Receptie

Beoordelingen van Floris Arlequin Grand Place

3 out of 5
Floris Arlequin Grand Place
Rue De La Fourche 17/19, Brussels

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 245 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 476 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 163 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 80 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 1002 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt middenin het centrum van Brussel. Ideaal om de stad te verkennen. Het hotel heeft hierdoor helaas geen parkeermogelijkheid. De prijs was redelijk voor een hotel op deze locatie. Minpunt vond ik het geluid. Tot 2 uur 's nachts hoorden we hard de muziek en straatgeluiden, doordat er geen goede geluidsisolatie aanwezig was (verouderde ramen/kozijnen). Het ontbijtbuffet was heerlijk.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michella

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 28 feb 2024
Dear Michella,Thank you for your review and good score for our hotel. Looking forward to welcoming you again in the future. Warm regards, Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

8/10 – Goed

Jenny

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Prima hotel, centraal gelegen
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 9 jan 2024
Beste Jenny,Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

8/10 – Goed

Isa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Een paar nachten veel last van nachtlawaai in de greepstraat. En hierdoor weinig tot geen slaap.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 9 jan 2024
Beste Isa,Hartelijk bedankt om bij ons te hebben gelogeerd.Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan in ons hotel.Uw opmerkingen werden goed opgenomen en zullen zeker van toepassing zijn om het verblijf van toekomstige gasten te verbeteren.Met vriendelijke groeten, Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

6/10 – Redelijk

Tim

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 2 jan 2024
Dear Tim,Thank you for the good scores! If you decide to share more details about your experience, do not hesitate to contact us directly. Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The room was full of damp and bad smell. Downstairs very noisy, hard to sleep
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 28 aug 2023
Dear Sir, Madam,We want to acknowledge receipt of your comment and be assured that we are currently working on the solution of the problem indicates.The opinion of our customers is very important to us which means that every comment is analyzed and followed with particular care.Warm Regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

4/10 – Matig

Jerry

Reisde met familie en kleine kinderen
Kamers mogen best wel een update, vieze vloer en muren
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Alina op 6 aug 2023
Beste Jerry,Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!Met vriendelijke groeten,Guest Relations

4/10 – Matig

Frederik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Uitgaansbuurt, enkele beglazing enorm veel nachtlawaai.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 26 jul 2023
Beste Frederik,Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!Met vriendelijke groeten,Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

10/10 – Uitstekend

Sanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel! Goed ontbijt. Hele goede prijs / kwaliteit. Enige opmerking zijn de gangen die een opfrisbeurt nodig hebben, verder prima te doen!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 19 jul 2023
Beste Sanne,Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!Met vriendelijke groeten,Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

10/10 – Uitstekend

R.A

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 3 jan 2023
Dear R.A,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel midden in centrum. Goed ontbijt, vloerbdekking moet vervangen worden en muur mag lik verf hebben.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 2 dec 2022
Beste Charles,Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team!Met vriendelijke groeten,Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuk hotel in het midden van de stad. Heel nette kamers en super vriendelijk personeel. Komen hier zeker terug!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 5 mrt 2020
Beste Mr., Mevr., In naam van het Floris Arlequin Grand Place team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
centrale ligging, mooie ruime kamer en uitstekend ontvangst.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 20 feb 2020
Dear Sir, Madam, We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future. Warm regards, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relations op 3 feb 2020
Dear Sir, Madam, Thank you for the feedback! We would be extremely grateful if you decide to share with us more details about your recent experience at our hotel so we can make future improvements. Looking forward to welcome you again in the future. Warm regards, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

ISABELLE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel in het centrum vân Brussel. Op loopafstand van de grote markt
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relations op 13 jan 2020
Dear ISABELLE, We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future. Warm regards, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Boudewijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
X-mas shopping in Brussel
Ligging ideaal in centrum van de stad.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 5 jan 2020
Beste Boudewijn, In naam van het Floris Arlequin Grand Place team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 11 okt 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for the feedback! If you decide to share more details about your experience, do not hesitate to contact us directly. Looking forward to welcome you again in the future. Warm regards, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Kamers mogen opgefrist worden Oudbollige kamer Krappe liften
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations op 9 okt 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for the review! We appreciate your constructive comment. Will be happy to welcome you again. Warm regards, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Relations op 18 jun 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for the good score! We really appreciate it. Looking forward to welcome you again in the near future. Warm regards, Guest Relations

8/10 – Goed

Frederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place, possibly bit noisy due to location
Nice place and very near to the city center. Nice breakfest as well. Might be advisable not to have a room at the street side as the noise is of restaurants and cafes is considerable (but a logical result of the location). Key card system of the door sometimes did not response immediately, but was successful to open it after 4 or 5 tries. Would stay again there.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Relations op 21 mei 2019
Dear Frederik, Thank you very much for your comment that you send us about your stay at our hotel. Extremely sorry about the noise issues you have experienced during the stay. In case you prefer a quieter room, do not hesitate to inform us in advance. Our team is focused on providing our guests the best experience and we are always working to fulfill guest requests upon availability. We want to assure you that we pay special attention to everything you have written. We will be delighted to welcome you again in the near future. Warm Regards, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Relations op 21 mei 2019
Dear guest, Thank you for the top score! We really appreciate it. Looking forward to welcome you again in the near future. Warm regards, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Pluspunten: ideale locatie dichtbij horeca en bezienswaardigheden. Minpunten: erg kleine liften (max 4 personen/320 kg); met bagage kunnen er maar 2 personen in. Stopcontacten e.d. niet altijd heel veilig, soms losse draden zichtbaar.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Relations op 16 mei 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Basic, maar veel value for money. Fantastische locatie in centrum
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations op 3 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het geheel is aan renovatie toe. Daar zijn ze nu ook mee bezig. De liften werken niet altijd even goed en zijn eigenlijk veel te klein.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations op 17 apr 2019
Dear Sir, Madam, Thank you very much for your comment. For us it is very important to satisfy our customers and we are always working to improve our services and to offer a comfortable stay. We will gladly welcome you again on your next visit to Brussels. Warm Regards, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Zicht ontbijtzaal en ontbijt was zeer goed De kamer was proper maar mag misschien een update komen
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Relations op 14 mrt 2019
Dear guest, First of all, I would like to thank you for this review about your recent stay in our hotel. I am sincerely glad that your stay with us was good and that you liked our hotel in general. Moreover, you have showed us some things that we definitely need to improve. We are always ready to work on ourselves and we will do our best to make sure that next time you will get only positive emotions. I really hope that you will come back to us again. We will make sure that you will have the most comfortable stay. Best regards, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Ligging, logis & ontbijt incl., goede prijs-qual. Verhouding, Kamer & bed prima Badkamer mist warmte, ventilatie , maar conform prijs/qual.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Relations op 27 feb 2019
Beste Mr., Mevr., In naam van het Floris Arlequin Grand Place team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Perfect location in the middle of the city center, near Grote Markt. Interior is from an old city hotel, with poor views from the second floor. Breakfast view from level 7 is nice, stark contrast..
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Relations op 25 feb 2019
Dear Sir, Madam, thank you very much for the review and great comment for our hotel. Looking forward to welcome you again. Warm regards, Guest Relations

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed gelegen hotel ,wat verouderd vooral matras en kussens zijn aan vervanging toe
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Guest Relations op 31 jan 2019
Dear Tony, Thank you very much for taking the time to review our property. Your input and the feedback from all our guests is vitally important to us and we always want guest expectations to be met and exceeded. We will look into the problem caused your concern and take it with utmost priority. We take this opportunity to invite you to visit us again, hoping to exceed your expectations and receive a new and more positive feedback. Warm Regards, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer was ´s nachts te warm, 22 graden!!... en slechts 1 deken!! Moesten een kleine handdoek gebruiken in bad om uitglijden te vermijden. Verder alles Okay!
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Guest Relations op 16 jan 2019
Beste Mr., Mevr., Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Direct achter de Grote Markt, op loopafstand van het station
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Guest Relations op 3 jan 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you soon in our hotel. Warm regards, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Piet, Helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie
Uitstekend ontbijt met magnifiek uitzicht en fijne uitvalsbasis.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Guest Relations op 25 okt 2018
Beste Piet, Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

carienke, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel dicht bij het centrum!
heel vriendelijk personeel, propere kamer en goed ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Guest Relations op 25 okt 2018
Beste carienke, In naam van het Floris Arlequin Grand Place team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
De toilet is erg klein badkamer verouderd
Het hotel zit in een verkeerde hoek je kan er alleen lopend naar toe. Voor minderinvalide is de kamer veel te klein je kan niet met een rolstoel naar boven past niet door de door de deur van de lift erg jammer. een likje verf zo ook niet misstaan.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Guest Relations op 30 jun 2018
Beste Mr., Mevr., Hartelijk bedankt om bij ons te hebben gelogeerd. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan in ons hotel. Uw opmerkingen werden goed opgenomen en zullen zeker van toepassing zijn om het verblijf van toekomstige gasten te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Altijd goed
Al verschillende keren geweest, altijd tevreden geweest. 1 minpuntje deze keer, er werkte maar 1 lamp. De rest was kapot, maar dat was zeker geen ramp. Kamer zeker ok, alsook het ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Guest Relations op 29 jun 2018
Beste Philip, Allereerst willen we u danken tijd vrij te maken ons hotel te beoordelen. De inbreng en opmerkingen van al onze gasten zijn van vitaal belang en we willen altijd aan de verwachtingen van de gasten voldoen en deze overtreffen. Door uw opmerkingen hebben we de nodige maatregelen getroffen om dergelijke kwesties te voorkomen. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tof hotel in het centrum van Brussel
Prima uitvalbasis om het centrum van Brussel te ontdekken, ontbijt op het 7de verdiep met zicht op de stad
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Guest Relations op 21 jun 2018
Beste marc, Allereerst willen we u danken tijd vrij te maken ons hotel te beoordelen. De inbreng en opmerkingen van al onze gasten zijn van vitaal belang en we willen altijd aan de verwachtingen van de gasten voldoen en deze overtreffen. We kijken er alvast naar uit u een volgende keer te mogen ontmoeten. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Eenvoudig maar proper hotel. Kamers zijn in goede staat. Het ontbijt is gewoon goed maar wel kleine ontbijtruimte. Het grote pluspunt is de ligging: pal in het centrum; wat ook ineens het grootste nadeel is: pal in uitgaansbuurt waardoor je 's (zaterdag)nachts geen oog dicht doet door nachtlawaai (enorme galm van pratende/roepende/lachende mensen door smalle straat met hoge gevels).
Reactie van Guest Relations op 15 apr 2018
Beste Mr., Mevr, Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Joyce

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 3 sterren!
Centrale ligging, geen 3 sterren waard! Verouderde kamers.
Reactie van Guest Relations op 11 apr 2018
Beste meneer Joyce, Allereerst willen we u danken tijd vrij te maken ons hotel te beoordelen. De inbreng en opmerkingen van al onze gasten zijn van vitaal belang en we willen altijd aan de verwachtingen van de gasten voldoen en deze overtreffen. We kijken er alvast naar uit u een volgende keer te mogen ontmoeten. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Bea

Positief: Netheid, personeel en service
In centrum en prima voor verblijf
Prettige ontvangst, simpele maar schone kamer en heel fijn dat ik mijn koffer hoog kwijt kon
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Guest Relations op 7 apr 2018
Beste Bea, Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Rebecca, Spijkenisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in het centrum van Brugge
Erg netjes en mooi hotel, ruime kamers en badkamer. Alles wat je nodig had was aanwezig en het zag er goed verzorgd uit. En dan hebben we het niet over het uitzicht wat we hadden, zo op de toren van de grote markt. Ontbijt was ook heel netjes en een breed assortiment om uit te kiezen. Wij hebben genoten van Brussel en daarna heerlijk geslapen in ons hotel.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Guest Relations op 29 dec 2017
Beste Rebecca, In naam van het Floris Arlequin Grand Place team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

tomas, borsbeke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect gelegen hotel
goed hotel met goed ontbijt
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Stephanie op 6 dec 2017
Beste Tomas, Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden in het centrum
Kamer vol met schimmel en enorm gedateerd. Geen parkeergelegenheid en dat hadden ze bij de reservering wel even kunnen vermelden.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Guest Relations op 23 nov 2017
Beste Mr., Mevr, Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

Nely, Den Haag

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Perfecte locatie
Jammer, dat we in de gang en douche en toilet gelegenheid rook lucht hadden. Dit zou ons wel weerhouden van een volgend verblijf.
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Guest Relations op 23 nov 2017
Beste Nely Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Jolanda, Dordrecht

Positief: Netheid, comfort kamer
Vlak bij Ancienne Brussel
Voor deze prijs was het een goed hotel Soms gehorig maar met een paar goede oordoppen negens last van gehad. Ik had het geboekt omdat het op 5 minuten lopen van Ancienne Brussel ligt en het een redelijke prijs was incl. ontbijt. En het ontbijt was goed en mooi uitzicht over de stad.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Guest Relations op 23 nov 2017
Beste Jolanda, Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Eva , Middelburg

Positief: Netheid, personeel en service
Goede ligging!
Midden in het centrum, alles is aan te lopen. Prima kamer, inchecken gaat makkelijk en snel.
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Guest Relations op 5 okt 2017
Beste Eva, In naam van het Floris Arlequin Grand Place team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

8/10 – Goed

carel , berkel en rodenrijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een verrassing
goed hotel en schoon een leuke stad Prijs verhouding is goed ontbijt simpel maar wel goed
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Guest Relations op 2 okt 2017
Beste Carel, In naam van het Floris Arlequin Grand Place team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Robert, Auckland

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very old hotel. Needs a full refurbishment. No basics included like: tea, coffee, water. No ironing board nor iron. It had a smell coming out of the bathroom. Breakfast was good and included in price.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Preeti M

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very good hotel if you do not have a car to get around. Only about 7 minutes walk from Brussels central station and in a very safe area. We simply walked to most tourist attractions, plenty of shopping and dining options around. Breakfast was good, room comfortable.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Floris Arlequin Grand Place op 30 apr 2024
Dear Preeti M, Thank you very much for the great review. We are happy that you liked our breakfast and location. Will be a pleasure to welcome you again. Warm regards,Petya LozevaGuest Relations ManagerHotel Floris Arlequin Grand Place

8/10 – Goed

Arno

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Très bon emplacement, personnel très agréable et bon petit déjeuner. Chambres mériteraient cependant un rafraichissement.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 25 apr 2024
Cher Arno, Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience lors de votre séjour dans notre établissement.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.Sincères salutations, Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

8/10 – Goed

Angelica, Fairfield

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very good hotel and our family had an enjoyable stay. The buffet breakfast was very good and there was a nice variety. Overall it was a nice place to relax and sleep after coming back from doing tours or just being outside.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 12 apr 2024
Dear Angelica,We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel

6/10 – Redelijk

Jeanette, Oslo

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Floris Arlequin Grand Place Hotel op 1 apr 2024
Dear Jeanette,Thank you for the good scores! If you decide to share more details about your experience, do not hesitate to contact us directly. Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest RelationsFloris Arlequin Grand Place Hotel