Hotel Kálvária is located in Győr. Szécheny Pharmacy Museum and Margit Kovács Ceramic Collection are cultural highlights, and some of the area's attractions include Péter Váczy Museum and Gyor Zoo. Looking to enjoy an event or a game while in town? See what's happening at ETO Park or Gyor Ice Rink. Take an opportunity to explore the area for outdoor excitement like hiking/biking trails.
Bij Hotel Kálvária zijn er de volgende voorzieningen: een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven, een terras en een tuin. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een speeltuin en wasvoorzieningen en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
Fietsverhuur, parkeerplaatsen (toeslag) en hulp bij uitstapjes/tickets
Een bankethal, een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Kálvária bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
Extra bedden (tegen een toeslag) en gratis baby-/kinderbedjes
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies met satellietzenders
Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus
Gesproken talen
Engels, Duits en Hongaars
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek
Parkeerplekken ter plaatse (EUR 5 per nacht)
Eten en drinken
Een bar/lounge
Een restaurant
Restaurants ter plaatse
Carmen Restaurant
Cross Drink Bar
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Sauna
Spabad
Speeltuin
Sportschool
Stoombad
Volledig uitgeruste spa
Gezinsvriendelijk
Extra bed (toeslag)
Gratis babybed
Speeltuin
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Meertalig personeel
Zakelijke diensten
2 vergaderruimtes
24-uurs businesscentrum
Buiten
Terras
Tuin
Volledig uitgeruste spa
Massage
Sauna
Spa dagelijks geopend
Spabad
Stoombad
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
3 treden naar de ingang
Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
Goed verlicht pad naar de ingang
Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
Trapleuningen (120 centimeter hoog)
Visuele alarmen in de gangen
Meer
Feestruimte
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Extra bed (toeslag)
Gratis babybed
Badkamer
Badjassen
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met satellietzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Minibar
Meer
Airconditioning
Bureau
Kluisje
Beleid
Inchecken
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Uitchecken
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
You'll be asked to pay the following charges at the property:
A tax is imposed by the city: EUR 1.16 per person, per night
We have included all charges provided to us by the property.
Optionele extra's
Self parking fee: EUR 5 per night
Pet fee: EUR 11 per pet, per night
Service animals are exempt from fees
Early check-in is available for a fee (subject to availability)
Late check-out is available for a fee (subject to availability)
Rollaway bed fee: EUR 25 per night
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Registratienummer van de accommodatie SZ19000955
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union assigns an official star rating for properties in Hungary. This property is rated 3 stars.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kálvária Gyor
Hotel Kálvária
Kálvária Gyor
Hotel Kálvária Gyor
Hotel Kálvária Hotel
Hotel Kálvária Hotel Gyor
Veelgestelde vragen
Biedt Hotel Kálvária een shuttleservice naar de luchthaven aan?
Ja, er is op verzoek een gratis shuttleservice vanaf de luchthaven beschikbaar.
Beoordelingen over Hotel Kálvária
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 65 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
32
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 65 beoordelingen" "
8 - Goed
27
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 65 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 65 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 65 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
HML
Zakenreiziger
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HML
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prijs hotels.com niet gerespecteerd bij afrekening
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Jacobus
17 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wellness na een dag hard werken.
het duurt behoorlijk lang voordat je warm water uit de kraan krijgt. Ontbijt is goed; kamer schoon. De in het hotel aanwezige saunalandschap is een voordeel.
Jacobus
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Ewald, Traunreut
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr gutes Hotel, sehr sauber und ein freundliches Personal. Jederzeit wieder.
Ewald
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Marianna
17 sep 2023
Marianna
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Io Cheng
25 jul 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is reasonably functional. The food served at the restaurant was truly amazing and the staff were very friendly and attentive. However, this is the only positive thing to be remarked upon in this regard. We booked two rooms and in one of them (15) we were utterly shocked to find out that the windows wouldn’t open. The air conditioner didn’t work properly either. There are no lifts in the entire building, therefore we needed to carry our own luggage to the rooms through the stairs. The overall quality of this hotel is clearly low.
Io Cheng
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Radim
Zakenreiziger
7 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Radim
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Jiri
Reisde met familie
26 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jiri
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Michal
Reisde met familie
20 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer