Interieur

Beoordelingen van Hotel Mozart

3 out of 5
Hotel Mozart
Rue Marche Aux Fromages, 23, Brussels, Brussels-Capital Region

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 217 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 292 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 198 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 142 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 152 van 1001 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
In het centrum nabij de grote markt
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van BEN op 23 apr 2024
Happy to year from you Jan.With pleasure you are always welcome.

8/10 – Goed

Jacob

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel Mozart is een belevenis. Heerlijke mix van Mozart en Marrakesh kitsch. Verwacht geen ruime luxueuze kamers maar wel heel fijne en vriendelijke service. De locatie is ideaal.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van BEN op 16 feb 2024
Fijn dat u een goed verblijf bij mij heeft gehad Jacob.Met veel plezier ben je altijd welkom in mijn hotel.Hoogachting!

4/10 – Matig

Sjors

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is poorly maintained. Upon entering, cats were sitting on the chairs where breakfast is served in the morning. By the way, breakfast is a piece of baguette, a croissant, with jam and a slice of cheese. Everywhere there is a different strange smell. The beds were bad and headrests were loose. Frames were loose from cupboards/closets and plasterwork is coming loose from the wall. The bathroom was somewhat clean (no mold), a very small shower and the overall impression was that none of our family took a shower. One of our children asked if bad drinking water can make you sick... We paid upon arrival and it was too late to aks money back and search for something else, but i really did considered it. Especially after reading a review about bedbugs, we checked everything. We could not find bedbugs but the total impression made us decide to leave our clothes in our suitcases, keep stuff seperated and wash everything the day after at home. I would really discourage everybody to stay in this hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van BEN op 1 nov 2023
Hi Sir;We are surprised after read your comment.We wanted to late you know that breakfast is free ( it's not included in the rate ).Please take a time, go ahead to apreciate other comment.

8/10 – Goed

Sjors

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van BEN op 17 okt 2023
Thanks so lot for staying in my property. I realised that you enjoy your stay.With a great pleasure you are always welcome.

6/10 – Redelijk

Johanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was fantastisch, het personeel vriendelijk, de kamer en het sanitair keurig schoon, maar het hotel ansich was oud en slecht onderhouden, scheur in de wasbak, losse wc-bril, stortbak blijft lopen, tv deed het niet, slecht bed en een belachelijk krappe kamer.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Angelique

Positief: Netheid
At first it was hard to find but as soon as I knew where it was it was easy.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van BEN op 3 okt 2023
Ravi que votre séjour dans mon hôtel fût agréable.Avec un grand plaisir vous serez toujours la bienvenue.

10/10 – Uitstekend

dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooi hotel, vriendelijk personeel,
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van BEN op 11 sep 2023
Happy to hear from you Dirk.With a great pleasure you are always welcome.

6/10 – Redelijk

Leendert Johannes

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Het was het apartste hotel waar ik ooit verbleef. De inrichting was in Marokkaanse stijl. De kamer was wel schoon, maar heel benauwd en gehorig. Ook was er in het midden van de nacht hele aparte muziek te horen, ook tijdens de dag in de gangen. En er stonden ook opeens stucadoors in mijn hotelkamer die een heel lang verhaal vertelden zonder inhoud.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van BEN op 9 sep 2023
Wij ga ons best doen om all dit kleine opmerking aan te zuiveren.Jullie zijn altijd welkom in het toekoms as jullie will nog bij ons verblijven.

10/10 – Uitstekend

Annette

This is a unique place, and I loved it. The location is fantastic, the decor inspiring. I slept very well. Do not book this place if you prefer boring hotels, or if you are allergic to cats.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van BEN. op 5 mei 2023
We are happy to hear from you Annette; it's great to realize that you enjoy your stay in my hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

jjd

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor hotel in a very bad condition
The hotel was nice decorated as well was the boss. Althougth his bathrobe (he was walking all day in it) and the hotel were very worn out. The bed made sound like it would collapse. The room was very small, far not the 20 m2. Almost no electricity points, and those availabe were dangerous to toutch. Breakfast was a disaster. Old dry bread, cheese without taste, very cheap orange juice. The bread was brought to the table with bare hands, and at the end of the breakfast time (early! 9.30 even in the weekend) taken back from the table to a plastic box for the next morning... I allways like the first cup of coffee in bed, but that was not allowed by the boss. At least not the coffe from the hotel. I had to go into the city to get a take away (and drink it in the room) No real ventilation in the bathroom, except a broken window in the door :( By the way, the bathroom door was very difficult to open, it really took 10-20 seconds and then suddenly you managed. Everything was in a very bad condition. All activities and talkings of the neighbour rooms were clear to hear.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van BEN. op 2 mei 2023
we are surprised with such complaining.l ( the owner ) invited you to go throw our webpage to see others comments differents with yours.Because our main point is to offer a waem stay to our guest; we will continue to do our best to satisfy every one who decided to visit us, included you.Any way you are always welcome as you want to be accomodated again in my hotel during your next trip in Brussels.

10/10 – Uitstekend

Sander

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Leuk personeel, midden in de stad.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van BEN. op 1 mei 2023
Heureux que vous ayez passé un assez bon séjour et avez aimé mon établissement.Avec un grand plaisir vous serez toujours la bienvenue.BEN.

2/10 – Ontzettend slecht

Krista

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van BEN. op 1 mei 2023
Why so bad review regarding complaining?I invited you to go trow the website to appreciate others review.Any way with a great pleasure you are always welcome in case you are expected to visit us again.

10/10 – Uitstekend

Koen

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van BEN. op 17 apr 2023
Hi Koen;With a great pleasure you are always welcome in my hotel.

8/10 – Goed

Maaike

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van BEN. op 24 mrt 2023
Happy to hear from you Maaike.Happy that you enjoy your stay in my hotel.With a great pleasure you are always welcome during your next trip in Brussel.Kind Regards!

2/10 – Ontzettend slecht

Mike

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad breakfast, broken shower, strange acting staff, noisy, old in general...
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van BEN op 28 jan 2023
l'm surprised to hear from you saying this.We are 24 hours open to solve customers problems.You should ask change a room if you are not happy.Any way we will do our best to perform all those problems. You are always welcome in my hotel during your next trip in Brussel if you want .Best Regards!

6/10 – Redelijk

An, roeselare

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Dennis Bert van der

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel erg basic hotel, leuk aangekleed, de kinderen keken hun ogen uit. Wel veel achterstallig onderhoud. Behoorlijk wat roest en kalk in de badkamer. Bedden zijn matig, kinderbed was gewoon een matras op de grond. Op een persoon na, die vond dat we erg laat waren voor het ontbijt, was het personeel erg vriendelijk. De locatie is top.
Reactie van BEN op 31 dec 2022
Hartelijke bedankt.We proper ons best te do om een warm verblijf aan u te geven.Julli zijn altijd welcome.Met hoogachtige!BEN.

8/10 – Goed

Rick

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Bowie

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Arabische tinten overal, moet je van houden. Het was ook even zoeken naar mijn kamer, maar die was gelukkig heel stil gelegen aan de achterkant.
Reactie van BEN op 15 dec 2022
Met veel plezier zijn jullie altijd welcome in my hotel.Met hoogachtige!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van BEN op 14 okt 2022
With a great pleasure you are always welcome.Yours Faithfully!BEN.

2/10 – Ontzettend slecht

FAHAD

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van BEN op 6 mei 2022
Hello Fahad; We did our best to offer you nice stay. Hope that you will be happy during your next stay in my hotel.

10/10 – Uitstekend

Nancy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van BEN op 30 apr 2022
Thank you very much, you are welcome BEN

8/10 – Goed

Miloud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van BEN op 6 mei 2022
Hello Miloud; Happy that you enjoy your stay in my hotel. With pleasure you are always welcome. BEN.

8/10 – Goed

Ron

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel en eigenaar.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van BEN op 1 feb 2022
Hello; Thanks so lot. You are always welcome. Yours Sincerely! BEN.

8/10 – Goed

Lisette van

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
De accommodatie zelf is werkelijk prachtig. Je kijkt je ogen uit, zoveel spulletjes in een mengelmoes van Marrokaans en klassieke attributen. Je verdwaald bijna in de vele gangetjes. De kamers variëren nogal, maar zijn prima. Niet teveel luxe, maar gewoon goed. Vlakbij de grote markt. Personeel vriendelijk en kunt 24 uur p/d erin en eruit met eigen sleutel. Ontbijt was niet goed. Ontbijtzaal ook weer prachtig, maar jammer, dat het ontbijt zelf niets voorstelt. Een droog broodje, een koek en brood zonder boter eo alleen zoet beleg. Koffie ook niet lekker helaas. Verder gaan we hier desondanks zeker weer heen, wanneer we weer eens naar het mooie Brussel gaan.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van BEN op 11 jan 2022
Geacht Heer/Mv, Hartelijke bedankt voor als, ga we ons best doen om het ontbijt te verbeteren in het toekomst. Jullie zijn altijd welkom in ons hotel. Nog een gelukkig nieuw jaar.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van BENJAMIN op 9 jan 2022
Bonjour, Avec grand plaisir vous serez toujours la bienvenue.

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Quirky hotel in the best location
Mozart has the most amazing location. A minute from Grand Place and two from the nearby parking garage it is the ideal spot to explore Brussels from. Unfortunately it is suffering from a need for maintenance, a lack of air-conditioning and a lack of cleanliness in the breakfast area. Things are pretty basic, which you expect for the price. Besides the location though this hotel's appearance is it's biggest selling point. A strange mix of North African and Barroque styles it's either incredibly kitch or absolutely gorgeous, I couldn't quite decide (but loved it anyway!). Overall I would recommend it for a couple of nights stay on a tighter budget, but step out for breakfast (lots of nearby places).
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Constant op 8 aug 2020
HELLO Thank you so much; we will do our best to perform ourself. You are always wellcome in our lovely hotel. Yours Sincerely! C.BEN.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is perfect. Een update zou het hotel goed doen.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van BEN op 25 jul 2020
Bonjour, Vous êtes la bienvenue dans les tout prochains jours? Bien à vous!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Great location - not the most comfortable mattress
Helpful staff, great location. Could do with better bed/mattress.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Benjamin op 14 jan 2020
Thanks so lot. See you may be next time. Yours Faithfully! C.BEN.

10/10 – Uitstekend

Adriaan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We have had a very nice stay in the hotel. Thank you for that.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Constant op 27 dec 2019
HELLO! Thank you so much. You are Always wellcom in our lovely hotel. Yours Sincerely! C.BEN.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bizarre 100% over the top inrichting en daardoor zeer leuk om te verblijven. Elke hoek van het hotel verrassend. Op een zeer geschikte locatie midden tussen de cafees en restaurant. 150meter van de grote markt AANRADER
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Henri op 24 dec 2019
Bonjour et merci! Vous serez toujours la bienvenue dans notre magnifique hôtel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Locatie en uniek interieur. Heel vriendelijk onthaald door Mr. Ben. Een man met een groot hart
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Bijzonder hotel, beetje exotisch, heeft niet echt veel met Mozart te maken; mooi centraal gelegen en goedkoop. Enige echte nadeel was het erg smalle bed en het nog smallere en korte dekbedje.
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ano, Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hele kleine kamer waar de kachel ook al stond die uit steeds aan bleef, douche opeens koud water gaf bij warme stand. Ontbijt heel karig. Tot 6u ‘s ochtend discodreun vd buren. Daarna stationair dieselmotoren vd bevoorrading trucks, daarna schoonmaakploeg.
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Caspar, Haarlem

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
locatie in de stad is goed, onze kamer miste elke vorm van comfort. we werden vroeg gewekt door langdurig ruziënd personeel in de keuken.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Centraal gelegen hotel
Hotel Mozart ligt vlak bij de Grote Markt en is zeker een bezoekje waard door de originele inrichting. Je waant je even in Marokko. Aanrader voor een kort verblijf voor wie liging en originaliteit zoekt. Je mag geen grote luxe verwachten, ontbijt mocht wat uitgebreider zijn.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

ikram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was heel leuk en zowel ik als mijn vriendin waren zeer tevreden. Wat wij minder leuk vonden is het ontbijt. Van een Marokkaanse hotel had ik eigenlijk een Marokkaanse ontbijt verwacht in plaats van een Belgische/ normale ontbijt.

6/10 – Redelijk

Bram op, Nijmegen

Negatief: Comfort kamer
Bijzonder en luidruchtig
Bijzonder qua inrichting, luidruchtige plek in Brussel.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Joost

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel Mozart
Mooi en extravagant hotel wat betreft vormgeving, prachtige inrichting betreft vooral de gemeenschappelijke ruimtes, kamers heel basic maar oké. Omgeving is binnenstad en dus af en toe nogal lawaaiig. Hier kom je niet voor je rust.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Veel onrust in het hotel in de nacht schreeuwen
Heel bijzonder oosters interieur. In de gangen steen koud doordat alle buitendeuren open staan. Onvriendelijke receptie. Lopen allerlei duistere figuren rond.
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net een sprookjeshotel en de ligging is super! Gratis ontbijt is lekker: fruitsap, koffie of thee, croissant, stokbrood, confituur en kaas.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Vera

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een sprookje
Wat een aardigheid. Je moet alleen niet claustrofobisch zijn of slecht ter been. Heerlijk bed. Goed geslapen. Sanitair klein maar prima. Ontbijt karig.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Dirk, Dadizele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zuiders sfeertje in hartje Brussel
Leuke ervaring, als ik een kamer nodig heb in Brussel, dan zal het terug Mozart worden. Ik moest er zijn voor een concert in La Madeleine (net om de hoek), hartje Brussel, een plaats waar culturen ontmoeten, prachtig.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Dave, Gronau

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice close to Grand place , crazy interior design.
Very pleasant stay we had , staff was very friendly , service with a smile! Interior is designed very nice , you can really forget about everyday life here. Located only 2 min. walk from "Grand place" and a lot restaurants and bars are around the hotel too. Sure it is a bit noisy , but what would you expect in the centre of a big lively city. I recommend Hotel Mozart for sure!! Also value for money!
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Dit hotel volstaat,alleen als je een kamer aan de straat kant hebt is er erg veel remoer van de terrasen en voor bijgangers.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

c., zeist

Kleurrijk en mooi gelegen
Het hotel ligt mooi in het centrum. Binnen is het erg frivool met beklede sierlijke wanden, tegels fontijntjes en schilderijen. Alle gangen en plekken maken het hotel tot een bijzonder geheel. De kamer is in stijl ingericht, wel eenvoudig en functioneel. Helaas geen kluis en hotelinformatie op de kamer. Het ontbijt is eenvoudig. De receptionist is behulpzaam maar toont verder geen geïnteresseerde indruk. De hoteleigenaar is vriendelijk. Al met al hadden we er een goed verblijf.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Riad vlakbij Grand Place
Kleine kamer, mini-bedden, oude badkamer, goedkoop hotel, topligging, vlakbij Grand Place in historisch hart van Brussel. No-nonsense bediening. Ontbijt inbegrepen. Hotel is ingericht als Marrokaanse riad, best origineel.

6/10 – Redelijk

Ed, Hoorn

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden in het centrum, low budget.
Dicht bij het centrum. Kleine kamer, zeer klein bed (een twijfelaar). Overigens wel een goed bed! Slecht afgewerkte badkamer, de electriciteitsdraden zijn wel veilig maar niet allemaal weggewerkt.