Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 60 van 304 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
60
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 304 beoordelingen" "
8 - Goed
112
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 304 beoordelingen" "
6 - Redelijk
73
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 304 beoordelingen" "
4 - Matig
31
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 304 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
28
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
5,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Yassine
28 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yassine
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 30 jun 2023
Thanks for your feedback.
8/10 – Goed
Semra
15 mrt 2022
Semra
4 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
hamid
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
10 jan 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
primaaa👍
hamid
5 nachten verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 mei 2019
Positief: Personeel en service
personeel erg vriendelijk. Ligging ook prima en goed te bereiken met metro/tram. Helaas was het zwembad dicht ivm het seizoen. Gaat pas per o1 juni open, wij waren er tm 20 mei... ook kluis op kamer was kapot, maar bij receptie kregen we een andere kluis dus prima opgelost.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Martin, Alphen ad Rijn
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We really liked the hotel
Everything 100%
Very nice room, good breakfast and friendly staff
Martin
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Klas Hotel Team op 1 aug 2018
Dear Martin ,
Thanks for your kind review . That is a pleasure to host you during your stay in Istanbul .
Kindest regards,
8/10 – Goed
Not Provided
8 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice and comfortable
Very nice management..helpful and very freindly
Not Provided
8/10 – Goed
Karin en Emma, Enschede
6 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor de tweede keer in dit hotel, zegt genoeg.
Net en prachtig, centraal gelegen hotel.
Voor ons de tweede keer, en mocht het ooit weer voorkomen dan ook nog een derde keer.
Alles in de oude stad op loopafstand.
Eventueel met het openbaar vervoer, wat prima geregeld is.
Karin en Emma
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Goede ligging aardig personeel mooie kamer
Goede douche ruimte
heerlijk dak terras
Klantvriendelijk
Hulpvaardig
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
FJA, Nederland
14 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor stedentrip, dichtbij ov
Prima hotel voor een stedenbezoek aan Istanbul. Goed uitgeruste kamer voor drie personen, twee voormalige kamers waarvan een ingericht als slaapkamer en een als living. Dubbele voorzieningen dus. Ideaal voor gezin met 1 of 2 kinderen. Openbaar vervoer (tram) voor belangrijkste attracties op paar minuten lopen. Connectie naar luchthaven IST via metro, ook op loopafstand.
FJA
8/10 – Goed
Jorger
30 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aanbevelingswaardig
Bij aankomst was er verwarring over de betaling. Dit was redelijk snel opgelost. Verder een fijn hotel in een goede buurt, dicht bij de belangrijkste bezienswaardigheden.
Jorger
8/10 – Goed
Pim, Utrecht, Netherlands
27 sep 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klas Hotel Istanbul
Kwalitatief goed hotel. Prima service van meestal engels talig sprekende receptionisten.
Dicht in de buurt van de Moskee Suleymaniye welke wellicht nog mooier is dan de Blauwe moskee!
Zwembad op het dak: koud water en vaak wat harde disco muziek. Wel heerlijk om even te zonnen op de zonne-bedden en gratis handdoeken.
Pim
8/10 – Goed
Thea, Hulst
30 nov 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel mooi gelegen in het oude centrum dicht bij tramhalte
Net hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers niet zeer ruim en behoorlijk warm, maar perfect om bij te komen naar dag rondslenteren in Istanbul. Hotel ligt in wijk met allemaal winkels en de grote bezienswaardigheden op 10 min tram afstand. Tramhalte slechts 5 minuten lopen en om de 10 minuten een tram met rechtstreekse verbinding naar blauwe moskee/hagia sophia en topkapi paleis.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Thea
10/10 – Uitstekend
MEHDI
Reisde met familie
17 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEHDI
3 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Lyes
20 nov 2023
Lyes
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Kadir
26 sep 2023
Hervorragend
Kadir
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sena Sağtan op 2 okt 2023
Dear Kadir,Thank you for the great review of our hotel!Your appreciation is invaluable to all our employees and always motivates us to provide better service.We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you to provide you the best Turkish hospitality here at Klas Hotel Istanbul.Best Regards,Guest RelationsSena SağtanBest Regards,
8/10 – Goed
Holger
15 jul 2023
Holger
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 24 jul 2023
What a lovely incentive feedback from you. As Klas Hotel we are all proud to hear and ofcourse would like to keep high everlasting. With your valuable feedback we are taking into consideration and sharing it with our responsible Departments. Thanks againg for allowing your time to add a review. Waiting you back soon,with Love!
2/10 – Ontzettend slecht
Lilian
Reisde met familie
15 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was bad!
A very very vad experience, the air conditioning wasn’t working. The pool wasn’t open and the staff couldn’t help us. We wanted to check out the same day but the hotel wouldn’t accept a refund.
Lilian
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 16 jun 2023
Dear Lilian,First of all, thank you for your comment. Firstly, our pool in our hotel is open for use. we only close on rainy days due to weather conditions. Secondly, there is an air conditioning failure in our hotel for the time being and our hotel is still dealing with this issue. And lastly, our staff show the necessary dedication by helping each guest in every way. Cancellation or refund policy in online sales belongs to the site you booked, not to our hotel.Thanks
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
14 jun 2023
Elizabeth
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van hotel managment op 6 jul 2023
Thanks for your feedback.
4/10 – Matig
Andrew
13 jun 2023
Andrew
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 15 jun 2023
Thanks you very much for fedback.
4/10 – Matig
Steven
Reisde met familie
12 jun 2023
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good & bad
Hotel is definitely not a Four star hotel.
Pleasantly surprised by the standard and cleanliness of the bedroom, although the A/C didn’t work.
Breakfast has to be one of the worst ever, swimming pool was closed and we were informed that it doesn’t open until 10.30am
When it did eventually open, it was dirty with bird droppings in and around the pool area, a bar area with almost nothing available! I contacted the hotel on 3 separate occasions to arrange taxi transfers to & from the airport without any response. Shocking customer service.
Steven
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 13 jun 2023
Dear Guest,We are sad to hear that you had a missing good service in our Hotel.We promise to be better in serving and hope to get a chance to make you forget that.We are looking forward to seeing you again.
4/10 – Matig
HAFID
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jan 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien
HAFID
Reactie van hotel managment op 7 jan 2023
Dear Guest , Thank you for your stay with us , appriciate being constructive in your comment we took carefully note of all and next visit you will find them not repeating. Hope to host you again. Sincerely Zuhal
8/10 – Goed
Sylwia
5 dec 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel
Nice hotel, only 10min walking from the Blue Mosk
Beautiful and clean the only thing i was disappointed was that we received a twin room not a double as i booked.
Apart of this highly recommended
Sylwia
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van sales manager op 22 dec 2022
Dear guest,Thank you for your nice comments and we would like to welcome you again.Sincerely Zuhal
6/10 – Redelijk
Adel
Reisde met familie
30 aug 2022
Adel
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Alma
Reisde met familie
26 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Lage, aber ....
Das Personal war sehr hilfsberelt, die Lage des Hotels ist sehr gut, die Sauberkeit der Zimmer müsste verbessert werden, leider entsorgen Gäste ihren Müll vor der Zimmertüre, im Stiegenhaus oder im Lift, somit liegt im ganzen Hotel Müll herum
Alma
6 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Heikki
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Small rooms at floor 1A
Floor 1A roomhight was way too low for tall(184cm) man. In the shower I had to bend get lower to wash my hair. Room was very small but for 4 nights it was okay.
Heikki
4 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
said
26 jun 2022
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
said
6 nachten verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À fuir!!!
Hôtel à fuir !!!!!! Pas du tout un hôtel 4 étoiles , il ne mérite à peine 1 ou 2 étoiles. Chambre trop sombre très très très petite. Lit collé au mur et pieds sous la fenêtre si vous êtes grand de taille ca va être problèmatique.
Niveau propreté médiocre; odeur bizarre dans la chambre et couloir. Lit pas confortable. Et cerise sur le gateau personnel désagréable et un petit-déjeuner dans un sous sol sombre.
Heureusement que les agents Hotels.com ont procédé au relogement et ont été là pour améliorer le séjour.
Changement d'hôtel et tout est beaucoup mieux.
Conclusion, Klas hôtel pas classe du tout, à fuir!!!
Merci hotels.com pour votre écoute et votre aide.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Mounir
Zakenreiziger
9 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mounir
6 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Marko
Zakenreiziger
17 mei 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No water, room floor and corridor very unclean
Marko
2 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Özlem
19 apr 2022
Özlem
4 nachten verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Chadia
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 aug 2021
C'est un établissement qui merite un rafraîchissement mais aussi des renovations car je pense que dans les chambres il y a eu des antécédents infiltrations d'eau personnellement je l'ai réservé parce que il y a la piscine mais je déconseille fortement piscine grosssss soucis de propreté, et troppppppp petite
Le petite déjeuner est un revoir
Décevant
Chadia
11 nachten verbleven in augustus 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Ayad
Reisde met familie
19 aug 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Les chambres ne sont pas comme sur les photos.
Ayad
8 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
KHECHFE
30 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KHECHFE
6 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Faridun
12 jun 2021
Faridun
7 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Klas Hotel op 12 jun 2021
Dear Guest
Thanks for coment
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing was excelent except the internet it was poor and unstable
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Klas Hotel Team op 9 jun 2021
Dear Guest,
Your comments are important to us, we will try to improve
4/10 – Matig
Saida
Reisde met een groep
19 apr 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saida
5 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Klas Hotel Team op 20 apr 2021
Dear Guest,
We apologize for any inconvenience you have experienced in your accommodation. We strive to do better for you.
2/10 – Ontzettend slecht
Mahamat
Reisde met familie
8 apr 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mahamat
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Klas Hotel Team op 13 apr 2021
ok
10/10 – Uitstekend
Magomed
Reisde met een groep
2 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magomed
7 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Klas Hotel Team op 3 apr 2021
thank you
10/10 – Uitstekend
Nabil
11 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nabil
15 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Klas Hotel Team op 11 dec 2020
Dear Nabil ,
Thank you for choosing us for accommodation. We are also happy that you left our hotel happy and had a nice time. We hope to see you again.
Best Regard
8/10 – Goed
Karwan
Reisde met familie
26 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Staff very friendly and good location .
Karwan
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Klas Hotel Team op 27 okt 2020
Dear Guest,
Your feedback is important to us. Thank you for choosing us to stay.
See you again.
Best Regard
8/10 – Goed
Mahmud
Zakenreiziger
21 okt 2020
Positief: Netheid
Mahmud
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Klas Hotel Team op 25 okt 2020
Dear Guest,
Your comments are important to us. Thank you for staying with us. See you again.
Best Regard
2/10 – Ontzettend slecht
Osama
13 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t book during Covid
Klas hotel was closed for Covid. There selling the rooms and placing us in the hotel next door which doesn’t have the same facilities or quality of what I booked.
When I requested a refund it was refused and it is still ongoing.
Osama
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Klas Hotel Team op 2 sep 2020
Dear Misaafir,
When you came to the hotel, we explained the situation to you and showed you where you will stay and you accepted it. We apologize for this inconvenience. We will show the necessary importance in your next stay.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked this hotel because I wanted to be close to the VAC. I was looking for a hotel with a pool and more importantly parking as finding a parking spot in Istanbul is challenging. I arrived at the hotel and was told by the staff that there is no parking in this hotel and the pool is closed for the season. They agreed they've made false advertisements on Expedia but that is how they run their business and that seemed to be normal to them. I should mention that the staff were friendly and respectful, but the building was not as good as they advertised it. Especially, the bathroom was brutally small and dirty. Their breakfast was not good at all and they only offered cheap basic items (fruit, boiled egg).
This hotel is located in a decent spot in Istanbul, but for the price they ask you can find better options.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Klas Hotel Team op 3 dec 2019
Dear Guest , Thank you for your stay with us , appriciate being constructive in your comment we took carefully note of all and next visit you wil find them not repearing. Hope to host you again. Best Regard
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Klas hotel team op 3 dec 2019
Dear Guest , Thank you for your stay with us , appriciate being constructive in your comment we took carefully note of all and next visit you wil find them not repearing. Hope to host you again. Best Regard
2/10 – Ontzettend slecht
Dr
Zakenreiziger, Reisde met familie
22 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My phone got stollen from the lobby they dont have a working safe in the room place is really noisy room service wasnt available
Dr
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Klas Hotel Team op 29 okt 2019
Dear Guest , Thank you for your stay with us , appriciate being constructive in your comment we took carefully note of all and next visit you wil find them not repearing. Hope to host you again. Best Regard
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 okt 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Klas Hotel Team op 6 okt 2019
Dear Guest ,
We are very glad that you had a wonderful experience during your stay in our hotel ,hope to see you and host you again .
Best Regard
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is very central and generally is very good value for a city centre hotel. It is shy of 4 star quality but only just. The hotel fixtures and furniture are is some aspects a little tired
Overall we booked a deluxe room which had lots of space and we got a free balcony upgrade as the deluxe room was not available on our first night which was 1 of 4 nights.
I would probably pay a little more than £70 per night incl breakfast next time for just the bit of extra quality but in summary we were happy with what we got for what we paid.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Klas hotel team op 6 okt 2019
Dear Guest ,
Thank you for your stay with us , appriciate being constructive in your comment we took carefully note of all and next visit you wil find them not repearing. Hope to host you again.
Best Regard