Hotel Zatoka

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met comfortabele voorzieningen in Gdańsk, met gratis parkeerplaatsen, in Orunia Ul. Wojciech-Lipka

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Hotel Zatoka

Lobby
Terras
Voorkant van accommodatie
Deluxe vierpersoonskamer | Woonruimte | Een 32-inch televisie met kabelzenders
Dagelijks ontbijtbuffet (PLN 45 per persoon)
Beoordelingen
8,6

Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • RoomserviceRoomserviceRoomservice
  • Receptie 24/7Receptie 24/7Receptie 24/7
  • WasserviceWasserviceWasservice
  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • SchoonmaakserviceSchoonmaakserviceSchoonmaakservice
  • HuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijk
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
9 jun - 10 jun
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

10/10 Uitzonderlijk

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer

10/10 Uitzonderlijk

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

10/10 Uitzonderlijk

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
2 badkamers
  • 42 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Zatoka?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er wordt een borgsom in rekening gebracht van PLN 40.00 per nacht en er geldt een toeslag van PLN 40 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Zatoka?

Vandaag, 3 jun. 2024, kost een verblijf bij Hotel Zatoka van één nacht voor twee volwassenen op 9 jun. 2024 min. € 65,99, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Zatoka te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Zatoka?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Zatoka uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Zatoka?

Dit hotel ligt in Orunia Ul. Wojciech-Lipka, binnen 5 km afstand van Shakespeare Theater van Gdańsk, Hooglandse Poort en Martelkamer. Ook Royal Route en Forum Gdańsk liggen binnen 5 km afstand. Station Gdańsk Orunia ligt op 6 minuten lopen en naar Station Gdansk Lipce is het 28 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Zatoka

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 114 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 114 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel zeer vriendelijk. Mooi hotel maar kamer mocht meer aangekleed zijn.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Hendirka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
handig en schoon
Great Hotel, Great Breakfast! Location of the Hotel is good, close to the City Centrum (10min with the bus; regularly departure). Nice rooms and a supermarket is right next to the Hotel.

8/10 – Goed

Carsten H. J.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel at the edge of the city. 3 full beds in the room good breakfast
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Agnieszka

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Anders

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk frukost - men hemsk musik
En fin och fantastiskt innehållsrik frukost, även om vi saknade bacon. Hade varit bra med skyltar på polska och engelska som förklarar vad som finns på de olika faten. Vad som är vegetariskt, innehåller gluten, laktos etc. Enerverande musik, exakt samma slinga med jazzmusik av typen "hissmusik" gick i högtalarna alla tre morgnar vi åt frukost där. Helt obegripligt hur man kan ha det så! Vi hade tänkt äta i restaurangen första kvällen då vi fick uppgift i receptionen att den var öppen till kl 21. Dock fick vi ingen information om att köket faktiskt stängde 20:30. Vi fick därför nöja oss med varsin öl och frågade efter snacks, vilket man förvånande nog inte hade i någon form. Kommande kvällar köpte vi istället kyld öl av samma typ till betydligt lägre pris i livsmedelsbutiken som ligger i samma hus och stor påse chips! Det fanns dock ingen ölöppnare på rummet. Saknade även skohorn. Personalen var inte otrevlig, men heller inte särskilt tillmötesgående. Inga leenden. Mycket bra med gratis parkering bekvämt vid huvudstråket 91, gratis vattenflaskor på rummet samt vattenkokare och kaffe/te. Parken på andra sidan gatan var helt fantastisk att jogga i!
3 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Leszek

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very poor, avoid! Staff rude, rooms are too hot!
Very poor, unpleasant experience, I would never recommend or come back. Be aware everyone. Stayed 2 nights and both mornings got woken up at 6am by excessive noise from delivery vans offloading outside, as if there was no hotel and people sleeping above. Spoke to reception on day one, only to be told - sorry your room is a standard room and on the side of the hotel where rooms may be noisy. What sort of response is that? Embarrassing, very rude and inappropriate. I was told I had to pay for a premium room to get the quiet side and not to be woken up at 6am. Not at all interested in changing the room after the first night, knowingly the second morning may be noisy again - which it was. Apparently no manager was available at the time to speak to, reception not bothered to do anything. Says a lot. Also, the room was too hot to sleep or be in for long, no air conditioning available. And their response? You have to pay for premium room that has air conditioning. So basically, because you have a standard room you need to deal with a hot room and not being able to be comfortable or sleep at night due to how hot it is in the room. I'm sorry but you have a long long way to understand what caring means, what customer satisfaction and retention means and ensuring guests staying are happy and enjoy their stay.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Kim Arian

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Andrzej

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and brand new
Hotel was just couple of minutes from main transit highway so it was convinient for us to stay there by car. Next to it. Check in was fine and room was huge and all new. Cant complain maybe except that we would appreciate more vegetarian options in a restaurant for a dinner or breakfast.
1 nacht verbleven in april 2023