Exterieur

Beoordelingen van Ibis Brussels Centre Châtelain

3 out of 5
Ibis Brussels Centre Châtelain
Chaussee De Vleurgat 191, Brussels

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 126 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

CCM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 6 sep 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Marion GHYSSELINCKX, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Philippe

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 12 sep 2022
Beste Philippe,Fijn dat u de tijd nam een beoordeling te plaatsen.Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons is tegengevallen.De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom is het zeer belangrijk voor ons meer info te hebben over de redenen voor uw teleurstelling.Met vriendelijke groet,Cyrielle Greck, General Manager

8/10 – Goed

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op goede locatie. Zo goed als nieuwe kamers. Wel wat klein.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 21 mrt 2022
Beste Marc, We danken u voor uw fijne feedback. We zijn blij dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons gunstig gelegen hotel. Spijtig alleen, dat u niet helemaal tevreden was over de grootte van uw kamer. We hopen dat u van goede nachtrust heeft genoten. We hopen u opnieuw van dienst te mogen zijn in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Dimitrio VIRONE, General Manager

8/10 – Goed

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf. Schoon, netjes maar wel wat kleine kamer.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 18 mrt 2022
Beste Marc, Bedankt voor uw beoordeling. We lezen met plezier dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en dat u hierbij tevreden was met de netheid van uw kamer. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Dimitrio VIRONE, General Manager

10/10 – Uitstekend

ISABELLE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hicham Benali op 14 mrt 2020
este Isabelle, Wat een leuke beoordeling ! Hartelijk dank hiervoor. We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was. Nogmaals bedankt ! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Aygun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hotel
Great location, nice staff, comfortable hotel just the room was a bit too small
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hicham Benali op 11 feb 2020
Dear Aygun, Many thanks for your valuable feedback. We are thrilled that you enjoyed your stay with us! Our dedicated team will always go that 'extra mile' to ensure your expectations are met, and we really appreciate your mention of their quality service. It is rewarding to read that you enjoyed our location, which is an ideal starting point for discovering the local must-see attractions. It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best wishes, Hicham Benali General Manager

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well.situated, with very nice staff. The only issue was a lack of tea/coffee in our room, but this was supplied on request. Clean and comfortable. Would definitely return.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 1 mei 2024
Dear Linda,We appreciate your feedback.We're delighted to hear that you found our staff to be very nice and our hotel well-situated. It is our top priority to provide a welcoming and friendly atmosphere.Regarding the initial absence of tea and coffee-making facilities in your room, we apologize for any inconvenience this may have caused. We are pleased to note that our team was able to promptly accommodate your request once made aware. For future stays, rest assured that our rooms are equipped with tea-making facilities, and we are always on hand to ensure that all our guests' needs are met.We are also thrilled to learn that the cleanliness and comfort of our rooms contributed positively to your experience. Our team strives to maintain high standards of cleanliness and comfort, so it's rewarding to know that these efforts are noticed and appreciated by our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back to ibis Brussels Centre Châtelain for another enjoyable stay.Warm regards,Marion GHYSSELINCKX, General Manager

6/10 – Redelijk

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service
Deux lits simples assemblés , très inconfortable pour un couple
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 23 jan 2024
Cher Pascal,Merci pour ce commentaire suite à votre séjour dans notre établissement.Nous prenons note de votre remarque et vous prions de nous excuser pour le désagrément.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien à vous,Marion GHYSSELINCKX, General Manager

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 23 jan 2024
Beste Alexandra,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Marion GHYSSELINCKX, General Manager

10/10 – Uitstekend

Blanca

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 28 dec 2023
Dear Blanca,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.Wishing you all the best and looking forward to your next visit,Marion GHYSSELINCKX, General Manager

8/10 – Goed

Stanimir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Property is in a quiet area with lots of dining options and transportation links. The room was clean and the check-in really fast. After check-out there is a possibility for free luggage storage. What I didn't like this time is that there were no hand towels provided. Maybe they stopped providing those as in previous stays I remember there were some in my room.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 20 nov 2023
Dear Stanimir,Thank you for taking the time to give your opinion about your stay.We're delighted to hear that you found the check-in process swift and the room to your satisfaction in terms of cleanliness. It's also great to know that our complimentary luggage storage service was beneficial to you after your check-out. We appreciate your recognition of our tranquil location and the variety of dining options and transport links nearby.We take note of your comment regarding the absence of hand towels during your recent visit. We typically ensure that all necessary amenities are provided for a comfortable stay, and we regret any oversight in this instance. For future stays, please do not hesitate to reach out to our staff, who are always on hand to assist with any requests or concerns you may have, ensuring your stay is as enjoyable as possible.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Kind regards,Marion GHYSSELINCKX, General Manager

6/10 – Redelijk

stephane-léonard

Zakenreiziger
Positief: Netheid
la normalité est rassurante!!!
Un séjour banal qui correspondait à mon attente. Je ne cherchais pas un confort outrageux, simplement de passer une bonne nuit pas dans un chambre à front de rue et de consommer aux aurores un petit déjeuner satisfaisant
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 16 nov 2023
Cher Stéphane,Merci pour ce très bon retour.Nous sommes ravis de lire votre retour positif sur la qualité de nos prestations. C'est un plaisir d'apprendre que vous avez apprécié notre buffet très varié avec des produits de grande qualité. Merci d'avoir évoqué le confort de notre literie.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Marion GHYSSELINCKX, General Manager

8/10 – Goed

Mag. Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Positiv: Rascher und unkomplizierter Service (Umbuchung in anderes Zimmer) aufgrund von Problemen mit der Stromversorgung im 1.Zimmer. Negativ: zu wenige Ablageflächen bzw. kein Schrank im Zimmer, nur 1 Sessel für 2 Personen. Empfehlenswerte Unterkunft für 1-3 Nächte.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, Hoteldirektorin op 9 nov 2023
Sehr geehrter Thomas,vielen Dank für Ihren netten Kommentar zu unserem Hotel.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie den schnellen und unkomplizierten Service, insbesondere die zügige Umorganisation bei einem Zimmerwechsel aufgrund eines Stromproblems, positiv hervorheben. Wir sind stets bemüht, auf die Bedürfnisse unserer Gäste schnell und effizient zu reagieren.Wir nehmen Ihre Anmerkungen bezüglich der Ablageflächen und des Sitzangebots ernst. Unsere Zimmer sind so gestaltet, dass sie eine gemütliche Atmosphäre bieten und mit modernen Annehmlichkeiten wie einem extra-großen Smart-TV und Kaffee- sowie Teezubehör ausgestattet sind, was über den Standard eines ibis Hotels hinausgeht. Wir verstehen, dass zusätzlicher Stauraum und Sitzmöglichkeiten das Wohlbefinden unserer Gäste steigern können. Für zukünftige Aufenthalte empfehlen wir Ihnen unsere Superior Zimmer, die mehr Platz bieten und somit möglicherweise besser auf Ihre Bedürfnisse abgestimmt sind.Gern würden wir Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Brüssel wieder bei uns begrüßen!Mit freundlichen Grüßen,Marion GHYSSELINCKX, Hoteldirektorin

10/10 – Uitstekend

Pamela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff and clean hotel. Merci!!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 9 okt 2023
Dear Pamela, Thank you very much for your kind review.We are pleased that we met expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Marion GHYSSELINCKX, General Manager

10/10 – Uitstekend

Per

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
It's IBIS so you do expect small rooms and they where. Having said this, the hotel, room etc. was very efficient. New, well kept, modern, clean, efficient and having exactly what you need and wish for. I'd be very happy to return again one day. Excellent place, location and good value for money.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marion GHYSSELINCKX, General Manager op 18 sep 2023
Dear Per,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted to hear that you found our hotel to be efficient, modern, and well-kept. It's great to know that our location and value for money met your expectations.We're also glad to hear that you appreciated our functional rooms. We continuously strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable stay, and we look forward to welcoming you back in the future.We hope to welcome you back. Best wishes,Marion GHYSSELINCKX, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Petite chambre, bruyante côté rue. L'hôtel est correct mais le personnel plutôt désagréable et absolument pas arrangeant.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 31 jul 2023
Cher Hôte,Nous sommes désolés d'apprendre que la taille de la chambre n'était pas à la hauteur de vos attentes et que vous avez trouvé notre personnel désagréable. Nous tenons à préciser que notre équipe parle plusieurs langues et est formée pour offrir un service de qualité à nos clients. Concernant le bruit côté rue, nos fenêtres sont équipées d'un triple vitrage pour assurer une isolation sonore optimale. Néanmoins, nous vous conseillons lors d'un prochain séjour de choisir une chambre côté jardin, qui offre un environnement plus calme.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir parmi nous,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 10 jul 2023
Arvoisa vieraamme Lämmin kiitos mukavasta arviostanne.Oli ilo saada teidät asiakkaaksemme hotelliimme, ja toivottavasti nautit muutenkin matkastanne täysin rinnoin!Toivottavasti saamme teidät pian uudestaan vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Cyrielle Greck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Tea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 3 jun 2023
Kære Tea,tak fordi du tog tid til at anmelde dit ophold på hotel ibis Brussels Centre Châtelain.Vi er glade for at høre, at du nød dit ophold her på ibis Brussels Centre Châtelain og at servicen var tilfredsstillende.Det vil være os alle en stor fornøjelse at byde dig velkommen tilbage, når du besøger en anden gang.Cyrielle Greck, General Manager

10/10 – Uitstekend

AGUSTIN

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Cyrielle Greck, Directora general op 14 apr 2023
Estimado Agustín,Valoraciones de este tipo nos animan a seguir adelante y mejorar día a día.La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra principal prioridad, así que es un gusto saber que disfrutó de su estancia con nosotros.Aprovechamos la ocasión para hacerle llegar un afectuoso saludo al tiempo que confiamos en volver a darle muy pronto la bienvenida. Un cordial saludo,Cyrielle Greck, Directora general

10/10 – Uitstekend

Vladimír

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 23 mrt 2023
Dear Vladimir,Thank you for this positive review of your stay with us.We are delighted that everything met your expectations.We look forward to welcoming you back again in the future. Best wishes,Cyrielle Greck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 19 mrt 2023
Kära Martin,tack för att ni tagit er tiden att ge oss feedback.Tack för din positiva utvärdering. Vi är glada att din vistelse hos oss var till er belåtenhet.Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Cyrielle Greck, General Manager

6/10 – Redelijk

ALESSANDRO

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Cyrielle Greck, Direttrice generale op 3 mrt 2023
Gentile Alessandro,Ci fa molto piacere sapere che il nostro albergo abbia pienamente soddisfatto le sue esigenze. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascuno dei nostri ospiti un servizio di qualità e le sue parole ci gratificano enormemente.Speriamo davvero di poterla ospitare di nuovo presso il ibis Brussels Centre Châtelain in futuro. Nel frattempo, le porgiamo i nostri più cordiali saluti.Cyrielle Greck, Direttrice generale

8/10 – Goed

Vladimír

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 6 feb 2023
Dear Vladimir,Thank you for rating your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Cyrielle Greck, General Manager

10/10 – Uitstekend

willem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice neighbourhood, walking distance (20 min) to city center.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 31 jan 2023
Dear Willem,Thank you for this positive review of your stay.Such a message of satisfaction gives a real boost to our team and inspires us to continue with our efforts to provide the best customer service we can.We are pleased you had an enjoyable stay and appreciated our central location.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Cyrielle Greck, General Manager

8/10 – Goed

Aref

2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 6 mrt 2023
Dear Aref,Thank you for rating your recent stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Cyrielle Greck, General Manager

8/10 – Goed

Damien

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 30 dec 2022
Cher Damien,Merci pour ce retour positif.C'est un vrai plaisir de découvrir que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.Au plaisir de vous revoir et bonnes fêtes à vous.Cyrielle Greck, Directrice générale

8/10 – Goed

Hasan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for during a business trip and had pleasure to stay. Breakfast buffet was quite rich and personal were very friendly.
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 6 dec 2022
Dear Hasan,Thank you for taking the time to review your recent stay.Thank you for your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.We look forward to your next stay !Kind regards,Cyrielle Greck, General Manager

8/10 – Goed

DAVID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything very good except beds and pillows where on earth did you buy these
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 4 dec 2022
Dear David. Thank you for taking the time to share your experience with us.Your comfort is very important to us, and we would like to apologize for any inconvenience during your stay. Please know that your comments have been duly noted and we will look into these matters.We are looking forward to welcoming you again.Best wishes,Cyrielle Greck, General Manager

6/10 – Redelijk

Patricia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Rien à signaler sur le service général de l hotel ormis la deception d avoir eu une chambre inferieure à
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 29 nov 2022
Chère Patricia,Merci pour la rédaction de ce commentaire.Nous rappelons que notre réception est à votre disposition sur place. Si votre chambre ne vous convient pas, n'hésitez pas à nous en faire part. Si la disponibilité nous le permet, nous vous proposerons un relogement. En attendant, nous avons bien pris note de votre remarque.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cyrielle Greck, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Bouyoux

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour parfait, emplacement idéal, petit déjeuner délicieux
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 15 nov 2022
Cher hôte,Merci pour ce retour très positif.Nos sommes très heureux que notre établissement ait totalement correspondu à vos attentes et que vous ayez apprécié notre emplacement à Bruxelles et notre buffet petit déjeuner.Ce serait un plaisir de vous revoir.Bien à vous,Cyrielle Greck, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Bouyoux

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 15 nov 2022
Cher HôteMerci pour cette évaluation positive !Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Encore un grand merci !Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Cyrielle Greck, Directrice générale

6/10 – Redelijk

ALESSANDRO

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 31 okt 2022
Cher Alessandro,Nous avons pris connaissance de votre évaluation.Nous regrettons que votre séjour n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous aimerions beaucoup savoir ce qui aurait pu vous permettre de passer un meilleur séjour.Nous voulons vous offrir une prestation parfaite la prochaine fois.Bien à vous,Cyrielle Greck, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Musao Mary

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The hotel was very clean. Staff were very friendly and helpful. I will stay there again and recommend friends.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 10 okt 2022
Dear Mary,We would like to thank you for your rating so highly your recent stay.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guest's satisfaction is our highest reward.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Cyrielle Greck, General Manager

4/10 – Matig

Sofia Nicole

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me parecía muy bien pero cuando desperté tenía muchos piquetes de chinches. Está en una buenaza zona, está bien equipado y es cómodo pero fue una muy mala experiencia
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directora general op 7 okt 2022
Estimada Sofía Nicole,Gracias por su testimonio.Nos complace saber que nuestra privilegiada ubicación, perfecta para visitar la ciudad, fue de su conveniencia. Sin embargo, sentimos el inconveniente con los insectos al que hace referencia. Decirle que no tenemos constancia de tal incidente. Si bien tomamos nota de su comentario a fin de revisar sobre el particular, nos habría gustado que lo notificara durante su estancia a fin de poder brindarle una solución en el momento. Por otra parte, agradecemos que haya destacado positivamente nuestras instalaciones.Esperamos volver a recibirla en otra ocasión. Atentamente.Cyrielle Greck, Directora general

10/10 – Uitstekend

BOLLON

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 24 sep 2022
Cher HôteMerci pour cette note maximale!Nous sommes heureux que vous ayez vraiment apprécié votre séjour.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Cyrielle Greck, Directrice générale

2/10 – Ontzettend slecht

Francis

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 20 sep 2022
Dear Francis,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We are very sorry your experience wasn't to your satisfaction.We would appreciate more information on how we could improve.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Cyrielle Greck, General Manager

4/10 – Matig

Jean Pierre

Je pensais que le parking était compris dans le prix affiché donc déception. Chambre côté rue un peu bruyante
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 12 sep 2022
Cher Jean-Pierre,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes désolés de cette déconvenue.Néanmoins, nous rappelons que toutes nos prestations sont soigneusement décrites sur tous nos supports de communication et que le prix de notre parking reste inférieur à celui du parking publique voisin.Par ailleurs, si vous êtes sensible au bruit, malgré le double vitrage, n’hésitez pas à nous le faire savoir.De plus, lors de votre réservation, vous pouvez nous en informer, afin que l’on en tienne compte au moment de l’attribution de votre chambre.Notre équipe sur place est à votre écoute, en cas de besoin et toujours prête à rendre votre séjour le plus confortable possible.Votre satisfaction reste notre priorité.Nous espérons que vous nous donnerez l'opportunité de vous accueillir à nouveau afin de vous proposer une expérience 100% réussie. Bien à vous,Cyrielle Greck, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Karim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 9 sep 2022
Cher Karim,Merci pour cet aimable commentaire.C'est un vrai plaisir de découvrir que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Cyrielle Greck, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Kamil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 5 sep 2022
Dear Kamil,We would like to thank you for you rating so highly your recent stay.We are glad we met your requirements.Again, thank you very much.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Cyrielle Greck, General Manager

10/10 – Uitstekend

LIVYNS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directrice générale op 24 nov 2022
Cher Hôte,Merci pour cette évaluation positive !Nous sommes ravis que votre séjour ait été une réussite.Encore tous nos remerciements !Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Cyrielle Greck, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Excelente hotel cerca del centro en una zona tranquila. Instalaciones, habitación y personal excelentes y una terraza preciosa.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Directora general op 23 aug 2022
Estimado Carlos,Es reconfortante saber que la habitación con su confort y equipamiento le permitió disfrutar de una muy buena estancia entre nosotros.A la espera de su regreso, aprovecho para enviarle un cordial saludo.Cyrielle Greck, Directora general

10/10 – Uitstekend

ROSANNA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanza un po' piccola ma pulita, personale gentile e disponibile. Ottima colazione.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Cyrielle Greck, Direttrice generale op 11 aug 2022
Gentile Ospite, Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione. Apprezziamo il fatto che abbia messo in evidenza la qualità della colazione, preparata quotidianamente con materie prime fresche e genuine e caratterizzata da un'ampia selezione di piatti pensati per poter soddisfare al meglio le diverse esigenze alimentari dei nostri ospiti. Ci dispiace che la dimensione della camera non abbia soddisfatto le sue necessità, nonostante l'ambiente sia pensato in maniera funzionale e sia dotato di tutti i comfort e i servizi necessari a garantire una permanenza piacevole e rilassante. Non vediamo l'ora di poterla accogliere di nuovo presso il ibis Brussels Centre Châtelain in futuro. Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti. Cyrielle Greck, Direttrice generale

8/10 – Goed

Hiroko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ドライヤーの出力が弱かった。 それ以外特に問題なし、快適でした。
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 20 jul 2022
Hiroko様、 この度はibis Brussels Centre Châtelainをご利用いただきまして、誠にありがとうございました。 快適なご滞在だったとお伺いでき、とても嬉しく思います。 ドライヤーに関して失礼いたしました。アメニティに問題がある際は、お気軽にスタッフまでお申し付けくださいませ。可能な範囲でお手伝いさせていただきます。 またのお越しをお待ちしております。 Dimitrio VIRONE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good stay. We did not understand why we had to wait so long to check in. We arrived late but then had to wait while the receptionist had to do things like the dishes (for some reason). So we waited about 40 minutes to do a check in that takes about 2 minutes.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 19 jul 2022
Dear Guest, Thanks for taking the time to let us know your opinion of your stay. It is nice to know that you enjoyed your overall experience with us. We have duly noted your comment concerning our receptionist and we will be sure to address this with our team to ensure that we are always providing our guests with the most efficient and professional service possible. We all hope to welcome you back for your next visit. Best regards, Dimitrio VIRONE, General Manager

8/10 – Goed

Johann

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Cyrielle Greck, General Manager op 20 sep 2022
Dear Johann,We would like to thank you for your rating of your recent stay.We are glad that your expectations were met.We would certainly like to learn more about that in a private message.We hope to welcome you back for a return visit, Best regards,Cyrielle Greck, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frábært hótel
Snyrtilegt, hreinlæti til fyrirmyndar, morgunmaturinn mjög góður og þjónustan frábær!
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 20 jun 2022
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Het doet ons erg veel plezier te lezen dat alles naar wens was en dat u van ons uitgebreide ontbijt heeft genoten! Met vriendelijke groet, Dimitrio VIRONE, General Manager

8/10 – Goed

Paola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel céntrico y bien ubicado, el servicio en recepción por parte de los chicos es muy bueno! Todos son muy amables. Las habitaciones son muy pequeñas, no recomendables para más de dos personas
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, Director general op 10 jun 2022
Estimada Paola, Gracias por su testimonio. Es muy amable al destacar nuestra ubicación y una excelente atención. Nos debemos a nuestros huéspedes y nos alegra que lo haya notado. Nos apena si el tamaño de la habitación en la que se alojó estos días no estuvo a la altura de sus expectativas. Disponemos de habitaciones de diferentes tamaños y hubiésemos estado encantados de ofrecerle alguna más amplia para su mayor confort. Por favor, para una próxima reserva no dude en consultarnos las diferentes posibilidades. Ha sido un placer poder recibirle en nuestras instalaciones y esperamos volver a verle en un futuro muy próximo. Un saludo muy afectuoso. Dimitrio VIRONE, Director general

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean however very small. Breakfast was very small and limited options. Didn’t really cater for any dietary needs.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 10 jun 2022
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards. We are sorry to hear that our breakfast was not to your satisfaction. The selection of options are all carefully chosen to please all our guests' tastes. However, we are constantly trying to improve the variety and quality of food items that we offer and welcome any suggestions on how we could improve. We really do hope that we may be able to welcome you back on many more occasions. Best regards, Dimitrio VIRONE, General Manager

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles ganz wunderbar. Schade höchstens, dass es nur ein Handtuch pro Person gab — Frauen mit langen Haaren haben nach dem Duschen gerne zwei. Dann lieber seltener tauschen. Und im Zimmer war leider kein Kaffee zum Selberaufgießen und der Tee wurde nicht aufgefüllt. Aber das ist Nörgeln auf hohem Niveau. Vielen Dank, wir haben uns sehr wohl, willkommen und gute aufgehoben gefühlt.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, Hoteldirektor op 12 jun 2022
Sehr geehrte Julia, danke für Ihr Feedback zu unserem Hotel. Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen tollen Aufenthalt bei uns hatten. Im Namen unserer Mitarbeiter bedanken wir uns auch ganz herzlich für Ihr nettes Lob für deren freundlichen Service. Wir entschuldigen uns vielmals für die Unannehmlichkeiten mit den Handtüchern. Schade, dass Sie uns nicht direkt in Kenntnis gesetzt haben, gerne hätten wir Ihnen Ersatz-Handtücher zur Verfügung gestellt Wir würden uns freuen Sie eines Tages bei uns wieder zu empfangen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Dimitrio VIRONE, Hoteldirektor

6/10 – Redelijk

Ariane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is at a very busy road which is very loud but in the centre. Also, the hotel advertises their unique service with offering adapters only to send you then to the next door shop where you have to pay for them. Also, no coffee bags, just tea which is not even replaced once you use one.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 12 jun 2022
Dear Ariane, Thank you for taking the time to provide your feedback. We truly value all feedback and sincerely apologise that you were not entirely satisfied with your recent experience. Rest assured, we are committed to addressing this issue. Dimitrio VIRONE, General Manager