Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Ghent Marriott Hotel

4 out of 5
Ghent Marriott Hotel
Korenlei 10, Ghent

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 656 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 271 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1001 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Henk Penninkhof op 10 mei 2024
Dear Marcel,Thank you for your great review, that you enjoyed your stay so much with us means a lot! Hopefully we can welcome you again in the future to earn a 5/5 from you!Kindest regards,Henk PenninkhofReception Ghent Marriott hotel

10/10 – Uitstekend

Rianne

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke overnachting gehad en wat een heerlijk ontbijt kortom. Een echte aanrader! Vriendelijk personeel en we werden goed geholpen. Enige minpunt was het betalen van de parkeerplaats achteraf.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Henk Penninkhof op 6 apr 2024
Beste Rianne,Bedankt voor je review, fijn om te horen dat het verblijf zo goed naar wens was. Wij hopen u in de toekomst weer eens te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Henk PenninkhofFront officeGhent Marriott hotel

10/10 – Uitstekend

Sabina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Director of Operations op 1 feb 2024
We hope this message finds you well. On behalf of the entire team at our hotel, we would like to express our sincere gratitude for choosing us during your recent stay.It was truly a pleasure hosting you, and we trust that your experience was nothing short of exceptional. Our team is committed to providing the highest level of service, and we are delighted to hear that you enjoyed your time with us.We value your feedback, and it plays a crucial role in helping us enhance our services. If you have any comments, suggestions, or specific highlights from your stay that you'd like to share, we would love to hear them.Thank you once again for choosing us. We look forward to the opportunity of welcoming you back for another memorable experience.Safe travels, and please do not hesitate to reach out if there's anything else we can assist you with.Warm regards

6/10 – Redelijk

Sebastien

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Check out a revoir
Check out attente trop longue… ensuite le systeme de caution n’a pas lieu d etre!!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Director of Operations op 1 feb 2024
We hope this message finds you well. On behalf of the entire team at our hotel, we would like to express our sincere gratitude for choosing us during your recent stay.It was truly a pleasure hosting you, and we trust that your experience was nothing short of exceptional. Our team is committed to providing the highest level of service, and we are delighted to hear that you enjoyed your time with us.We value your feedback, and it plays a crucial role in helping us enhance our services. If you have any comments, suggestions, or specific highlights from your stay that you'd like to share, we would love to hear them.Thank you once again for choosing us. We look forward to the opportunity of welcoming you back for another memorable experience.Safe travels, and please do not hesitate to reach out if there's anything else we can assist you with.Warm regards

2/10 – Ontzettend slecht

Søren

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Director of Operations op 21 nov 2023
Dear Soren Johansen,Very sad to see you have rated us 1/5, if you wish to let us know about your stay and share what went wrong, i would be glad to listen and do needful to ensure you are satisfied.please do not hesitate to share your experience with us.

6/10 – Redelijk

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid
Outdated hotel with a negative service
This hotel Needs a refit as it becomes outdated. Price to value is lost. Their are much better options in Ghent at this price level. The breakfast buffet is not what I expect. And also blocking the room cards just for city tax is actually outrageous.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 28 okt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Erik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Wel erg duur , ontbijt extra ook nog €29,00
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 26 okt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 26 okt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Lucien

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 4 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 4 okt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

Guda

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De bedden waren veel te smal voor 2 personen
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Laurens Roels op 23 aug 2023
Beste Guda, bedankt voor uw feedback. Ik merk dat u een familiekamer geboekt heeft, en die is zoals in de beschrijving vermeld voorzien van 2 standaard dubbele bedden van 140cm. Voor meer ruimte hebben we de optie om 2 Comfort King kamers met mekaar te connecteren dmv tussendeur. Tot bij een volgende gelegenheid !

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie rustige plek
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 23 aug 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 17 aug 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Natalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Een mooi, centraal gelegen hotel, alleen de kamers zijn een beetje outdated.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 10 aug 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Gert-Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Situated in the city centre which is perfect. Very clean, nice staff. Beautiful building
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 2 aug 2023
Thank you for your staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Evelien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 2 aug 2023
Thank you for your staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

de Jong

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at the desk was excellent. Rooms where also good taken care off.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 2 aug 2023
Thank you for your staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 21 mei 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Arjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 31 mrt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Dirk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima gelegen in de historische binnenstad. Goede service en een zeer net hotel; het rook er erg lekker. Goed en uitgebreid ontbijt. Het enige minpuntje was dat men het aircosysteem aan het upgraden was, hetgeen tot stofnetten en open plafonds in de gang leidde.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 5 mrt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

NADINE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk onthaal, goed ontbijt, uitstekende ligging
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 10 dec 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Lyle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 19 nov 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Joseph

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 19 nov 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Henny

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel is super, als je de deur uit komt sta je direcht aan de Lei waar de rondvaartboten liggen.In het hotel konden we al om 12 uur op onze kamer en na ons verblijf mocht de auto nog de hele dag in de parkeergarage sta zodat we nog een dag extra hadden in Gent.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Laurens op 18 sep 2022
Dag Henny, het was super om u bij ons in het hotel te hebben. Leuk te lezen dat je een aangename tijd in onze stad doorgebracht hebt. Kom zeker nog eens terug, er is nog zo veel te beleven...

10/10 – Uitstekend

Cleo

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super schattig vanaf buiten en van binnen mooi modern
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 20 aug 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Joana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi kamer ,goed bed lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 18 aug 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Kaylee

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Lucas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Filip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel in een prachtige omgeving.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 17 jul 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Miglena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is perfect!
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 15 jul 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toplocatie, goede parkeergarage, tophotel. Enige opmerking dat er bij het ontbijtbuffet geen eitjes worden gebakken.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Ghent Marriott Hotel op 26 jun 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Figen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Laurens op 13 jun 2022
Dear Figen, thank you for scoring us a 4/5. We appreciate it a lot that you have chosen for our hotel in Gent. See you again next time...

8/10 – Goed

Martijn

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Gino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ligging
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Laurens Roels op 25 jan 2022
Thank you for the positive score Gino! It was great to have you with us in Gent during these challenging times.. Sincerely, Laurens

10/10 – Uitstekend

M.C.M

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Reception op 9 jan 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Johan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn hotel
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Reception op 9 jan 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Martin, Rijssen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel met top voorzieningen. Op de beste plek van de stad, aan de gracht en terrassen. Beter kan niet. Let wel op in de eigen ondergrondse parking, die is maar 1,85cm doorgang Vraag ook vooraf 9m Gebieds toegang
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van reception op 20 dec 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Lieve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Zeer vriendelijk personeel, uitstekende ligging 1 minpuntje: verouderde badkamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Laurens Roels, General Manager op 16 nov 2021
Beste Lieve, bedankt voor uw feedback. We hopen in 2022 alle kamers te renoveren, en dan verwelkomen we u graag opnieuw in verbeterde faciliteiten...

10/10 – Uitstekend

JOHAN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice 4stars in the historical city centre
Nice modern hotel hidden behind a historical facade in the very city centre. All you can expect from a 4starts hotel. Ridiculously there was no stairway from the lobby upto higher floors (we stayed on the 1st floor and spent a lot of time waiting for an elevator...)
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Laurens Roels, General Manager op 16 nov 2021
Dear Ms Masson, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about our hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the leadership team of the hotel as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Laurens

8/10 – Goed

michella

3 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Laurens op 25 nov 2020
Dear guest, thank you very much for your feedback. We appreciate the time you have taken for this. Don't hesitate to send us more detailed feedback. We thank you for staying with us during these challenging times.

10/10 – Uitstekend

Fabienne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eentje om nog eens terug naartoe te gaan
Heel vriendelijk onthaal, zowel receptie, bar als restaurant. Uitgebreid ontbijt met veel vers fruit Diner in het restaurant een echte aanraden, gaan zeker nog terug.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Danique op 6 mrt 2020
Beste Fabienne, Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Aan de score die u ons gegeven hebt is te zien dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik zal uw feedback delen met het team om hen te blijven inspireren en motiveren om uitzonderlijke klantenservice te leveren. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf. Met vriendelijke groeten Danique Bos Reservations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige kamer. Mooie accommodatie. Baliemedewerkster netjes. Kamer aantal stofdraden Aan het plafond boven het bed. Prima ontbijt.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Danique op 6 mrt 2020
Beste Anonymous, Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Aan de score die u ons gegeven hebt is te zien dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik zal uw feedback delen met het team om hen te blijven inspireren en motiveren om uitzonderlijke klantenservice te leveren. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf. Met vriendelijke groeten Danique Bos Reservations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overboeking we werden niet op de hoogte gebracht. Naar het zuster hotel gebracht 5 km verder . Zeer vuil , slecht ontbijt en de taxi terug naar Gent hebben we zelf moeten betalen 15 euro . Leuk als je voor 1 dag naar Gent gaat en wordt gedropt op 5 km schande
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Jessie Christiaens op 6 mrt 2020
Beste reiziger, Het spijt me te horen dat uw verblijf bij ons zusterhotel niet meegevallen is. Graag mag je ons contacteren zodat we uw taxikosten terug kunnen betalen. We hebben kennis genomen van uw feedback over de overboeking, we proberen dit in de toekomst op een beter manier te regelen. Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen in Gent. Met vriendelijke groet, Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chique, alle comfort + verwennerij: de Max ten top
Binnenkomst in de mooie hal, een ware verwelkoming Stijlvol en mooi ingericht Vriendelijk en correct ontvangst aan het onthaal. Kamer was al vroeg in de voormiddag al beschikbaar. Zeer ruime kamer en we hadden gevraagd voor 2 een persoonsbedden, maar de een persoonsbedden waren zo groot dat er zelfs twee personen in het bed zouden kunnen slapen.Heerlijk matras, goed geslapen Er was ook een zitgelegenheid en bureau in de kamer. Heel rustige buurt, geen lawaai hinder en dichtbij alle toeristische attracties. Ontbijt ook zeer uitgebreid, heerlijk en gezond. Koffie/thee werd aan tafel gebracht Al bij al de moeite om terug te komen, heerlijk verblijf
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van PR & Marketing Executive op 10 feb 2020
Beste, Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Aan de score die u ons gegeven hebt is te zien dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik zal uw feedback delen met het team om hen te blijven inspireren en motiveren om uitzonderlijke klantenservice te leveren. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf. Met vriendelijke groeten, Lieselot De Nys

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van PR & Marketing Executive op 6 jan 2020
Dear, Thank you for taking the time to share your recent experience at the Ghent Marriott Hotel with us. As an ambassador of our hotel, we hope you choose to stay with us whenever your travels bring you back to Ghent! Best regards, Lieselot De Nys

10/10 – Uitstekend

Rudy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Heel mooi hotel! Personeel heel vriendelijk, mooie nette kamer, ontbijt goed gevarieerd! Ideale plaats om te overnachten in het centrum van de stad.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van PR & Marketing Executive op 10 jan 2020
Beste Rudy, Hartelijk bedankt om voor het Ghent Marriott hotel te kiezen tijdens uw vorig bezoek aan de stad Gent. Wij appreciëren het enorm dat u de tijd heeft genomen om ons leerrijke feedback achter te laten. Hopelijk kunnen wij u snel opnieuw verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Lieselot De Nys

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ontbijt was verleden jaar vééééél beter, voor 29€ p/p verwacht je dat wel ???
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PR & Marketing Executive op 6 jan 2020
Beste, Hartelijk bedankt om voor het Ghent Marriott hotel te kiezen. Ik deel uw leerrijke feedback in verband met ons ontbijtbuffet graag met het team. Hopelijk mogen wij u snel opnieuw verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Lieselot De Nys

10/10 – Uitstekend

Stella

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige voorgevel in het oude Gent , dan kom je binnen en word heb verrast door de moderne architectuur . Ruime kamer , goede matrassen , groot tv scherm, propere badkamer met goede douche Super ontbijt , vriendelijk personeel Ons verblijf was top Enig minpuntje : misschien beter een espresso koffiemachientje op de kamer ipv oploskoffie
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PR & Marketing Executive op 1 jan 2020
Beste Stella, Hartelijk bedankt om voor het Ghent Marriott hotel te kiezen. Het is erg fijn om uw positieve feedback te mogen ontvangen. Het doet ons plezier te mogen lezen dat u genoten heeft van onze locatie, de kamers, de service en het ontbijt. Ik deel uw tip in verband met de koffie op de kamer graag met het verantwoordelijke team. Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Lieselot De Nys

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van uit het hotel loop je zo het centrum in. Bijzonder mooi aan het water.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van PR & Marketing Executive op 1 jan 2020
Beste, Hartelijk bedankt om voor het Ghent Marriott hotel te kiezen. Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Lieselot De Nys