Lobby

Beoordelingen van NH Brussels Grand Place Arenberg

4 out of 5
NH Brussels Grand Place Arenberg
15 Rue D Assaut, Brussels

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 285 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 453 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 176 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 62 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anand

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Bianca op 8 nov 2023
Dear Anand,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to rate us.We are delighted to see that you had a pleasant stay with us.Hope to see you again for your next trip to Brussels.Best regards,BiancaReception team

10/10 – Uitstekend

Aysenur

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
Prima hotel midden in het centrum. Vriendelijke en zeer behulpzame personeel. Schone kamer met balkon, ideaal!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Quality Team op 10 jan 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to review our property, we are very happy to read that you enjoyed your stay with us and that you are happy with our staff, the room, and our central location. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Front Desk.

6/10 – Redelijk

Peter

Negatief: Netheid
Not 4 stars
This hotel is absolute not a 4-star hotel, max 2.5. The room was noisy and although I had the ‘renewed’ room, it was not very nice . Wallpaper letting loose, weird spots/marks on walls and ceiling and the bathroom was simply worn out; broken tiles, black moldy stuff and a variety of hairs on wall, floor and bath. I called before i booked with a question that was important for me. It was a question that needed some research, and i was told that they called me back.. did not got called back. I also asked during this call if all rooms have a bath. This was an important factor to book or not. When I arrived i at first got the wrong room (since I paid for a renewed version). The bath in this room was a half bath. After I complained it was settled. The correct room did have a bath, but in no way this was a bath for a relax bath… If i knew this before, I would not book this hotel.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Front Office op 10 nov 2021
Dear Mr. Peter, Thank you very much for your honest review of your recent stay at our hotel, NH Grand Place Arenberg in Brussels. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. We will take this with us for in the further. Therefore we are sorry that you did not enjoyed your stay. For now I wish you a good day. Kind regards, Front Office Team

6/10 – Redelijk

Nael

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gemiddeld erg rumoerig hotel.
Gemiddeld hotel. Heel erg gehorig. Oude luidruchtige airco. Geen afzuiging on badkamer. Kamer staat snel vol met waterdamp (alles beslagen). Niet wat ik van NH gewend ben. Aan de rand van het centrum. Locatie is top. Ontbijt is prima. Voor deze prijs zijn er betere alternatieven.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van The Quality Team op 6 aug 2020
Dear Nael, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience suffered and we will focus on the issues to continue improving our quality. Best regards,

8/10 – Goed

Stevie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van The Quality Team op 23 jul 2020
Dear Stevie, thanks for taking the time to share your comment with us! We are happy to see you liked the room assigned to you! We wish we could welcome you back very soon! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Chun Jack

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen nette hotel
Kamer was schoon. Genoeg stekkers naast je bed. Wifi is ook ok. Ontbijt was goed met veel keus. Enige minpunt is de krappe lift.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van The Quality Team op 15 jul 2020
Dear Chun Jack, Thank you for leaving us a comment about your stay. We are really glad knowing that your stay was nice. We remain at your disposal,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meertalig behulpzaam personeel. Schone, frisse, modern ingerichte kamers.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Quality team op 5 mrt 2020
Dear Guest, thanks a lot for writing a comment after your recent stay with us! We are glad you enjoyed your visit! Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt op een goede ligging bij het centrum van brussel.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Quality Team op 25 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you for your message and review post-stay. We gladly read that our location was useful for you. We are looking forward to welcoming you again to our property. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel dicht bij het centrum van Brussel
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van The Quality Team op 23 jan 2020
Dear Isabelle, Thanks for rating us with the highest score. We are hoping to welcome you back in the nearest future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van The Quality Team op 5 nov 2019
Dear guest, Thank you for your rating, Kind regards,

6/10 – Redelijk

Erwin

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goede ligging. Standaard kamers verdienen update.
De standaard kamers zijn nogal klein, de badkamer is daarenboven rommelig. Jammer dat ons geen upgrade werd voorgesteld naar de vernieuwde kamers; het prijsverschil was miniem. Het ontbijt was zeer uitgebreid.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van The Quality Team op 24 okt 2019
Dear client, First of all, thank you for choosing NH Grand Place Arenberg for your stay and for taking some of your time to give us your opinion. We are very sad to hear that the room did not meet your expectations and we already took note of your opinion for future improvements, Our sincerely apologizes, Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
not bad, but...
2nd stay at this hotel. 1st was in a superior room, now in a standard room. The level of luxury in the superior room is way higher than in the standard room. Unfortunately for me, this time I had to pay more for the standard room than in my first visit. The wooden floor in the bedroom was badly installed (multiple major gaps between the planks, which should not be acceptable for this hotel class). Also in the bathroom the sink faucet and shower hose could use some more maintenance, which should have been detected by the daily cleaning crew. Altogether, when I stay in a 4* hotel of a major brand, my expectations are that the rooms are in almost perfect condition. This time it was not.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van The quality team. op 25 jun 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience in our hotel, we apologize for the inconveniences faced during your stay. Your feedback help us to improve our service. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxureous hotel in the city center
+ location, directly near the city center + walking distance from the main train station + luxurious room, high quality materials used + very good breakfast + very clean - upon check-in, the reception staff did not speak any of the local languages (no Dutch + the staff did not feel confident in French, so Everything was handled in English) - direct indoor access from the parking to the reception area would have been nice, so you don't have to walk in the small alley at night (I did not feel completely at ease/safe there at night) Remark: If you want to park your car in the underground parking (22 EUR/day), this is not very easy to find as there is no sign in the street. FYI: it is located in the small alley to the left of the hotel.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Quality team op 19 jun 2019
Dear Guest, thanks a lot for writing such an exhaustive description of our property about your experience at the NH Grand Place Arenberg. We are happy to read you liked the central location of the property, the rich breakfast buffet and the service provided by our employees. We have indeed a private parking: thanks for the remark, we will take not of it to sign it better. We wish to welcome you back soon at the Nh Grand Place Arenberg. Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Quality Team op 6 mei 2019
Dear client, Thank you for your review! We look forward to seeing you very soon, Kindest regards,

8/10 – Goed

Noël

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Quality team op 25 jan 2019
Dear Noel, thank you very much for taking the time to write a review after your recent stay with us! We will be glad to welcome you back during your next visit to Brussels! Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Vlak bij het centrum
Parkeergarage erg krap, grotere auto's niet mogelijk. Vragen een belachelijk bedrag voor ontbijt ( 2 personen € 45 )
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Danny Bos - Receptie op 4 mei 2018
Beste gast, Dankuwel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in NH Grand Place te delen. Fijn om te horen dat de locatie u beviel. Excuus voor als u het ontbijt te duur vond, dit heeft te maken dat het buffet zeer uitgebreid is waardoor de kosten iets hoger zijn. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in NH Grand Place Arenberg. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen
Prima en centraal gelegen voor de reden waarom we in Brussel waren. Dicht bij station, dicht bij conferentieplaats en dicht bij centrum. Rijk ontbijt.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Bart Rottiers Hotel Director op 25 feb 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven. Wij zijn enorm blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Locatie en ontbijt zijn inderdaad heel belangrijk voor ons hotel. Wij hopen u zo snel mogelijk weer terug te zien. Met vriendelijke groeten, Bart Rottiers Hotel Director

8/10 – Goed

Jamie , Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk en fijn hotel
Het hotel bevindt zich midden in het centrum. De hoek om en je bent in de winkelstraat. In het hotel merk je niks van de drukte in de stad. Kamer is lekker kneus en een lekker bed.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Pascal op 31 dec 2017
Beste Jamie, Hartelijk bedankt voor je review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat genoten hebt van uw trip naar Brussel. Verder zijn we blij om te lezen dat u onze kamers knus vind en de bedden lekker zijn. Wij hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

roel, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great place right in the center
Nice hotel really close to the city center
7 nachten verbleven in oktober 2017
Dear Roel, thank you very much for taking the time to leave a comment about us. We are very happy you liked the central position of the hotel, ideal to visit the most important touristic sites of Brussels. We are looking forward to welcoming you back to NH Grand Place Arenberg. Kind regards, Anna - Reception

6/10 – Redelijk

m

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Zeer kleine kamer, badcel kon één persoon in
Receptie was niet echt vrolijk en liet ons een tijdje staan Ik heb ze zelf maar uit hun kamer gehaald
1 nacht verbleven in juli 2017
Beste gast, Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven. Het spijt me te horen dat receptie niet aan uw verwachten heeft voldaan. De betreffende medewerkers zijn hierover aangesproken. Met vriendelijke groeten, Bart Rottiers - Hotel Director

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlakbij de binnenstad
De kamers zijn netjes en een comfortable bed. Alleen €22,- per dag voor de auto te parkeren vind wel erg veel. Net als het ontbijt is erg duur. Maar voor de rest is het een goed hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
prima ligging van het hotel
Prima ligging van het hotel, maar ik vind 7 euro voor 2 kartonnen bekertjes hele vieze automatenkoffie echt schandalig!!! We moesten smorgens nog wat werken in de lobby en toen nam ik dus twee koffie uit de automaat in de hal, daar moest ik 7 euro voor betalen, ik vind een euro genoeg hoewel het bij dit soort hotels gewoon gratis zou moeten zijn voor hotelgasten. Overigens is de kamer mooi, maar de badkamer kan wel een update gebruiken, ligbad eruit en mooie inloopdouche in de plaats, zonder vies gordijntje!!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Goed hotel voor een citytrip.
Met vier personen, twee kamers, een weekend Brussel om de herdenking van Waterloo bij te wonen. Hotel is schoon, netjes, ontbijt is erg lekker, kamers schoon en netjes, een ideaal hotel voor een citytrip.

8/10 – Goed

Rob, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vlak bij station centraal en centrum
Schone kamer met groot beeldscherm en prima bureau. Wifi verbinding is prima. Moderne inrichting en prima badkamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

10 minuten lopen naar Grote Markt
Helaas spreken de medewerkers geen vlaams (nederlands).

6/10 – Redelijk

Philippe, Zutphen

Matig hotel, wel prima locatie
Nette en ruime kamer, sommige dingen zoals de douche werkten echter slecht. Weliswaar gratis maar zeer langzaam internet. Geen restaurant. Wel een best uitgebreid ontbijt maar de kwaliteit daarvan was weer zeer matig. Verder was het veel te warm in het hotel, airco aanwezig op je kamer maar ivm de winter (22 mei!?) uitgeschakeld en kon ook op verzoek niet aan. Al met al blijft een matige indruk achter waardoor ik dit hotel zeker niet nog een keer zal boeken.

6/10 – Redelijk

Bram, Gent

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goede locatie maar verwacht geen slaap
Kamers zijn prima in orde (wel wat klein maar dat is te verwachten gezien de locatie). Toch prima tot je probeert te slapen, isolatie is nul. Als een deur opent drie kamers verder heb je het gevoel dat er iemand binnenwandelt. Zeer slecht geslapen dus, blij dat ik de volgende nacht elders mocht doorbrengen.

10/10 – Uitstekend

PatD, brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Michael

Positief: Personeel en service
The Hotel staff was very good, Brussels not so much
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 25 apr 2024
Dear Michael,First of all, we would like to thank you for choosing NH Grand Place Arenberg for your stay in Brussels and for taking the time to write us a comment.We are very happy to see that you gave us a 4 out of 5 which means a lot for us. We are also happy to know that you liked our kind team but we are sorry that you did not like Brussels.In any case, if you decide to give Brussels a second chance, know that we will be delighted to welcome you to our hotel.Best regards.Mónica Garijo.Front Office.

8/10 – Goed

Michael

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to Gare Centraal but very noisy
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 26 apr 2024
First of all, we would like to thank you for choosing NH Grand Place Arenberg for your stay in Brussels and for taking the time to write us a comment.We are very happy to see that you gave us 4 out of 5, which means a lot to us.We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and that you liked our location near the center. On the other hand, we are sorry that the noise from the street bothered you and was detrimental to your stay in our hotel.We take note of your comment for the future.We hope to see you again if you return to Brussels.Best regards.Mónica Garijo,Front Office.

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the main train station and an easy train ride straight from the airport, so the location is ideal for travel connections. Nice place, room is small but very clean and well equipped.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 25 apr 2024
Dear Sara,First of all, we would like to thank you for choosing NH Grand Place Arenberg and for taking the time to write us a comment that you gave us a 5 out of 5 in the rating which means a lot to us.We are also very happy that you liked your room and the location of the hotel next to the center.We hope to welcome you again if you return to Brussels.Best regards,Mónica Garijo.Front Office.

6/10 – Redelijk

Emma

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location - 5 min walk to Brussels Central Station. Close to Galeries Hubert and grand place. Wolf Street food market also close by. Junior suite size was very good for 3 people. Massive bed and the extra bed also good. English tv channels BBC1&2 plus ITV1 and news. Tv is old so no Netflix function or casting abilities. Room was well insulated and could not get the air con to work which meant it was hot at night. Slept with window open and street therefore noisy. Mini refrigerator, tea, coffee in room with iron and ironing board and safe. Toilet separate to bathroom. Bathroom had no heat in it. Also no extraction so mirror steamed up very quickly. No taps in bath so had to run the shower for the bath. Shower screen has gaps so water goes all over the floor making a massive slip hazard. Shower pressure was good. Toiletries were poor quality. Hairdrier was good. Towel size average. Slippers and robes were supposed to be on the bathroom but were not provided. Had to ask. Slippers were then provided but no robes available at any point despite advertised on website. Did not get breakfast in the hotel as felt it did not represent value for for money and no discount t on breakfast for a child. We went to Arkadi cafe, Le Pain Quotidien and Lloyd Cafe all close by. There is also a carrefour market near the grand place to stock up on snacks, drinks and fruits. Cleanliness of the room was generally good but furniture stained and hotel is getting tired.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 26 apr 2024
Dear Emma,First of all, we would like to thank you for choosing NH Grand Place Arenberg for your stay in Brussels and for taking the time to write us a comment.We are very happy to know that you enjoyed your Junior Suite and that you liked our excellent location close to the city center.On the other hand, we are so sorry that the noise of the street disturbed your stay with us and that the bathroom did not meet your expectations.We are going to take note of your comments for the future.We hope to have the opportunity to welcome you again to our hotel if you return to Brussels.Best regards.Mónica Garijo.Front Office.

8/10 – Goed

Eric, Fair Oaks

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was ideal for going to Easter mass at the Cathedral. The shopping and dining options were amazing. The rooms were clean, and showers were powerful. The breakfast buffet was quite nice with many options to eat. We had a power outage during our stay, and we were not able to take showers, or baths. We climbed the staircase to and from our 5th floor rooms, this was an inconvenience and hope this doesn't happen in the future.
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Célina - Front Office Team op 9 apr 2024
Dear Eric, Thank you for leaving such a nice note after your stay at NH Grand Place Arenberg. We apologize again for the inconvenience of the power outage. It was, indeed, exceptional and has been solved since. We hope to welcome you again soon so we can offer you a better experience. Kind regards

8/10 – Goed

Gerardo Antonio Siqueff

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Célina - Front Office Team op 10 apr 2024
Dear Mr. Siqueff, Thank you for leaving such a nice review after your stay at NH Grand Place. We hope to welcome you soon to get the extra star! Kind regards

8/10 – Goed

Arnold

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service is good, clean, walkable to tourist spots
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Team op 4 apr 2024
Dear Arnold,First of all, thank you for choosing NH Grand Place Arenberg for your stay in Brussels.We would like to thank you for taking the time to review our property, we are very happy to read that you enjoyed your stay with us and that you liked our excellent location and our service.We also thank you for your remarks; we will address them to the quality department, your comments are very important to us in order to always improve our service.We truly hope to welcome you back very soon.Best regards,Monica,Front Office

10/10 – Uitstekend

C.K., Maarssen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 5 apr 2024
Good morning,Thank you for choosing NH Grand Place for your stay in Brussels.We would like to thank you for taking the time to review our property, we are very happy to see that you enjoyed your stay with us.We are also happy that you gave our hotel 5/5 stars, that means a lot to us.We truly hope to welcome you back very soon.Best regards,Monica,Front Office.

4/10 – Matig

kristen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was outdated and very noisy
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Célina - Front Office Team op 1 apr 2024
Dear Kristen, Thank you for taking the time to give us your feedback on your stay at NH Grand Place. We're sorry we couldn't meet your expectations but we hope to welcome you again soon to offer you a better experience. Kind regards

6/10 – Redelijk

Fawzia

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Clients should be provided water gratis as in most hotels. Clean Glasses should be replaced daily.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Célina - Front Office Team op 26 mrt 2024
Dear Fawzia, Thank you for taking the time to give us your thoughts on your stay at NH Grand Place. We provide free water to all our check-ins and if you didn't receive any, we're always happy to give you some at the reception, the same goes for the glasses. Hope to welcome you again soon. Warm regards

10/10 – Uitstekend

JESUS

Positief: Personeel en service
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi Ponce - Front Office Assistant Manager op 25 feb 2024
Dear Jesus, Thank you for your top score. Kind regards, Jordi Ponce - Front Office Assistant Manager - NH Grand Place Arenberg

8/10 – Goed

Marco, TRENTO

Reisde met familie
Quattro stelle generose. Struttura, hall esclusa, un po’ vecchia. Comodo per raggiungere il centro.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi Ponce - Front Office Assistant Manager op 25 feb 2024
Dear Marco, Thank you for your feedback. Kind regards, Jordi Ponce - Front Office Assistant Manager - NH Grand Place Arenberg

10/10 – Uitstekend

Judi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is within walking distance, nice restaurants and bars to go to. We received a superiotroom on arrival and it was lovely. Beautiful bathroom. The hotel was amazing overall
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jordi Ponce - Front Office Assistant Manager op 25 feb 2024
Dear Judi, Thank you for your feedback about our excellent location. Kind regards, Jordi Ponce - Front Office Assistant Manager - NH Grand Place Arenberg

8/10 – Goed

MARC

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bianca op 26 feb 2024
Dear Marc,Thank you for staying with us and for taking the time to give us your feedback.We are delighted to see that you had a pleasant stay with us.Hope to see you again for your next trip to Brussels.Best regards,Reception team

8/10 – Goed

MARC

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Célina-Front Office Team op 26 mrt 2024
Dear Marc,Thank you for leaving this really nice note after your stay at NH Grand Place. It'll be a pleasure to welcome you again soon. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Vivyane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Atendimento e localização excelentes, acomodações muito boas.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bianca op 26 feb 2024
Dear Vivyane,Thank you for staying with us and for taking the time to rate us.We are delighted to see that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again on the next trip to Brussels.Best regards,Reception team

10/10 – Uitstekend

Víctor Manuel

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bianca op 26 feb 2024
Dear Victor,Thank you for staying with us and for giving us your positive feedback.We are happy to see that you had a pleasant stay with us.We hope to see you again on your next trip to Brussels.Best regards,BiancaReception team

10/10 – Uitstekend

Khaled

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bianca op 26 feb 2024
Dear Khaled,Thank you for staying with us and for taking the time to rate us.We are delighted to see that you had a pleasant stay with us and you fully enjoyed your trip.We hope to see you again on your next trip to Brussels.Best regards,Reception team

10/10 – Uitstekend

Rebecca

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bianca op 26 feb 2024
Dear Rebecca,Thank you for staying with us and for taking the time to rate us.We are delighted to see that you had a pleasant stay with us.We hope to see you again on your next trip to Brussels.Best regards,Reception team

4/10 – Matig

Jacqueline

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not the standard I expect at NH Hotels - old rooms, no insulation, old wall heaters and very dated. All the Other NH Hotels I have stayed in have had bars, rooftops, lovely rooms so it was disappointing to say the least. Our room was very noisy so we asked to be moved - which we were immediately, however, as reception stated - it would make no difference as all the rooms are the same - they were correct so avoid this one and stay at the other NH and don't be confused with the Title Grand Place as it is not next to the Grand Place
2 nachten verbleven in januari 2024