Behandelingskamers voor koppels, een sauna, een spabad, een stoombad

Beoordelingen van Eresin Hotels Topkapi

5 out of 5
Eresin Hotels Topkapi
Millet Caddesi 186 Topkapi, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 350 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 169 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 84 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 90 van 1001 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Gunay

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer is zeer verouderd, waardoor er veel koude wind in nacht naar binnen kwam. De dag erna hebben we het gelijk aangeven bij de receptie. Meneer gaf aan dat het gelijk gefixt ziu worden. Dag 2 was dit nog steeds niet gefixt. Na heel wat klagen en de kind eerst ziek moest worden hebben we een ander kamer kregen. Alhoewel deze kamer kamer ook zeer slecht ramen hebben. Je hoort letterlijk alles wat er buiten gebeurt. En je moet ook nog is badmuts verplicht kopen omdat je dan niet voldoet aan de hygiënemaatregelen.
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van osman berk op 25 okt 2022
Beste gast,Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We geven om uw feedback, zodat onze andere gasten niet in een vergelijkbare situatie terechtkomen. Het gebruik van doppen voor het zwembad is een algemene regel. Het is gratis om je eigen bot te gebruiken. We willen je laten weten dat als je ons nog een kans geeft, we je graag beter van dienst zijn.Groeten,Osman BerkAsst. Gm Of Rooms

6/10 – Redelijk

Ismaeel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Engin ANIL op 9 dec 2019
Dear guest, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future Kindest regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Erhan Cakay op 4 okt 2019
Dear guest. At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality.That will be pleasure for us to welcoming you again. Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Erhan Cakay op 8 mei 2019
Dear guest At first, we would like to thank you for choosing ERESIN HOTELS TOPKAPI for your stay. We do highly appreciate your feedback reflecting your hotel experience with us, thereby giving us the chance to improve our service quality. We very much look forward to welcoming you soon again at one of our hotels. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De spa was hel goed. Kamers lekker ruim. Je mag geen eten of drinken van Buiten af meenemen alleen water. Airco werkte niet en hier en daar is wel wat onderhoud nodig. Eerste dag dat we aankwamen was er lekkage van water midden in de hal. Aan de plafond te zien liep dit probleem al langer.
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Erhan Cakay op 4 mei 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us.Your comments are very important for us to improve our service quality. I would like to inform you that, due to the hygenne and health procedures we do not accept food from outside.That will be pleasure for us to welcoming

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is great, nice location and friendly staff. The rules are strange, they are asking for a deposit of 100 € which is not mentioned in the site for the bar contents which costs not more than 20 €.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Erhan Cakay op 14 apr 2019
Dear guest, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with us.We are more than happy that your expectations has been met about location and our staff. I would like inform you that the content of the minibar is more than 100€. That will be pleasure for us to wellcoming you again.Kindest Regards

6/10 – Redelijk

Fatih

Good staff, spacy rooms, just old and really needs some renovation. I was suprised that its listed as a 5 star hotel, because it is not really a 5 star hotel, more like a 2-3 star one.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Erhan Cakay op 26 nov 2018
Dear Fatih, First of all thank you for choosing Eresin Hotels Topkapı. We would like to thank you for sharing your hotel experience with your valuable time to increase the quality of service we offer for our valued guests. That will be pleasure for us to wellcoming you again. Kindest Regards Erhan Cakay General Manager

10/10 – Uitstekend

Deniz, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was zeer hygienisch personeel was zeer vriendelijk. Ontbijt was perfect.tramhalte is dichtbij voor bezienings waardigheden maar het duurt wel.zeker 15 min voor de blauwe moskee alles was dus zeer goed dank u wel
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Erhan Cakay op 6 nov 2018
Dear Deniz, Thank you for your wonderful review. I am delighted that you enjoyed your stay with us and that the hotel provided exactly what you needed. Hope to see you in the future. Kindest regards, Erhan Cakay General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Erhan Cakay op 30 okt 2018
Dear guest, Thank you for your rewiev. we cannot understand why negative comments are made since there is no detail or comment on your rating,so it makes no sense.That will be pleasure for us to wellcoming you again here. Kindest regards, Erhan Cakay General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Mooi hotel van buiten, goede locatie
Prima hotel, ontbijt is onnodig duur en niet heel uitgebreid en wat er is is niet lekker
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Eresin Hotel op 25 jun 2018
Dear our valued guest, Thank you very much for taking your time to share your valuable feedback with us and we feel great when our guests are happy and delighted to hear that you enjoyed our hotel. However, we do apologize for the inconveniences you had to witness during your visit such as price-benefit efficiency on breakfast and not to have a chance to make things better for you on time. We would be very grateful if we could have a chance to see you staying with us and recompense these unacceptable issues. Warmest regards, Erhan Cakay General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Idnan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt teleurstellend.
Van buitenkant ziet er prachtig uit. Binnenkant schijn bedriegt. De badkamer is aan het diggelen. In de kamer lag wat snacks, wat we dachten dat het welkomstpakket was. nee hoor daar betaal je dik voor( 6x meer dan wat het buiten de hotel kost) Handdoeken/baddoeken werden pas na verzoek vervangen. Uit checken was om 12.00 uur gepland, om 12.05 uur werd echter de deur open gedaan terwijl wij nog binnen zaten, de man bleef voor de deur staan tot dat wij de kamer verlieten, schandalig.
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Erhan Cakay op 20 apr 2018
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Redelijk hotel...hygiene prima, kamer valt tegen.
Op de foto s zag het er veel mooier uit. Het ontbijt is dagelijks hetzelfde, stipt omn11 uur wordt er opgeruimd en als je toch nog iets wilt dan zegt menbhet kan niet meer terwijl de keuken op 5 mtr afstand is. Niet 5 sterren waardig. Bubbelbad wordt dagelijks door de mannen in beslag genomen, badkuip is super klein en oogt oud uit. Badkamer is echt klein. Er valt niks te beleven in de buurt...wel is de tramhalte in de buurt en met 5 haltes ben je bij de grand bazaar en 6 haltes bij sultan ahmed. Hotel viel me wel tegen had beter verwacht voor een 5 sterren. Prijs verhouding was wel oke. 180 voor 3 nachten incl ontbijt. 3de dag buiten ontbeten.
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor de prijs die je nu betaalt is het wel een comfortabel hotel

8/10 – Goed

Gerarda, overmere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel
5 daagse citytrip,zeer goed gelegen ,de tram stopt recht voor de deur,en alhoewel zeer druk toch zeer moderne voertuigen. hotel ietsje verouderd maar het personeel maakt alles goed , zeer goede service zowel bij de receptie als bij het restaurant, altijd zeer attent en met kennis van zaken, ontbijt zeer goed en uitgebreid onze complimenten!!!

6/10 – Redelijk

Harrie en Lydia, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
vlakbij het bus en tramstation.
Gemoedelijk hotel, personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed.

10/10 – Uitstekend

Erik, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Prettig hotel met goede service. Tram voor de deur (wel vaak druk) en ook snelwegen goed bereikbaar. Uitstekend en goed gesorteerd ontbijt.

6/10 – Redelijk

Fahri, K

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet 5 maar 3 sterren!
De kamers zijn verouderd en is toe aan vernieuwing. Tegenover een tramhalte die je in 15 min naar de oude stad brengt. Personeel behulpzaam maar mogen wel vaker glimlachen of een positieve uitstraling hebben. Voor de luxe moet je hier niet zijn.

8/10 – Goed

Luitsen Madhuizen, Giethoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed te doen
Mijn vrouw en ik, hebben 3 nachten samen met onze dochters (8 en 9) geslapen en ontbeten in het hotel. Het is een prima basis om Istanbul te ontdekken. Het ontbijtbuffet is prima en savonds hebben we in het cafe via de kleine kaart gegeten.

8/10 – Goed

sara, A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, gewoon doen
Lekkere hotel, alle faciliteiten, zeker volgende keer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

8/10 – Goed

Roy, Pijnacker

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel met goede spavoorziening
Hotel is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer, voor de drukte moet je 3 haltes verder. Het spa gedeelte is goed bevallen, vooral op regenachtige dagen. Hotel ziet er goed uit en personeel is vriendelijk.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig voor stellen en zakenlieden. Weinig kids.
We zijn telkens heel klantvriendelijk geholpen. Infoberichten via mijn mobiel die telkens binnen kwamen heeft de bagageboy goed voor me opgelost. Ook het zoeken naar een taxi of opener voor onze eigen fles wijn was geen enkel probleem. Uitgebreid ontbijtbuffet voor 15 euro p.p. erbij geboekt. Alles vers en netjes gedekt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel met OV - tramlijn voor de deur!
Het is een mooi en verzorgd hotel en wij kregen een gratis upgrade. Het ontbijtbuffet is subliem, perfect om je dag mee te beginnen, zoveel keus. Het uitzicht aan de achterkant is minder, maar dat hindert niet zo. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De tramlijn ligt voor de deur en in 10 - 15 minuten in het centrum. De foto's geven reëel beeld van het hotel.

8/10 – Goed

kenber, The Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topkapi Istanbul
Hotel heeft goede services, Personeel is vriendelijk. Vanaf het hotel zijn de toeristische plaatsen met de tram goed te doen.

10/10 – Uitstekend

Wendy, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Barcelo Eresin Topkapi is een uitstekend hotel voor een verblijf in Istanbul. Alle bezienswaardigheden zijn per tram of taxi (niet duur) goed te bereiken. Zeer vriendelijk personeel, prima spa en massages en schone, ruime kamers. Ontbijt op zich prima maar beetje doorsnee. Gewoon doen dit hotel!

4/10 – Matig

Said Matthias

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Tiefgarage muss extra bezahlt werden ein absolutes no go ! Die Bar auf dem zimmer war leer. Es standen zwei kleine wasser auf dem Tisch das wars. Nun das hat mich gewundert für solch ein angepriesenes Hotel. Aber an der Bar des Hotels wurde mir klar warum. Unverschämte preise . Eine kleine flasche Eves 13 € . Alle anderen Sorten 15€. 4 cl Jack Daniels 20 €. Meiner Ansicht nach eine Unverschämtheit. Eine Pizza 15 €.usw. Offiziell war das ausschecken zu 12 Uhr gedacht. Um 11 uhr wurde ich per Telefon aufgefordert das Zimmer zu verlassen. Fazit... nie wieder !!!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 22 apr 2024
Dear Said Matthias,We thank you for taking the time to tell us about your experience at Eresin Hotels Topkapi. We are sorry to know that your stay with us was under your expectations. Your valuable feedback as this helps us understand areas of possible improvement. We will try to improve our processes with your feedback.We hope that you visit us again in near future and give us the opportunity to provide you with exceptional service that we commit to deliver. Kind regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Yves

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent accueil de Saban et Emre. Bien équipé. Grande piscine mais un peu froide. Sauna et Hamman tout neufs. Le jacuzzi est nul par contre. Massages merveilleux. Bien situé juste en face du tramway.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dogan E. - E-Commerce Specialist op 30 mrt 2024
Cher Yves,Merci d'avoir été notre client et d'avoir publié votre belle note. Au plaisir de vous accueillir à nouveau à Eresin Hotels Topkapi.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Merima

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal ist sehr nett, freundlich, es ist sauber, die Atmosphäre ist auf große Niveau, das Essen ist großartig, alles ist extra. Wir kommen wieder!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 25 mrt 2024
Dear Merima,Thank you for taking the time to share your review following your recent stay at Eresin Hotels Topkapi. We really enjoyed reading about your stay and all of the aspects of the hotel which you most enjoyed. Please allow me to take this opportunity to thank you for choosing to spend your time with us at Eresin Hotels Topkapi. It was our pleasure to have hosted you, and we hope very much to have the chance to welcome you back again in the future. Best regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Hawa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel with good location
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Osman BerkAsst.GM of Rooms op 23 feb 2024
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at the Eresin Hotels Topkapi. We are committed to making our guests stay with us a memorable one and we appreciate your feedback. We are delighted to hear that you had a positive experience at Eresin Hotels Topkapi and that you enjoyed the accessibility of our location. We would love to welcome you back in the nearest future.With Kind Regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Shereif

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice 👍
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Osman BerkAsst.GM of Rooms op 19 feb 2024
Dear Shereif Ismail,Thank you for being our guest and for posting your great rating. Look forward to welcoming you back at Eresin Hotels Topkapi.Kind regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

6/10 – Redelijk

Ling Ling

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is close to the tram stop so that’s convenience. The room we had on the fifth floor is quite dated and tired, duvet a bit small for a double bed. But since we’re there only for a short stay, we didn’t bother to request for a change. Staff service is good though!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Osman BerkAsst.GM of Rooms op 19 feb 2024
Dear Ling Ling,We are very happy you chose Eresin Hotels Topkapi for your stay in . We are delighted to hear that you enjoyed our service and that you were happy with the bed. Our team would like to express our gratitude for your positive comments and we would love to have the chance to welcome you back in the nearest future.With Best Regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Osman BerkAsst.GM of Rooms op 31 jan 2024
Dear Mohammed Alaboodi,Thank you for sharing your comments regarding your stay at our hotel. As Eresin Hotels Topkapi family, we are very happy to see that your stay met your expectations and that you had a good time. We hope to welcome you again in our hotel as soon as possible. Regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

6/10 – Redelijk

Alla

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 31 jan 2024
Dear Valued Guest,On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience Best Regards, Osman BerkAsst.GM Of Rooms

8/10 – Goed

Emin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otoparka para alınması böyle bir tesise yakışmadı ilk defa şahit olduk
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 16 jan 2024
Değerli misafirimiz,Eresin Hotels Topkapi'de konaklamanız ve deneyiminizle ilgili nazik değerlendirmenizi bizimle paylaşmak için zaman ayırmanıza teşekkür ederiz.Otopark ücretlenlendirilmesi her otele göre farklılık gösterebiliyor. Ücretli /ücretsiz olma durumu otellerin işletme kararlarına göre farklılık gösteriyor.Bir çok otelin otoparkı ücretlidir. Ücret alınmayan işletmelerde bir hayli fazla. Buna rağmen samimi yorumunuz ve verdiğiniz güzel puan için ayrıca sizlere teşekkür ederiz.İleride sizleri tekrar ağırlayabilmeyi umuyoruz.Saygılarımızla,

10/10 – Uitstekend

YASMINA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le personnel est tres professionnels
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Osman BerkAsst.GM of Rooms op 8 jan 2024
Dear Valued GuestThank you for sharing your comments regarding your stay at our hotel. As Eresin Hotels Topkapi family, we are very happy to see that your stay met your expectations and that you had a good time. We hope to welcome you again in our hotel as soon as possible. Warm Regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

8/10 – Goed

Sameh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 20 dec 2023
Dear SHAKHLOOL Sameh,Thank you for being our guest and for posting your great rating. Look forward to welcoming you back at Eresin Hotels Topkapi.Kind regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Thanks cicik and Saban
It was a Great stay Cicik the lady at reception was so helpful Saban from the welcoming stafg made it a pleasure staying at hotel . Thank you guys I'll see yous in my next trip am sure
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 14 dec 2023
Dear Mohammed Alsalti,First and foremost we would like to thank you for choosing Eresin Hotels Topkapi for your stay. We are very glad to receive your compliments about your stay and our reception. Once again, thank you for your excellent review and we look forward to welcoming you again soon at Eresin Hotels Topkapi.With Best Regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

2/10 – Ontzettend slecht

AMANJ

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is not good and not clean and also is very old. It definitely is not five star even not three star. This is my opinion but I have a lot of experience about the hotel is not clean and also my bath. Water doesn’t go through properly I give zero thank you.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 14 dec 2023
Dear AMANJ MOHAMMADThank you for sharing your note and for your stay at Eresin Hotels Topkapi. Your comments will be shared with our team to ensure similar incidents could be avoided in the future. We look forward for your return. Yours sincerely, Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Mohammed

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 15 dec 2023
DearMohammed Alkaram,We would like to express our sincere thanks for choosing our hotel for your stay, and we want you to know that the time you have taken to share your accommodation experience is extremely valuable for us. We are happy to learn that your stay was comfortable and enjoyable. We hope to welcome you again soon. Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Maram

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 13 dec 2023
Dear Maram Basir,Let us thank you for staying with us at Eresin Hotels Topkapi. We appreciate your kind comments regarding your stay and we would like to thank you for your valuable time taken to share your experiences. It will be our pleasure to welcome you again in our premises during a future trip to .Kind regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

8/10 – Goed

mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 11 dec 2023
Dear Mohammed Alsalti,Let us thank you for staying with us at Eresin Hotels Topkapi. We appreciate your kind comments regarding your stay and we would like to thank you for your valuable time taken to share your experiences. It will be our pleasure to welcome you again in our premises during a future trip to .Kind regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Lawrence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel. Silvern, the hotel host did a great job.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Osman BerkAsst.GM of Rooms op 24 nov 2023
Dear Lawrence Kagan,Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased you had a good stay and enjoyed our amazing location. We have a great team on site who love assisting each and every one of our guests. We hope to welcome you back very soon as we loved having you stay with us. Best regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Sara

6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 23 nov 2023
Dear Mohammed Haji Hassan Ali,Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased you had a good stay and enjoyed our amazing location. We have a great team on site who love assisting each and every one of our guests. We hope to welcome you back very soon as we loved having you stay with us. Best regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Lawrence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Osman Berk Asst.GM of Rooms op 20 nov 2023
Dear Kagan Lawrence Martin,Thank you for this awesome review! We are really happy that all was great during your stay and our colleagues will be looking forward to welcome you back soon at Eresin Hotels Topkapi. Warm regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
Very friendly stuff
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van osman berk op 17 nov 2023
Dear Mustafa Afifi,Thank you for being our guest and for posting your great rating. Look forward to welcoming you back at Eresin Hotels Topkapi.Kind regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

2/10 – Ontzettend slecht

Brahim

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van osman berk op 16 nov 2023
Dear Brahim Ouhbi,We thank you for taking the time to tell us about your experience at Eresin Hotels Topkapi. We are sorry to know that your stay with us was under your expectations. Your valuable feedback as this helps us understand areas of possible improvement.I would be happy for you to contact me regarding the details. We hope that you visit us again in near future and give us the opportunity to provide you with exceptional service that we commit to deliver. Kind regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Osman BerkAsst.GM of Rooms op 13 nov 2023
Dear Ibrahim Hussian,Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased you had a good stay and enjoyed our amazing location. We have a great team on site who love assisting each and every one of our guests. We hope to welcome you back very soon as we loved having you stay with us. Best regards,Osman BerkAsst.GM of Rooms

6/10 – Redelijk

Kamal

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van osman berk op 10 nov 2023
Dear Kamal Benjelloun,We thank you for taking the time to tell us about your experience at Eresin Hotels Topkapi. We are sorry to know that your stay with us was under your expectations. Your valuable feedback as this helps us understand areas of possible improvement. We hope that you visit us again in near future and give us the opportunity to provide you with exceptional service that we commit to deliver. Kind regards, Osman BerkAsst.GM of Rooms

4/10 – Matig

Gülbahar

2 nachten verbleven in oktober 2023