Exterieur

Beoordelingen van Istanbul Marriott Hotel Sisli

5 out of 5
Istanbul Marriott Hotel Sisli
Abide-i Hurriyet Caddesi No: 142, Sisli, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 306 van 514 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 129 van 514 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 514 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 514 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 514 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sheetell

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Taher

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was geweldig, er wordt echt voor je gezorgd!
6 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Taner, Vlaardingen

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht services en vis kamer en personeel helemaal niks geen vriendelijk
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Rima

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
safe and clean
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mert Ceylan op 9 apr 2024
Dear Rima,Thank you for choosing our property. We are so glad to welcome you at our hotel.We hope to see you again with our family to create unforgettable memories.Warm Regards,Mert CeylanGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Kamal

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Need to work on ac
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Selma Karagedik op 15 mrt 2024
Dear Mr. Kamal,Thank you for your feedback, we will inform related departments about the issueWe look forward to welcoming you back in the nearest futureRegards,

4/10 – Matig

AHMED

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The receptionist, named Kerem, was rude and unwelcoming. Furthermore, the condition of the property was subpar, with worn-off furniture. This experience does not justify a 5-star rating, and improvements could be made, possibly at a more reasonable price
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Selma Karagedik op 11 mrt 2024
Dear Mr. Ahmed,Thank you for your feedback. We will investigate the issue.I hope we will welcome you back in the nearest future.Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Selma Karagedik op 11 mrt 2024
Dear Mr. Ahmed,Hope to welcome you back in the nearest futureRegards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vista super
ottimo Hotel nel quartiere sisli. Vista spettacolare sulla città
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Selma Karagedik op 27 feb 2024
thank you so much for your great comment

10/10 – Uitstekend

Seyed Amirhossein

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Selma Karagedik op 27 feb 2024
thank you so much for staying with us

10/10 – Uitstekend

Abdul

Reisde met familie
Amazing
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for staying with us

10/10 – Uitstekend

Shahed

Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for staying with us

6/10 – Redelijk

Ayse

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for staying with us

2/10 – Ontzettend slecht

Çetin

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for staying with us

10/10 – Uitstekend

tannaz

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for staying with us

4/10 – Matig

Arsalan

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Marriot is a scam 5*
The staff here are just doing their job here. Nothing more or less. I was not treated with any different as a gold member of hotels.com and a gold elite member of Marriott. Like not even a welcome or drink of water at reception. Marriot is a scam 5* will never support them again and will revok my gold elite status with them. Hotels were old like they been washed repeatedly gif 10 years. Room service was lousy. Mattress was terrible. Etc.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
Thank you for your feedback. We will investigate the issue.I hope we will welcome you back in the nearest future.Regards,

10/10 – Uitstekend

Ayoola

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for staying with us

10/10 – Uitstekend

Babak

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for staying with us

10/10 – Uitstekend

James, Everett

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for staying with us

10/10 – Uitstekend

itai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was excellent, rooms were clean, breakfast was good. Overall great stay
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van selma karagedik op 28 mrt 2024
thank you so much for your great comments

10/10 – Uitstekend

Talal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were great. The facilities were excellent. At the guest information desk Boushra was most helpful with my mother and very friendly and insightful on where to go and get around in Istanbul. Ahmet who I met at the Starbucks and serving area was very attentive to my parents and overall the staff gave us an excellent impression and comfortable stay and showed us great use of the facilities of the Marriott. Hands down best hotel for the area.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Selma Karagedik op 28 mrt 2024
Dear Mr. Tala,Thank you for your feedback. We will investigate the issue.I hope we will welcome you back in the nearest future.Regards,

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice modern hotel, had a nice feel. Friendly service, and breakfast buffet was very nice.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Michael, Columbus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient and excellent staff service.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Kimiya

6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jongtae

5 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

R

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Eyad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
All thing good
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Siavash

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a 5 star for sure, rooms are very small for the price they charge . great view but windows extremely dirty, breakfast and coffee in lobby are expensive and not worth it .
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Siavash

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Definitely not a 5 star It is a good 3 star. Breakfast expensive, not worth it , ordered in lobby 2 americano coffee with milk , not only they charge $5 for coffee, milk is extra $2.50 to put it in your coffee, not seen this anywhere and I travel a lot . Rooms are small, windows very dirty, blocks the great views. It is located at the top of street not so desirable area.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Paramjot

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Mohammad Saied

Negatief: Personeel en service
Room was not getting cleaned in time , limited transportation and inconvenient
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Hare

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable and great service!
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Valeria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anil and Aysegul were great at serving us at breakfast and in the executive lounge. We loved the amenities of the hotel. 32nd floor view was outstanding. Lobby is gorgeous with back seating area. A really great experience. Thanks so much!!
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Team op 14 jul 2023
Dear Valeria,Warmest greetings from Istanbul!Thank you very much for taking your valuable time to write your sincere and motivating comments.I am truly glad that our services and colleagues met your expectations. It is very rewarding that our efforts have been recognized and appreciated. Looking forward to seeing you with us again in the near future. Best Regards,Guest Relations Team

8/10 – Goed

SEYDA MARIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
was a nice decent hotel
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Firas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Suzanne

5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Cagatay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmeli yaşamak
Otele girişimle başladı herşey. Reservasyonum var dediğimde evet, sizi biz ücretsiz suite aktardık demeleri ile mutlu oldum. Karşılamadan, temizliğe, kahvaltıya ve yemeğe hersey cok iyiydi. Yemekte ufak bir problem yaşadım ve yemek ücretini almayacaklarıni ifade ettiler. Bundan sonraki yeni adresim bu otel olacak. Kesinlikle müşteri memnuniyetine dayalı.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Gwendoline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
worth every cent. The front desk lady that checked us in was extremely helpful and nice.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations Team op 16 mrt 2023
Dear Gwendoline,Thank you for your evaluation and your kind comments. We are glad that you have enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you with us again. Sincerely,Guest Relations Team

10/10 – Uitstekend

Fabio

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Sergejs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

pinar

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Müge A. Front Office Manager op 23 feb 2023
Thank you for your evaluation.

6/10 – Redelijk

a

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Müge A. Front Office Manager op 18 feb 2023
Dear Marriott guest,Thank you for your evaluation.Looking forward to seeing you with us again. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Relations Team op 4 feb 2023
Dear Anonymous,Thank you very much for your time to evaluate your recent stay.We are glad that you have enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you with us again. Kind Regards,Guest Relations Team

8/10 – Goed

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Müge A. Front Office Manager op 12 dec 2022
Thank you for your evaluation.

10/10 – Uitstekend

kwangsoo

2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Müge A. Front Office Manager op 5 dec 2022
Thank you for your evaluation.

10/10 – Uitstekend

rashid

5 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Müge A. Front Office Manager op 28 nov 2022
Thank you for your evaluation.

10/10 – Uitstekend

ALEKSEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Müge A. Front Office Manager op 21 nov 2022
Thank you for your evaluation.We hope to welcome you again.Sincerely,

8/10 – Goed

Michael, Lancaster

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient for all needs, shopping, dining transport. Efficient and friendly staff.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Müge A. Front Office Manager op 28 okt 2022
Thank you for your review.

10/10 – Uitstekend

Sabina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is perfect
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Müge A. Front Office Manager op 16 okt 2022
Thank you for your evaluation and motivating feedback.