Familiekamer | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi

Beoordelingen van Hatay Hotel Istanbul - Boutique Class

3 out of 5
Hatay Hotel Istanbul - Boutique Class
Nöbethane Cad., Serdar Sokak. No: 3, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 62 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen fijn hotel. Hygiene was ver te zoeken en de WiFi was slecht.!
7 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van müdür op 5 mrt 2018
please share your name and when you will be able to contact you: We will try to be more careful about HIGEN Thank you for your alerts: HOTEL AUTHORITY

4/10 – Matig

Sandra, J

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Standaard hotel centrale ligging
Hotel ligt heel centraal. Loopafstand van alle bezienswaardigheden. Echter hotel heeft een enorme opknapbeurt nodig. Voor een paar dagen is het oké. Dan ga je toch alleen maar om te slapen. Wij waren er voor 8 dagen en dan kan je beter een ander hotel kiezen. Personeel wel erg behulpzaam. Ontbijt is simpel. Wij waren met 5 personen en hadden een family room. Die was erg klein. Absoluut noet geschikt voor 5 personen! De 2 persoonskamers zagen er beter uit.

6/10 – Redelijk

PERLA

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Four nights in Istanbul
My stay in Hatay Hotel was okay, location is good, all walking distance to most attractions and transportation. The manager Cetin, was very friendly and helpful, he allowed me to store my big luggage while I went south for a few days. However, my room was sooo tiny, I had to rearrange the bed so I could have more space for moving in the room, lest I hit my head on the TV. The bathroom was small, and showering would wet the entire floor, as there was no shower enclosure. The heating was difficult to adjust, though. The door knob was also hard to manipulate in order to lock the room from outside. The fingers could get squeezed between the door jamb and knob. Breakfast was light and simple. Altogether friendly staff in the hotel. Thanks, Cetin.
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van çetin op 20 nov 2022
thank you, see you again, take care

8/10 – Goed

Tawfiq

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bassem

Reisde met familie
9 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Sulin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war total dreckig, Schimmel war an den Wänden. Die Decken waren mit gelben Flecken. Es wurde nie richtig sauber gemacht von der Putzkraft. Die Lage war sehr gut. Man konnte vieles zu Fuß erreichen. Der Herr an der Rezeption war sehr freundlich und zuvorkommend. Alles in einem würde ich das Hotel aus hygienischen Gründen nicht empfehlen. Zentral ist es auf jeden Fall, aber bei mir zählt die Hygiene mehr.
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van . op 12 jun 2022
hello again, thank you for warning us about hygiene.If you had told me while you were staying at the hotel, I would have tried to help you right away.We will be much more careful from now on.We hope to see you again in our hotel.

8/10 – Goed

Ahmed

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van müdür op 17 sep 2021
thank you very much see you again

8/10 – Goed

Emilie

3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van müdür op 17 sep 2021
thank you very much see you again

4/10 – Matig

Recai

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kötü bir geceleme oldu.Herşey çok kötü Hotel dökülüyor
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van müdür op 9 sep 2021
günaydın öncelikle buradayken söyleseydiniz daha çok yardımcı olmak için elimden geleni yapardık ama 1 gece kalma ile yenilenmiş odalarımızı ,belki o an promlem olmuştur onun içinde özür dileriz.

4/10 – Matig

Matin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van müdür op 17 sep 2021
thank you very much see you again

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not book
Worse ever just got back to my country and doctor chocked over my kids infections... the refuend was denied.
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van müdür op 31 aug 2021
Thanks for your crıtıcs. We are tryıng to be better.We are sorry. Hope to see you agaın.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
good
6 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van müdür op 3 aug 2021
Good morning, THANK YOU SO MUCH FOR YOUR COMMENT AND INTEREST. SEE YOU SOON

4/10 – Matig

Salih

2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van müdür op 29 jan 2021
merhaba yorum ve uyarılarınız için teşekkür ederiz daha iyi olmak için gereken yapılacaktır,görüşmek üzere

10/10 – Uitstekend

Metin

2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van müdür op 6 okt 2020
çok teşekkür ederiz metin bey en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere selamlar.

8/10 – Goed

AmmarDogar, Pakistan /lahore

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is at a very good location the shops, the tram, metro all are near The hotel itself is neat, the staff is helpful and nice But the rooms are small, the washrooms very small
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van ÇETİN op 2 okt 2020
WE THANK YOU FOR YOUR INTEREST.SEE YOU AGAIN

10/10 – Uitstekend

Svetlana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
В шаговой доступности все!
Прекрасное расположение ко многим достопримечательностям, все в шаговой доступности, или трамвай. В отеле приветливый и вежливый персонал. Нормальный завтрак. Хороший, свежий ремонт, мы так попали, отдыхали в начале февраля. Людей было мало, что очень порадовало, заселили раньше и выезд никто не подгонял. Если вернёмся в Стамбул, то точно в Hatay. Вокруг масса магазинов и общепитов, выбирать вам. Спасибо огромное за гостеприимство!
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van ÇETİN HATAY HOTEL op 14 feb 2020
СПАСИБО ВАМ ОЧЕНЬ ВИДЕТЬ

8/10 – Goed

EHSAN

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worthy
Very good location, basic services, very helpful staff, worthy staying with resonable price
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van HATAY HOTEL op 9 jan 2020
THANK YOU VERY MUCH TO ME AGAIN

10/10 – Uitstekend

Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très satisfait
Localisation très centrale ... à 30 secondes du Marmaray !! Hôtel dans une ptite ruelle , donc un peu à l’abri des bruits de la ville . Service très disponible et petit déjeuner turc ok
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van HATAY HOTEL op 7 dec 2019
Merci beaucoup de vous revoir

10/10 – Uitstekend

Alen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Graet hosts, perfect location, everything great. I will be back again and book Hatay Hotel. Special thanks to all staff. Breakfast also very good
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van HATAY HOTEL op 21 nov 2019
thank you very much see you soon

10/10 – Uitstekend

Aida

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van ÇETİN FAKİROĞLU op 21 nov 2019
thank you very much see you soon

10/10 – Uitstekend

Allison

4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Salih

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van müdür op 29 okt 2019
Thank you very much .for your offer and be believe we can cooperate together for best future business .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint hotel
Fint hotel til en god pris. Morgenmaden var fin, dog var der en grim lugt på toilettet (muligvis grundet fugt). Ellers super venligt og hjælpsomt personlige i receptionen.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HATAY HOTEL op 24 okt 2019
MEGET TAK, VI SKAL GØRE HUMID LUGT SÅ HIDT SOM VI VENTER ASAP. OK TEŞEKKÜRLER NEM KOKUSUNU EN KISA SÜREDE YAPTIRICAZ EN YAKIN ZAMANDA YİNE BEKLERİZ

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly staff!
Very friendly staff, we've really enjoyed our stay there and would stay again next time.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van hatay hotel op 19 okt 2019
Thanks for your comments and we would be happy to see you again in the future.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Personnel très accueillant et à l'écoute, niveau propreté c'est pas au top, draps taché et grosses taches de moisissures dans la douche pour notre chambre.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van MÜDÜR op 12 okt 2019
THANKS SEE YOU AGAN

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van ÇETİN FAKİROĞLU op 2 okt 2019
THANK YOU SO MUCH شكرا جزيلا MERCI BEAUCOUP

8/10 – Goed

Anika

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Super Anbindung!
Die Matratzen waren völlig durchgesifft:( Aber der Service war super, das Frühstück gut und das Hotel mitten im Geschehen.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van çetin op 2 okt 2019
Vielen Dank, Sie wiederzusehen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van müdür op 19 sep 2019
thanks see you

8/10 – Goed

Saiid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and small
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van çetin fakroğlu op 19 sep 2019
THANK YOU SEE YOU .

10/10 – Uitstekend

ziad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay worth of money
An interesting stay wide clean rooms with good breakfast near city center
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HATAY HOTEL op 31 aug 2019
Dear Ziad, Thank you so very much for taking the time to review Hatay Hotel. It was such a pleasure to have you staying with us and I am thrilled that you enjoyed the hotels services and facilities as well as departed with fond memories of your time here. We very much look forward to welcoming you back to your new Istanbul home in the near future and would like to thank you most sincerely for your support and choosing to stay with us. Best Regards

6/10 – Redelijk

Mohammed

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van manager op 12 aug 2019
hello thank you for your comment: but i would love to find out what our fault is for the next time.

10/10 – Uitstekend

Sina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reccomend It
A good humoured manager and good prices with a kingly breakfast.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 12 aug 2019
Thank you very much to see you again:

10/10 – Uitstekend

AHMET

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 2 aug 2019
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ EN YAKIN ZAMANDA GÖRÜŞMEK ÜZERE .

8/10 – Goed

Gheorghe

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 13 jun 2019
THANK YOU SO MUCH. AGREE TO AGREE

8/10 – Goed

Abdellah

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A recommander.
Nous avons passé les 9 derniers jours du mois d'avril 2019 dans de bonnes conditions. La situation géographique nous a favorisés, par la proximité des moyens de transport (tram, métro et même le train ). Le petit déjeuner correct et le personnel serviable, avec une mention spéciale pour cetin, très aimable. Par contre,un seul petit bémol, le nettoyage devrait être amélioré. D'une manière générale, je recommande vivement.
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 13 jun 2019
MERCI DE RENCONTRER NOTRE CONSEIL SUR MON EDICEM. ÇETİN

8/10 – Goed

Tutunea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thank you !!
6 nachten verbleven in december 2018
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 8 mei 2019
Thank you very much to discuss again:

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel accueillant, très propre, Personnel très sympa. Petit déjeuner fort .
6 nachten verbleven in december 2018
Reactie van müdür op 5 jan 2019
hello how are you, thank you very much for comment, be confident in allaha to discuss again

8/10 – Goed

Garry

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old but Clan and Comfortable with Friendly staff.
We stayed at this hotel 4 years ago and the downturn in the tourism economy has had an effect. The hotel lacks mod cons but is clean and comfortable and the owners are so lovely and helpful. The location couldn't,t be better with close proximity to restaurants and bars, and all the major attractions are within walking distance or not more than 2 tram stops if you prefer to ride. There is a tram stop within 150m and travelling by tram is easy and cheap. You can catch a tram easily to many of the lesser known attractions such as the Dolmabahçe Palace, Taksim Square, the Galata Tower, the İstiklal Caddesi Tram, the university, the old city walls etc.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van müdür op 10 okt 2018
HELLO THANK YOU FOR YOUR PRIORITY AGAIN: I THANK YOU FOR INTERPRETATION WHERE YOU WANT TO SEE AGAIN .

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Two days around istanbul and the hotel has l really a good location and easy to find and the reception is friendly and helpful . I recommend this hotel if you are just using for A good sleep
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van müdür op 7 okt 2018
Dear All , Thanks For your message and recommendation and hopefully we wıll see agaıne ın our hotel ( Hatay Hotel ) ın Istanbul wıth full enjoyments . Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esperienza positiva
Situato in zona strategica,a due passi da sulthanamet e dal ponte galata.colazione a buffet.la stanza non era molto grande,ma comunque dotata di tutti i comfort.personale simpatico, gentile e molto disponibile.hanno rifatto la camera e cambiato gli asciugamani tutti i giorni.
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 17 aug 2018
Thank you very much for your interest to discuss with you the closest time soon

2/10 – Ontzettend slecht

ka, dortmund

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolute Katastrophe Finger weg
Dieses Hotel geht absolut nicht, überall dreckig die Bettlaken sind fast grau, es waren Haare im bett und leere schampoflaschen auf dem Fensterbank und es hat nach Urin gestunken deswegen bin ich auch abgehauen ist kaum auszuhalten. So ein schlimmes Hotel hab ich noch gar nicht gesehen Wo ich gesagt hätte das die Bettlaken dreckig sind hat er mir andere Bettlaken in die Hand gedrückt und ist gegangen die aber auch fast grau waren..... Der mollige an der Info ist auch besonderes unfreundlich
15 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 1 aug 2018
HELLO ! Sıe kamen ın meınem hotel und klagen sıch darüber, dass Sıe enttaüscht worden ıst, Es ıst beı uns NIE so etwas geschehen (Harngeruch usw), obwohl Probleme mıt Haar stattfınden könnten. Um etwas zu kontrolıeren und zu korrıgıeren, müssen wır UNBEDINGT Ihr Namen und Termın wann Sıe Zeıt verbracht haben genau kennen, so auch Ihr Zımmernummer. Sonst konnen wır leıder nıchts korrıgıeren und unser Dıenst verbessern. Wır warten auf Ihre baldıge Antwort und bıtten Sıe um Entschuldıgungen . Mıt bestem Grüss Cetın Fakıroğlu

10/10 – Uitstekend

Yanis, Alger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Localisation parfaite et très bon personnels
L'hôtel se situe tout près de stations de tramway, de bus et de train souterrain (marmaray). beaucoup de lieux historiques et monuments à visiter sont proches de l'hôtel et même pour y aller la balade est très agréable (10-15min). Pleins de commerces à proximités comme des petits alimentation général, des boutiques souvenirs, des restaurants et des cafés. Le personnel très accueillant et au petit soin, je suis très satisfait de mon séjour de 6 nuits dans cet hôtel. Je le recommande vivement.
6 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 30 jul 2018
BEAUCOUP ACCUSÉ DEMANDE DE COMMENTAIRE: CETIN FAKİROĞLU: HATAY HOTEL

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes Personal, sehr hilfsbereit. Zimmer sind nicht die besten aber vollkommen ausreichend für die Übernachtung
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 7 jul 2018
REFURKTION FÜR SICH SELBST WIEDER WARTEN

4/10 – Matig

Ashleigh, London

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good location, very average hotel
The hotel is in a prime spot. It is easy walking distance to all the main attractions. It took less than 10 minutes to walk to the Blue Mosque and about 10 minutes to the spice market. The hotel itself is very average. It is looking quite run down, wall paper peeling off and fading. The Wi-fi was very slow. The staff were very friendly and the included breakfast was fairly decent.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 21 apr 2018
hello, thank you for staying at our hotel. we want to see you again with careful attention to your warnings. SEE YOU AGAIN

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Excellent location. Good breakfast.
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 14 apr 2018
thanks for your message .see you again ın our hotel and you will get transport from hotel to airport free next tıme . please send your full name . with our regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
No-frills budget option in central location, good connection to public transport; very friendly staff; decent selection of local foods as breakfast buffet, seen worse in higher rated hotel; room and facilities outdated with some visible wear & tear; cleanliness acceptable.
6 nachten verbleven in december 2017
Reactie van çetin op 5 jan 2018
Thank you for your comments. we are trying to change our old favorites. The refurbishment process has begun. Thank you for your suggestions

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Para pensarlo
Lo bueno: la atención y la ubicación, muy cerca del puerto, del metro y de sulyanhamet. Puedes ir caminando a las atracciones. Lo malo: habitación muy ruidosa. Se escuchaba hasta el agua que corría por las cañerías y, de hecho, había dos goteras en la habitación del agua de los caños. Las cortinas black out no cumplían su función y entraba toda la luz, algo incómodo si quieres dormir. 30 euros como oferta me pareció muy caro. Por ese precio hay hotelitos mucho mejores.
Reactie van müdür op 6 jan 2018
I will tease you for your warnings. The corrections will be fast, we wish you good days.

8/10 – Goed

John C, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good.value.in.great.location.
Excellent.location.in.old.quarters.Great.price.Friendly.service.
Reactie van müdür op 8 mei 2019
Thank you very much to discuss again:

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk lokation!
Lækkert 5 dages ophold på Hatay Hotel, som har en super lokation i forhold til hotellets pris og Istanbuls størrelse! Utrolig behjælpeligt personale og en god morgenmadsbuffet.
Reactie van çetin fakiroğlu Manager op 8 mei 2019
Thank you very much to discuss again: