Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Thon Hotel Brussels City Centre

4 out of 5
Thon Hotel Brussels City Centre
Avenue du Boulevard 17, Brussels

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 449 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 395 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 107 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Donovan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was very clean
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 2 apr 2024
Dear Donovan,We thank you for taking the time to review your recent visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back on your next visit to Brussels. Best regards,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 – Uitstekend

Marleen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 2 apr 2024
Dear Marleen,Thank you very much for your kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 – Goed

Milan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op de kamer was het vrij warm, en koelde niet echt af. En dat in december.. Verder een top hotel met goede locatie.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 20 dec 2023
Beste Milan,Bedankt voor deze mooie score.Het doet ons deugd te horen dat uw ervaring met onze locatie en de algehele staat van het hotel positief was. We streven ernaar om een topverblijf te bieden aan al onze gasten. Wat betreft de temperatuur op uw kamer, willen we graag vermelden dat onze airconditioning individueel regelbaar is en dat we extra ventilatoren beschikbaar stellen om het comfort van onze gasten te verzekeren. We betreuren het dat de temperatuur niet geheel naar wens was en zullen dit intern opvolgen om de ervaring van onze gasten te blijven verbeteren.Met hartelijke groet,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 – Goed

Decie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel! Super vriendelijk ontvangst.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 29 nov 2023
Beste gast,Bedankt voor deze lovende aanbeveling.Het verheugt ons te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Ons personeel bedankt u voor uw lovende woorden.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 – Goed

Ignace

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Aangenaam
Aangenaam verblijf gehad. Prijs / kwaliteit zeker aan alles eisen voldaan. Jammer dat er geen restaurant in het hotel zelf is. Daarentegen was het ontbijt wel fantastisch, nog nooit dergelijk uitgebreide keuze gehad, voor elk wat wils!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 20 nov 2023
Beste Ignace,Bedankt voor uw feedback.We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat ons ontbijt met een uitgebreide keuze aan gezonde en verse producten aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het spijt ons te vernemen dat u het gemis van een restaurant in het hotel als een minpunt heeft ervaren. Hoewel we inderdaad geen dinerfaciliteiten bieden, zijn we blij dat we onze gasten alternatieven kunnen aanbieden zoals onze 'Grab and Go' optie in de O Bar en een korting bij het naastgelegen Chairman restaurant. Daarnaast zijn er diverse eetgelegenheden op loopafstand van het hotel. We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen en dat we uw ervaring dan nog verder kunnen verbeteren.Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Jocelyne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne situation
Hôtel très bien situé, à 2 pas de la Gare du Nord et de la rue Neuve.Chambre très confortable. Petit déjeuner varié et copieux.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 20 nov 2023
Chère Jocelyne,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous.Nous sommes ravis d'apprendre que la localisation de notre établissement vous a convenu, offrant un accès facile à la Gare du Nord et aux rues commerçantes. Il est également gratifiant de savoir que vous avez trouvé votre chambre très confortable et que notre généreux petit déjeuner a répondu à vos attentes.Nous serions ravis de vous recevoir de nouveau,Bien à vous,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 23 okt 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!Wat fijn dat jullie verblijf bij ons goed was, dit dankzij onder andere onze nette kamers. We hopen dat alles verder geheel naar wens was en dat jullie genoten hebben van jullie tijd in Brussel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor Marathon
Prima hotel met erg goed ontbijt. geknipt om Marathon lopers te herbergen, bijna op de start. Helaas wel wat stoffige kamer.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 4 okt 2023
Beste Dirk,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij om te horen dat u ons ontbijt erg goed vond en de locatie van het hotel ideaal was voor de marathon. Onze locatie is inderdaad dicht bij de start en we zijn trots op ons uitgebreide ontbijtbuffet met gezonde en verse producten.We betreuren het echter dat u de kamer wat stoffig vond. Dagelijkse schoonmaak is een standaardprocedure in ons hotel en we hebben een technische afdeling om eventuele problemen aan te pakken. Uw opmerking is belangrijk voor ons en we zullen dit intern bespreken om onze diensten te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Slechte service
De service was echt vreselijk, je werd afgewimpeld terwijl we hadden gezien dat je met een werkbus zou kunnen parkeren. Moesten zelf maar uitzoeken waar we moesten parkeren, uiteindelijk ingebroken in de bus. Voor de service verdienen ze nog geen 1/10!! De kamer was netjes maar extreem klein, ontbijt was goed.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 2 okt 2023
Beste gast,Dank u voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u de netheid van de kamer en het ontbijt als positief heeft ervaren. Onze kamers zijn inderdaad verschillend qua grootte en we bieden ook grotere kamers zoals superior kamers en suites aan voor extra comfort. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot het parkeren. Hoewel we geen eigen parkeergelegenheid hebben, werken we samen met een openbare parkeerplaats in de buurt van het hotel. We zullen ons best doen om in de toekomst duidelijkere informatie te verstrekken over de parkeermogelijkheden. Wat betreft de service, we betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden was en zullen dit intern bespreken om verbeteringen aan te brengen.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 6 sep 2023
Beste Claudia,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was met onze bediening en uw kamer.Graag tot een volgende keer!Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 – Goed

Twan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
Mooi hotel en in het centrum
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 7 aug 2023
Beste Twan,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Onze ligging nabij het centrum is inderdaad een grote troef.Verder vinden we het fijn te lezen dat u tevreden was over de accomodatie en de service.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 – Goed

Caspar

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 6 jun 2023
Beste Caspar,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Hopelijk tot ziens,Chloe Hajee, PA to the General Manager

4/10 – Matig

Ronny

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Anti Vlaams Hotel
We verbleven 1 nacht in dit Hotel. Was de eerste keer in een Thon hotel. De receptioniste sprak geen nederlands ! Groot was mijn verbazing dat er geen enkel vlaams TV-station was. Alle ander landen waren veelvuldig aanwezig. Nederland 3 zenders. Nog groter was mijn verbazing dat er geen vlaamse radio-zender waren. De Icons waren aanwezig maar er kwam geen muziek. Ook Radio Armenia werkte niet....Hoe is dat mogelijk ? Brussel is nog steeds een deel van Vlaanderen. Dat lijkt op racisme tegenover Vlamingen. We zullen geen Thon Hotels meer boeken !
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 23 mei 2023
Beste Ronny,Bedankt voor uw review.We vinden het spijtig dat jullie een negatieve ervaring hadden met ons hotel. We streven ernaar om een meertalig team te hebben, waarbij 50% van ons team Frans spreekt en 50% Nederlands. Het kan echter voorkomen dat tijdens bepaalde diensten medewerkers aanwezig zijn die geen vloeiend Nederlands spreken, maar zich wel in het Engels kunnen uitdrukken. We zullen jullie feedback zeker meenemen om onze dienstverlening verder te verbeteren. We begrijpen jullie teleurstelling over het ontbreken van Vlaamse tv- en radiozenders. Onze televisies bieden een breed scala aan internationale kanalen, maar we zullen jullie opmerkingen zeker in overweging nemen bij het evalueren van ons zenderaanbod. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Hopelijk hebben jullie verder een aangenaam verblijf gehad.We hopen dat jullie ons in de toekomst nog een kans wilt geven om jullie een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groeten,Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 10 mei 2023
Beste Eric,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 – Goed

Viva

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 22 mei 2023
Beste Viva,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Chloe Hajee, PA to the General Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Alexandra Vallée, Front office Manager op 23 apr 2023
Beste Johan,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groeten,Alexandra Vallée, Front office Manager

8/10 – Goed

nele

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Chloe Hajee, PA to the General Manager op 1 mei 2023
Beste Nele,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groeten,Chloe Hajee, PA to the General Manager

8/10 – Goed

Heidi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke ontvangst door David Z. We kregen kamer met zicht op de stad. Kamer was modern ingericht en proper. Ontbijt is niet goedkoop, maar wel lekker en in het weekend iets goedkoper.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Alexandra Vallée, Front office Manager op 12 apr 2023
Beste Heidi,Dank voor uw fijne commentaar.We zijn verheugd dat jullie genoten hebben van onze kamer en het zicht op de stad. We zijn ook blij dat jullie lekker hebben ontbeten. Wij menen dat de prijs-kwaliteit verhouding in balans is. Tot slot doet het ons veel plezier dat jullie de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhalen!Met vriendelijke groeten en graag een volgende keer,Alexandra Vallée, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Daley

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een perfect verblijf!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Alexandra Vallée, Front office Manager op 12 apr 2023
Beste Daley,Hartelijk dank voor uw review.Bedankt om even te laten weten dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was over de ligging van ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Alexandra Vallée, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reactie van Alexandra Vallée, Front office Manager op 7 mrt 2023
Beste Vincent,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Alexandra Vallée, Front office Manager

8/10 – Goed

FAJ

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Tatiana Falke, PA to the General Manager op 29 nov 2022
Beste gast,Zeer hartelijk bedankt voor uw beoordeling.Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad.We zouden heel graag willen weten wat u ertoe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven.Met vriendelijke groet,Tatiana Falke, PA to the General Manager

6/10 – Redelijk

André

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We vonden het te warm op de kamer en konden de airco niet goed regelen! Het lichtje van de koelkast knipperde constant en het werd niet verholpen!
Reactie van Tatiana Falke, PA to the General Manager op 8 nov 2022
Beste André,Bedankt voor uw review.We vinden het spijtig dat de temperatuur van jullie kamer niet naar wens was. Aarzel een volgende keer niet dit even aan te geven bij de receptie. We hadden dit graag ter plaatse voor jullie opgelost, dan hadden we wellicht een andere kamer voor jullie kunnen regelen. Geef jullie voorkeur ook gerust door tijdens het boeken. We hopen dat jullie desalniettemin een plezierig verblijf hadden!Met vriendelijke groeten,Tatiana Falke, PA to the General Manager

6/10 – Redelijk

Mohammed

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Alexandra Vallée, Front office Manager op 27 sep 2022
Beste Mohammed,Bedankt voor uw reactie.We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf.Aarzel niet ons mee te delen wat u graag had gewenst.Vriendelijke groet,Alexandra Vallée, Front office Manager

8/10 – Goed

Elvira

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Tina

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Tatiana Falke, PA to the General Manager op 15 nov 2022
Beste Tina,Dank voor uw positieve feedback.We zijn blij dat uw verblijf naar bevrediging was.Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend?Hartelijke groet,Tatiana Falke, PA to the General Manager

6/10 – Redelijk

Yvonne

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Tatiana Falke, PA to the General Manager op 10 nov 2022
Beste Yvonne,Dank u voor het delen van uw eerlijke mening.Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.Graag horen we hoe we onze service zouden kunnen verbeteren.Met vriendelijke groet,Tatiana Falke, PA to the General Manager

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met n heerlijk ontbijt. Parkeergarage onder hotel. Bus en metro op minder dan 5 minuten lopen.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 19 aug 2022
Beste gast,Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw aardige woorden.Het doet ons plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat ons uitgebreide ontbijt u zeer goed is bevallen.Hartelijke groeten en graag tot nog eens,Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Souhaila

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met mooie plek. Voor parkeren kan je dichtstbijzijnde garage gebruiken. Dan kost het je 22 euro per 24 uur. Hotel heeft sauna met uitzicht over Brussel. Heel mooi.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 29 mrt 2022
Beste Souhaila, Hartelijk bedankt voor uw fijne review. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We hopen dat u met genoegen aan uw verblijf in ons hotel terugdenkt! Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

6/10 – Redelijk

Linsey van

Reisde met partner
De locatie van het hotel is perfect! Je steekt de straat over en je loopt zo de Nieuwstraat in waar allemaal winkels zijn, onder het hotel zit een supermarkt en ernaast zit een bus/metrostation
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 4 feb 2022
Beste Linsey, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Het doet ons veel plezier dat we jullie met onze gunstige ligging van dienst mochten zijn. We hopen dat verder ook alles naar wens was. Vriendelijke groeten en graag tot ziens, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit Hotel was van alle gemakken voorzien
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 25 jan 2022
Dag Daniel, Bedankt voor de hoge score die u gaf aan ons hotel. Het doet ons plezier dat u ons hotel als netjes en verzorgd heeft ervaren. Hopelijk tot ziens, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

6/10 – Redelijk

Oswin

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel minpuntjes
Kamer was verouderd. Slechte ventilatie. Ramen in de woonkamer waren helemaal beslagen na het douchen. Weinig broodjes bij het buffet en weinig schone tafeltjes. Toen mijn man jus d’orange wilde pakken in een andere hoek van het restaurant mocht dat niet. Hij moest het bij het buffet halen. Daar was de jus d’orange op. Jammer!
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 27 dec 2021
Beste Oswin, Bedankt voor deze review. Het betreurt ons dat uw verblijf in ons hotel niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben een uitgebreid buffet, maar helaas kan het bij drukte gebeuren dat het aanvullen van het buffet wat langer duurt, onze excuses hiervoor. We hopen dat u toch van een goede nachtrust heeft genoten. Met vriendelijke groeten en prettige feestdagen, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Nico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en ontbijt is top. Helaas was het nachts veel te warm in onze kamer, zelfs met airco op de koudste stand. Heb dit bij receptie doorgegeven om de kamer goed te laten checken.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 18 dec 2021
Beste Nico, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u onze locatie als een pluspunt opgeeft en dat het ontbijt u heeft gesmaakt. Wat jammer dat u het te warm had op de kamer. Alvast bedankt om dit door te geven aan de receptie zodat we dit kunnen onderzoeken. We hopen u opnieuw van dienst te mogen zijn in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

6/10 – Redelijk

Aicha

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij centrum. Parkeergarage (betaald). Vriendelijk personeel. Koffie & thee. Jammer genoeg weinig ned tv zenders.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 11 dec 2021
Beste Aicha, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw mening. Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in ons hotel en dat jullie tevreden waren met onze centrale ligging, onze parkeergelegenheid en onze vriendelijke medewerkers. We zullen bekijken of het in de toekomst mogelijk is om meer Nederlandstalige zenders toe te voegen. We hopen dat dit overkomelijk was en dat verder alles naar wens was. Hartelijke groeten, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Hassana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 7 nov 2021
Dear Hassana, Thank you for your positive feedback. We are delighted that you had a pleasant stay at our hotel. We look forward to welcoming you back. Best wishes, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Najat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 2 nov 2021
Beste Najat, Bedankt om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel! Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Vriendelijke groeten, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
netjes en vriendelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 3 sep 2021
Beste Mohamed, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Wat leuk dat u genoten heeft van uw kamer en de vriendelijke bediening. Ons team dankt u voor het compliment. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 2 sep 2021
Beste Werner, Hartelijk dank voor deze score. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had. We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven. Vriendelijke groeten, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel en accommodatie waren geweldig
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 16 aug 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor deze perfecte score. Geweldig, een betere omschrijving kunnen wij niet wensen! Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u ook ons team in de bloemetjes zet. Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a really nice place
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 29 jun 2021
Dear Guest, Thank you for reviewing your recent experience at our hotel. We are pleased you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back on your next visit to Brussels. Best regards, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Johan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ok business hotel
De gangen zijn strek verouderd net als de liften. De gewone kamers zijn aan de kleine kant. De suite is zeker ok. Enkel de badkamer van de suite is onprettig aangekleed. Veel lawaai van de bouwwerken naast het hotel.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 27 feb 2020
Beste Johan, Het doet ons plezier dat uw suite naar wens was en willen u tevens bedanken dat u de tijd nam een review te plaatsen. Het spijt ons echter te lezen dat u geluidsoverlast heeft gehad van buitenaf en dat u de gang wat verouderd vond. Nogmaals, we stellen het zeer op prijs dat u uw mening met ons deelt, want dat geeft ons een nieuw perspectief, zeker over de badkamer van de suite. We kijken ernaar uit om u bij uw volgende zakenbezoek aan Brussel terug te zien in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Kristel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 4 feb 2020
Beste Kristel, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend? Met warme groeten, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decentrale ligging is perfect. Van de renovatie merkte je gelukkig helemaal niets.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 8 dec 2019
Beste gast, We danken u voor uw beoordeling. Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel en van de rust. Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw. Met vriendelijke groet, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en comfortabel, wel wat onpersoonlijk
Modern en comfortabel verblijf. Hotel wel erg massaal waardoor het een onpersoonlijke indruk krijgt. Fijne bedden, inrichting en decor strak maar daardoor niet erg warm qua sfeer. Ik raad dit hotel verder wel aan.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 21 dec 2019
Beste gast, Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling. Wat fijn dat u genoten heeft van de moderniteit van ons hotel en de comfortabele bedden. Het spijt ons u een onpersoonlijke indruk kreeg door het grote aantal gasten. Wij kunnen de drukte echter niet voorspellen. Hopelijk heeft u toch van uw verblijf kunnen genieten en mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen. Met warme

8/10 – Goed

Otto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabele kamer met grote badkamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 29 okt 2019
Beste Otto, Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wat fijn dat u zo genoten heeft van de comfortabele kamer en de grote badkamer. Bij een volgend bezoek aan Brussel staan wij opnieuw voor u klaar! Met vriendelijke groet, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
lange wachttijd bij liften, duur ontbijt
29 etages, zeer lange wachttijden bij de liften, smorgens meer dan 10 minuten Enkel glas, verkeersgeluid is te horen, trage wfi, ontbijt is veel te duur: 32 euro
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 21 okt 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf. We willen u graag laten weten dat we over meerdere liften beschikken (7 in totaal) achteraan. Onze excuses indien u wat heeft moeten wachten. We vinden het jammer dat u minder tevreden was met de prijs van ons ontbijt. Volgens onze bescheiden mening, is de prijs van ook het ontbijt volstrekt in lijn met de kwaliteit van de service en het hele uitgebreide aanbod aan verse producten die we serveren. Ook jammer dat u last had van gehorigheid. Hopelijk heeft u goed geslapen. We hopen dat we u snel weer mogen verwelkomen voor een betere ervaring. Hartelijke groeten, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 – Uitstekend

Werner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoe hoger hoe mooier het uitzicht!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 10 okt 2019
Beste Werner, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel! We zijn ook verheugd te lezen dat u genoten heeft van het uitzicht. Inderdaad, hoe hoger uw kamer hoe mooier het uitzicht. Aarzel dus zeker niet uw gewenste kamer aan te vragen. Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer prettig het uitzicht was fantastisch. Ontbijt geen woorden ervoor uitstekend. Goede ligging van het hotel stad is inderdaad op een zeer korte loopafstand. Personeel was vriendelijk. Kamer was netjes. Al met al zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging tov centrum. Parkeerkosten zijn behoorlijk hoger dan site aangeeft, €25,- per dag. Hotel kamers zijn erg gehorig ( daarom liggen oordopjes klaar?!) Verder ziet het er allemaal keurig uit. Bedden zijn vrij hard en kussens ook.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi uitzicht over Brussel. Aardige kamer maar niet heel mooi, kleine badkamer zonder extra spiegel.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings op 21 feb 2019
Beste gast, bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat het interieur van de kamer niet helemaal naar uw smaak was en dat u een spiegel miste. Hopelijk kon het mooie uitzicht over Brussel dit enigszins goedmaken! Graag tot een volgende keer, Bijou Senhadji, P.A. to the G.M., Frank Hoonings