Lobby

Beoordelingen van Hotel Kadiköy Kervansaray

2 out of 5
Hotel Kadiköy Kervansaray
Rihtim Caddesi Recaizade Sokak No:27, Kadiköy, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 51 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

jan, istanbul

Positief: Personeel en service
eenvoudig hotel op prima locatie
Het hotel ligt dicht bij de opstapplaats van de boot waarmee je in 20 minuten de Bosporus oversteekt. De prijs van hotel een de accommodatie was een goede verhouding. Kamer werd dagelijks schoongemaakt.

2/10 – Ontzettend slecht

MUSTAFA

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pislik içinde
Temizlik çok kötü berbat bir otel her yer pislik içinde kokudan pis ve yırtık çarşaf paslı havlular kötü kokan temizlenmemiş küvet son derece kötü bir oda ve otel
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van MURAT AKŞAHİN op 21 sep 2020
Öncelikle saygılarımızı sunarız.Daha önce 5 kez daha kalmıştınız.Son gelişinizdeki ödemeyle ilgili çirkin davranışınıza karşılık oteli yalan ve iftirayla kötülemeyi size yakıştıramadık.Memnun değilseniz neden tekrar tercih ettiniz?Halbuki bir güleryüzünüzle olayı unutabilirdik. Her şeye rağmen sizi tekrar kazanmak isteriz.Her zaman bekleriz.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guzel bir konaklama
her sey gayet iyiydi. Murat abi de ozellikle her konuda yardimciydi.
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van MURAT AKŞAHİN op 17 aug 2020
Çok teşekkür eder tekrar görüşmek üzere hoşçakalın

10/10 – Uitstekend

ismail

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van MURAT AKŞAHİN op 11 jul 2020
İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.SİZLERİ TEKRAR AĞIRLAMAK ÜZERE HOŞÇAKALIN.

10/10 – Uitstekend

Ferhat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çok iyi
Otel personeli hizmet konusunda çok iyi. Otel kahvaltısı çok mükemmel. Odalar küçük ama rahat
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Murat Akşahin op 24 mrt 2020
İlginiz için teşekkürler.Sizi ağırlamak bizi mutlu etti.

10/10 – Uitstekend

Yeliz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükenmel
Cok güzel bi konaklama geçirdim tüm çalışanlar güler yüzlü saygılı artik ilk tercih edeceğim otelerden birisi
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van serkan op 15 mrt 2020
çok teşekkür ederiz yeliz hanım saygılarımızla iyi günler dileriz

6/10 – Redelijk

Mimsin, Frankfurt

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Sehr zentral gelegen. Gutes Preis-/ Leistungsverhältnis. Nicht gut war, das im nicht Raucherzimmer geraucht wurde, bzw. habe ich Raucherzimmer erhalten statt nicht Raucherzimmer.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van serkan op 16 mrt 2020
Görüşleriniz bizim için değerlidir oda seçimi yaparken sigara içilmez oda tercihi yapılması rica ederiz tekrar teşekkürler iyi günler dileriz.

8/10 – Goed

chieko

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
コスパ良し
ロケーションが最高でした。 空港バスや市バスの発着所や船着場、繁華街も直ぐで、周りには小さな食堂やマーケットもあり便利です。 ただ、この周辺に限った事ではありませんが、道が悪いので、スーツケースを転がすのはスムーズにはいきません。 建物が古めかしいのは否めませんが、このロケーションでこの価格なら私はいいと思います。 レセプションも気さくで感じの良い方でした。
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Murat Akşahin op 29 feb 2020
thanks for your visit.See you

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van serkan op 5 mrt 2020
görüşleriniz bizim için değerlidir kendimizi sizin gibi bizde daha iyi olmak adına geliştireceğiz saygılarımızla teşekkür ederiz

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van SERKAN op 18 feb 2020
Your Satisfaction Your Valuable Feedback is valuable to us, We wish you a nice day to meet again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
we loved it. Internet connection was kind of week..
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van SERKAN op 18 feb 2020
Your Satisfaction Your Valuable Feedback is valuable to us, We wish you a nice day to meet again

6/10 – Redelijk

Rafael

Zakenreiziger
Iptal
Hava limanı kapandı. Ulaşamadık hotele.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Murat Bey op 24 jan 2020
Merhabalar.Sağlık olsun.Başka zamana inşallah sizleri ağırlamak isteriz.Hoşçakalın.

10/10 – Uitstekend

Barbaros

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fiyat merkeze yakınlık ve ilgi olarak memnun oldum..
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Murat bey op 24 jan 2020
Sizleri ağırlamak güzeldi.Yorumlarınız için teşekkürler.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Murat Bey op 10 dec 2019
thanks

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Murat Bey op 28 okt 2019
Thanks for your interest.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tavsiye etmem
temizlik çok kötüydü, otel çok eskiydi tavsiye etmiyorum.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Otel yönetimi op 19 okt 2019
İlginiz için teşekkürler.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uygun fiyata kalınabilecek yer.
Problemsiz bir konaklama oldu.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Otel yöneticisi op 2 okt 2019
ilginiz için teşekkürler.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
İlk ulaştığımızda oda temizlenmemişti, bildirince çok temiz çarşaflar ile değiştirdiler banyonun duvarlarının boyası değişmeli ve halılar kaldırılırsa daha hijyenik görünür. Konumu çok güzel.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van otel yönetimi op 19 sep 2019
ilginiz için teşekkürler.

6/10 – Redelijk

Murat

Negatief: Netheid
Vasat
Odalar yeterince temiz değildi.. örtülerde kan lekesi vardı.. güzel olan tarafı kahve ve su ikramı vardı ve havlular temiz, vücûd ve şampuan mevcuttu.. lokasyon gayet güzel bir yerde..
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van OTEL YÖNETİMİ op 15 sep 2019
öncelikle ilginiz için teşekkürler.Örtülerdeki leke maalesef yemek ve kahve lekesidir.Bazı müşterilerimiz maalesef örtünün üzerinde yemek yedikleri için.!! bu durumlar oluşmaktadır.Görevliler uyarılacaktır.Saygılarımla..

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Murat Bey op 9 aug 2019
thanks.teşekkürler

6/10 – Redelijk

Khanim

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van MURAT BEY op 28 jul 2019
Kıymetli yorumlarınız için teşekkürler.

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van serkan op 25 jul 2019
teşekkürler Mustafa bey tekrar görüşmek üzere sağlıcakla kalın..

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Wir haben das Zimmer mit 4 Personen belegt. Etwas klein mit 4 Personen aber ok. Personal sehr nett und hilfsbereit. Aber die Sauberkeit war nicht ok. Alte Matratzen. Für den Preis in dieser Lage sehr gut.
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van MURAT AKŞAHİN op 1 jul 2019
merci beaucoup pour vos pensées.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal war sehr Hilfsbereit und sehr freundlich.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Serkan Doğan op 23 jun 2019
thanks.

2/10 – Ontzettend slecht

default

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
it was the worst dirtiest hotel ever. And they charged my credit card even though already paid in the Hotel. And it is allowed to smoke in the rooms so disgusting it smells so bad and we found dirty bedsheets with hair and other things. And no one speaks English at the reception
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel manager op 13 jun 2019
Über die Kommentare die sie über unser Hotel angegeben haben hat uns ein bisschen mitgenommen Wenn sie jedoch kommentare abgeben dan bitte auch welche die der realitat entsprechen, und nicht solche die einfach nur unser hotel beschuldigt und die menschen falsch beeinflusst. wir haben ıhre rezervasyon angenommen und auch das geld für die rezervasyon. wir haben nur einmal eine abbuchug gemacht das 2. mal wurde die abbuchung nicht getatigt so wie sie es andeuten.sie haben auch noch ohne 1 nacht zu bezahlen das hotel verlassen wir bitten sie solche unnötige kommentare die menschen unötig beeinflussen sein zu lassen. wir hoffen sie nochmals zu heissen. mit freundlichen grüben.. The comments you give about our hotel has taken us a bit however if you make comments,please also those which correspond to the rality and not those that just accuses our hotel and the people influenced wrong we accepted your rezervasyon we only once a charge made the 2 nd time the charge was not made as you suggest you also have not pay 1 night and leave the hotel. we kindly ask you to make such unnecessary comments to let people influence you. we hope to welcome you again in our hotel yours sincerely.

10/10 – Uitstekend

K

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Okay.
The staff is very kind and helpful. Location is very good, close to the metro station and ferry. Easy access to restaurants, shops and clubs.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Hotel manager op 13 jun 2019
Thank you for staying with us. Your feedback is important to us!

2/10 – Ontzettend slecht

Zhazira

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Весь номер был грязным все провоняло сигоретами было противно спать
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Murat Akşahin op 12 feb 2019
Room was nice.комната была хорошая.Thanks.Spasibo..

4/10 – Matig

Nedim Emir

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Murat Akşahin op 7 feb 2019
İlginiz için teşekkürler.Tekrar görüşmek dileğiyle..

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
İdare eder
İdare eder
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Murat Akşahin op 5 feb 2019
ilginiz için teşekkürler.Tekrar görüşmek dileğiyle.

8/10 – Goed

ÖZKAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İyiydi
Benim için iyi bir gezi ve istirat oldu.Arkadaşlara tavsiye ederim
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Murat Akşahin op 5 feb 2019
İlginiz için teşekkürler.Tekrar görüşmek dileğiyle..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Günübirlikler için iyi
Oda eh işte temiz ama eksiklik çok
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Murat Akşahin op 26 jan 2019
İlginiz için teşekkürler.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiç tavsiye etmem
Otel dökülüyor
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Hotel manager op 21 nov 2018
Yorumunuz için teşekkürler.Memnuniyetsizliklerinizi çıkışta bizede bildirseydiniz.Daha yapıcı olurdunuz.Başka bir zaman sizleri tekrar ağırlamak isteriz.Saygılarımızla..

10/10 – Uitstekend

Minttu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Murat Akşahin op 8 okt 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Özlem

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Murat Akşahin op 10 okt 2018
Misafirliğiniz için teşekkürler.Tekrar görüşmek dileğiyle..

10/10 – Uitstekend

baris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Murat Akşahin op 12 apr 2018
thanks.

4/10 – Matig

Eric

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sunkhotell
Sunkhotell med väldigt sliten inredning. Och priset via Hotels.com är rena rånet.
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
average hotel. problems with hot water. but very nice staff.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Merih

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Merkezi, uygun,
2 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

fouad, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An excellent hote.
This is a good hotel together with the excellent management of Mr. Murad and his colleagues, it made may stay in Istanbul a very enjoyable experience. I will not hesitate to occupy same hotel for future visits to Istanbul. having said that, room must be provided with a small refrigerator and bathrooms should be overhauled.

8/10 – Goed

maalfrid, Oslo

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Juleferie 2014/2015
Vi hadde stille rom mot bakgård,og vi sov godt.Desverre var det litt vanskelig å ordne ting med hotellet fordi de ansatte ikke snakket engelsk eller tysk.endel småting må forbedres!Det var ikke proppene til vasken og badekaret. Vi syntes 4Evar for dyrt for frokosten.

10/10 – Uitstekend

rauf, Azerbaijan, Baku

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doktora galmisdik
Biz Oteldan cox raziyiq. Burda her sey iyidi. İNSALLAH galacak vakitlarda da biz burda qalmaq istardik. Sagolun

6/10 – Redelijk

David, NYC

Positief: Netheid
Good bed and shower, spend time exploring
Pros: Great location near the ferry and Kadikoy markets. Safe neighborhood, about 10m walk to destinations. Hotel room/bed was acceptable for the price. Cons: a bit run down, smokey hallways, and 20 year old 13" TV. If you don't plan on spending much time in the room, you'll be fine staying here.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good location, nice staff
This hotel is only a few minute away from the ferry and bus terminals. If you are travelling to S.G. Airport from here, the shuttle bus leaves from the bus terminal nearby. It's very convenient. The room is very basic but spacious. The staff at the hotel are polite and helpful. There are a lot of interesting things to see in Kadiköy and the hotel is located only a few minutes away from everything.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Useful location, subpar facilities.
I stayed here for one night before catching the bus for an early morning departure from Sabiha Gocken airport. For this, the location can't be beat. The neighborhood itself seemed interesting as well, and I may end up back there to explore a bit more next time I'm in Istanbul. However, the hotel is old and the bathroom a bit dirty, and the room just felt generally a bit worn down. Staff were nice, though.

8/10 – Goed

YM, TAiwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通位置方便,樓下有商店,雖然小但是有個小電梯
交通位置方便,樓下有商店,雖然小但是有個小電梯 離巴士站很近 附近很熱鬧

8/10 – Goed

Михаил, СПб

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rather nice Hotel with very convenient placement
Obviously good point: very close to subway and ferry stations; Negative point: service staff have very low level of english, so it's hard to communicate, especially by phone

10/10 – Uitstekend

まりー, 川崎

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サービスは良い!
英語はまあまあ通じた。車での送迎や親切にミニバスの手配までしてくれた。ただ部屋は、広かったけど、タバコ臭かった。

10/10 – Uitstekend

DEHUNOL, FRANCE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service impeccable, accueil chaleureux
L'accueil est impeccable, la propreté des chambres aussi:le service du personnel est trop bien,l'emplacement est juste.

8/10 – Goed

Fatih, Stockholm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell som ligger centralt
Hotellet var riktigt bra för dem som ska vara på Asiatiska sidan. Nära till Fenerbahce arenan och båtar, bussar. Man var alltid varmt bemöt när man kom.