Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, babybedden

Beoordelingen van Fletcher Familiehotel De Hunzebergen

4 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 112 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in mooie omgeving. Welness, zwembad en restaurant aanwezig.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Corina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel netjes, alleen jammer dat mensen 2 dagen de auto op de lader laten staan zodat overige gasten niet kunnen laden.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Harry

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel vriendelijk en heel behulpzaam;organisatie slecht. Voor het eerst in jaren weer eens een hotel bezocht en ruim 4 weken van te voren ook een tafel in het restaurant gereserveerd op kerstavond, we mochten er echter niet in en moesten naar een bijzaaltje, reden, te druk ondanks reservering, een behoorlijke domper, werd niet goed gemaakt door bijv. een gratis kop koffie. De volgende ochtend naar het ontbijt, ook gereserveerd, ook hier kregen we te horen geen plaats, heb als invalide ruim 10 minuten moeten staan tot een behulpzame serveerster een plek aan de bar schoonmaakte en voor ons regelde, geen tafeltje dus maar wel een zit plek. De volgende ochtend 2e kerstdag, nog 1 plek voor 2 vrij aan een tafeltje. Bij het vertrek en afrekenen kregen de gasten voor en achter ons een fles wijn mee, wij dus niet. Dus nooit geen fletcher meer.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supernetjes hotel in mooie omgeving. Hele ruime kamers. Goed ontbijt.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Marian

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jos

Reisde met partner
Positief: Netheid
De rustige omgeving.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Berry van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima prijs kwaliteit
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Stephan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf en fijne kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Fiona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel fijn hotel en super vriendelijk personeel echt een aanrader
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Erik

10/10 – Uitstekend

Micaiah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sjiek familiar hotel. Goed verzorgd echter jammer van de slechte staat van de vloerbedekking, daar zitten wel erg veel vlekken op. Er miste een deur in de kast dus er was geen spiegel aanwezig.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Hiss

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie en een mooi hotel. Enige kritiekpunt is het tapijt in de kamer op sommige plekken. Het tapijt was schoon maar er zaten wel best veel vlekken op.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Prima hotel
Prima hotel, lekker geslapen. Mooie kamer met balkon. Minpunt: het tapijt was echt vies/vol met vlekken
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Liesbeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in rustige omgeving met ruime kamers
Prachtig hotel. Mooie ruime kamer en badkamer. Alles zag er keurig netjes uit. Verduisterende gordijnen, dus lekker donker. Rustige omgeving. Goed ontbijt met ruime keuze.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Theo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel, we hebben genoten
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

José

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Laagdrempelig, mooi gelegen en vriendelijk persone
Persoonlijk vonden wij het ontbijt goed maar het diner minder goed. Frites waren te hard gebakken, heel donker bruin zelfs en groente minimaal. Bij het diner standaard geen glaasje water die moet je kopen.
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Ben

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerde kamers
Vreselijk vieze vloerbedekking en met de doek waar detafels in restaurant werden schoongemaakt werden ook voor de stoelen gebruikt. Kamer zeer gedateerd
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf in hotel De Hunzebergen
Het hotel was voorzien van mooie en nette kamers. s'Ochtends werd er een goed ontbijt aangeboden. Het hotel ligt in een rustige omgeving waarbij Emmen om de hoek ligt. De service van het personeel is goed.
3 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Harry

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De vloerbedekking was met vlekken .
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

P.L.

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hotelkamer was gedateerd en vloerbedekking zat vol vlekken. Boxsping was
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

H.

2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

P

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Best wel een goed hotel kwa prijs, zijn het hotel aan het opknappen, weinig last van gehad. Eenvoudig ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf voor lang weekend
Gewoon net hotel. Beleefd personeel. Mooie omgeving.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Thea, Bergen

Positief: Netheid
Heerlijk bed lekker eten Sauna en zwembad zo lekker Omgeving heel mooi om te fietsen Lekker schoon en goed verzorgd
2 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima!
leuk hotel, prettig ontvangst, kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en bowlingbaan.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Paul

2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Olivier

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel! Makkelijk parkeren en ruime keuzes voor het ontbijt.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend,voldeed aan verwachtingen
Prettig,goede faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend,voldeed aan verwachtingen
Prettig,goede faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De staat van het hotel is na twee jaar achteruit gegaan, smerige vloerbedekking in de rembrandtzaal en in de bar. beknibbeling op de handdoeken, geen lotion, douchecap enz meer. Daarentegen was de badkamer zeer schoon. lamp bij de scheerspiegel deed het niet. Het diner was matig iets meer opmaak van de salade was welkom geweest. Gelukkig wisten wij van een vorig bezoek hoe er stroom op de kamer kwam was niet verteld. Men was ook niet op de hoogte van de voorstelling Mammout terwijl dit wel in de drentse uitgaanskrant groot vermeld stond.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Erg slecht onderhouden, vieze vloeredekkingen in kamer en gangen, zwembad aan vernieuwing toe. Muffe kamer.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie, ruime kamers, goed restaurant en een mooi zwembad en wellness
2 nachten verbleven in februari 2019