Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Ibis budget Charleroi Airport

1 out of 5
Ibis budget Charleroi Airport
33, Avenue Jean Mermoz, Fleurus

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 161 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 355 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 149 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 58 van 755 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 755 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anthony Marco

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
to enter facility there is a fence that should be opened by reception before being able to get to the entrance: there is always a long wait before they open the fence!!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 24 apr 2024
Dear Anthony, Thank you for taking the time to review your stay.We're delighted to learn that you found the room cleanliness, hotel condition, service, and amenities to our high standards. We regret any inconvenience experienced with the entrance gate and assure you that we strive to provide swift access while maintaining security protocols. The ibis Budget Charleroi Aeroport team thanks you for choosing us for your accommodation needs and looks forward to the opportunity to welcome you back.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Christophe ARTELS, Hotel Manager

4/10 – Matig

Aida

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 21 feb 2024
Dear Aida,Thank you for taking the time to share your review.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to see you again in the future. Kind regards,Christophe ARTELS, Hotel Manager

8/10 – Goed

Martine

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Proper kamers, basic ontbijt. Goed en niet ver van luchthaven. Goed hotel om te overnachten, voor vertrek luchthaven.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 13 nov 2023
Beste Martine,Bedankt voor deze mooie beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de nette kamers en de nabijheid van de luchthaven. Ons hotel is inderdaad ideaal gelegen voor gasten die een overnachting nodig hebben voor hun vertrek vanaf de luchthaven.Wat betreft het ontbijt, we bieden een basisontbijt aan met verschillende soorten brood, gebak, yoghurt, ontbijtgranen, vleeswaren, kaas, fruit en warme dranken. We hopen dat u heeft genoten van de aangeboden opties en staan open voor suggesties om ons ontbijt verder te verbeteren.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Christophe ARTELS, Hotel Manager

8/10 – Goed

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als goed
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 22 aug 2023
Beste Jacob, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Erg leuk te lezen dat u een fijne tijd heeft gehad en genoten heeft van het lekkere eten en de kamer.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Christophe ARTELS, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Luc

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 8 mei 2023
Beste Luc,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Christophe ARTELS, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Yvonne

Positief: Personeel en service
Goede ligging vlakbij Luchthaven.Geen last van het geluid van de vliegtuigen gehad. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Klein minpunt de kamer rook niet fris maar naar rook, voor de rest zag het er netjes uit en is het prima voor 1 nacht.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 28 mrt 2023
Beste Yvonne,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn verheugd te lezen dat u een aangename tijd bij ons heeft beleefd en dat het ontbijt bij u in de smaak viel. Jammer van het minpuntje over de geur. Hygiëne is een zeer belangrijk element van onze dienstverlening, dus we gaan dit zeker onderzoeken. Onze medewerkers danken u voor het compliment dat u hen geeft.Met hartelijke groeten en graag tot nog eens,Christophe ARTELS, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Regentha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig ontvangen bij receptie. Kamer zijn netjes en comfortabel, precies wat je hoor te verwachten van een budget hotel.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 27 feb 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met onze gastvrije ontvangst. We hopen dat uw verblijf verder geheel en al aan uw verwachtingen heeft voldaan.Hartelijke groet,Christophe ARTELS, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Hans

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 4 jan 2023
Beste Hans,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Christophe ARTELS, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy for airport access
One night stay for early flight.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 20 dec 2022
Dear Guest, Thank you for this great review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.Christophe ARTELS, Hotel Manager

8/10 – Goed

Manfred

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goedkoop en vlakbij luchthaven
Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Goed beveiligde parking. Bessen liggen hard en het kussen is te klein.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 9 sep 2022
Beste Manfred, Bedankt voor uw beoordeling.Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u tevreden bent over onze prijs-kwaliteitverhouding! Jammer dat de douche echter niet helemaal naar wens was. Onze oprechte excuses voor het ongemak.Hartelijke groet,Christophe ARTELS, Hotel Manager

8/10 – Goed

Johanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good value for money, near the airport, great breakfast, even very early in the morning
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 7 aug 2022
Dear Johanna, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay. We are glad that everything met your expectations during your time with us. It's great to know that we helped start your day off on the right foot with our breakfast buffet. We all look forward to welcoming you back in the future. Kind regards, Christophe ARTELS, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Coen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Right price quality rating
Goede prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 17 mei 2022
Beste Coen, Bedankt voor uw fijne review. Wat fijn om te lezen dat we u alles hebben kunnen bieden wat u nodig had. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Christophe ARTELS, Hotel Manager

8/10 – Goed

Rick

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Olivier

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 10 mei 2022
Beste Olivier, Hartelijk dank voor uw score. We zijn blij dat uw verblijf naar bevrediging was. We willen het de volgende keer nog beter doen. Vriendelijke groet, Christophe ARTELS, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Christophe ARTELS, Hotel Manager op 22 okt 2021
Beste Robert, Bedankt voor deze perfecte score! Het ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Prettige dag, Christophe ARTELS, Hotel Manager

8/10 – Goed

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel praktisch
Heel praktisch voor een vroege vlucht vanop Charleroi. Auto kan blijven staan. Taxiservice werkt heel vlot en goed. Enkel het bed vind ik oncomfortabel omdat het heel hard is. Onthaal steeds correct en vriendelijk.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 5 jan 2021
Beste Heidi, Hartelijk bedankt voor uw review. Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze locatie, de vriendelijke service van onze medewerkers en de vlotte taxiservice. Wat jammer dat het bed niet helemaal naar uw smaak was. We begrijpen echter dat iedereen dat anders ervaart. Met hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Joshua

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 25 sep 2020
Beste Joshua, Bedankt dat u even de tijd nam om ons te beoordelen. Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. Aarzel niet ons mee te delen wat u graag had gewenst. Vriendelijke groet, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 11 aug 2020
Beste gast, Bedankt voor uw recensie. Tot onze grote spijt lezen we dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom is het zeer belangrijk voor ons meer info te hebben over de redenen voor uw teleurstelling. Met vriendelijke groet, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was naar wens. Vlotte check-in. Nette kamers. Ruime parking.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Patrice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 2 aug 2020
Beste Patrice, Hartelijk dank voor uw score. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend? Met hartelijke groet, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 20 feb 2020
Beste gast, Vriendelijke dank voor Uw positieve beoordeling. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven. Vriendelijke groeten, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed was ontvangst .Fijn kamertje met alles wat je nodig had.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het was verrassing dat we nog moesten bijbetalen voor de parking en de shuttle. Ik had daar twee keer voor gebeld om zeker te zijn dat dit in de prijs inbegrepen was maar uiteindelijk was dit niet het geval. Fout en onduidelijke informatie op jullie website
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 31 okt 2019
Beste gast, Bedankt voor uw bericht. Ons hotel biedt inderdaad het pakket Park Sleep and Fly aan, waarbij de kamerprijs, het transport van en naar de luchthaven, en een parkeerplek tot tien dagen inbegrepen is. Wat spijtig dat u toch moest bijbetalen voor de parking en shuttle terwijl u waarschijnlijk liever voor dit pakket had gekozen. Dit pakket en de taxirit had u echter op voorhand moeten boeken, wat waarschijnlijk niet is gebeurd. Onze excuses als de informatie rond het pakket niet duidelijk genoeg was, we zullen dit in de toekomst aanpassen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een betere ervaring! Met vriendelijke groeten, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel qua prijs en ligging op amper 5 minuten van luchthaven prima. Auto staat er veilig en vervoer naar en van luchthaven vlot verlopen.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
location close to the airport. Plenty of restaurants close by and the rooms are tidy and neat.
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is echt alleen een plek om een paar uur je ogen dicht te doen. Vriendelijk personeel maar verder niets. Erg lawaaiig snachts (muziek). Automaten met snacks/drankjes. Niets in de directe omgeving.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 15 dec 2019
Beste gast, We betreuren het dat je verblijf is tegengevallen en verontschuldigen ons voor de hinder vanwege het lawaai. Aarzel nooit om eventuele geluidshinder altijd te melden aan de receptie zodat wij de verantwoordelijken hier meteen kunnen op aanspreken. Ons team bedankt u voor het compliment en hoopt u opnieuw te mogen ontvangen voor een betere ervaring. Vriendelijke groeten, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Kleine kamer schoon maar stoffig. Weinig verkrijgbaar in hotel. Wel goed overnachtingshotel voor vroege vlucht. Bedden goed, wel warm op kamers.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 9 jul 2019
Beste gast, We danken u voor uw feedback. We lezen graag dat u vanuit ons hotel vlot uw vlucht kon halen en u het bed comfortabel vond. We hebben inderdaad geen airco (enkel ventilatie), maar de ramen kunnen wel geopend worden voor frisse lucht. Verder willen we ons ervoor excuseren dat de kamer niet volledig schoon was, dit gaan we zeker bespreken met ons onderhoudsteam. Aarzel ten slotte niet om ons personeel aan te spreken als u tekortkomingen ondervindt, zij helpen u graag waar mogelijk. Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Korte duur , kamer enkel. Oor kort verblijf
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect voor 1 nacht bij vroege vlucht s’morgens. Goede en correcte shuttledienst.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Karin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Nette kamer, prima voor een nachtje. Kleine douche, maar alles is wel aanwezig en netjes. Wij bevelen dit hotel aan als tussen verblijf.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima is goede aardig en prettig verblijf en ook goede service
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij luchthaven, verwacht geen luxe.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 28 mrt 2019
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Fijn dat we u van dienst konden zijn met onze gunstige ligging nabij de luchthaven. Bij uw volgend bezoek staan we weer helemaal voor u klaar! Met vriendelijke groet, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel....mooie propere kamer.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jean-Christophe op 24 jan 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jean-christophe op 24 jan 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlakbij het vliegveld in combinatie met het boeken van het parkeren bij het hotel is het zeker niet duur. 2 dagen parkeren op Charleroi kost ca. € 70,-. Wij betaalde nog geen € 100,- met de faciliteit om tot 10 dagen gratis te kunnen parkeren inclusief transfer heen en terug naar het vliegveld nog geen 5 minuten rijden van het hotel. Wij hebben hier trouwens op de terugweg geslapen, omdat wij s’middags vertrokken en s’avonds laat weer terug kwamen. Konden dus ook de parkeerfacilteit vooraf gebruiken.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 3 jan 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor deze mooie score! Wat leuk dat u zo tevreden was over onze locatie, parkeergelegenheid en de prijs voor de transfer en parking. Tof dat u voor ons hotel gekozen heeft en dat u ervan genoten heeft! Hopelijk tot een volgende keer! Geniet van de feestdagen! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Jean-Christophe op 24 jan 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Greet, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable beds, conveniently close to the airport
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Dino, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen vlakbij de luchthaven , makkelijk bereikbaar
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Basic hotel, goed voor een overnachting dichtbij de luchthaven. Voldoet aan alle comfort die men nodig heeft en degelijk ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Jean-Christophe op 12 sep 2018
We a€™re sorry you were unhappy about the breakfast. Thanks for letting us know.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prijs/kwaliteit ok
-----------------------------------------------------------------------------------
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor doorreis
Goed hotel voor doorreis. Zeer vriendelijke ontvangst van de nachtportier. Ontbijt is goed en meer dan voldoende.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 22 jun 2018
Beste Dirk, Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons veel plezier te lezen dat alles naar wens was en dat u genoten heeft van onze vriendelijke service en ons ruime ontbijtbuffet. We hopen u bij uw volgende doorreis opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

8/10 – Goed

Ferdinand, maaseik

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ideaal bij vertrek met vliegtuig
Het hotel ligt dicht bij de luchthaven en er is een taxidienst tegen betaling voorzien. De kamers zijn voorzien van de nodige faciliteiten. Er is een ruime parkeerplaats.
1 nacht verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enorm basic
Zeer vriendelijke ontvangst! Kamer was klein en zeer basic. Muren zijn niet geluidsdicht, je hoort wat mensen in de gang of in de kamer naast je zeggen. Krakend bed.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Marcel, portugal

Negatief: Comfort kamer
Bij luchthaven
Eenvoudig maar dichtbij luchthaven. Bed niet te comfortabel. Veel lawaai s’avonds un de gang.
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager op 14 feb 2018
Beste Marcel, Hartelijk dank om in ons hotel te verblijven. Ibis Budget Charleroi is inderdaad dichtbij de luchthaven gelegen. Het spijt ons dat er veel lawaai was in de gang 's avonds. Bij een volgend verblijf kan u dit gerust aan de receptie melden opdat we dit in alle discretie kunnen oplossen. Hopelijk mogen we u gauw nogmaals in ons hotel begroeten, Jean-Christophe IMBERT, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

ok voor 1 nacht
goed als je een vroege vlucht hebt, of een heel late aankomst.
1 nacht verbleven in januari 2018