Restaurant

Beoordelingen van ibis Brussels Centre Gare Midi

3 out of 5
ibis Brussels Centre Gare Midi
Rue D Angleterre 2-20, Brussels

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 325 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 448 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 150 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 56 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1004 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Karim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

JEROEN

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 1 nov 2023
Beste Jeroen,Bedankt voor uw recensie.Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was.De tevredenheid van onze klanten is essentieel. Aarzel niet om ons te wijzen op verbeterpunten.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,Christophe Lac, Hotel Manager

8/10 – Goed

Maria

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 14 jul 2023
Beste Maria,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Christophe Lac, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

joseph

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 27 nov 2022
Beste Joseph,Wat een leuke beoordeling!Het doet ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf.Nog eens hartelijk bedankt !Vriendelijke groeten,Christophe Lac, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Johannes, Delft

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 28 jan 2023
Beste Johannes,Bedankt voor uw beoordeling.Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.De tevredenheid van onze gasten is essentieel.Aarzel niet om ons te wijzen op verbeterpunten.Hopelijk tot ziens,Christophe Lac, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 20 aug 2022
Beste gastHartelijk dank voor deze score.Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad.Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend?Met vriendelijke groet,Christophe Lac, Hotel Manager

8/10 – Goed

Jerry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room a bit noisy (metro, trains?), but acceptable. Just stayed there to take an early train next day...
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 3 aug 2022
Dear Jerry, Thank you for taking the time to share your review. We are very sorry to learn of the issue you had. We always strive to provide our guest with the room that best suits their preferences and can only apologize. Don't hesitate to let our team know of any concerns at any time and we will do our best to find a comfortable solution. We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards, Christophe Lac, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Kornelis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, ruime kamers, netjes.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 19 jun 2022
Beste Kornelis, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Het verheugt ons dat de kamers aan uw verwachtingen voldeden en dat u tevreden was over uw verblijf. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Christophe Lac, Hotel Manager

8/10 – Goed

Nils

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
prima hotel om een nacht in door te brengen. Ze hadden ook lekkere pizza
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 11 jun 2022
Beste Nils, Bedankt voor uw fijne review. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Christophe Lac, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

C

2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 9 mei 2022
Beste gast Zeer vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was. Met vriendelijke groet, Christophe Lac, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg netjes, ruime kamer, goede prijs-kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Geen zeep in de douche, herrie in de kamer, bijgeur in de kamer.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Ligging goed bij station zuid en alle ov verbindingen richting centrum. Lopend ongeveer 30 minuten naar centrum. Lobby en bar zien er heel nieuw en fris uit, rest van het hotel nog standaard zoals elke Ibis. Kamer ruim en schoon, gemiddeld qua inrichting.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Bram Maes Hotel Manager op 8 jan 2020
Hartelijk dank voor deze bijdrage. Super dat u onze ligging naar voor brengt als extra troef. Met beleefde groet. Bram Maes Hotel Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoals altijd heel goede service. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Bram Maes Hotel Manager op 21 nov 2019
Hartelijk dank voor deze fijne bijdrage! Met beleefde groet

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hele nette en schone kamers. Fijne sfeer. Tegenover treinstation midi, ideaal!
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Bram Maes - Hotel Manager op 17 jun 2019
Thank you for this top 5/5 rating! Very happy ibis Bruxelles Gare du Midi team. Best regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De vloer bij het ontbijt plakte, en er was duidelijk te weinig personeel aanwezig, er was 1 meisje die de gasten moest ontvangen en ondertussen ook alles moest aanvullen en controleren. Onze kamer was heel basic en ook niet netjes gepoetst, er lag nog haar op de wc bril en kalkaanslag in de douche en ook viole rand. Bedden waren ook niet erg comfortabel. En het lawaai van naastgelegen kamers. Goed voor 1 nacht als je een trein wil halen.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Bram Maes Hotel Manager op 27 mei 2019
Sorry dat u verblijf niet in lijn was met de standards die we normaal kunnen en moeten aanbieden. Mikjn oprechte excuses hiervoor. Met beleefde groet

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Bram Maes Hotel Manager op 3 apr 2019
Thank you for this feedback and great quotation Best regards

10/10 – Uitstekend

PAUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel aan Brussels zuidstation
Zeer goed hotel, letterlijk op stapafstand van Zuidstation. Ideale locatie.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Bram Maes Hotel Manager op 21 feb 2019
Hartelijk dank voor deze super bijdrage! Bram Maes Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Thierry

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nederlandse taal kon men niet begrijpen.By uitchecken niemand aan de balie de persoon was aan slapen in de kamer er naast.!!Dus geen veiligheid .
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Bram Maes - Hotel Manager op 8 jan 2019
Geachte heer, hartelijk dank voor deze feedback. Wat ik lees is totaal niet in lijn met onze voorschriften en veiligheidsprocedure! We hebben elke nacht 2 nacht medewerkers en een veiligheidsagent. Ik ga hier achteraan om het fijne van te weten. Met beleefde groet

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging bij station
Tegenover station Brussel Zuid, ideaal als je met de Eurostar gaat reizen.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Bram Maes - Hotel Manager op 10 jan 2019
Super dat u onze locatie op pris stelt. Dank voor uw bijdrage. Met beleefde groet

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk hotel, maar niet voor herhaling vatbaar
Hotel ligt naast Station Midi, in een niet zo'n beste wijk. Bij aankomst stond er tegenover het hotel een groep hangjongeren en ouderen van Afrikaanse afkomst die daar samenscholen blijkbaar. De entree ziet er goed uit. De kamers waren zeer stoffig, zelfs ook op de vloer. Onze kamer was wel geluidsvrij. Het ontbijt was goed, maar de airco stond overal aan en daardoor was het veel te koud. Weliswaar betreft het hier een driesterrenhotel en betaal je niet zo veel, maar voor ons is dit hotel niet voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Bram Maes op 11 okt 2018
Beste, hartelijk dank voor uw feedback en zeer waardevolle commentaren via deze applicatie. We kunnen hier mee aan de slag om onze prestatie in ed nabije toekomst nog te verbeteren. Hartelijk dank. Bram Maes, Hotel Manager

8/10 – Goed

Marielle

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

g.f., Bergen NH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
value for money
prima hotel voor een een-nachts zakenbezoek, super goed gelegen (als je met de trein komt). prima restaurants als je richting Hallepoort loopt.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij station
Omdat ik vaak ga stappen in Brussel is dit hotel ideaal
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ligging aan station is super
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede prijs - kwaliteit locatie
Goede locatie om in Brussel andere locaties te bereiken

8/10 – Goed

Jerzy

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed hotel op een goede hotel.
Goed hotel op een goede plek, naast Brussel Zuid station. Kamers een beetje kaal en verouderd maar groot en met de goede bedden. Receptie vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Maruschka, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Hotel omgeving minder
Het hotel is goed, de bedden zijn heel goed, kussens minder, een goede douche en vlotte receptie. De omgeving van Brussel Zuid vind ik wel een heel stuk minder.
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely receptionist took very good care of us. Comfortable room with nice bed.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

MASAHIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
冷蔵庫がなかった
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Lew

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Poor luggage storage arrangement
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 14 mei 2024
Dear Lew,Thank you for taking the time to review your stay.We are truly saddened to hear that your experience with our luggage storage did not meet your expectations. We strive to provide a seamless service for our guests and regret any inconvenience caused.It is disheartening to learn that our room cleanliness and overall hotel condition did not live up to the standard we aim to uphold. Similarly, we are concerned about your dissatisfaction with our service and room amenities. Our team is dedicated to ensuring a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and it seems we fell short in this instance.Rest assured, we are committed to improving and continuously seek ways to enhance our guest experience. Your feedback is invaluable in this process.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Christophe Lac, Hotel Manager

4/10 – Matig

Deepa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom was so old style and no tub or glass door between the closet.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 11 mei 2024
Dear Deepa,Thank you for taking the time to share your review.While we are disheartened to hear about your unsatisfactory experience with the bathroom features, we would like to point out that our hotel provides modern shower amenities and other conveniences to ensure a comfortable stay for our guests.We regret to perceive that the cleanliness and overall condition of the hotel did not meet your expectations. Our team strives to maintain high standards of cleanliness and upkeep. However, it seems we fell short during your visit. Please accept our sincere apologies for any discomfort this may have caused.Regarding our services and room amenities, we are saddened that they did not live up to what you had hoped for. We take pride in our hotel's dedication to providing a welcoming and enjoyable experience for all our guests. Rest assured that we continually aim to deliver quality service and facilities.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,Christophe Lac, Hotel Manager

8/10 – Goed

Elena

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bear the station, easy to find. The staff was kind and provided information if you asked for. Just not that much silent but I have a very light sleep
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Steven

Reisde met partner
Good location to come and go from train station. Not the best part of the city but felt safe enough. Bar staff needs to be more attentive to guest. They lost out on a few sales by not paying attention more. Room clean but minimal.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for our visit to Brussels.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Matthew

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is right across from a mainline train/bus station so there are people hanging about all over the place. With that comes the dirtiness of people passing by and dumping their garbage about. Everyone really keeps to themselves and at no point was safety really a concern even with a toddler in tow. Also, why do hotel doors slam so hard?? How about a soft-close door so that you don't have the whole floor rumble every time some one leaves their room?!
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Be cautios about parking. Ibis Brussels Centre Gare Medi doesn't provide parking. But you have to park in a parking lot, otherwise your car windows are in danger (then we arrived, in the street next to the hotel a car window was broken).
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 8 apr 2024
Dear Kevin,Thank you for commenting on your stay.We are delighted to hear that you found our rooms to be immaculately clean and that you were satisfied with the service provided by our team.We regret to hear about your concerns regarding parking. While the hotel does not have a private parking lot, we always strive to guide our guests to the most secure nearby public parking options, such as QPark Midi Station, to ensure the safety and convenience of their vehicles.We appreciate your comments on the hotel's condition and room amenities. Our goal is to provide a comfortable and enjoyable experience, and we continually work to maintain our facilities to meet our guests' expectations.We hope to welcome you back. Best wishes,Christophe Lac, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Stephanie

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

pauline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was fine but we was too scared to leave it.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 6 apr 2024
Dear Pauline,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are pleased to hear that you found our hotel to be well-maintained and appreciated the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, the quality of service, and our room amenities. We regret to hear that you felt uneasy about venturing outside the hotel and assure you that the safety and comfort of our guests is a top priority. Our location opposite the Brussels-South railway station is highly appreciated by travelers for its convenience, and we hope that future guests will feel confident to explore the nearby attractions.Your warm words about the hotel's cleanliness and amenities are truly valued, and we will continue to strive for excellence in these areas.We hope to see you again in the future. Best wishes,Christophe Lac, Hotel Manager

8/10 – Goed

Sreenivasa

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Agustín

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Gülcan

3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Maria Ana

Reisde met partner
En general me parecio un hotel que cumple el buffet muy basico la zona si viajas a brujas o gante muy centrica
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Michelle

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very cozy inside the hotel however since it’s right by the station, there are a lot of homeless people and drug dealers that approached us when we entered and left the hotel asking us for money or to purchase from them
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Christophe Lac, Hotel Manager op 17 mrt 2024
Dear Michelle,We really appreciate your feedback.We're delighted to hear that you found our hotel cozy and appreciated the cleanliness, condition of our hotel, and the level of service provided by our team.We regret to hear about your encounter outside the hotel's vicinity; please rest assured that we prioritize the safety and comfort of our guests and we continuously work with local authorities to maintain a welcoming environment.It is heartening to know that our amenities, including the room features and on-site bar with its selection of local Belgian beers and summer gin, enhanced your stay.We hope to welcome you back.All the best,Christophe Lac, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

KATSUMI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location. Great bed in a quiet room. Smooth check in and out
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Karin

1 nacht verbleven in maart 2024