Aan het strand, zwart zand, ligstoelen aan het strand, parasols

Beoordelingen van Mitsis Selection Blue Domes

5 out of 5
Mitsis Selection Blue Domes
Kardamena, Kos, Kos Island

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 149 van 255 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 74 van 255 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 255 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 255 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 255 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

David Peter

6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van The Management Team op 27 mei 2023
thank you for your rating!looking forward to welcoming you again in Blue Domes!

10/10 – Uitstekend

Monique de

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooie accommodatie met veel faciliteiten. Prachtige zwembaden, mooi privé strand met bediening. A la carte restaurants waren allemaal top. Bediening was zeer vriendelijk. Het enige minpuntje was dat de Wifi niet altijd optimaal werkte. Maar, dat is ook maar het enige.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Blue Domes Management & Team op 25 okt 2021
Dear Monique, thank you for your positive feedback. We are very pleased to know that you enjoyed our accommodation facilities and the a la carte restaurants. We are sorry to hear that you had some issues connecting to the WiFi. We look forward to welcoming you again at Blue Domes soon. Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Michail Giorntamilakis op 2 okt 2019
Dear Guest, thank you for your review. best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond alles goed alleen te weinig wc maar als je wilde eten bij de Italiaan of Mexicaan of Chinees ging heelmoelijk dat vond ik niet leuk
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Michael Giorntamilakis op 14 jun 2019
Dear Guest Thank you for your top score review. It is great to know you have enjoyed your stay. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Willem, Vlaardingen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giga veel luxe heel bijzonder, goed onderhouden en bijzonder vriendelijke behulpzaam personeel.
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Michael Giorntamilakis op 5 mei 2019
Dear Wilem, thank you for your top score review. We hope to welcome you again in the future. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Gezellig,goed eten.
Meerdere keren geweest. Nu voor eerst kamer zeer slecht schoongemaakt,, en dat terwijl je een privé zwembad hebt. Vragen om handdoeken, zeep en dan werd het gebracht. Jammer!
4 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Marion, Bergeijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fantastisch, heb meteen bij thuiskomst weer geboek
Super hotel, in een woord fantastisch in alle opzichten. Heb dan ook meteen weer geboekt bij thuiskomst om samen met partner in mei weer terug te gaan. Van alle gemakken voorzien, groot maar toch rustig, dit komt vooral door de indeling van het complex. N klein dorp op zich. Ook het animatieteam was grandioos, van sport tot avondentertainment. Wij hebben 5 verschillende musicals gezien, werkelijk super goed gedaan. Eten ook geweldig, bediening overal waar je komt is top. Gastvrijheid en het de vakantieganger naar de zin maken staat hoog in het vaandel bij het personeel. Ten alle tijden behulpzaam.
7 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel!
Geweldig eten, veel keus. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime maisonnette kamer met goede bedden en eigen nespresso koffie apparaatje. Alles naar wens!

10/10 – Uitstekend

Petra, Ommen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Uitstekende accommodatie. Boek wel juiste kamer.
Goede accommodatie, mooie zwembaden, eten goed verzorgd, prettig Engels sprekend en gastvrij personeel. Twee minpunten: - Als je vroeg in het seizoen er bent, de entertainment nog niet op volle toeren draait. Dit geldt voor de eerste week van het seizoen. - Wij hebben een bungalow geboekt voor 2-4 personen. Er vanuit gaande dat je dan 2 slaapkamers hebt met 4 volwassen bedden. Wij sliepen met 4 personen op één slaapkamer met 2 volwaardige bedden, een bedbank en een stretchbed. Dit was tevens ook de zitkamer. Dit vonden we niet prijsconform en niet in verhouding staan met een 5 sterren resort.
Stretchbed op slaapkamer

8/10 – Goed

willeke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijke personeel
Vriendelijke mensen genoeg te doen direct aan het strand en prima restaurant!!

6/10 – Redelijk

Nicole, Terneuzen, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel-but Not meeting our 5 Star expectations
5* Exclusive Resort&SPA -We (2Adults&1 child) time:end July 2013; Duration: 12 days. Room: Twobedroom,shared Pool. Why this Hotel: kids facilities and luxurious Hotel in one- 1)Shared Pool = 1 Building, 3 Stories high and 9 Rooms on one floor [max. 2+2 people in a Room] = 108 Pers. with max. 12 sunbeds (towel reservation starts at 6.30 a.m. Be an early bird). These Rooms located at busy service road (used by more hotels), constant coach traffic uphill in low gears = NOISY Resort!. Only the ground floor has the catalog-view with direct pool access. 2.Beach towels: For 20Eur (refund after return) fresh towel from 11 a.m.-13 p.m. -In reality after 15 min no more fresh towels available. 3.Lunch: All inclusive; Main restaurant (uphill, near reception)= HAVE to wait in lines (right for outside; left for inside) for being seated -not 5 Star like. Other restaurants -booking via one computer only: line up! early little chance to get a table. Kids facilities: A carousel-good; Not supervised care- the staff much to young (<20) and not experienced enough; the kids area not enclosed against pool area/playground. No sunshade at any area at the playground/ kids pool. Location Hotel: at a mountain - quite a hike for everything in both directions. No pool service & service in general hard to find. The guest is accepted as long as not asking for "extras"- 5Star service. Didn't encountered drunken guests.Int guests GOOD ! SPA -Really excellent and therefore 5 Star quality for reasonable prices.

8/10 – Goed

Pedro Tomas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Evangelos op 21 mei 2024
Dear Pedro,Thank you for your positive review! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your feedback is valuable, and we appreciate your kind words about our services and amenities. We look forward to welcoming you back for an even better experience in the future.Sincerely,Blue Domes Management & Team

10/10 – Uitstekend

Karsten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Evaggelos op 18 mei 2024
Dear Karsten,Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're thrilled you enjoyed your stay and appreciated our staff and amenities. We look forward to welcoming you back soon!Yours Sincerely,Blue Domes Management & Team

10/10 – Uitstekend

Panagiotis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outstanding hotel architecture. Nice beach. Great food and service!
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Evaggelos op 4 nov 2023
Dear Panagiotis,Thank you for sharing your positive experience! It sounds like you had a fantastic time at the hotel, appreciating the architecture, enjoying the beach, and savoring the food and service. If you have any more details or thoughts you'd like to share, feel free to do so!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Gareth

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Evaggelos op 24 okt 2023
Dear Gareth,Thank you for your outstanding review! We're delighted to hear that you had a perfect experience with us. Your 10/10 rating means a lot to us, and we're grateful for your kind words. We look forward to welcoming you back in the future!Yours sincerely,Evaggelos

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war eine wunderbare und schöne Unterkunft. Alle waren bemüht und freundlich. Kommen gerne wieder.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Evaggelos op 7 okt 2023
Dear Michael,I'm glad to hear that you had such a positive experience! It's always great when a stay exceeds expectations. We would be delighted to welcome you back whenever you decide to return. We're here to make your stay as enjoyable as possible!Yours sincerely,

6/10 – Redelijk

Reto

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Probleme die man anspricht werden nicht ernst genommen. Mehrfach telefonisch und persönlich angesprochen. Erst als man per email anfängt zu kommunizieren bewegt sich vordergründig etwas. Service und Kundenfreundlichkeit stehen für ein 5 Sterne Hotel in keinem Verhältnis.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Evaggelos op 2 okt 2023
Dear Reto,We are truly sorry to hear about the challenges you experienced during your stay at Mitsis Blue Domes. Your feedback is of utmost importance to us, and we apologize for any lapses in service or responsiveness that you encountered.We want to assure you that your concerns are being taken seriously, and we are actively working to address and rectify them. Your feedback helps us improve and provide the level of service that our guests expect and deserve.We are committed to making amends and ensuring that you have a positive experience should you choose to stay with us again.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.kind regards

6/10 – Redelijk

Jamila

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Evaggelos op 2 okt 2023
Dear JamilaThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Mitsis Blue Domes. We appreciate your honest evaluation of your experience.We regret to learn that your stay did not meet your expectations to the fullest.We value your input and would welcome the opportunity to discuss your concerns in more detail. Please don't hesitate to reach out to us directly. We are committed to addressing any issues and ensuring a more enjoyable experience in the future.Thank you for choosing Mitsis Blue Domes, and we hope to have the chance to welcome you back for an improved stay.kind regards,

8/10 – Goed

Raxa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great food, friendly staff
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Evaggelos op 25 sep 2023
Dear Raxa,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed the food during your stay and found our staff to be friendly. Your comments are valuable to us and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Kathryn Jayne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was an amazing stay! Food was good in all of the restaurants but i especially loved the grab and go. Specifically, the patisserie and the gyros bar were amazing! The only downside was the subbed situation as all sunbeds were gone by 7am but luckily we hade a ground floor garden view bungalow which provides sunbeds outside your room. But overall it was ana amazing for holiday!
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Evaggelos op 29 aug 2023
Hi Kathryn,Thank you for sharing your wonderful experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated the various dining options, especially the patisserie and gyros bar. We truly value your feedback and hope to welcome you back for another amazing holiday in the future!thank you

8/10 – Goed

Angelo Alois

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Evaggelos op 20 aug 2023
Dear Angelo ,Thank you for your feedback and for choosing our hotel for your stay. We're pleased to see your 4-star rating and would love to know more about your experience. If there are any specific aspects that you particularly enjoyed or any areas where you think we could improve, please don't hesitate to share. Your input helps us enhance our services and ensure the best possible experience for our guests.We hope you had an enjoyable stay overall, and we'd be delighted to welcome you back in the future.kind regards,

10/10 – Uitstekend

Valeria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Evaggelos op 16 aug 2023
Dear ValeriaThank you for your five-star rating! We are delighted that you had a fantastic experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,

8/10 – Goed

Patrick

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Evaggelos op 16 aug 2023
Dear Patrick,We're glad to hear that you had a positive experience during your stay at our resort. Your feedback is important to us, and we're always looking for ways to improve and enhance our guests' experiences. We truly value your input and hope to have the chance to welcome you back in the future for an even better stay.Kind regards,

8/10 – Goed

Nicolas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Evaggelos op 15 aug 2023
Dear Nickolas,Thank you for awarding us 4 stars. We hope you had a pleasant stay at our resort. We value your input and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Mia

7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Evaggelos op 19 aug 2023
Dear Mia,Thank you for your 5-star rating! We're thrilled to know that you had a positive experience. If you have any feedback or comments you'd like to share, feel free to let us know. We hope to have the pleasure of serving you again in the future!kind regards,

10/10 – Uitstekend

Bernd

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with extremely nice staff! Dinitros’s. Greek coffee and gentlemanly service!
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Blue Domes Resort & Spa op 4 jun 2023
Dear Guest,Thank you for your fantastic review and for choosing to stay with us. We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our hotel and that you enjoyed our exceptional service.We're delighted that you mentioned our staff member.We take pride in our staff's dedication to going above and beyond to ensure your satisfaction. It's our pleasure to assist you, and we're glad that you found our team more than happy to help.Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back for another marvelous stay in the future.Yours sincerely,Blue Domes Management & Entire Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Golden Wedding Celebrations
I was recommended this holiday by others for our 50th Wedding Anniversary. High expectations not fulfilled. Had to stand in que for half and hour plus to check in even though we had checked in online to save time. Buggy to bungalow on arrival asked driver to wait and take us back up the hill to get some food. He told us to phone reception when ready. Phoned for buggy twice but did not arrive. We had to walk in the dark not knowing where to go. Pleasant surprise in the morning when we opened the curtains lovely sea view almost on the beach. Lovely room only downfall not soundproof as stated. Main restaurant although plenty of choices the food was lukewarm. For a 5 star hotel crockery did not match and no teaspoon to stir tea-coffee. Other restaurants in resort were good. Bar staff and waiting staff were good. Angelo? in the bar at tennis courts was very nice. Dougie tour operator was excellent. Hotel made our anniversary special with a cake and fizz to our room.
10 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Blue Domes management and team op 8 mei 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Blue Domes Hotel for your 50th Wedding Anniversary celebration. We appreciate your feedback and would like to extend our sincere apologies for the areas where we fell short of meeting your expectations. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our services and enhance our guests' experience.We apologize for the inconvenience you experienced during the check-in process, particularly after checking in online. We understand the frustration caused by the delay and the miscommunication regarding the buggy service. Rest assured, we will address this with our team to ensure a smoother and more efficient check-in process for our future guests.We are pleased to hear that you enjoyed the sea view from your room and that you found the room to be pleasant. However, we apologize if the soundproofing did not meet your expectations. We will investigate this matter further and take the necessary measures to rectify any issues identified.Regarding the lukewarm food in the main restaurant, we apologize for the inconsistency you experienced. Our culinary team will be informed of your feedback to ensure that appropriate measures are taken to maintain the desired temperature of the dishes served.We appreciate your positive comments about the other restaurants in the resort, as well as the service provided by our bar and waiting staff. We will pass along your compliments to Angelo from the bar at the tennis courts, as well as to Dougie, our tour operator.We are delighted to hear that we could contribute to making your anniversary special with the cake and sparkling wine in your room. It is our aim to create memorable moments for our guests on such occasions.Once again, we apologize for the inconveniences you encountered and for not fully meeting your expectations. We truly value your feedback, and it will assist us in improving our services and ensuring a more enjoyable experience for our guests in the future.If there is anything else we can do to address your concerns or if you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out to us. We hope to have the opportunity to welcome you back to Blue Domes Hotel in the future and provide you with an enhanced experience.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Manuela

14 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Mattia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura molto ben tenuta, vista mare spettacolare
7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Thomas Markus

7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Carola

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Ketan

8 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Blue Domes Management & Entire Team op 30 aug 2022
Dear Ketan,thank you for your feedback.Yours Sincerely,

8/10 – Goed

Dominik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
10 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Shay

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Unfriendly staff. Low quality of food. Not 5 star. Not worth the money.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Blue Domes Management & Entire Team op 9 aug 2022
Dear Shay, We are sorry to hear that your experience at Blue Domes did not exceed your expectations. Thank you for taking the time to share this with our team. We are always here for you, listening to your own needs and preferences and we promise to do our best so you can enjoy your next stay with us to the fullest! Yours Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Martin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bliver annonceret som 5-stjernet "Fine Dining" all inclusive. Det er fængselsmad i den tilgængelige kantine, de 6 andre "restauranter " er små cafeer med elendig mad og kø. de 4 a la carte retausranter er umulige at booke bord til. Man må ikke tage mad med til værelset. Roomservice er en joke i kvalitet. Værelserne havde flere tekniske problemer, og meget støj fra overboer. Poolvand kold og urent. Vi tog hjem 1 uge før end beregnet. Meget skuffende, og falsk markedsføring.
14 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Blue Domes Management & Entire Team op 21 jul 2022
Dear Martin, We are sorry to hear that your experience at Blue Domes did not exceed your expectations. Thank you for taking the time to share this with our team. Your comments and suggestions are highly appreciated and will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities. Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Chiara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soggiorno perfetto
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Blue Domes Management & Entire Team op 14 jul 2022
Dear Chiara, thank you for the top score review! Yours Sincerely,

6/10 – Redelijk

ohad

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Blue Domes Management & Entire Team op 14 jul 2022
Dear Ohad, thank you for the feedback! Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Anlage mit vielen Pools. Leider sind die Pools etwas kalt und es fehlt ein Pool für Kinder (außer der im separaten Kinderland). Die Auswahl an Speisen ist super, geschmacklich war es auch gut. Das Personal ist wirklich klasse, sehr freundlich, schnell um Hilfe bemüht und sehr aufmerksam. Für eine Woche ist das Hotel auf jeden Fall zu empfehlen.
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Blue Domes Management & Entire Team op 4 jul 2022
Dear Christopher, we are delighted you took the time to share your holiday experience with us. We are looking forward to welcoming you back soon! Yours Sincerely,

8/10 – Goed

Cindy Le Kim

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist große, schön und sauber. Das Essen ist wirklich gut und es ist für jeden was dabei. Das Hotel ist für Kinderwägen eher schlecht, da man viele/oftmals Treppen hat. Man kann sich im Hotel erholen und die Zeit genießen. Hier und da ist es leider in die Jahre gekommen, weshalb es eher einem 4 Sterne Hotel entspricht. Das Personal in den Restaurants kann teilweise kein/kaum Englisch. Was wirklich sehr sehr schade ist, dass man in einem 5 Sterne Hotel für 1h Late Check Out 20 EUR bezahlen muss! Desweiteren finden wir, dass die Papierbecher die man überall für jedes Getränk erhält eine enorme Umweltverschmutzung darstellen. Wir hatten einen Garten Bungalow und würden diesen empfehlen, allerdings ist es sehr hell und leider teilweise hellhörig. Der Strand ist Kies und sauber. Das Sportangebot ist umfangreich und sehr toll. Schade ist, dass man unbedingt im Vorfeld eine Reservierung tätigen muss.
10 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Blue Domes Management & Entire Team op 13 jun 2022
Dear Cindy, thank you for taking the time to share your experience and kind recommendations. We are always here for you, listening to your own needs and preferences and we promise to do our best so you can enjoy your next stay with us to the fullest! Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely Stay
Excellent resort, its got everything and the staff are lovely. Definitely would recommend.
10 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van The Management Team op 10 jun 2022
Dear Jason, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Yours,

10/10 – Uitstekend

Damian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing and relaxing stay. Buffet is really good, and the restaurants are good. Keep in mind that you’ll need to reserve restaurants way in advance
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van The Management Team op 10 jun 2022
Dear Damian, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely,

4/10 – Matig

Miss Emma

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The rooms are not very insulated, you can hear everything happening in the next rooms! Did not sleep more than 4 hours each night due to young family next door and the people staying above us who stay up late. Left needing a holiday and very tired!
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Blue Domes Management & Team op 4 mei 2022
Dear Emma, We are sorry to read that your stay with us was not as satisfactory as expected. Please note that room changes are available upon request Thank you taking the time to share this with us. Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parken gebührenfrei
Großes familienfreundliches AI-Hotel mit sehr gutem Niveau. Auto erforderlich, wenn man auch außerhalb der Anlage etwas sehen will. Parken gebührenfrei.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Blue Domes Management & Team op 28 apr 2022
Dear Johannes, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely,

6/10 – Redelijk

christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 star
The standard restaurant was very poor quality food. They made it very hard to book into the restaurants (hotel.com did not provide the correct reservation ID to prebook). Bar service was quite slow. Staff were pleasant and the resort is well maintained Overall more of a 4 star stay. Did not have the refined touches of a 5 star hotel
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Blue Domes Management & Team op 6 mei 2022
Dear Christopher, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Yours,

10/10 – Uitstekend

sylviya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent séjour! Personnel, service au top! La chambre avec piscine privée a réservé en été pour que l’eau soit bien chaude! Je recommande fortement !
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Blue Domes Management & Team op 30 apr 2022
Dear Sylviya, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing place
Staying at the Mitsis was absolutely amazing. The food was delicious, the staff friendly and hotel was very luxurious. They thought of everything from the smallest detail to make your stay an amazing experience. The waters are cold at this time of the year (pool and sea) but we booked a jacuzzi which was very well used by us. The only fault I would say is that the dishes in the buffet area were sometimes are not properly cleaned but as soon as I informed our waiter, they changed it for us. The food through out the resort is fantastic, from alfresco dining to chilled, something for everyone. My kids love the ice cream, it was their favourite place. The scenery is mountain, sea and pool, not much more to ask for. Overall an amazing experience that I would definitely be returning to.
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Blue Domes Management & Team op 30 apr 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely Yours,

8/10 – Goed

Karin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familjesemester
En härlig anläggning, över förväntan. Ingen trängsel utom lite köer till restaurangen. Över lag mycket bra!
8 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Blue Domes Management & Team op 19 apr 2022
Dear Familjesemester, thank you for your feedback. Yours Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Insgesamt gut!
Schöne Hotelanlage, jedoch nicht optimal, wenn man mit einem Kinderwagen unterwegs ist. Super Zimmer und der Service ist mehrheitlich sehr gut. Einzelne Angestellte hatten aber auch schon bessere Tage und ich fühlte mich sehr unwohl. Aber, das kommt wohl in der besten Familien vor. Etwas muss ich aber bemängeln: Die 4 Restaurant am Meer, welche eine Reservation benötigen, waren mehrheitlich schon ausgebucht. Daher ist seitens Verpflegung nicht mehr viel Auswahl. Da ist also noch Luft noch oben. Empfehle das Hotel sehr gerne weiter, auch wenn wir vermutlich nicht mehr dahin gehen werden, weil wir doch lieber auswärts essen gehen. Dennoch erinnere ich mich seeehr gerne an die Woche zurück.
7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Blue Domes Management & Team op 25 okt 2021
Dear Guest, thank you for taking the time to share your experience and kind recommendations. We are always here for you, listening to your own needs and preferences and we promise to do our best so you can enjoy your next stay with us to the fullest! Yours Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Joanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Blue Domes Management & Team op 20 okt 2021
Dear Joanna, thank you for your positive review . We look forward to having you with us again soon! Yours Sincerely,

8/10 – Goed

Katrin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2021