Terras

Beoordelingen van Hotel Den Helder

3 out of 5
Hotel Den Helder
Marsdiepstraat 2, Den Helder

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 106 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 106 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

barbara

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was niet ver van het centrum maar ook wel op een rustig plek. Ook niet ver van de snelweg. En niet ver van vertrek punt van de ferry naar Texel
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

J.P.M.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 14 nov 2023
Dear J.P.M.,Thank you for your stay and review.Regards,

6/10 – Redelijk

mirian

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 20 sep 2023
Dear guest,Thank you for your stay and reservation.Regards,

4/10 – Matig

Natascha, Pijnacker

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in de jaren 70 blijven hangen. Inderdaad door de bowlingbaan naar je kamer. Personeel totaal niet flexibel. Ontvangst was alles behalve vriendelijk. Altijd het laatste woord willen hebben. Opmerkingen zoals ga eerst maar even door Den Helder lopen, want de kamer is nog niet klaar, raakte kant nog wal. Verder werd de koffie op de kamer niet aangevuld en alleen de handdoeken vernieuwd. bed niet recht getrokken oid. Na het douchen moest je met een schoolslag naar de kamer. Water gaat alle kanten op. Douchestang los enz. Gewoon alles zwaar gedateerd. Geen aanrader!!!
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 4 aug 2023
Beste gast,Jammer te lezen dat uw verblijf niet naar wens was geweest. Wij zullen uw punten bespreken met de betreffende afdelingen. Hoop dat u evengoed wel van Den Helder heeft genoten.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

A.G.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Hans

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Red Rose Transport

Positief: Netheid, personeel en service
Het is wat gedateerd de kamers en opzet , vloerbedekking is niet meest schone/netste maar het voldoet . Rustig gebied her en der wat rumoer van de bowlingbaan maar dat is na 23.00 wel klaar dus niks verkeerd aan. Sanitair kan een opfrissertje gebruiken maar alles werkt en is schoon dus prima 👌
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 26 jul 2023
Beste gast,Dank u voor uw review en cijfer. Wij zullen uw punten opnemen met de betreffende afdeling.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, hotel schoon maar gedateerd met gebruikers sporen. Ontbijt is vanaf 5:00h en met redelijke hoeveelheden aanwezig. Ik zie liever kleine hoeveelheden die steeds worden aangevuld. Maar goed..
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 12 apr 2023
Beste Erik,dank u voor uw verblijf in ons hotel en feedback.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Ed

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Team Hotel Den Helder op 23 sep 2021
Thank you for your stay in our hotel.

4/10 – Matig

A.

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Douche was erg klein en de knop van warm/koud water heel lastig te hanteren. Ochtend buffet was tov andere hotels gering, terwijl de prijs voor een nacht hoger ligt dan het gemiddelde hotel.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Team Hotel Den Helder op 9 dec 2020
Beste A. Dank u voor uw verblijf en uw review. Graag horen wij van u wat u miste op het ontbijtbuffet en wat u ons als tip wil geven voor de douche. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Carlo Pieter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Team Hotel Den Helder op 28 okt 2020
Dear Mr/ Mrs Pieter, Thank you for your stay in our hotel. Regards,

8/10 – Goed

Geke pruim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Het verblijf was prima . Inrichting was oud
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Team Hotel Den Helder op 16 okt 2020
Beste Geke, Bedankt voor uw verblijf in ons hotel. Wellicht tot de volgende keer.

10/10 – Uitstekend

tim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed eten en prima kamer. gezellig personeel en mogelijkheid tot vroeg ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Hotel Den Helder op 16 okt 2020
Beste Tim, Dank u voor uw mooie feedback en verblijf in ons hotel. Tot de volgende keer.

4/10 – Matig

Rooy, Venray

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel dat een renovatie nodig heeft de totale indruk was zeer matig. De kamers voorzien van oud meubilair. De badkamer was wel op geknapt maar paste niet bij de rest van de hotel. Ontbijt was zeer beperkt niet wat ik gewend ben. Dit is mijn persoonlijk mening.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Hotel Den Helder op 16 okt 2020
Beste Rooy, Bedankt voor uw verblijf in ons hotel. Wij danken u voor uw mening en zullen uw mening meenemen in de bespreking. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Hotel Den Helder op 20 aug 2020
Thank you for your stay in our hotel.

8/10 – Goed

W

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Hotel Den Helder op 20 aug 2020
Thank you for your stay in our hotel.

4/10 – Matig

Monique, Breda

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor €100 per nacht is dit de slechtste accommodatie die ik ooit heb gehad! Gedateerd hotel dit is inclusief de kamers, bedden ( waarom twee aparte bedden?), badkamer douchekop spuit alle kanten op) geen waterkoker of koffiezetapparaat, geen hotelzeepjes maar 1 kapotte fles met douchproduct, geen airco en het ontbijt is beneden peil dat dit geserveerd word?? Personeel is super. We werden direct geholpen toen bleek dat het extra bed een babybed moest zijn.
2 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lampje in de badkamer kapot. Dit werd na melding direct gerepareerd. Lamp van de staande lamp in de kamer kapot. In het toilet geen haakje voor de handdoek. Vlekken in de vloerbedekking.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Hotel Den Helder op 14 mrt 2020
Beste Anoniem, dank u voor uw review. Wij hebben uw punten meegenomen in de bespreking met de desbetreffende afdelingen. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: ontbijt. Buffet ruime keuze en lekker Slecht: accomodati gedateerd en oubollig. Het diner was ronduit slecht. Groente nat en te lang gekookt, biefstuk veel te dik en nauwelijks gebakken. Vreselijk1
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie vooraf heel stipt, zowel telefonisch als per mail. Prijs is normaal. Hotel is over de gehele lijn gedateerd. Bedden met harde matrassen en geen lattenbodem, in de plaats daarvan een harde houten plaat! Grote bank maar helaas zonder kussens. Verlichting ondermaats, veel oud vast tapijt. Donker en oud meubilair. Je moet steeds de bowlingbanen passeren om weg te gaan, om te ontbijten, ... Ontbijt, heel simpel, niets speciaal op aan te merken. Er is een groot binnenplein met een podium, tafels & stoelen maar wordt blijkbaar voor niets gebruikt! Zonde want dit zou een mooiere plaats zijn voor ontbijt, snacks, ... Geen koelkast in de kamer, ik vind dat erg! Je moet steeds aan de bar drank halen in een glas (25cl) aan 2,50 euro. Er is ook een automaat met flesjes (halve liter) drank aan 2 euro, helaas was dit leeg! In de kamer is er een waterkoker, spijtig waren de tassen erg vier, eerder gebruikt en niet afgewassen! Het hotel ligt ook niet in het centrum, dat even stappen, met de fiets of de wagen.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers, vriendelijk personeel en goed ontbijt
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is zeer gedateerd, het lijkt of hier sinds de jaren 70/80 niet veel is veranderd. De ventilator in de douche was defect waardoor de badkamer vochtig blijft. Het personeel is vriendelijk en correct, het ontbijt is ok.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel Den Helder op 12 jun 2019
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw verblijf in ons hotel. Heeft u wellicht in een standaard kamer overnacht? Deze kamers zijn nog niet gerenoveerd, maar staan wel op de lijst om gerenoveerd te worden. Dank u voor het doorgeven dat de ventilator defect is. Wij zullen voorzorgen dat de technische dienst er naar gaat kijken. Dank u voor uw verblijf.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Ales is top vriendelijke personeel heel leuk hotel
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team Hotel Den Helder op 12 jun 2019
Dank u voor uw verblijf in ons hotel. Tot de volgende keer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk H(M)otel, ruime en schone kamers wel aan onderhoud onderhevig. Bedden zijn aan vervanging toe en ontbijt kun je beter overslaan (alsof het er een dag heeft gelegen)
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Om een andere kamer moeten vragen omdat de buren op het balkon rookten. Bij de andere kamer hetzelfde verhaal. Rookvrije kamers is inclusief balkon. Tijdens het inchecken moet dit beter worden geïnstrueerd!
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Raimond

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Eerste en laatste keer
Beetje verouderd hotel voor het bedrag van €117,- mag je echt wel iets veeeeeel beters verwachten
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van G.Vonk op 20 jun 2018
Beste heer Raimond, Dank u voor uw verblijf in ons hotel. Jammer dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Graag horen wij van u wat er verbeterd mag worden. Wilt u ons een email sturen? Dit mag naar receptie@hoteldenhelder.nl Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ontbijt was karig en vliegen op bananen
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Alex, Antwerp

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good price/quality rate hotel
We went for a long weekend to the Wadden islands, the hotel is in a good location to do this. 3 km bike ride to the ferry, close to the center of the city Den Helder, the hotel is a bit worn out & tired, but the rooms are clean. the matrasses are not fluffy soft, so all in all we were quite happy with our stay in hotel Den Helder. Looking back, good price/quality rate hotel
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Vonk op 21 aug 2017
Dear Alex, thank you for your stay in our hotel and your review. Hope we wille see you again with your next visit in Den Helder.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Basic hotel. Stille omgeving.
Wij hadden een comfort kamer met ruime nette badkamer. Koelkast op kamer was ok.

6/10 – Redelijk

J.J., Den Haag

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd hotel met zeer slecht restaurant
Het hotel is gedateerd, de kamer is sober maar verder wel in orde. Het restaurant en de bediening zijn ronduit slecht. Het eten is zijn prijs absoluut niet waard. De "huisgemarineerde" spare-ribs waren ronduit vies, een saladebar die werkelijk nergens op lijkt, het bijgerecht van iets-met-aardappel was koud en de beloofde frites moeten nu nog komen... De bediening is onderbezet dus niet direct hun schuld maar als gast heb je er wel veel last van dat je erg lang moet wachten.

4/10 – Matig

Henk en Joyce, Soest

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is gedateerd. Vergane glorie.
Het personeel is erg aardig en bereidwillig, doch hebben weinig kennis van zaken. Het eten is behoorlijk prijzig, de porties echter wel groot. Kwaliteit is matig. De overdekte binnenplaats doet je denken aan een cellencomplex met links en rechts galarijen met kamers. De binnenplaats zelf lijkt op een pretpark met reusachtige sjoelbakken, een podium, een barbecueplaats, mini-golf, (buiten midget-golfbaan),biljarttafel. Verder vind je er een oude Londense dubbeldekker, die als bar is ingericht en overal levensgrote Disney-achtige beelden. Verder geeft het hotel een Oosterse indruk door haar houten beelden, rotan stoelen en veel palmachtige planten op de binnenplaats. Op onze comfort-kamer en sanitair is niets aan te merken. Schoon en rustig gelegen.

10/10 – Uitstekend

jan, klazienaveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel de luxe
zeer ruime fam. kamer goed eten en drinken nette en zeer vriendelijke personeel. ook in de avond genoeg te doen zoals bowlen biljarten of relaxen voor de tv op de ruime kamer.

10/10 – Uitstekend

anita, nijmegen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwaliteit/prijs zeer goed
Goed tot zeergoed ..........................................................

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf was prima, vooral heel vriendelijk personeel.

4/10 – Matig

John

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Team Hotel Den Helder op 21 mei 2024
Dear guest,thank you for your stay and review. We are sorry to hear that your stay with us was not ideal. To better understand the details of your hotel experience, please get in touch with us at info@hoteldenhelder.nl so that we can make improvements, as our guests' experience is of ut most important to us.If you should visit us again, we hope that you notice the improvement.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Very bad Value for Money
Old Hotel, low services, poor heater in the Room, bath room to be renew quickly, dirty Carpet, Poor breakfast ... so many negatives !!! Positives ... easy parking, available bowling, possibility to have dinner (even if it's not high quality) Conclusion: need to be closed for Months and totally refresh
11 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Marcus

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 15 nov 2023
Dear Marcus,Thank you for your stay in our hotel. Hope to see you next time.Regards,

6/10 – Redelijk

Emmi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 14 nov 2023
Dear Emmi,thank you for your stay and review.Regards,

8/10 – Goed

Tor Henning

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 20 sep 2023
Dear guest,Thank you for your stay and review.Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 20 sep 2023
Dear Anonymous,Thank you for your stay and review.Regards,

10/10 – Uitstekend

Youssef

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 4 aug 2023
Thank you for your review.See you next time.Regards,

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Harald

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stort, rent och trevligt läge.
Ett något udda hotell inrymt i en stor anläggning med Bowling och rymligt inomhusatrium där de har då det är lågsäsong. Rymliga rum och välstädat. Det var varmt när vi var där, men svalt i rummet. Vi hade hund med oss och kunde inte använda balkongen för att den skulle lätt skulle ta sig in på balkongrannar för att leta mat. Omgivningen är trevlig med stranden på 2,5km promenadavstånd. Restaurangen provade vi en kväll, men var inte imponerade.
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Würden wir jederzeit wieder buchen.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 26 jul 2023
Vielen dank! Bis zum nächsten Mal

10/10 – Uitstekend

Kam, Clearwater

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great reception, very friendly and accommodating!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Den Helder op 26 jul 2023
Thank you for your stay and review.Regards,

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres belle établissement on a été tres content
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Team Hotel Den Helder op 16 jan 2023
Thank you for your stay and review

4/10 – Matig

Thomas

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nach update auf die €180 Option, stellt sich heraus, dass das nur die Größe des Zimmers betrifft, nicht die Qualität. Es wird an allem gespart, von der zweiten Nachttischlampe über die auch dürftige Zimmerbeleuchtung, die nicht ganz zu öffnenden Fenster, bzw. der nicht vorhandene Austritt aus einem ebenerdigen Zimmer im Erdgeschoß :-/ Das Frühstücksangebot ist dürftig und von minderster Qualität. Anscheinend subventioniert man durch den überzogenen Preis die Bowlingbahn andere "Spaßangebote" im Haus.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Team Hotel Den Helder op 10 okt 2022
Sehr geehrter Gast, Schade zu lesen, dass Ihr Aufenthalt nicht nach Ihrem Geschmack war. Wir möchten, dass unsere Gäste zufrieden abreisen. Wir werden Ihre Meinung in der Beratung berücksichtigen. Wir würden gerne von Ihnen hören, was an unserem Frühstücksangebot schlecht war. Mit herzlichen Grüßen,