Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel Louise

3 out of 5
Hotel Louise
212 Avenue Louise, Brussels

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 329 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 154 van 329 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 329 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 329 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 329 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Sylvia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was heel erg vriendelijk, het ontbijt was voldoende gevarieerd. Het hele hotel is echter, ondanks wat verfwerken, erg gedateerd en vooral erg vuil!!
2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Joost, Schijndel

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Echt een verschrikkelijk hotel, met slechte bedden kamer zij oud en uitgeleefd. En helaas was ontbijt slecht en weinig keus.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Marja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel!!
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Lasse

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prima hotel
Op zich een redelijk verblijf gehad. Lekkere bedden en ondanks de drukke straat geen overlast er van gehad. Ontbijt was niet bijzonder maar voldoet zeker! Reden van de twee toch negatieve puntjes was vooral de douche. Deze liep niet goed door, waardoor de hele badkamer blank stond voor ik er erg in had. Dus dat was toch wel even minder... De volgende ochtend vroeg de receptie waarom ik het niet gemald had, maar eenmaal onder de douche loop je niet met enkel een handoekje naar beneden met de vraag of ze het putje komen repareren. En je bent dan ook al klaar met douchen.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen hotel in centrum Brussel
Prima verblijf maar airco deed het niet+ dus slecht geslapen
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Liek

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Had meer verwacht!
Aankomend bij het hotel, kregen we geen 'Hotel Welkom'. We kregen geen uitleg over de stad of een kaart. De kamer was zeker ruim, fijn bed en tv werkte prima. Wifi in het hotel was perfect! Alleen de badkamer was super klein. Grootste minpunt was dat er in de gehele kamer vocht zat. Ontbijt was goed en een ruim keuze aanbod!
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet warm genoeg, faciliteit, kamerhygiëne en prijsverhoiding vond ik te duur!
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Leo, holland

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Centraal omgeving,tram en bus in de buurt,lekker ontbijt,leuk restaurants in de buurt,snel check in en out,ideaal als je wilt een kort weekend verblijven voor een goede prijs
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Jolanda, Hoofddorp

Positief: Personeel en service
Vlakbij Management Centre Europe
Wij verblijven hier regelmatig als wij trainingen hebben bij MCE. Prima hotel voor de zakelijke gast, op loopafstand van MCE. Vriendelijk personeel en goed ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met prima prijs/ kwaliteit verhouding
Prettig en comfortabel hotel. Ruime, rustig gelegen kamer. Alles netjes en schoon. Ondanks volledig witte inrichting toch voldoende sfeer. Ontbijt is ruim voldoende. Goede locatie met openbaar vervoer voor de deur.

8/10 – Goed

Jacques, Wevelgem

Alles ok behalve TV op de kamer slechte ontvangst

8/10 – Goed

L.M.G.M, Waalre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5-6 mei 2015
De kamers zijn prima in orde, maar klein. Helaas was het erg warm op de kamer, en de airco hielp niet erg. Ontbijtbuffet goed, met gekookt ei voor de liefhebber, maar geen warme gerechten. Een pluspunt is de ligging op zo'n 50 meter van de tramhalte (Baljuw).

8/10 – Goed

Jack, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Designhotel
Mooie kamer, maar je moet niet bang zijn voor wit en zwart, heel strak. Ruim, en met balkonnetje. Ligt wel een eindje uit het centrum.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Armin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zimmer war prima, großer Fernseher, komfortables Bett und sogar eine Badewanne. Das Personal war sehr zuvorkommend. Einzifer Kritikpunkt ist, dass das Frühstücksbuffet schleppend nachgefüllt wurde und die Auswahl recht klein war.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Decent stay, breakfast okay, croissant quality and milk availability could be improved
3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Carla, Payerne

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les chambres que nous avons louées sont à des années lumière de ce que l’on nous montre sur le site internet de l'hôtel. Moquettes sales, pleines de tâches, salle de bains délabrée, cassée, sale. L’impression d’avoir été placés là, dans un coin complètement « dégueulasse » et très vétuste de l’hôtel. Escaliers d’accès aux chambres et ascenseur vraiment « limite ». Une chose est sure, je ne retournerai et ne conseillerai pas cet hôtel. ☹️☹️☹️
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Helen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Maria Ignacia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très agréable. L’hôtel est bien situé et agréable.
3 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sem ar condicionado no hotel
Das 3 noites que reservei neste hotel, passei apenas uma, devido o calor indernal no quarto durante o verão. Embora conste que tem ar condicionado, o sistema de ar do hotel não está funcionando há um bom tempo. Uma pena a ausência de conforto térmico, pois A equipe de funcionários é muito prestativa e educada, o quarto é grande, possui estacionamento no local (15 eurou por noite) e o café da manhã é ok. Outro ponto negativo é o barulho do tram nos quartos da frente.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

PaLA

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic room at a good price.
Great location at a good price. Friendly staff, basic breakfast. The room itself was clean. However it could use a renovation, especially the bathroom. Staff was friendly and fixed an early check-in without any charges. I will definitively stay here for my next visit aswell.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Angel

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Violetta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Room spacious and clean (Good view if you are on the 6th floor or higher). Breakfast is fine and includes a range of hot and cold drinks. The choice of cold meat and cheese could be a bit more varied, however there is always one vegan choice available.
5 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
best choice for Ixelles
Kind and helpfull staff. Good design furniture on the romm and in the lounge. Very close to Art Nouveau places.
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic needs fulfilled
Friendly staff. Rooms simple but ok. Lots of noise from the street, especially during rush hours.
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ayres

4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

MARIA

2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

GLUABERSON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incrível
Hotel muito bom, bem localizado(Avenida Louise). Recepção é ótima, a equipe incrível. Não tenho nada a reclamar. Quarto é gigante com banheira no banheiro. Máquina de café grátis o que é muito bom, pois o café da manhã custa 10 euros. Do lado tem um Carrefour, então você consegue economizar no café da manhã do hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Niels-

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok
Ok
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Fabio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien situé proche tram et bus. Accueil parfait et gentillesse du personnel. Grande chambre, grande salle de bain et literie confortable. Le petit-déjeuner propose très peu de choix( pas un 3*)
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

emilie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Manuela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bin zufrieden.
Das Hotel war vollkommen in Ordnung, jedoch sollte man hier kein Luxushotel erwarten. Das Personal ist extrem freundlich. Frühstück ist auch in Ordnung, für kurzen Aufenthalt ist es voll und ganz in Ordnung.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

jeanpol

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2020

4/10 – Matig

lars

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Centralt men i behov av renovering.
Det här hotellet behöver en rejäl upprustning eftersom rummen är i dåligt skick, flera gamla lagade hål i väggar osv. Servicen var trevlig och bra och läget är centralt så det kanske väger upp den dåliga standarden.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Surprising but pleasant!
The Customer service in the hotel is not up to par. If a client walks in with an electronically confirmed booking and it somehow does not appear on the hotels own platform. The staff should have the decency to at the very least check with the booking platform to verify instead of jumping straight to charging the client. It’s customer service 101, common sense!!!
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Aucun charme. Petit déjeuner très réduit sans aucune information préalable
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Marie-Céline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
Super
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel. Spacious rooms and bathrooms. Breakfast was good as well.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Filippo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotel med god plads på værelset. Dejligt med gratis kaffe og the hele døgnet.
3 nachten verbleven in februari 2020