtig is ! Schandalig voor dit klassehotel. Ook bij het uitchecken was een andere medewerkster koel en onvriendelijk. We boeken geregeld een tiental hotels per jaar en dit hotel scoorde duidelijk ondermaats.

10/10 – Uitstekend

Mark, Almelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op perfecte locatie
Goed Hotel. Kost wat, maar wel op een perfete locatie. Tip; parkeren kun je voor een goede prijs beter elders doen. Zelfs het hotelpersoneel geeft aan waar.

8/10 – Goed

Annie, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service
prijs kwaliteit goed hotel
We zijn goed ontvangen, maar na 2 of 3 maal vragen was om 24.00 uur nog geen derde bet aanwezig. personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Gezellige lounge en bar met hele goede bediening . Kamer was warm s'nachts daarom moest het raam open, daardoor was het slecht slapen door het vreselijke lawaai van buiten.

10/10 – Uitstekend

Linda, oostende

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ok, vriendelijk personeel, derde bed niet ok
Het is jammer dat in een kamer van drie personen, een plooibed als derde bed wordt geplaatst. ¨Prijs kwaliteit is dit niet ok, voor een hotel op dit niveau. De twee vaste bedden waren super om in te slapen, het bijgeplaatste bed echter niet. Ook het ontbijt is geen 30 euro waard. Al genoeg hotels gedaan over gans Europa om dit te kunnen vergelijken. Voor het doel in Brussel lang het hotel perfect.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in hartje brussel
Zeer vriendelijk personeel, nette kamer in hartje brussel. Het is een aan te raden hotel.

10/10 – Uitstekend

Marques Dos Santos, R.Marques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstelkend Hotel
Leuk Hotel met zeer ruime kamers en vriendelijk personeel Ligginmg in het centrum,dicht bij de winkelstraat. Goed ontbijt

4/10 – Matig

Dunja, Leerdam

Herrie
Wij hebben veel overlast gehad van een bruiloft die gevierd werd in het hotel. Vooral last van gehad in de bar (herrie van de band). Gedurende de nacht extreem veel lawaai van buiten. Sirenes, auto alarmen, geschreeuw op straat. De ramen waren gesloten en nog leek het of je op straat sliep. Personeel in het hotel was vriendelijk en ontbijt was goed. Ik zou volgende keer zeker een ander hotel kiezen met een iets rustigere ligging.
Reactie van Panos Zeritis op 30 mei 2015
Dear Guest, I would like to thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at the Brussels Marriott Hotel. I regret to see that the wedding that took place in our hotel did not allow you to fully enjoy your stay with us. It is nice to read though that you appreciated our rich breakfast and the service offered from our Hosts. Once again, I would like to thank you for your feedback and hope that we will be able to accommodate you again the next time you visit Brussels. Best Regards, Brussels Marriott Hotel

10/10 – Uitstekend

Hubert, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Plezant verblijf in Brussel
Prima kamer, prima hotel. Geen valet parking, helaas. Garage lastig te bereiken. Hoe te Parkeren kan beter aangegeven worden op de website, zodat je rechtstreeks naar de parkeergarage kunt rijden. Aangeven met TOMTOM adres en mogelijkheid de receptie te melden dat je voor de garage staat. Nu was het een heel gedoe met file, etc.

10/10 – Uitstekend

bennie, Emmeloord

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte uitvalbasis voor weekendje Brussel.
Centraal gelegen, nette kamer, vriendelijk personeel en bij exclusieve kamer gratis gebruik van hapjes en drankjes. Zou zo weer boeken.

10/10 – Uitstekend

Martha, Baton Rouge

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal location to see Brussels.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 23 apr 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It's wonderful to know that the location of Brussels Marriott Hotel Grand Place was ideal for your exploration of Brussels. Our team takes pride in maintaining our accommodations to ensure each guest enjoys a comfortable and memorable stay. Your appreciation of the room amenities and overall condition of the hotel is a testament to their efforts.Should you decide to honor us with your presence again, we would be delighted to have another opportunity to serve you.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Christine, Clearwater

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 23 apr 2024
Beste Mevrouw,Bedankt voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Groetjes!Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

LE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 22 apr 2024
Cher hôte,Merci pour ce superbe commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois très bientôt.Bien à vous,Tula M., Rooms Operations Manager

6/10 – Redelijk

Suren

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Heather didn’t work and they were not able to fix it
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Brussels Marriott Grand Place op 9 apr 2024
Dear Suren,Thank you for your recent visit to the Brussels Marriott Grand Place.We are truly sorry to hear that you encountered a technical issue during your stay and that we were not able to repair it effectively.Please note that this shortfall of services does not represent the high standard on quality services that we strive to provide on a daily basis.We warmly invite you to come back to our property at any moment so we can have the opportunity to make it brilliant for you!With warm regards,The Brussels Marriott Grand Place

4/10 – Matig

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Low water pressure in room on the sixth floor in the morning. Was not able to regulate the room temperature and the small window was fastened shut preventing ventilation. As a consequence the room was very uncomfortable.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Brussels Marriott Grand Place op 9 apr 2024
Dear Matthew,Thank you for your recent visit to the Brussels Marriott Grand Place.We are truly sorry to hear that you encountered a technical issue during your stay creating an unpleasant inconvenience.Please note that this shortfall of services does not represent the high standard on quality services that we strive to provide on a daily basis.We warmly invite you to come back to our property at any moment so we can have the opportunity to make it brilliant for you!With warm regards,The Brussels Marriott Grand Place

8/10 – Goed

Trish

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was quiet, clean and close by to Grand Place!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 26 mrt 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It's wonderful to hear that you found tranquility at our hotel, a testament to our effort to ensure a peaceful environment despite our central location. We're also delighted that you appreciated the cleanliness of our accommodations, which is a priority for our team. Furthermore, your recognition of our proximity to Grand Place highlights one of our most celebrated features, allowing guests to easily explore the heart of Brussels.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Tula M., Rooms Operations Manager

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 19 mrt 2024
Cher Monsieur,Merci d’avoir rédigé cet avis positif suite à votre séjour chez nous.Recevoir vos marques de satisfaction et vous revoir sont nos plus belles récompenses.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Abigail

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great stay here for 2 nights last week. The hotel and room was modern, clean, spacious and a pleasure to spend time in. Dinner and cocktails in the restaurant was great, as was my room service breakfast. I found staff very helpful and friendly. Bed very comfy and hotel is in a GREAT location. Would 10/10 recommend. A far cry from the terrible Marylebone Marriott I’ve since stayed at!! Will happily stay here again when I revisit Brussels with my husband.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 11 mrt 2024
Dear Madam,Thank you for sharing your experience with us.We're thrilled to hear that you found our accommodations spacious, modern, and clean, reflecting our recent renovations. Your compliments on the dinner and cocktails, as well as the room service breakfast, are much appreciated; our culinary team takes great pride in crafting delightful dishes with a local twist. It's also wonderful to know that our staff's friendliness and helpfulness stood out to you, as we strive to provide exceptional service. The comfort of your sleep is paramount, and we're delighted that you found the bed to your liking. Lastly, we couldn't agree more about our prime location, which offers guests the convenience of exploring Brussels with ease.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Olivier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le meilleur endroit pour un nouvel an à Bruxelles
Comme toujours un vrai plaisir de séjourner dans cet hôtel, le personnel est aimable, avenant et accueillant, les travaux on vraiment apporte un plus à l'hôtel sans lui enlever son atmosphère chaleureuse.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gabrielle, Marketing Manager op 3 jan 2024
Cher Olivier, Merci pour votre commentaireNous sommes enchantés que votre séjour parmi nous se soit parfaitement déroulé et que vous ayez apprécié la qualité de l'accueil. Nous partageons, d'ailleurs, votre commentaire avec toute notre équipe afin de la féliciter pour son investissement quotidien.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Gabrielle, Marketing Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Sevan

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gabrielle, Marketing Manager op 3 jan 2024
Chère Sevan,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience chez nous.Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction reste notre objectif premier. N'hésitez pas à nous faire part durant votre séjour de vos remarques afin que nous puissions intervenir au plus vite et au mieux.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour vous convaincre avec une prestation bien meilleure.Bien cordialement,Gabrielle, Marketing Manager

2/10 – Ontzettend slecht

IRAJ

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay away Horrible
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 3 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We're truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations. It's disheartening to learn that several aspects of your stay were unsatisfactory, from cleanliness to the condition of our hotel and the services provided. We always aim to deliver the highest standard of service and accommodation, and we regret that we fell short in this instance. While we are currently addressing the air conditioning issue mentioned in our hotel information, we want to assure you that our team is dedicated to maintaining a clean, comfortable, and welcoming environment for all our guests. We are also in the process of completing our renovation, including the fitness center, to enhance our facilities and guest experience.We hope that you will choose to revisit us.Best regards,Tula M., Rooms Operations Manager

4/10 – Matig

Fabiola

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
O serviço de quarto é péssimo e a limpeza é feita até o final da tarde. Toalhas com mau cheiro e visivelmente sujas. Não recomendo. Péssimo custo benefício.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 3 jan 2024
Cara Fabiola,agradecemos a sua escolha e retorno.É gratificante saber que encontrou conforto em nossos quartos, refletindo nosso compromisso em oferecer uma estadia agradável. Lamentamos, no entanto, que tenha enfrentado inconvenientes com o serviço de quarto e a limpeza das toalhas. Levamos a higiene e a satisfação do cliente muito a sério e asseguramos que a limpeza é uma prioridade diária em nosso estabelecimento. Embora esse incidente não seja comum, valorizamos seu feedback e estamos sempre em busca de melhorias para garantir que tais situações não se repitam.Esperamos voltar a recebê-la para uma nova experiência. Melhores cumprimentos,Tula M., Rooms Operations Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Expérience moyenne : obligé d’appeler 4 fois la réception pour obtenir le lit d’appoint. Prise arrachée dans la salle de bain, la TV qui ne fonctionne pas une fois sur deux (pas de signal ou signal trop faible), le syphon de la douche bouché, sans parler de l’attente interminable à l’ascenseur ou qu’il y ait des manques pour le petit déjeuner. Bref si la situation de l’hôtel est très agréable, les prestations ne sont pas au niveau
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 3 jan 2024
Cher hôte,Merci pour ce commentaire sur notre établissement.Nous sommes ravis que la situation de notre hôtel vous ait plu, offrant un accès facile aux attractions de la ville. Nous regrettons cependant les désagréments rencontrés avec le lit d'appoint et les problèmes techniques mentionnés. Sachez que notre équipe de réception est toujours prête à répondre efficacement aux demandes de nos clients, et nous sommes désolés si cette fois-ci cela n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Concernant la prise dans la salle de bain et le signal TV, nous prenons note de ces éléments pour une vérification et une intervention rapide. Pour l'attente à l'ascenseur, veuillez noter que nous disposons de trois ascenseurs pour le confort de nos clients, et nous nous efforçons de minimiser l'attente. En ce qui concerne le petit déjeuner, notre objectif est toujours d'offrir une expérience complète et satisfaisante, et nous prenons en compte vos commentaires pour améliorer ce service.Nous serions ravis de vous revoir chez nous pour un séjour 100 % réussi,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Kory, Phoenix

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property in the heart of Brussels. Very happy with our stay there.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gabrielle, Marketing Manager op 3 jan 2024
Dear Kory, Thank you for this feedback concerning your recent visit.We're thrilled to hear that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you found the condition of our hotel to be satisfactory. It's also gratifying to know that our service was up to the mark and that the amenities provided in the room contributed positively to your stay. Our team strives to maintain a high standard across all aspects of our guests' experience, from the modern decor to the comprehensive in-room facilities including the Nespresso machine for that essential morning coffee.We hope to have the pleasure of welcoming you back. With kind regards,Gabrielle, Marketing Manager

8/10 – Goed

Christiane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 24 dec 2023
Chère Christiane,Merci d'avoir partagé l'expérience positive de ce moment passé parmi nous.Nous sommes enchantés de constater que vous avez passé un très agréable séjour dans notre établissement en partie grâce au professionnalisme de l'équipe. Merci pour votre mention du confort des chambres, nous sommes ravis qu'elles vous aient plu.Nous espérons avoir la joie de vous revoir très prochainement parmi nous.Bien à vous,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Mindy

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 22 dec 2023
Dear Mindy,Thank you for this kind review about your recent visit.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best regards,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Laurel

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 22 dec 2023
Chère Laurel,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nos hôtes,Tula M., Rooms Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Mehmet Tevfik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Tula M., Rooms Operations Manager op 18 dec 2023
Dear Mehmet Tevfik,Thank you very much for your kind review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Tula M., Rooms Operations Manager