Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 524 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
524
Gastenscore: 8 - Goed. 354 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
354
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
85
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
26
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
13
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Susanne
Reisde met partner
21 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel. Alles in het centrum goed op loop afstand. Auto kan je veilig parkeren in hun eigen garage ( wel reserveren ). Alleen jammer dat ons bij inchecken werd verteld dat we ontbijt erbij hadden en voor het ontbijt werd ons verteld van oh toch niet. Verder is het een goed hotel
Susanne
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 22 jan 2024
Beste Gast,Hartelijk dank voor uw feedback.Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoten heeft van uw tijd bij ons.Onze excuses voor het misverstand met het ontbijt. Dit zou niet mogen gebeuren.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Eva
10/10 – Uitstekend
Jacobus
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
The area was a bit unsafe, due to construction works on the road.
Jacobus
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Eva - Communication Officer op 21 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.We are happy to announce that the construction works will finish soon.We hope you enjoyed the rest of your stay and to have the pleasure to see you again in the future.Best regards,Eva
10/10 – Uitstekend
Haneen
20 nov 2023
Haneen
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Eva - Communication officer op 11 dec 2023
Dear Guest,How wonderful to see these top marks.Thank you for sharing them.Hoping to have the chance to see you again,Best regards,Eva
8/10 – Goed
Svetlana, Zwolle
31 aug 2023
Positief: Personeel en service
Svetlana
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Eva - Communication Officer op 4 sep 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share your feedback with us.Hoping to have the pleasure to welcome you again,Best regards,Eva
6/10 – Redelijk
Erdal
15 jul 2023
Erdal
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Eva - Communication Officer op 4 aug 2023
Dear Guest,Thank you very much for sharing your notes.Best regards,Eva
10/10 – Uitstekend
Sander
Reisde met familie
1 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sander
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Jeroen
Reisde met partner
24 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel.
Jeroen
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Eva - Communication Officer op 24 mrt 2023
Beste Gast,Hartelijk bedankt voor uw feedback.Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Eva
10/10 – Uitstekend
dimitri
Reisde met partner
28 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is erg mooi van binnen. Op het moment zijn ze aan de weg bezig voor het hotel maar daar hadden wij geen last van. De kamer was echt super. Wij hadden de suite en deze was erg schoon en geluidsdicht. Personeel was zakelijk maar vriendelijk en het ontbijt was goed. Kortom een aanrader en de volgende keer gaan wij weer hier slapen
dimitri
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Eva - Communication Officer op 28 feb 2023
Beste Gast,Hartelijk bedankt om de tijd te nemen om uw mening te delen over uw verblijf in Hotel Le Plaza Brussels.We zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat we u misschien opnieuw zullen mogen verwelkomen.Hopelijk tot heel binnenkort,Met vriendelijke groeten,Eva
4/10 – Matig
Mira
Zakenreiziger
12 feb 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een driepersoonskamer gereserveerd en daarvoor betaald en kregen een tweepersoonskamer met een oude harde stretcher erbij geplaatst in een klein hoekje. De receptioniste heeft ons een andere ruimere kamer gegeven voor 3 personen (die waren er dus gewoon wel) Wat een belediging om ons eerst zo armoedig in zo’n hokje te willen laten verblijven.
Alles in en aan het hotel is oud en muf. Zeer gedateerd en knullig onderhouden. In de bar chagrijnig personeel. Ontzettend warm in elke ruimte (echt bloedheet)
Al met al hebben wij ons hier bijzonder onprettig gevoeld en is het hotel veel te duur voor wat ze bieden. Voor ons nooit meer!
Mira
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Eva - Communication Officer op 13 feb 2023
Beste Gast,Allereerst willen we u graag bedanken om uw feedback met ons te delen.Het spijt ons heel erg te lezen dat jullie verblijf bij ons niet aan de verwachtingen voldeed. De kamer die jullie eerst gekregen hebben was het kamertype dat julie gereserveerd hadden. Het bed van de derde persoon wordt in dit kamerype extra toegevoegd.Onze collega heeft u daarna een upgrade naar een Prestige kamer gratis aangeboden en we hopen dat dit uw ervaring toch wat verbeterd heeft.We hebben uw feedback gedeeld met onze directie.Met vriendelijke groeten,Eva
8/10 – Goed
Vincentius
Reisde met partner
10 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Hotel vlakbij de winkels en dergelijke
Niet druk en op de kamer alles geluid dicht
Vincentius
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Eva - Communication Officer op 11 jan 2022
Beste Gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, uw kamer en de locatie van ons hotel.
We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen
Met vriendelijke groeten,
Eva
10/10 – Uitstekend
Q.N.
6 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Uitstekend hotel. Mooie en rustige kamer. Ontbijt prima in orde.
Q.N.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Eva - Communication Officer op 8 nov 2021
Beste Gast,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Het doet ons heel veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very classy hotel. We liked the styling and overall appearance of the hotel. Also the breakfast is very good and the staff helpful. The location of the hotel is not on the best street of Brussels and some maintenance on the rooms would make the experience even better. Although the staff is very helpful, we had to remind them of the Expedia Silver benefits.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Communication Officer op 17 aug 2021
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to give us feedback about your stay at Le Plaza Brussels.
We are delighted to read that you enjoyed the style of our hotel, the breakfast and the service provided by our staff.
We apologize for needing a reminder of your Expedia Silver benefits.
Hoping to have the chance to welcome you again in our hotel,
Best regards,
Eva
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 of 5 sterren ?
Waarom dit hotel 5 sterren heeft is mij een raadsel, in mijn ogen dient dit een 4 sterren hotel te zijn gezien de staat waar het in verkeerd, nette en zeer correctie ontvangst, zeer vriendelijke balie medewerkers, kamer en badkamer netjes maar geantidateerd, een en ander heeft duidelijk een opfris beurt nodig.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed gelegen. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Eva - Communication Officer op 22 feb 2021
Beste Gast,
Heel erg bedankt voor uw positieve feedback over uw verblijf in Hotel Le Plaza Brussels.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
8/10 – Goed
Dady
5 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dady
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Eva - Communication Officer op 5 jan 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to grade your stay with us.
We hope to have the pleasure to welcome you again.
Best regards,
Eva
Communication Officer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel. good size rooms. not that modern but good state
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Eva - Communication Officer op 4 feb 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share a review about your stay in Hotel Le Plaza.
We are happy to read that you enjoyed the hotel and the rooms.
Our hotel was built in 1930 and we try to keep the style and the atmosphere of that beautiful period.
We hope to have the pleasure to welcome you back at our hotel.
Kindest regards,
Eva
Communication Officer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, wel kleine details die aangepakt moeten worden om het helemaal af te maken. Uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel. Op korte afstand van de winkelcentrum, dus ideaal voor de shopaholic
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Eva - Communication Officer op 5 mrt 2020
Beste Gast,
Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een beoordeling over uw verblijf te delen.
We zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, het ontbijt, de service van onze collega's en de locatie.
Het zou ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen in Hotel Le Plaza.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Communication Officer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Eva - Communication Officer op 5 mrt 2020
Dear Guest,
Thank you for taking a moment to evaluate your stay.
We hope to have the pleasure to welcome you back at Hotel Le Plaza.
Kindest regards,
Eva
Communication Officer
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging was perfect. Een sauna zou welkom geweest zijn na een lange wandeling door Brussel. Voor de rest viel er niets op te merken, alles was tip top in orde. We hebben zelfs een upgrade gekregen !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice clean classic hotel. very large room and bed. location is great as well
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie. Echter hebben we veel last gehad van nachtlawaai van de buren dat niet opgelost raakte.
Tot na 01u s nachts was er lawaai waardoor slapen onmogelijk was. Na het bellen van de receptie was het probleem niet verlopen. Ik had een zorgeloze goede nacht verwacht, maar niks is minder waar geweest.
Het ontvangst bij aankomst was in het Engels en niet in het Nederland. Dit terwijl we in Brussel zijn. De stagiaire of weekendhulp aan de receptie was stuntelig.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Fakhari, Oranjewoud
Reisde met partner
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is perfect. Locatie is perfect. Personeel beleeft en hulpzaam . Kamers zijn ruim en schoon.
Fakhari
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Tom
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, klassiek hotel, goed ontbijt. Grote, propere kamer maar wat archaïsch, weinig stopcontacten, geen airco. Goed gelegen en rustig. Vriendelijke medewerkers.
Tom
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
A.J.M., Alkmaar
13 aug 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Prachtig Nostalgisch Hotel
Het Hotel is gevestigd aan drukke straat. Onze kamer was aan de voorzijde, er was lawaai van verkeer en bussen met draaiende motor. Personeel aan de receptie was nerveus, veel handelingen om gegevens te checken; moeilijk de Engelse taal beheersend, vooruit betalen met garantie en achteraf terugbetalen gaf een indruk van niet vertrouwen. Voelde ons hierdoor niet echt op ons gemak.
Misschien beter als men van te voren uitlegd wat hun beleid hierin is.
A.J.M.
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Robert
28 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijlvol
Hotel op prima locatie tov centrum. Binnen loopafstand metro.
Prima ontbijt. Onze enige minder positieve ervaring is uitstekend opgelost. In stijl dus. Mede hierdoor aanbeveling waard.
Robert
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great hotel
large rooms. good service. well located. large bed. shower not that great
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
hamid, Oranjewoud
11 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte hotel,
Van mij mogen ze ipv 5 sterren 50 sterren hebben, zo goed zijn ze.
hamid
3 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
nadine, brussel
28 jan 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gastvrij en vriendelijk
Kamer gedateerd .
Slecht verwarmd , ouderwets.
Tv gedateerd .
Kille ontbijttuimte.
nadine
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
lieve, turnhout
5 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder mooi groot hotel in centrum .
Heel aangenaam verblijf . Mooie stad , alles te voet afgelegd ,
Alles binnen handbereik .
Geweldig ontbijt ...
Chapeau aan het poets personeel van dit hotel !
lieve
2 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Michiel, Utrecht
2 okt 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Die entree, wauw!
Een hotel met een prachtige entree! We waren onder de indruk. Personeel aardig.
Teleurstellingen: geen internet op de kamer, TV deed het niet goed, slecht ontvangst. Kamer was erg warm toen we binnen kwamen, kreeg de deur niet open om te tochten, wel goede AC. Ontbijt was zeer goed!! Maar in een erg sfeerloze ruimte in een kelder (!!!), in tegenstelling tot die prachtige entree!! Jammer.
Michiel
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jun 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Joost, Beverwijk
23 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koninklijk
Het hotel ligt heerlijk centraal aan het begin van de Nieuwstraat. vanwaaruit kun je naar de Grote Markt en alle andere centraal gelegen attracties. Ook de Louizalaan ligt op loopafstand (20-25min). Bijna voor de deur ligt metrostation Rogier en zo zijn bijvoorbeeld het Atomium en Mini-Europe goed te bereiken.
Joost
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 apr 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel centraal gelegen hotel
Heel centraal
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Midden in het Centrum
Enigste wat stoorde was te warm s'nachts in de kamer en zette je een raam open hoorde je de vliegtuigen
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Michel, Almere
2 feb 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk authentiek hotel. Mooie ambiance.
Mooi hotel met leuke authentieke luxe uitstraling. Personeel is wat humeurig. Kamers mooi en groot. Badkamer ook erg ruim en prima. Ontbijt was niet goed.
Michel
10/10 – Uitstekend
Joost, Beverwijk
4 sep 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect gelegen hotel
Dit hotel ligt op steenworp afstand van de Nieuwstraat, één van de grote winkelstraten van Brussel. Vanuit het hotel zijn veel bezienswaardigheden op loopafstand. Het hotel zelf is een statig mooi gebouw, dat echt overal klasse uitstraalt.
Joost
8/10 – Goed
Harry
29 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Price drinks are too high
Harry
8/10 – Goed
Joost, Beverwijk
5 mrt 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Prachtig klassiek hotel
Dit fraaie hotel is vanaf de snelweg makkelijk en snel te bereiken. Het interieur is prachtig klassiek en deze stijl wordt in de kamers zeer smaakvol doorgezet. De kamers zijn ruim en bijzonder groot. Ook het bed is van reuzenformaat! De badkamer is ruim en de hele staat van onderhoud is bijzonder goed te noemen. 's avonds wordt het bed omgeslagen en er wordt een heerlijk stukje chocola en een weerbericht voor de volgende dag achtergelaten.
Toch waren er ook kleine ergernissen. Ik vind het bijzonder storend dat niemand van de receptionisten tijdens het inchecken Nederlands sprak. Zeker in een land waar Nederlands naast het Frans de voertaal is. Ook de medewerkers in de ontbijtzaal konden ons niet in het Nederlands te woord staan. Deze ontbijtzaal maakte een bijzondere indruk. De aankleding van vloer en wand zijn prima verzorgd, maar toch maakt deze zaal een zeer ongezellige indruk. Het heeft het meest weg van een theaterzaal met heel veel tafeltjes en stoeltjes. De plaats waar het ontbijt stond opgesteld was in verhouding tot de zaal erg klein. Daarnaast was er geen plant of iets anders decoratiefs te vinden. Dat is jammer, omdat ook hier alles verder keurig netjes was.
Al met al zeker een plaats om weer terug te komen!
Joost
10/10 – Uitstekend
Jared
Reisde met partner
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel and really good value for what you get. Rooms were a good size and had lots of amenities.
So that was the good. Now for areas of improvement. Instant coffee is fine for lesser hotels, but not for this caliber of hotel. It’s a given that drinks at a hotel bar are more expensive, but they were still pricey even by nice hotel standards. Obviously not a lot of serious concerns and the issues we did have had easy workarounds. Definitely would recommend staying here!
Jared
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Christopher
Zakenreiziger
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Very nice hotel, excellent room, excellent service, good food. Reason for 3 star review of facilities was only 1 lift in operation and, even with the operational lift, there were some problems.
Christopher
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 27 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay overall and found our hotel, room, service, and food to your satisfaction.We apologize for any inconvenience caused by the lift situation during your visit. We understand the importance of efficient facilities for our guests' comfort and convenience. We want to assure you that upon being notified, a technician was immediately called to address the issues with the lift.Your comments are valuable to us as they help us improve, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Warm regards,Eva
8/10 – Goed
Gemma
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good base for a weekend in Brussels. Traditionally styled hotel with large rooms, comfortable beds, friendly staff and a convenient location.
Gemma
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Giulia op 19 mrt 2024
Dear Guest,We thank you for your feedback and we are happy to hear that you have enjoyed your room and the location of our hotel.We hope to welcome you back at Le Plaza again in the future.Best Regards,
10/10 – Uitstekend
Elisabeta
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simply put: The best hotel in Brussels in my opinion or one of the best in my modest opinion.
Great location: walkable/dining options/5 min from the train station. Very centrally located and very safe.
Customer service: TOP NOTCH!!
The room was great with all the luxury amenities. Total worth the price.VIP treatment in this hotel.
Breakfast is really good too/The bar was awesome as well.
Great choice for fun/vacation or business.
Thank you Le Plazza Hotel, I’ll be back.Loved Brussels too. A great vibe!!
Elisabeta
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 12 mrt 2024
Dear Guest,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you had such a fantastic experience during your stay at Le Plaza Brussels. It's wonderful to know that you found our location convenient. We take pride in providing top-notch customer service and ensuring that our guests feel well taken care of, so it's gratifying to hear that you felt VIP treatment during your stay. We're delighted that you enjoyed the luxury amenities in your room, as well as the breakfast and the ambiance of our bar. Whether for business or pleasure, we're glad to have exceeded your expectations, and we look forward to welcoming you back on your next visit to Brussels. Thank you for choosing Le Plaza,Best regards,Eva
10/10 – Uitstekend
MO
2 mrt 2024
MO
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 26 mrt 2024
Dear Guest,Thank you so much for these wonderful marks.We hope to have the pleasure to welcome you again,Best regards,Eva
10/10 – Uitstekend
Trevor
Reisde met partner
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will come back! A wonderful stay. Thank you!
Trevor
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 27 feb 2024
Dear Guest,Thank you so much for your wonderful feedback.We are looking forward already to welcoming you again soon!Best regards,Eva
10/10 – Uitstekend
Karima
15 feb 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Karima
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 16 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your message.We are delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to have the pleasure to welcome you again.Best regards,Eva
6/10 – Redelijk
Andrea
6 feb 2024
Andrea
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 7 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.Best regards,Eva
8/10 – Goed
A. Linda
Reisde met familie
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, most of the staff is very friendly..
A. Linda
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 26 jan 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your kind words about our hotel! We are delighted to hear that you found our establishment beautiful and that our staff contributed to a positive experience.Once again, thank you for choosing Le Plaza Brussels. We look forward to serving you again in the future.Best regards,Eva
8/10 – Goed
Tommi
Zakenreiziger
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful old hotel with great location!
I spent two nights in this hotel after a business conferense in January 2024. Hotel is a beatuful older luxury hotel with plenty of charm and spacious rooms. The lobby bar is beautiful, but unfortunately only opened at 5pm on Friday and Saturday, which I found a little bit weird in a hotel this size. Would have also wished that the complementery waters would have been replenished while cleaning the room, I did not have any water left on sunday morning (I though they would have brought new ones like they normally do in this types of hotels).
Location was great for shopping and within a confortable walking distance from the old town. Breakfast was very good.
Tommi
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eva - Communication Officer op 26 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your valuable feedback. We're pleased you enjoyed your stay and appreciate your comments.We apologize for the limited lobby bar hours on Friday and Saturday. We'll review this to enhance convenience. Please know that it is always possible to order drinks in the lobby.We're glad you found our location convenient and enjoyed the breakfast. We look forward to welcoming you back for an even better experience.Best regards,Eva