Terras

Beoordelingen van Hotel de Flandre

4 out of 5
Hotel de Flandre
Poel 1-2, Ghent

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 195 van 733 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 342 van 733 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 733 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 733 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 733 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 straat door en je bent in het centrum. Geweldig hotel ! Wij zaten in een bijgebouw, maar dat was prima. Netjes en schoon.
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Remco

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij zaten wat verder van de receptie vandaanDe kamers waren netjes echter vond ik ze sfeerloos.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Carla

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Sandra

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Willeke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie in het centrum.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel de Flandre op 31 jul 2023
Beste WillekeHeel erg bedankt voor deze mooie review. Hopelijk zien wij u terug in de toekomst!MVGHotel de Flandre

10/10 – Uitstekend

LTJ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Felien - General Manager op 22 jul 2023
Dear LTJWhat a wonderful review, thank you!Warm regards

10/10 – Uitstekend

Eleonora

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Felien - General Manager op 22 jul 2023
Dear EleonoraThank you for this amazing score.Warm regards

8/10 – Goed

Ron

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Toilet bleef de hele nacht stromen wat een slechte nachtrust opleverde. Compensatie daarvoor was karig. Ontbijt veel te duur. Kaner an sich prima, leuk gelegen in een hofje. Prima bedden.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Felien - General Manager op 22 jul 2023
Beste RonBedankt om uitvoerig uw verblijf te beschrijven. Wij zijn blij te vernemen dat u heeft genoten van de locatie van ons hotel en van de bedden. Wij hebben ondertussen het probleem met het lopende toilet kunnen verhelpen, onze excuses dat u hierdoor een slechte nachtrust heeft ervaren.Wij wensen u een hele fijne dag verder.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch net hotel in centrum Gent. Zeer ruime kamer met dito sanitair, alles nieuw. Het mooie centrum is op nog geen 50 meter met vele restaurants en bezienswaardigheden. Top locatie en top hotel.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Annemarie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op de slaapkamer bleef de verwarming airco op 24 gr veel te warm En ook voor het hotel de kosten echt iets aan doen
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sindy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plekje
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Elena

3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Gino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romantisch verblijf
Leuk en mooi hotel midden in het centrum maar toch rustig .leuke kamer met mooie. Uitzichten over het stad.zeker de moeite om nog eens langs te komen
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Rian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, centraal gelegen maar toch rustig.
Prima hotel, centraal gelegen maar toch rustig 's avonds. De kamer was mooi en schoon, het ontbijt uitstekend. Wat wel fris was dat de verwarming uitstond toen ik de kamer inkwam en het 12 graden was. Gelukkig warme de kamer snel op de de airco.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Willem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie centrale ligging, prima kamers en fijn ontbijt buffet!
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Eugene

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor citytrip Gent
Was even schakelen dat we bij het inchecken te horen kregen dat we in een bijgebouw zaten, maar dit zijn prima kamers, Het ontbijt voor 21 euro was niet echt een luxe en wij zaten in de laatste shift waardoor aan aantal dingen al op waren. Positief was het drankje dat we kregen ivm oud en nieuw, het was er echter 1 en niet voor beide 1.
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Kirsten

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij ontvangst begroet door de mevrouw die onze kamer had schoongemaakt. Die ons de receptie wees. Ook daar een vriendelijk onthaal. De kamer bleek verderop in de straat te zijn in een afzonderlijk gebouw. Prima kamer alleen is de toegang voor zover ik kan bepalen niet beperkt. Binnenplaats is open net als de gang naar de hotelkamers. Misschien iets minder praktisch voor mensen die bijvoorbeeld alleen reizen.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Felien - PR op 23 aug 2022
Beste KirstenBedankt voor deze mooie score. Wij zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zie dat u een kamer had geboekt in ons city garden gebouw. Dit gebouw kan worden afgesloten door een grote poort (elke gast krijgt dan een code om deze open te maken in zijn of haar sleutelboekje). De kamers binnenin het gebouw zijn ook enkel te openen met een persoonlijke sleutelkaart. Onze nachtreceptionist en de camera's binnenin het gebouw verzekeren onze gasten daarbovenop nog eens van extra veiligheid. Wij hopen dat u hiermee toch een beetje bent gerustgesteld wat betreft de securiteit van het gebouw en wie weet, tot de volgende keer!Fijne dag gewenst.Hotel de Flandre

4/10 – Matig

Marian

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
4 sterren, er zijn wel betere 4 sterren hotels in Gent. Zoals Pillows. De receptie lijkt wel een armoedig bruin cafe. Geen entree, geen wow gevoel. De bedden zijn van beton. Zo hard, de vloerbedekking ligt zachter. Nee, dit is geen 4 sterren hotel. Voor 50 euro meer zit om de hoek een hotel waar je wel deze 4 sterren beleving hebt.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Gregor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Felien - PR op 23 aug 2022
Dear GregorThank you for this wonderful score. We hope to see you again in the future!Warm regardsHotel de Flandre

10/10 – Uitstekend

Puck

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top service en goede ligging
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Max

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekt gelegen ten opzichte van de sights en terrassen. Parking om de hoek. Goede kamer. Ontbijtbuffet vanwege geringe bezetting omgezet in á la carte. Heerlijk! Staff zeer vriendelijk en behulpzaam. Aanrader.
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was heel fijn en het eten erg lekker
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel 👍
Prima hotel, direct gelegen aan historisch centrum. Kamer beetje muf ruikend maar verder niets op aan te merken
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel très bien situé pour découvrir le centre historique de Gand. Petit déjeuner copieux. Quelques manquements dans la chambre, baignoire abîmée et machine à café impossible à utiliser
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot pluspunt is de centrale ligging van het hotel. Het personeel is vriendelijk. De accommodatie behoeft evenwel onderhoud. Prijs/kwaliteit verhouding is OK.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers, gunstig gelegen
Mooie ruime kamer en prima rustige bar waar je aan de bar kan zitten, en ook een paar tafeltjes met goede stoelen. Ontbijtzaal wat ongezelliger. Parkeren moet in de garage verderop, zelf betalen
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel zeer vriendelijk en gedienstig, heerlijk goed verzorgd ontbijt, mooie ontbijtruimte. S' nachts veel lawaai aan de voorzijde van het hotel, erg warm in de kamer. De kamer was keurig netjes. We hebben mooie dagen gehad in Gent.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles naar wens, zeker aan te raden. Dank u en tot de volgende keer o/
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Op korte afstand van het centrum. Kamer netjes en redelijk schoon. Een dag is onze kamer niet schoon gemaakt. Dit kwam omdat we het niet storen bordje hadden opgehangen werd verteld maar wij hadden die juist opgehangen met de kant van kamer schoonmaken aub naar voren. Op zondagochtend was het warme water op. Koud douchen of niet douchen. Drukte in de krappe ontbijtruimte. Ontbijt was niet heel uitgebreid maar keuze genoeg. De kamer kon van binnenuit niet op slot worden gedraaid. Dat mechanisme was kapot.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette en ruime kamer. Het was schoon. Het was wel wat warm.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer. Heel centraal gelegen. Iets te kleine ontbijt- gelegenheid.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging, ziet er mooi uit. Uitstekend ontbijt. Minder: waar ik zat (2e verdieping) was niet met lift bereikbaar. Er was een luide generator ernaast en die maakte veel lawaai
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, niet bijzonder
Nette kamer, niet bijzonder voor die prijs. douchekop was stuk.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Aline op 17 jun 2019
Thank you for staying with us and for your feedback. We appreciate that!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Aline op 17 jun 2019
Thank you for staying with us and for your feedback. We appreciate that!

6/10 – Redelijk

Guido

2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Aline op 1 jun 2019
Thank you for rating. Your feedback is important to us, so please, do not hesitate to give us more information as to improve our guests' experiences.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel in het midden van Gent. We hadden een de luxe kamer geboekt die ons iets tegen viel. Badkamer was aan vernieuwing toe. Geen bad wat we gehoopt hadden. Wel lekker ruim en een heerlijk bed.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Aline op 23 mei 2019
Bedankt voor uw feedback. Niet al onze kamers hebben een bad. Dit omdat er ook veel meer vraag op de markt is naar een (inloop)-douche Echter mag u deze preferentie, van een bad, altijd doorgeven bij het maken van uw reservatie.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Aline op 6 mei 2019
Thank you for rating! Have a great day!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend Gent
Nette ruime kamer, met een heerlijke regendouche en naast het centrum. Ideaal en een aanrader voor als je een weekend naar Gent gaat.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Aline op 1 mei 2019
Bedankt voor uw feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel mooie kamers, wel wat gehorig. Parkeren met de auto was niet inbegrepen of een compensatie hiervoor was er niet.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Aline op 1 mei 2019
Bedankt voor uw feedback. Het hotel biedt inderdaad geen parking aan. Via onze verschillende kanalen wordt dit ook weergegeven als publieke parking. We hopen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Gent.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Aline op 25 apr 2019
Thank you for rating! Have a great day!