Een bureau, verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van ibis Brussels Erasmus

3 out of 5
ibis Brussels Erasmus
790 Route De Lennik, Brussels

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 200 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 200 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

martin

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 24 jan 2024
Beste Martin,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 24 jan 2024
Cher Philippe,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Fabian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 10 dec 2023
Beste Fabian,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Dimitrio Virone, General Manager

4/10 – Matig

Joris

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 23 nov 2023
Dag Joris,Bedankt voor uw beoordeling.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer,Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

Lotte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 19 sep 2023
Beste Lotte,Heel erg bedankt voor uw beoordeling.Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was.Spijtig te lezen dat de grootte van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Het verheugt ons echter dat u tevreden was over de netheid en ons vriendelijke team.De tevredenheid van onze klanten is essentieel, aarzel daarom zeker niet om ons te wijzen op verbeterpunten.Met vriendelijke groet en hopelijk tot nogmaals,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Storm

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 28 aug 2023
Beste Storm,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Anoeschka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel met knusse kamer. S avonds in hotel gegeten, hadden klein buffet maar was prima. In de omgeving zijn iet veel restaurants of zo. Ligt naast ziekenhuis. Paar min lopen vanaf metro station Erasme, vanaf daar binnen 25 min in hartje Brussel. Konden op dag van vetrek auto bij hotel laten staan en met metro de stad in gegaan. Ontbijt buffet was prima, konden zo lang als we wilden blijven zitten om bij te kletsen en thee te pakken. Erg prettig verblijf gehad.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 30 jan 2023
Beste gast,Bedankt voor uw feedback.Prettig te vernemen dat we u met onze accommodatie en lekkere ontbijt van dienst konden zijn. We vinden het jammer dat u ook een minpuntje heeft ervaren wat betreft onze ligging. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk voor u en was uw verblijf verder uitstekend in orde!Hopelijk mogen we u in normalere tijden nogmaals ontvangen. Ons team staat heel graag terug voor u klaar. Vriendelijke groeten,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Soerajadebie Joyce

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie was goed en personeel erg vriendelijk alleen was de prijs van de kamer erg duur
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 8 dec 2022
Beste Joyce, Bedankt voor uw mooie beoordeling en voor uw feedback. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Jammer dat u onze prijs wat te hoog vond, we proberen nochtans marktconforme prijzen te hanteren.Met vriendelijke groet en hopelijk tot nog eens, Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

denis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 18 jan 2023
Beste Denis,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Prettig te lezen dat uw verblijf naar tevredenheid was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten!Hopelijk tot ziens,Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

Nadia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Personeel vriendelijk. Bed sliep prima. Helaas geen airco of klimaatregelaar. Ouderwetse kachel met stekker waardoor ik het eng vond om met kachel aan te slapen. Deur toilet gaat niet dicht. In de douche zeep in pompje deed het niet dus je kon niet eens fatsoenlijk je handen wassen met zeep. Voor ieder 1 handdoek. Locatie zelf rustig vlakbij ziekenhuis en parkeren voor de deur voor prima prijs.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 25 feb 2022
Beste Nadia, We danken u voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden was met de vriendelijke service van onze medewerkers en dat u van een goede nachtrust genoten heeft. Het spijt ons dat u ook wat minpuntjes heeft ondervonden. We noteren de opmerkingen en zullen zeker bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. We zijn blij dat we u konden bekoren met onze rustige locatie en onze parkeergelegenheid. Met vriendelijke groeten, Jean-Christophe Imbert, General Manager

8/10 – Goed

Wilko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Erasmus
Was nog precies als 5 jaar geleden, alleen de naam is gewijzigd. Het was deze avond wel rumoerig op de (2de) etage door andere gasten. Kamer en ontbijt waren als van ouds prima!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 3 feb 2022
Beste Wilko, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. We lezen met plezier dat uw verblijf opnieuw naar wens was en dat we u konden bekoren met onze kamers en ons lekker ontbijt. Jammer dat u last had van het lawaai van andere gasten. Aarzel een volgende keer niet om de receptie hiervan op de hoogte te brengen, zodat we meteen voor een oplossing kunnen kijken. We hopen dat u met genoegen aan uw verblijf terugdenkt! Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Jean-Christophe Imbert, General Manager

8/10 – Goed

Justin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 1 nov 2021
Beste Justin, Bedankt voor uw review. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. We willen het de volgende keer nog beter doen. Met vriendelijke groeten, Jean-Christophe Imbert, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Maverick Montone, General Manager op 16 jul 2021
Beste gast, Wat een leuke score ! Hartelijk dank hiervoor. We zijn heel blij dat u zo van uw verblijf hebt genoten. Nogmaals bedankt ! Vriendelijke groet, Maverick Montone, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie nieuwe kamers met zeer comfortabele bedden. Schoon en netjes.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs/kwaliteit
Netjes, goede ontvangst, goed bed
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anders dan bevestigd
Gewoon een hotel, niets bijzonders. Wel bijzonder dat hotels.com een ligbad en airco bevestigt. Die heb ik niet gezien. En de uiteindelijke factuur was 8 euro lager dan ik aan hotels.com betaald heb.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Fenna Bijlsma, General Manager op 13 dec 2019
Beste Peter, we danken u voor uw beoordeling van uw verblijf bij Hotel Ibis Brussels Erasmus. Spijtig dat uw verblijf anders dan bevestigd was. Vooralsnog beschikken alleen Executive kamers over een ligbad en een airco. Er is wellicht iets fout gegaan met uw boeking. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat uw verblijf verder uitstekend in orde was en dat u van een goede nachtrust heeft genoten. Graag verwelkomen we u opnieuw. Met vriendelijke groet, Fenna Bijlsma, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, alleen jammer dat de douches slecht afgedicht zijn zodat de hele badkamer 'onder water' staat. Al meerdere keren nu meegemaakt in dit hotel.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 29 apr 2019
Beste gast, We danken u voor uw feedback. We vinden het fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als groot pluspunt aanhaalt. Aarzel een volgende keer niet om eventuele problemen met de douche te melden aan de receptie zodat ons team zodanig een oplossing kan bieden. We zullen dit meteen nakijken. Met hartelijke groeten en hopelijk tot een volgende keer, Dimitrio VIRONE, General Manager

8/10 – Goed

M

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel
Het is ideaal dat het hotel dicht bij het Erasmus ziekenhuis ligt. Na werk kan je hier goed overnachten. En je hoeft er niet uit om te dineren, want het eten is goed. De slaapkamers zijn netjes en het bed slaapt fantastisch. In de ochtend staat er een lekker ontbijt met verse jus de Orange.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Dimitrio VIRONE, General Manager op 23 nov 2018
Beste gast, We zijn heel blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u de kamer zo proper vond. Ons ontbijt en restaurant zijn grote troeven en het doet ons deugd dat u dit ook zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Dimitrio VIRONE, General Manager

6/10 – Redelijk

Dennis

1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor korte verblijven.

8/10 – Goed

Bram

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good
Nice Hotel, Room a bit old.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Dimitrio VIRONE, General manager op 13 mrt 2018
Beste Bram, bedankt voor de positieve beoordeling van ons hotel Ibis Brussels Erasmus. Het doet ons plezier dat u genoten hebt van uw verblijf in ons vernieuwde hotel. Wat jammer dat de kwaliteit van de kamer niet naar wens was, onze kamers werden echter vorig jaar gerenoveerd. Hopelijk zien we u tijdens een volgend bezoek opnieuw terug! Vriendelijke groeten, Dimitrio VIRONE, General manager

8/10 – Goed

Beate

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No toilet brush, quite noisy, small TV with mediocre picture quality, fitness rationalised away. I had stayed in an Ibis in Paris for two nights previously, which was worlds better. At least very good connection to the city.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 18 mei 2024
Dear Beate, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are pleased to hear that you found our connection to the city to be very good and that the cleanliness of our rooms met your expectations. Our team works diligently to maintain our hotel, and we are glad that you noticed the good condition of our facilities.However, we regret to hear that certain aspects of your stay did not meet your satisfaction. We apologize for any inconvenience caused by the noise level and are always available to assist guests in finding a more suitable room upon request. As for the TV quality, we strive to provide a range of channels for our guests' entertainment, and we will look into your concerns. We understand the importance of fitness amenities, and while we do not have a fitness room on-site, we are located near outdoor areas ideal for exercise and exploration. Regarding the toilet brush, for hygiene reasons, we provide them upon demand to ensure the utmost cleanliness and safety for our guests.We appreciate your comments on our service and room amenities. Our staff aims to provide the highest level of hospitality and we are always ready to assist with any additional requests or needs.Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Fernande

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Dimitrio Virone, Directeur général op 15 mei 2024
Chère Fernande,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire sympathique.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Dimitrio Virone, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Chanden

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is a few minutes walk from the main train station in Naples and easy to find. Reception staff were welcoming and friendly. The room was large and clean. It was basic, but perfect for our needs. It had an air con unit, plenty of power points, bathroom had soap and shower gel dispensers, fresh towels were provided. The hotel is in a great location to get onto public transport and an ideal base for sightseeing. The lobby also had a small shop that sold refreshments at a reasonable price and you could also buy essential toiletries. Overall it was a great stay- the location is ideal, and we felt safe walking from the train station after dark. There are plenty of options for places to eat nearby and a couple of mini markets.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 6 mei 2024
Dear Hande,Thank you for such a positive review.We are thrilled to hear that our convenient location made your travels around Brussels easy and that our staff's warm welcome contributed positively to your experience. Your comments on the room being large, clean, and well-equipped with essentials such as soap and fresh towels are greatly appreciated. It’s delightful to know that you found the hotel to be an ideal base for sightseeing, and our lobby shop provided you with reasonably priced refreshments and necessities.Safety is a priority for us, and it's reassuring to know that you felt secure in our vicinity. We are also glad you appreciated the variety of dining options available nearby, enhancing your overall experience with us. Your feedback serves as a testament to the dedication of our team in maintaining the highest standards of cleanliness and service.We strive to provide all our guests with a comfortable and pleasant stay, and it's rewarding to learn that we have met your expectations. While amenities like a fitness room are not available, we hope our other services have more than made up for this. Thank you once again for highlighting the positive aspects of your stay at ibis Brussels Erasmus.Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

GABRIEL

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dimitrio Virone, Directeur général op 4 mei 2024
Cher Gabriel,Merci de partager l'expérience de votre séjour.Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Dimitrio Virone, Directeur général

8/10 – Goed

Maher

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre et cozy. On s’attendait pas à payer 10€ pour une nuit de parking ouvert et sans bornes électriques.. surtout que les hôtels dans la même zone offre le parking gratuit.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 9 apr 2024
Cher Maher,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez trouvé nos chambres propres et accueillantes et que la condition de notre hôtel a répondu à vos attentes.Concernant les frais de stationnement, nous comprenons que les coûts supplémentaires puissent surprendre. Nous tenons à préciser que notre parking sécurisé est un service apprécié et que le tarif est clairement indiqué pour éviter toute surprise. Nous sommes désolés pour tout inconvénient que cela aurait pu causer.Notre équipe est dédiée à fournir un service de qualité et nous sommes heureux que vous ayez apprécié leur engagement.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous très bientôt.Bien à vous,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

ETIENNE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 28 feb 2024
Beste Etienne,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 22 feb 2024
Cher Marc,Nous vous remercions pour votre agréable commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons vous recevoir à nouveau très prochainement. Cordialement,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Luis

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, Hotel Manager op 21 mrt 2024
Dear Luis, Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to welcome you back.Best wishes,Dimitrio Virone, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Marj, Goutroux

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ràs
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Antoine Steyt, Hotel Manager op 20 feb 2024
Dear Guest,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We're delighted to see such high scores for room cleanliness, hotel condition, and service – it's a testament to our dedicated team's efforts to provide a comfortable and welcoming environment. We also appreciate your positive rating on room amenities and would love to hear any suggestions you might have for further enhancements.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Antoine Steyt, Hotel Manager

8/10 – Goed

Fayssal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôte a l'accueil au top
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 11 feb 2024
Cher Fayssal,Merci pour ce retour très positif.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous accueillir pour une nouvelle expérience de qualité,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 5 feb 2024
Cher hôte,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Nous serions ravis de vous recevoir une nouvelle fois très prochainement. Bien à vous,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien dans l ensemble
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 28 jan 2024
Cher Patrick,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

Ignacio

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 28 jan 2024
Dear Ignacio,We'd like to thank you for taking the time to review your experience.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to welcome you back in the future for an improved stay.Kind regards,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ma Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 24 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Karine

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 8 jan 2024
Chère Madame,Merci pour votre retour.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Fayssal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre adaptée pour un court séjour. Mention spéciale pour les employés de l'hôtel : ils sont justes adorables. Merci pour l'accueil.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 3 jan 2024
Cher Fayssal,Merci pour cet aimable commentaire.Nous sommes ravis que votre séjour ait été agréable et que vous ayez apprécié notre accueil.Merci d'avoir mis en avant le confort de notre établissement.Ce serait une joie de vous revoir parmi nous,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Katie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Union SG V LFC Trip
We stayed for one night to attend the Union SG Vs LFC. Staff were so welcoming and supportive especially as I’m in a wheelchair nothing was any trouble including organising a taxi and ensuring it arrived. I was greeted on my return last night as the taxi drooped me off and was helped into the hotel. Please give my thanks to all staff especially the Italian man on the desk.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 19 dec 2023
Dear Katie, thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are delighted to hear that our staff made your stay pleasant and that our services met your needs, especially with the assistance provided to you as a wheelchair user. It is heartwarming to know that our team, including our Italian colleague at the desk ( Mattia ), extended a warm welcome and were supportive throughout your visit. We're also glad that the cleanliness and condition of our hotel contributed to a comfortable stay for you.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Personnel sympathique et chaleureux. Cuisine généreuse. Mais chambre étriquée pour le prix.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 14 dec 2023
Cher Christian,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce message.Nous sommes ravis de lire que vous avez trouvé notre personnel sympathique et chaleureux, et que notre cuisine vous a plu par sa générosité. En ce qui concerne la taille des chambres, nous comprenons que vous l'ayez trouvée restreinte. Cependant, nous tenons à souligner que toutes nos chambres ont été rénovées avec soin pour offrir un confort optimal tout en suivant les standards de notre catégorie d'hôtel. La propreté et le service sont des aspects sur lesquels nous veillons particulièrement, et nous sommes heureux que vous ayez apprécié ces points à 80%.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau. Bien cordialement,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

João

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impeccable!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 13 dec 2023
Cher João,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Sincères salutations,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 10 dec 2023
Cher hôte,Merci d'avoir pris le soin de rédiger ce sympathique avis.Merci de souligner le confort, la propreté et la qualité du service reçu.Au plaisir de vous revoir,Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

Veronica

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 21 nov 2023
Beste Veronica, Bedankt voor uw feedback.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groet,Dimitrio Virone, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 13 nov 2023
Cher hôte,Merci de votre retour d'expérience.Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser votre satisfaction et votre confort.Nous serions enchantés de vous accueillir de nouveau pour un séjour 100 % réussi.Cordialement.Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

JOSE MARIA CRUELLS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hola
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 2 nov 2023
Bonjour Jose Maria,Merci pour ce commentaire suite à votre séjour dans notre établissement.Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié la propreté de votre chambre, l'état de l'hôtel et le service offert par notre personnel. Nous nous efforçons de fournir un séjour confortable et agréable à tous nos clients et vos commentaires positifs nous encouragent à continuer dans cette voie.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir bientôt. Bien à vous,Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

Heike

Reisde met familie
Nicht wieder.
Schimmel im Bad und ein schrecklicher Geruch. Insgesamt recht abgewohnt. Das Buffet für 25 Euro am Abend. Nicht das Feld wert. Kauft lieber zum Italiener! Wir werden nicht wieder kommen. Ach und Foto beim buchen entspricht nicht dem Gebäude in der Realität.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 2 nov 2023
Sehr geehrte Heike,vielen Dank für Ihr Feedback und die tolle Bewertung!Es freut uns, dass Sie unsere Nähe zum Italiener geschätzt haben.Wir bedauern jedoch, dass Sie mit der Sauberkeit des Badezimmers unzufrieden waren. Unsere Zimmer werden täglich gereinigt, es sei denn, der Gast hat das 'Bitte nicht stören'-Schild angebracht. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und werden dies mit unserem Reinigungsteam besprechen. Bezüglich des Abendbuffets möchten wir darauf hinweisen, dass wir auch à la carte Optionen in unserem ibis Kitchen Restaurant anbieten, die bei unseren Gästen sehr beliebt sind. Wir bedauern, dass das Foto auf der Buchungsseite nicht dem tatsächlichen Gebäude entspricht und werden dies überprüfen.Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und verbleiben mit einem freundlichen Gruß,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

elham

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 26 okt 2023
Dear Elham,Thank you for positively reviewing your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best regards,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lo recomiendo
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 24 okt 2023
Estimada Mariela, Con gran alegría recibimos su excelente comentario tras su alojamiento en nuestras instalaciones.Nos complace saber que disfrutó de su estancia y que nuestro servicio cumplió con sus expectativas. Apreciamos mucho sus comentarios positivos sobre el excelente estado de limpieza y mantenimiento de nuestras instalaciones, complacidos, a su vez, de que encontrara la habitación confortable y bien equipada. Garantizar la comodidad de quienes nos visitan es nuestra prioridad.Esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro. Reciba nuestros saludos más cordiales,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Maja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ganske små rom men nok for to. Kort vei til metroen, som tar deg inn til byen på kort tid. Rent og god seng. Veldig lytt. Du kan høre alt naboen snakker om og alt som skjer i gangen. Renholderene snakket høyt i gangen tidlig om morgenen. Det var også en del støy til langt på natt fra de ved siden av, dette ville ikke vært et problem om det ikke var så lytt.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 25 okt 2023
Kjære Maja, Takk for din tilbakemeldinger fra ditt opphold her hos oss.Vi er glade for å høre at du satte pris på renheten og den gode sengen i rommet ditt, samt nærheten til metroen som gir enkel tilgang til byen. Vi beklager imidlertid ulempene du opplevde med støy fra naboer og gangen. Vi forstår at dette kan være forstyrrende, spesielt om morgenen og sent på kvelden. Vennligst vær oppmerksom på at vi tilbyr ørepropper i alle rom for de som er lette sovende. Vi vil også ta dine kommentarer med i betraktning og jobbe med vårt team for å forbedre støydempingen og opprettholde et rolig miljø for våre gjester.Vi er glade at du trivdes på hotellet vårt, og håper at du tar turen innom oss på et senere tidspunkt., Mvh,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very nice.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 5 okt 2023
Dear Claudia,Thank you for sharing this review.We are delighted to hear that you found our staff to be very nice. Our team is dedicated to providing excellent service to ensure a comfortable stay for our guests.We appreciate your positive feedback on the cleanliness of the room, hotel condition, and room amenities. Our recently renovated rooms are designed to offer the utmost comfort, and we are glad that you enjoyed your stay.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Dimitrio Virone, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Elaine

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Elevator was broken and had to carry luggage up 5 flights of steps.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 3 okt 2023
Dear Elaine,Thank you for taking the time to share your feedback,We are glad to hear that you found our service to be satisfactory. However, we apologize for the inconvenience caused by the broken elevator during your stay. We understand how carrying luggage up multiple flights of stairs can be challenging. Please rest assured that we have addressed this issue and taken the necessary steps to ensure that our elevator is functioning properly for the comfort of our guests.We hope to welcome you again in the future. Best wishes,