Biljart/Pool

Beoordelingen van Holiday Inn Brussels Schuman, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Brussels Schuman, an IHG Hotel
Breydelstraat 20-24, Brussels

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 233 van 630 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 630 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 630 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 630 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 630 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel en ik kom zeker terug.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 2 okt 2023
Beste Peter,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Angelo De Coen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Handig gelegen hotel voor de Europese instituties
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

John

Zakenreiziger
Overpaid hotel with a very basic restaurant and a gym that is still closed due to corona although all gyms in Belgium are open. First time but last time in this hotel.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 17 jul 2022
Dear John, We'd like to thank you for taking the time to review your experience. We are very sorry for any misunderstanding and will be looking into this matter as we strive to remain transparent in all services availble. We hope that we have the pleasure of seeing you again in the future. Take care, Dominique Verniers, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vrij rustig, schone hotel 👌
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 13 aug 2021
Beste friends :-) We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling! Super dat u rust heeft mogen ervaren in ons hotel en dat de netheid aan uw verwachtingen voldeed. Hartelijke groeten en heel graag tot ziens bij een volgend bezoek aan Brussel, Dominique Verniers, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 6 jan 2020
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling. We zijn blij dat je genoten heeft van je verblijf. We zouden wel heel graag weten hoe we een maximale score zouden kunnen verdienen :-)? Met vriendelijke groeten en we wensen je alvast een schitterend 2020 ! Dominique Verniers, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunstige ligging bij Schuman en Europese wijk. Place Jourdan op loopafstand. Ondergronds parkeren.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 21 dec 2019
Beste gast, Heel erg bedankt voor uw feedback. Wat fijn dat u genoten heeft van onze centrale ligging en nabijgelegen parking. We hopen dat uw verdere verblijf naar wens was. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar! Hartelijke

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal gelegen bij Schuman (voor openbaar vervoer) en de Europese Instellingen. Krappe maar afdoende parkeergarage. Middelmatig ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 20 dec 2019
Hallo! Thanks voor deze mooie score! We zijn blij te horen dat je een fijn verblijf hebt gehad en dat met name onze ideale ligging een groot pluspunt was. Ook fijn dat het ontbijtbuffet, met verse appelsap, vers gebakken wafels en pannenkoeken, en verse meloen voldoende was. We horen wel graag wat we kunnen veranderen om het nog beter te maken. Graag tot nog eens! Met vriendelijke

10/10 – Uitstekend

Koen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goede ruime kamer. zeer net. uitstekend ontbijt! jammer van de parking, maar gelukkig zeer veilige buurt
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 5 nov 2019
Beste Koen, Hartelijk bedankt voor uw de hoge tevredenheidsscore. Wat fijn te horen dat u genoten heeft van de netheid van de ruime kamer alsook ons lekker ontbijt! Ook fijn dat u de veilige buurt wist te waarderen. We hebben slechts een beperkt aantal beschikbare plaatsen in de parking. Graag delen we met u mee dat u ook gratis op straat kunt parkeren tijdens het weekend. Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer, Dominique Verniers, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Nice and clean hotel in the area of the European institutions.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 17 sep 2019
Hi, Thank you for sharing your positive feedback. We are thrilled that you had such a wonderful experience with us! As you indeed mentioned, our location is ideal for exploring everything that Brussels has to offer. It is also great to hear that you enjoyed our innovative style and our high standards. We look forward to seeing you again on a future occasion. Kind regards, Dominique Verniers, General Manager

8/10 – Goed

Davy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net hotel in een rustige buurt vlakbij metro/treinstation Schuman. Prima basis om de stad te verkennen. Personeel was vriendelijk en de kamer schoon en netjes. De keuze tussen een hard en zacht kussen op de kamer vond ik een groot pluspunt omdat ik de kussens in hotels vaak te plat/zacht vind! De airco koelde niet voldoende maar er zijn momenteel werkzaamheden in het hotel om deze te vervangen. Voldoende parkeerplek voor de deur maar wel betaald van maandag t/m zaterdag in tegenstelling tot wat ik in reviews las (het zou gratis zijn van vrijdagavond tot maandag, maar wellicht is dit recent veranderd). Zou hier zeker terugkomen bij een volgend bezoek aan Brussel.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 12 aug 2019
Beste Davy, Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. We zijn er blij mee dat uw verblijf zo naar wens was en dat u onze netheid, locatie en medewerkers zo waardeert. Maar het is wel spijtig dat u ook minpuntjes hebt ervaren.Wat betreft de parking, delen we graag met u mee dat onze tarieven voordeliger zijn dan de meeste betalende parkings in de buurt. Gratis parkeren kunt u doen in het weekend tegenover het hotel. We verwelkomen u zeer graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Brussel! Met vriendelijke groet, Dominique Verniers, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van The manager op 23 jul 2019
Dear guest, It was a pleasure to receive your high rating. Thank you! We are delighted you had a great stay. We look forward to welcoming you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Hotel en prima uitval basis
Geboekt voor weekendje Brussel. Betaalbaar parkeren voor de deur. Prima kamers met goed ontbijt buffet. Metro halte Schuman om de hoek. Ca. 30 minuten lopen naar grote markt
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 14 jun 2019
Beste Hendrik, Hartelijk dank voor uw feedback. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Het klopt inderdaad dat er heel wat opties zijn om te parkeren in de buurt en dat onze ligging vlakbij de metro een extra troef is. Ons team staat bij uw volgend bezoek aan Brussel graag opnieuw voor u klaar! Met vriendelijke groet, Dominique Verniers, General Manager

10/10 – Uitstekend

expedia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 13 dec 2019
Beste gast, De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Hopelijk mogen wij u nogmaals verwennen in ons hotel. Dominique Verniers, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Clean and quiet good location next to metro and park
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 15 apr 2019
Dear Guest. Thank you for this kind review. We are glad to hear that you appreciated our calm and clean rooms, and our great location. It is an ideal starting point for those wishing to explore the charming Brussels city centre. All of the team hope to see you very soon! Best regards, Dominique Verniers, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een leuke variatie aan ontbijt, basic maar nette kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 29 nov 2018
Beste heer/mevrouw, Wat leuk dat u zo genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt met verse appelsap, lekkere wafels en pannenkoeken, meloen en granola. Het doet ons deugd dat je ook tevreden was met de kamer. Innovatie en comfort zijn belangrijke aspecten voor ons en we zijn dan ook altijd verheugd wanneer onze gasten dat goed ervaren hebben. Bij je volgend bezoek mag je altijd naar me vragen en dan kunnen we samen van een drankje genieten. We kijken ernaar uit om je nog eens te verwelkomen! Groetjes, Dominique Verniers, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 3 jan 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are sorry that not everything was to your satisfaction. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel in de europese wijk vlakbij parc du cinquantenaire met de prachtige triomfboog. De Metro is binnen 3 minuten loopafstand en brengt je binnen 10 minuten In het centrum van de stad. Goed hotel voor een weekend Brussel.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Dominique Verniers, General Manager op 25 okt 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor deze leuke feedback. Het verheugt ons te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze ligging heeft gewaardeerd. Onze gunstige ligging in de Europese wijk is inderdaad een pluspunt en we zijn goed bereikbaar met de metro. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Dominique Verniers, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Standaard hotel, dichtbij park en gebouwen van EU.
Goed voor een werkverblijf. Voor vakantie zou ik een hotel met meer accommodaties als sauna en sportruimte zoeken. Restaurant met simpele maar lekkere maaltijden.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Prima hotel
Het was een prima hotelkamer. Op de foto's leek het wel groter dan het was. Ook deed de airco het niet, waardoor ik een paar keer wakker geworden ben door de warmte. Verder was het een goede service en was het personeel vriendelijk.

8/10 – Goed

Erik, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in rustige buurt.
Goed hotel voor goede prijs. Vlakbij Europees parlement en metro station. Enige minpuntje was dat ze niet doorgegeven hebben dat er een Europese top was en een groot gedeelte van de stad en het hotel niet bereikbaar was.

8/10 – Goed

mary, the hague

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel
We went to Brussel for the First time. We got two rooms for a good price. The hotel staffs were very friendly and very helpfull. The staffs got us Some toothbrushes, that was very Nice. Our room were very Nice and clean. The kettle were a little bit dirty on the inside. IT wasn't noisy in and outside of the hotel, so we slept very well. We had a wonderfull stay at the hotel. We went to gare centre station with was 3 stops away, so iT wasn't difficult to find. There was lots of chocolade stores and lots of tall building. It was hard to find good places to eat for a good price.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekendje
Prima hotel, keurige ontvangst, fijne kamer en zeer goed ontbijt.

8/10 – Goed

Theo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, gunstig gesitueerd t.a.v. openbaar vervoer (metro).

8/10 – Goed

Joyce, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice!
Prima hotel voor een weekendje weg en we hebben er een goed verblijf gehad. Het is een stuk lopen naar het centrum, maar dat vonden we niet zo erg. Het hotel is vlakbij het park Cinquantinaire, waar je lekker rond kunt lopen! :) Het enige wat ik wil opmerken is dat ze bij het inchecken zeiden dat we de kamer niet betaald hebben, terwijl we dat wel al via hotels.com hebben gedaan. Dus voor de volgende keer zou het fijner zijn als dit soort dingen beter geregeld worden! :)

8/10 – Goed

Theo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Aahd J.

Negatief: Netheid
niet goed
Het was so erg dat de kamer was niet schoon en de WC was vies

10/10 – Uitstekend

arja, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top!
prima hotel! Complimenten voor het personeel!!

8/10 – Goed

Roy, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed prettig verblijf
Goeie nette kamer zag er netjes uit ! Voor een 3 sterren hotel is het perfect. Wat ik hier heb gehad kwa kamer heb ik dezelfde kamer in een 4 sterren gehad mini bar douche en bad apart ook erg fijn goed bed ! Het enige verschil met 4 sterren merk je bij het ontbijt dat is simpel en klein opgezet maar goed te doen ook !

8/10 – Goed

Irene, Kudelstaart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig en handig bereikbaar hotel!
Dichtbij metrostation, geweldig keuze bij ontbijt, vriendelijk personeel en schoon hotel. Goede bedden alleen slaapbank van onze kinderen kraakte heel erg. Verder zeer aan te bevelen!

6/10 – Redelijk

Edgar, Friesland

Leuk hotel midden in het Europese hart
Parkeren voor de deur is gratis in het weekeinde, centrum is op loopafstand ca. 35 min. Leuke wandeling langs de Europese kantoren parken en het paleis.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima uitvalsbasis
Zeer goed bereikbaar hotel buiten het centrum, met metro om de hoek. Gelegen direct naast Jubelpark. Prima kamer voor gezin (4 personen), goede douche in bad. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet ruim voldoende tot goed (broodjes, toetjes, vers fruit, ei, bacon worstjes, beschuit, muesli etc) In het weekend gratis parkeren voor de deur. Diverse restaurantjes op loopafstand.

8/10 – Goed

Sdamma, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
2 nachten verbleven. Normaal ontbijt, prima te doen, The usual. Niks op aan te merken. Kamer op de 4e verdieping, zeer schoon en net. Daar hou ik van. Vanaf hotel met taxi voor nog geen 10 euro naar centrum, lopen vanaf cs is met alle heuvels best nog even doorwandelen. Enige minpuntje was dat de lift stuk was icm 1 mei, dan gebeurt er niks :-) voor de rest prima uitvalsbasis om Brussel te bekijken

8/10 – Goed

VVS, Belsele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ruime kamer, uitgebreid ontbijt

8/10 – Goed

Arendje, Zuid-Holland, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede plek voor prive dan wel zakelijk verblijf in
Zeer plezierig en goed toegeruste plek.om Brussel te verkennen. Prima ontbijt, dat op terras kon worden gebruikt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel goed
zeker prijs kwaliteit heel goed

10/10 – Uitstekend

Koichi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to Brussels Schuman station, and easy to access to the Airport.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Isabel Regina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 24 jan 2024
Beste Isabel Regina,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Angelo De Coen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 5 dec 2023
Dear Thomas,Thank you for this positive review of your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.Thank you again; we look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Angelo De Coen, General Manager

8/10 – Goed

RobertoI

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 5 dec 2023
Cher Robert.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Angelo De Coen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Tracy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 2 okt 2023
Dear Tracy.Thank you very much for sharing your positive review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.It would be a pleasure to welcome you back.Best wishes,Angelo De Coen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Naoki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また宿泊したいホテルです。
フランクフルトから旅行でブリュッセルを訪れました。車での訪問だったので、地下駐車場を備えたこちらのホテルを選びました。一泊15ユーロで駐車でき、王宮やEU本部のすぐ近くに建つ、静かで落ち着いたホテルでした。中央駅までは地下鉄で4駅ほどでした。観光の拠点にとても便利でした。中心地は渋滞や治安が心配だったので、少し離れたところに宿泊したのは正解でした。ホテルのスタッフも親切でフレンドリーでした。
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 2 okt 2023
Naoki 様この度は、Holiday Inn Brussels Schuman をご利用いただき、誠にありがとうございました。地下駐車場を備え、観光にも便利な当ホテルの立地が、お客様のご旅行の拠点としてお役に立てた様で、何よりでございます。また、当ホテルの静かで落ち着いたところや、スタッフのフレンドリーな対応に喜んでいただき、また宿泊したいといって下さり、大変嬉しく思います。またのお越しをお待ちしております。Angelo De Coen, General Manager

8/10 – Goed

GIOVANNI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ciao
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 15 sep 2023
Gentile Giovanni,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Speriamo di avere molto presto il piacere di ospitarla di nuovo. Cordiali Saluti,Angelo De Coen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Thierry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 13 sep 2023
Cher Thierry,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Ce sera un plaisir de de vous recevoir une fois de plus. Bien à vous,Angelo De Coen, General Manager

6/10 – Redelijk

Samantha, Hamburg

Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A. De Coen op 14 sep 2023
Dear Samantha,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Holiday Inn Brussels - Schuman. We value all guest comments as they help us improve our services and provide a better experience for future guests.We're genuinely sorry to hear that your stay did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience you may have encountered during your visit. We take all guest feedback seriously, and we would appreciate it if you could provide more specific details about your experience so that we can address any issues you encountered and work towards improving in those areas.We would like to invite you to contact our team directly to discuss your concerns in more detail. Your insights will be instrumental in enhancing our services and ensuring that future guests have a more pleasant stay.Once again, we apologize for any inconvenience you experienced, and we sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the future to demonstrate the improvements we have made based on your feedback.Thank you for choosing Holiday Inn Brussels - Schuman, and we appreciate your feedback as it allows us to strive for excellence in serving our guests.Warm regards,Angelo De CoenGeneral Manager

8/10 – Goed

Claudia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A. De Coen op 11 sep 2023
Dear Claudia,Thank you for your glowing review of your recent stay at Holiday Inn Brussels - Schuman. We're thrilled to hear that your experience was excellent. Your feedback inspires us to keep delivering outstanding service, and we can't wait to welcome you back.Warm regards,Angelo De CoenGeneral Manager

8/10 – Goed

Claudia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A. De Coen op 10 sep 2023
Dear Claudia,Thank you very much for taking the time to share your wonderful review of your recent stay at Holiday Inn Brussels - Schuman. We're delighted to hear that our staff provided you with excellent service and made you feel welcome throughout your stay.Kindest regards,Angelo De CoenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

akshay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location and great staff
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 30 aug 2023
Dear Akshay,It's a real reward to receive such a great review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to meet your expectations.We look forward to seeing you on your next visit to our hotel. Best wishes,Angelo De Coen, General Manager

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean, staff very helpful indeed would stay again
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 26 aug 2023
Dear David,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel clean and our staff helpful during your stay. Our team always strives to provide the best possible service and create a comfortable atmosphere for our guests. We're glad that you enjoyed your time with us and would consider staying again.We hope to see you again in the future.Kind regards,Angelo De Coen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lisa

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Angelo De Coen, General Manager op 22 aug 2023
Dear Lisa,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.Thank you again; we hope to welcome you back soon.Kind regards,Angelo De Coen, General Manager

8/10 – Goed

Teoman

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van A. De Coen op 16 aug 2023
Dear Teoman,Thank you for choosing to stay at Holiday Inn Brussels - Schuman and for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you had an overall positive experience during your visit, and we appreciate you taking the time to provide us with a rating of 8 out of 10.It's wonderful to know that you enjoyed your time at our hotel. We are pleased that you found several aspects of your stay to your liking. Your feedback about the positive elements of your experience is encouraging and motivates us to continue delivering excellent service to all our guests.However, we also want to learn from your feedback to make your future stays even better. If there were specific areas where we fell short of perfection or if you have any suggestions for improvement, please feel free to share them with us. Your insights are invaluable in our ongoing efforts to enhance the quality of our services and facilities.Thank you once again for choosing Holiday Inn Brussels - Schuman, and we hope to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Warm regards,Angelo De CoenGeneral ManagerHoliday Inn Brussels - Schuman