Exterieur

Beoordelingen van Ramada by Wyndham Essen

4 out of 5
Ramada by Wyndham Essen
Schuetzenbahn 58, Essen, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 248 van 655 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 303 van 655 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 655 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 655 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 655 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ron

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met (betaalde € 15 per nacht) ondergrondse parkeergarage. Lift vanuit de parkeergarage brengt je meteen naar de etage. Hotel ligt t.o.v. het hart van het winkelcentrum. Wanneer je aan de kant v.d. weg slaapt is het wel behoorlijk lawaaiig. Aan de andere kant v.h. hotel is het rustig maar dan moet je daar ook een supplement voor betalen.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 11 mei 2024
Dear Ron,thank you for staying with us.It is wonderful to hear that you had a nice stay at the Ramada by Wyndham Essen.Best regardsBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

10/10 – Uitstekend

Mark, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 2 mei 2024
Dear Mark,it is wonderful to hear that you enjoyed your stay with us.Thank you for the positive feedback.Best regardsBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

8/10 – Goed

Dominique

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 2 mei 2024
Liebe Dominique,vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Ramada by Wyndham Essen.Wir würden uns freuen Sie bald wieder willkommen zu heißen.Freundliche GrüßeBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

8/10 – Goed

Olivier

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 22 jan 2024
Lieber Oliver,wir möchten uns hiermit für die positive Bewertung bedanken.Schön das Sie sich bei uns so wohl gefühlt haben.Freundliche GrüßeBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice getaway for NYE. Neighbourhood is a bit shabby and it did not feel nice to walk around with the family after dark. Hotel, we had the executive suite, is excellent. Very spacious suite. Nice beds. Breakfast was just okay. Bread was a bit dry (maybe not freshly baked because of New Year?)
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 8 jan 2024
Dear Alexander,thank you for entrusting us being your NYE hotel of choice.Great to hear that you had a wonderful time in your suite.Best regardsBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

8/10 – Goed

Dave

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 31 dec 2023
Lieber Dave,vielen Dank für Ihren Besuch.Wir hoffen Sie hatten einen schönen Aufenthalt bei uns.Freundliche GrüßeBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

8/10 – Goed

Joost

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Toen we iets na inchecken aankwamen, was de kamer helaas nog niet klaar. In de kamer hangen lamellen, veel licht inval (lees lantaarnpaal licht in de slaapkamer). Verder, ondanks drukke straat heerlijk rustig geslapen. Prima locatie en goed (betaald) parkeren in de parkeergarage. Hond kon ook mee overnachten tegen een kleine fee. Prima voor een nachtje dus.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 1 jan 2024
Dear Jost,thank you for the rating and review of your stay.I am sorry to hear that your room was not quite ready at time of check-in.Thank you for staying with us.Best regardsBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

10/10 – Uitstekend

Fred

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vertrouwde omgeving
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 28 nov 2023
Dear Fred,thank you very much for the wonderful rating.We are looking forward to welcoming you again.Best regardsBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen, relatief duur ontbijt, voldoende parkeer mogelijkheden en toegang tot openbaar vervoer.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 25 nov 2023
Dear Peter,we are delighted that you have enjoyed your stay with us.Please visit is again soon.Best regardsBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf!
Hadden een juniorsuite, ruimte genoeg met 2 volwassenen en 2 kinderen. Nette kamer, schone badkamer en lekker ontbijt! Dichtbij het stadscentrum van Essen, perfect om lopend te bezoeken. Enige minpunt is de smalle ingang van de parkeergarage. Met een bredere auto is het passen en meten...
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Hotel Essen op 20 nov 2023
Bedankt voor de positieve recensie. Wij zijn blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde.Met vriendelijke groet, Ramada by Wyndham Hotel Essen

10/10 – Uitstekend

Björn Van den

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel to stay the night. Breakfast was excellent. Secured parking is a bonus.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 7 nov 2023
Lieber Björn,wir möchten uns recht herzlich für die hervorragende Bewertung bedanken.Freundliche GrüßeBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

10/10 – Uitstekend

Faiz

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed schoon aardige mensen
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 6 okt 2023
Dear Faiz,we appreciate your positive feedback.Thank you for staying with us.Best regardsBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

10/10 – Uitstekend

Noureddine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super accomodatie schoon goed ontbijt lekkere bedden heerlijk geslapen.komen zeker een keer terug.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 20 sep 2023
Dear Noureddine,thank you very much for the wonderful feedback.We are looking forward to welcoming you back.Best regardsBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

6/10 – Redelijk

Paul

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Robin

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 26 mei 2023
Lieber Robin,wir bedanken uns das Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten.Freundliche GrüßeBoris DejanovicRamada by Wyndham Essen

8/10 – Goed

Lilyanne

2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi afgewerkt hotel. Echter staat er in de omschrijving dat er een mini-bar in de kamer aanwezig zou zijn. Wel de kast, maar geen mini-bar meer.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 6 mrt 2023
Lieber Ron,vielen Dank für Ihren Aufenthalt und ihre positive Bewertung. Ihre geringe Bewertung bedauern wir sehr und geben diese direkt weiter an unsere Direktion.Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut bei uns willkommen zu heißen.Ihr Ramada by Wyndham Essen Team

4/10 – Matig

R.J.E.

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ramada by Wyndham Essen op 17 jan 2023
Dear R.J.E.,thank you very much for your stay at Ramada by Wyndham Essen and your rating!We hope you enjoyed your stay with us, otherwise you can tell us your detailed Feedback.We would be very happy to welcome you again soon.Kind regardsYour Ramada by Wyndham Essen Team

10/10 – Uitstekend

Wilko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dichtbij centrum
Mooi hotel dichtbij oploopafstsnd van centrum
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Marcel op 26 nov 2022
Vielen Dank für das durchaus positive Feedback.Uns hat es gefreut, das wir Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich machen konnte.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder im Ramada by Wyndham begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIhr Ramada by Wyndham Team

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Stefan Bernstein op 8 okt 2021
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für die Bewertung, welche Sie zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel abgegeben haben. Da Sie die Bewertung ohne Nennung von konkreten Aspekten abgegeben haben, würden wir uns freuen, wenn Sie mit uns Kontakt aufnehmen und uns wissen lassen, was Ihnen gut gefallen oder weniger gefallen hat. Gerne würden wir Sie darüber hinaus in Zukunft erneut bei uns als Gast begrüßen und Sie nochmals persönlich von uns überzeugen. Mit freundlichen Grüßen Stefan Bernstein General Manager

10/10 – Uitstekend

Rick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net
netjes hotel, fijn bed, goeie koffie
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Stefan Bernstein op 28 sep 2021
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Stefan Bernstein General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Stefan Bernstein op 16 jul 2021
Dear guest, Thank you very much for your kind and positive feedback. It will be a pleasure to let our colleagues know about your experience in our hotel. We are also looking forward to provide full service again without any restrictions due to corona. We will be glad to have you with us once again in the near future. Sincerely Stefan Bernstein General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Welcome
Centraal locatie met voldoenden eigen parkeerplekken. Ook met openbaar vervoer te bereiken. Prima ontbijt, helaas was de bar gesloten ivm corrona maatregelen. In de buurt zijn voldoenden restaurants en winkels te vinden.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Stefan Bernstein op 26 aug 2020
Dear guest, Thank you very much for your kind and positive feedback. It will be a pleasure to let our colleagues know about your experience in our hotel. We are also looking forward to provide full service again without any restrictions due to corona. We will be glad to have you with us once again in the near future. Sincerely Stefan Bernstein General Manager

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima zaken hotel
Voldoende parkeer gelegenheid centraal gelegen m.b.t. winkels en opernbaar vervoer. Prima ontbijt mogelijkheden en wifi.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Stefan Bernstein op 1 feb 2020
Beste Peter, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Stefan Bernstein General Manager

10/10 – Uitstekend

Lucia, Groningen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Erg schoon, vriendelijjk personeel. Kamer wel wat warm, wisten niet hoe de verwarming naar beneden te krijgen dus raam maar open.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Natascha Wille op 11 mei 2019
Beste Lucia, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! Bedankt voor je opmerking over de kamer. We werken eraan. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Natascha Wille Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Natascha Wille op 3 mei 2019
Lieber Gast, haben Sie Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Natascha Wille Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: gemotiveerd en beleefd personeel, heel net, ontbijt Minder goed: geen koelkastje op kamer, WIFI heel traag op kamer, parking heel praktisch, maar niet goedkoop
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Natascha Wille op 3 mei 2019
Beste gast, bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! Heel erg bedankt voor uw advies angaande de WIFI en de koelkastje op de kamer. Al met al wij zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Natascha Wille Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Natascha Wille op 3 mei 2019
Lieber Gast, vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Natascha Wille Guest Relation Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was erg warm en airco reageerde slecht (nauwelijks) op stand..
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Natascha Wille op 17 mei 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Natascha Wille Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Natascha Wille op 17 mei 2019
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Natascha Wille Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Christel

Positief: Personeel en service
Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prima kamer en goed ontbijt. Niet de ver van de binnenstad. Helaas overal tapijt. Ligbad zou door douche mogen worden vervangen.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Salim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was ruim genoeg bed matras waren van goed kwaliteit. Badkamer was ruim en schoon.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bij de bar was het niet mogelijk om 22.00 uur omkoffie te drinken want het kofftiemachine was al schoongemaakt
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Sabine, Zele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen voor naar de kerstmarkt te gaan in Essen
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

B&B, Zmeer, nl

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Een echt 'hotel' ,nette kamers goede bedden niets meer en minder. Alleen is het te hopen dat ze je boeking via Expedia.nl kunnen vinden.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker dicht bij de centrale kerstmarkt. Klein stukje lopen maar.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Peter

Prima centrale locatie om kerstmarkt en omgeving te bezoeken.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Honny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Welcome Hotel Essen
Leuke stad om te winkelen. Hotel is op loopafstand van het winkelcentrum. Via de loopbrug naar het centrum is in de avond minder aan te bevelen. Best wel veel mensen die om geld vragen, zat zijn en drugs gebruiken … Hotel is verder prima. Fijn om te kunnen parkeren (€18 voor 2 dagen). Nette verzorgde kamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. We misten wel op onze kamer een extra kussen.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
The hotel on its own pretty nice for a stay over the weekend or during a business trip. The restaurant is okay. Breakfast was good, but diner was lousy. Way under level. City center was close by, but surrounding area was somewhat ghettoish
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Elisa op 29 jul 2018
Dear Mike, thank you for your Kind Feedback. We are very sorry you did not liked our diner. Please contact us to talk to our Chef. Best regards Yours Welcome Hotel Essen Elisa Weber Assistant Front Office Manager

6/10 – Redelijk

DJ, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel in het centrum, goed voor stedentrip
Kamer is ruim genoeg, badkamer prima. Goede gratis wifi met redelijke snelheid. Kleine airco aanwezig met beperkte koelmogelijkheid maar voldoende als je ook de gordijnen dicht houdt. Bed is naar onze smaak veel te zacht maar sommige mensen houden hiervan. Wij sliepen op de vierde verdieping aan de voorkant waar je geen last hebt van lawaai van de weg. Wij hadden van een andere beoordeling de tip opgepakt om de auto in de garage schuin tegenover het hotel te zetten. Dit is een oude garage, maar de auto staat er prima. Wel rekening houden met beperkte openingstijden (zoals zondags gesloten).
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Elisa op 19 mei 2018
Dear DJ, thank you for taking the time to contact us. We are happy you enjoyed your stay. Please contact our front office team if you prefer a harder mattress type, we will change some mattress in harder ones to guarantee a good sleep for everyone. We hope to see you again soon. Best regards Yours WELCOME HOTEL ESSEN Elisa Weber Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Centraal
prima centraal gelegen locatie met parkeerplaats

8/10 – Goed

Margaretha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf
Bed een beetje zacht en geen tweede kussen aanwezig

6/10 – Redelijk

Leon

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
In het centrum, maar kamer valt tegen
Op zich een mooi en modern hotel in het centrum. Kamer was schoon en bed prima. Echter de badkamer was beslist beneden de maat. Erg klein en de douche (zowel deur als glaswanden) niet waterdicht. Na het douchen is de hele badkamer drijfnat. Volgens de website is er een kluisje op de kamer. Er zit aan de binnenkant van de deur inderdaad een sticker met de gebruiksaanwijzing van een kluisje en er is een plek waar duidelijk een kluisje gezeten heeft. Echter geen kluisje aanwezig. Dus vier dagen lang met de laptop door de stad gelopen. Het betrof overigens een superior kamer. Verder is de ingang van de parkeergarage erg krap, met een BMW X5 met ingeklapte spiegels was het millimeter werk. Eenmaal in de garage is er genoeg ruimte. Een medelander heeft zijn spiegel er kapot gereden.
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Welcome Hotel Essen op 24 dec 2017
Dear Leon, Thank you for taking the time to share your feedback. We are so happy to hear that you found our staff to be friendly, thank you for the kind words. We already informed our caretaker about the shower, i am sorry you had such problems in the room, also with the safe. Please inform the Front Office Team to change the room, if it is not to your satisfaction. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards Yours WELCOME HOTEL ESSEN p.p. Elisa Weber Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verrassings suite
Hoewel we een standaardmaten geboekt hadden, kregen we een suite. Met een eetkamer, zitkamer, slaapkamer, aparte toilet en badkamer, was dit een leuke verrassing. Wel een beetje vreemd dat er in zo'n luxe suite maar een erg krappe douche zat. Ontbijt was ook erg goed. Parkeren onder het hotel € 18,-. Hotel zit op 5 minuten lopen van de binnenstad.
1 nacht verbleven in december 2017
Dear Ed, we are delighted to hear that we got it right! A very warm "You are Welcome" from the whole team! Such positive feedback is always a great incentive and motivation. We are very happy you liked our litle suprise! We hope to see you again soon. Best regards Yours WELCOME HOTEL ESSEN p.p. Elisa Weber Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Ilse

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met onverwachte kosten
de kosten van het parkeren van de auto waren duur en onverwachts
1 nacht verbleven in november 2017
Dear Ilse, We are very sorry that you were surprised by the charges of the underground parking. However, you will be noted directly at the time of booking, at the entrance to the underground parking, by a notice board at the reception and in the guest directory in your room. We are delighted to see that you enjoyed your stay anyway and hope to welcome you again very soon. Kind regards, Your WELCOME HOTEL ESSEN i.A. Marius Jonick

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Wij hadden , mijn moeder en ik , een invalidekamer geboekt , maar bij aankomst vertelde de receptie dat ze die alleen hadden als 1 persoonskamer en moest ik een kamer bijboeken , dat hebben we niet gedaan. Het gevolg was dat we in bad moesten douchen , dus een hele hoge opstap en gevaarlijk om niet uit te glijden. De kamer was zo erg warm dat het raam open moest , maar we zaten aan de straat kant waar de gehele dag en nacht verkeer voorbij kwam. We wonen zelf ook tegen over een winkelcentrum , dus lawaai zijn we gewent , maar deze herrie was niet te doen , daarom hebben we de eerste nacht niet geslapen. Bij het bad zat een glazenafscheiding voor het douchen , maar het water liep er langs , dus in een paar minuten stond de badkamer vol met water en stond je te soppen op je pantoffels. Ik vond het hotel oubollig eruit zien , totaal niet modern.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

peter, sliedrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice
locatie, bereikbaarheid was prima. zowel ontvangst als ondersteuning met vragen werd goed en vriendelijk gedaan. kamer was prima, ontbijt was was iedere dag prima, helaas was er een dag waarschijnlijk andere kok waardoor er o.a. broodjes waren die niet vers gebakken waren,
6 nachten verbleven in juni 2017
Dear Peter, thank you very much for the great review of our house and the central location of the hotel and the good service. I could't even imagine that the sandwiches on the breakfast were not as fresh as the other parts of the breakfast. But I will talk to our chef to find out what the problem might have been and we will find a solution. So thank you for the hint. That will definitely help us to get our guest a better breakfast. We hope to Welcome you again very soon! Kind regards WELCOME HOTEL ESSEN i.A. Marius Jonick