Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Restaurant Boven Groningen

3 out of 5
Hotel Restaurant Boven Groningen
Waterstraat 74-78, Delfzijl

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 55 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Renske

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Prima voor 1 nacht.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Fester

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
de vele trappetjes en gangetjes: zeer onhandig, doolhof. Maaltijden uitstekend. Parkeren nabij hotel: erg beperkt overdag.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sara

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Aardige bediening, volop voor het ontbijt. Elke dag nieuwe handdoeken.
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Ayhan

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Bed ondermaats
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Inge

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden de familiekamer en wat was die lekker ruim zeg!! Gezellig ingericht met bankje,stoelen,tafel en koffie en thee faciliteiten Alles was schoon, ook de badkamer. Genoeg schone handdoeken, zeepjes en shampoos. Ontbijt volgende dag was prima met voldoende keuze en vriendelijke dame. Kortom een heel fijn verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Narasimhulu

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
eenvoudig maar prima hotel
Eenvoudig hotel wat met personeeltekort kampt. diner en ontbijt was eenvoudig maar ok
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Narasimhulu

Zakenreiziger
ok
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Narasimhulu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok
4 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Peter

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Floor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, Een beetje een doolhof binnen, maar prima kamers.
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Diner was goed, personeel vriendelijk. De kamer was minder, geen airco, verlichting defect en gordijnen deels defect en moeilijk te bedienen.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Raymond

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk bereikbaar en zeer vriendelijk. Druk bezig met vernieuwen. Lichtelijk gehorig deuren en vloeren. Zeer goede ervaring.
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

johan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren super heet en geen ventilatie Waren ook vies veel spinnenrag Is het geld zeker niet waard Ontbijt was prima
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Tom

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Jo-hensley

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Een snelle incheck service. Kamer er basic maar voldoende om goed te kunnen slapen. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Het buffet ook lekker vroeg open.
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

AG, Utrecht

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel tegenover station. Bij aankomst was zowel hotel als restaurant gesloten tot 16.00 uur. Een deur naast de receptie was open, hoorde juist afgesloten te zijn. Na ergens te hebben gegeten was die deur weer dicht. Gebeld en bleek de sleutel in een kluisje aan de muur te zitten. Kamer was wel o.k., maar gang en trappenhuis stonken naar de rook. Hotel geen aanrader.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Tes, Wageningen

Positief: Netheid, personeel en service
Aardig personeel, prima kamer en bed was oké. Maar heel eeg lawaaiig! Zowel van buren als gasten die buiten stonden te roken en dronken restaurantgasten .
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
We hadden mixed grill gegeten en het was wel heel erg slecht. Geen smaak en veels te rauw. De accomodatie zelf was goed. Alleen in dd badkamer boven het deurkozijn was echt vies
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Sjannie, Gemert

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Fijn op loopafstand van het station. Mooi van buiten maar oud van binnen.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Lars Peter

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Sirill, South Haven

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Idha

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Berlinda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Stefanie

2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel mit sehr freundlichem Personal, aber…
Das Personal ist überwiegend sehr freundlich - freundlicher als in vielen anderen Hotels. Die Zimmer sind im Sommer sehr gewöhnungsbedürftig. Sie heizen sich sehr auf und aufgrund keiner Fenster, die sich öffnen lassen, kann man die Zimmer während der Nacht kaum herunterkühlen. Wer es gewöhnt ist, bei 30 Grad zu schlafen, wird damit kein Problem haben. Generell scheint das Gebäude renovierungsbedürftig zu sein. Der Zimmer-und Frühstücksservice geht so.
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Christer

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Stian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing service
Joel in the reception is an absolute legend. The service he provided was second to none, he went above and beyond to help and provided me with a pleasant stay.
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Good service and clean! My room was very hot tho, and was impossible to cool down, even during night.
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Jann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Jann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Johnny

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Wauwi, Zentrale, trotzdem ruhige Lage

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein abgewohntes, ungepflegtes Hotel mit Zimmern ohne Klimaanlage, die sich noch im September stark aufheizen. Fenster kaum zu öffnen. DZ mit nur einem Stuhl, winzigem Ecktisch und Schrank. Teppichboden schockierend dreckig, Licht funzelig, alles angestossen oder lose. Personal freundlich, Frühstück okay.
4 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

MK, Switzerland

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and supportive staff team. Good breakfast, clean restaurant with a nice variety of food. Convenient location of business travelers though rooms have no desk.Overall pleasant experience!
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Tom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Josephine

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Charmerende hotel, men det er ikke rent
Personalet var venlige og hjælpsomme, morgenmaden var fin, og hotellet har sin charme. Men værelset var beskidt, sengen var ukomfortabel. Det første værelse jeg fik tildelt var hundekoldt, og jeg måtte skifte. Derefter fik jeg et værelse ved bagindgangen, hvor der heldigvis blev taget hensyn om morgenen, men det var ikke den kønneste udsigt.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale molto disponibile e preoccupato di capire qualsiasi nostra necessità visto che parlavamo un pessimo inglese
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok -
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mitarbeiter nett bemüht - Hotelzimmer dringend revovierungsbedürftig. Frühstück ging - warme Eierspeisen müssen selbst zubereitet werden. Sauberkeit nicht ok! Ort bietet sehr wenig - ab ca. 18 Uhr wie ausgestorben.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Matti

Positief: Personeel en service
Slitet
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dieses Hotel muss dringend renoviert werden nicht schoen da seht abgewohnt
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
restaurant und Frühstück top und sauber. Freundliches Personal. Das Zimmer könnte einen Anstrich gebrauchen und der Teppich stark verschmutzt. Preis sehr gut. Ansonsten waren wir zufrieden mit allem.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Wilhelm Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wir hatten hier nur eine Übernachtung, als Zwischenstopp, auf dem Weg zur Insel Borkum. Schneller problemloser Check-in. Freundliches Personal. Wir hatten, wie gewünscht, ein Zimmer mit Balkon. Meines Erachtens hat das Hotel nur ein Zimmer mit Balkon. Alles sehr sauber. Zimmer (Nr. 17) sehr geräumig. Scheinbar vor kurzem renoviert. Kaffee und Tee auf dem Zimmer. Angenehm ist, das man im Hause, abends, essen kann. Frühstück (Büffet) alles gut. Check-out ging sehr schnell. Etwas problematisch ist die Parkplatzsituation vor dem Hotel. Aber wenn man etwas Geduld hat, findet man trotz dessen einen Parkplatz unmittelbar gegenüber dem Hotel. An dem Tag, an dem wir eintrafen, war allerdings auch ein Event in der ganzen Stadt (Pfingstsonntag). Somit Parkplätze sehr knapp in der Stadt. Wir können das Hotel nur empfehlen. Würden es wieder buchen. Das Bedienungspersonal (an der Rezeption, und beim Abendessen, ebenfalls beim Frühstück) sehr nett, freundlich, gut gelaunt, zuvorkommend. Also gerne immer wieder dieses Hotel.
1 nacht verbleven in juni 2019