Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Letter Hotel

Letter Hotel
Istiklal Caddesi Imam Adnan Sokak No:20, Taksim /Beyoglu, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 228 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

HEIDI

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was vuil . Geen minibar of waterkoker op de kamer. Airco was stuk met als gevolg heel warm op de kamer. Geen venster die open kon. Badkamer niet proper. Duezelfde avond zijn we nog een ander hotel gaan zoeken. We hebben betaald voor een week en er niet kunnen blijven.
6 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf in dat hotel heb ik als prettig ervaren. Vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik moest 3x achterna vragen voor me handdoek, die ik laatste dag nog steeds niet kreeg, ook me kamer werd niet schoongemaakt. Onvriendelijke personeel Gewoon een dikke NUL
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Nancy, belgie

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel zeer centraal gelegen bij grote winkelstraat
Voor mij was dit hotel zeer basic,maar gezien de prijs is dit ook zeer mormaal. Er is dan ook zoveel te zien en te doen in Istanbul dat je toch de ganse dag zich buiten bevind. En als ik in een propere kamer kan slapen en douchen is dit voor mij meer dan voldoende. Die luxe hoeft voor mij niet. Gebruik dit geld dan wel om te shoppen wat je er in overvloed kan doen.

10/10 – Uitstekend

basem

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Letter Hotel Team op 29 dec 2023
Thank you, Sir! See you again! We will wait you

10/10 – Uitstekend

Hend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van LETTER HOTEL op 31 aug 2023
Thank you very much

2/10 – Ontzettend slecht

Nurtekin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rezalet
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Letter hotel op 12 mei 2023
Merhaba, sahte rezervasyon yapmazsınız bir daha. Teşekkürler

6/10 – Redelijk

Genevieve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice a bit dated bathroom is too small the tap is broken , the fridge door is broken. family very nice too many steps to climb get to the hotel..
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van LETTER HOTEL op 5 jun 2023
Thank You SIr

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Rated good for the price
Room 101 is windowless and is dark Toilet needs repairs and stop water leaking from the bath area floor znd the leaks from the bottom of the commed. Front office receptionist are excellent and very prompt in providing any assistance at zny time
6 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Omar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
The hotel is good in general. But the area is too noisy during the night
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

MoedMahdi

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
Thanks

8/10 – Goed

Nicolas

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

Dilsan

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr abgekommen, das Badezimmer total voll mit Kalk überall über die Wände braucht man garnicht reden! Toilette war noch mit Stuhlgang streifen! Rezeption und das Housekeeping total unfreundlich.
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmad

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Bilel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van reception op 12 jun 2022
Thank you, Sir!

6/10 – Redelijk

Hicham

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van reception op 22 mei 2022
THANKS, WE HOPE SEE YOU AGAIN.

6/10 – Redelijk

Milena

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location no service
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van reception op 2 mrt 2022
When you did stay in our hotels ? And what was problem?

6/10 – Redelijk

Soudabeh

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Helpful staff, noisy street.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van LETTER HOTEL op 8 jan 2022
THANK YOU FOR CHOOSING US, THE PROBLEMS YOU HAVE STATED ARE NOT ABOUT US. SEE YOU AGAIN. THANKS

4/10 – Matig

Ibrahim

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Letter hotel op 17 nov 2021
Konaklama yapmadığınız halde niye böyle değerlendirme yaptınız merak ettik. Teşekkürler

8/10 – Goed

enes

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Letter hotel op 4 okt 2021
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Yeniden görüşmek üzere.

10/10 – Uitstekend

SHAHED

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van FERHAT op 3 sep 2021
TEŞEKKÜRLER, YİNE BEKLERİZ.

2/10 – Ontzettend slecht

Mazen

12 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

Hamza

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van FERHAT op 1 sep 2021
TESEKKÜRLER

10/10 – Uitstekend

Fatih

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Herşey için teşekkürler, otel ister temizlik, ister olanaklarıyla fiyatının hakkını veriyor. Kahvaltı gayet güzel, temizlik gün aşırı yapılıyor,
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van LETTER HOTEL op 13 jun 2021
Teşekkürler güzel yorumunuz için. tekrar görüşmek üzere,.

10/10 – Uitstekend

Muhammad imran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van LETTER HOTEL op 6 apr 2021
THANKS, WE HOPE SEE YOU AGAIN.

10/10 – Uitstekend

Erol

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van LETTER HOTEL op 20 mrt 2021
TESEKKURLER.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As it was mentioned and publicized that breakfast is included which was no breakfast at all , than the cleanliness far behind of expectations, since we are having pandemic all over , for sure much more work is required to keep this Letter hotel clean
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Forough

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van ASAD HUSEYNOV op 16 nov 2020
THANKS DEAR !

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very poor hotel
Hotel was under restruction, there was not any windows in the room. There was not any minibar or kettle. The room was so damper. The bed was broken and entirely uncomfortable. There was not any elevator and breakfast saloon was closed. Location of hotel is very good.
1 nacht verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Frühstück wird auf einem Tablet serviert. Laute gegend und die Zimmer sind sehr hellhörig
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Konumu çok güzel fiyata göre iyi
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

Soufiane

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Ufuk

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Konum olarak çok güzel bir otel fiyatına göre ideal.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
Thanks

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien, solo para mejorar el olor a cigarrillo se ingresa a la habitacion. deben mejorar eso de ahi todo perfecto personal amable y lugar muy centrico
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

Marinov, Bruxelles

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible, pendant 1 semaine j'ai pas su dormir, "ils ont nettoyer seulement 2x" la chambre, quartier dangereux et très bruyant la nuit. "Déjeuner"dégueulasse. Prêt de la place taksim. Déconseillé vraiment.
7 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Aykut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

A satisfactory stay
The staff on reception helped me to take my luggages to my room as the hotel don’t have lift. Strong wifi, excellent location as it is in the market area. Easy access to public transportation. When I reached there, I was informed that there is no water in the washroom. I got it back around midnight. There was no coffee/tea maker. Moreover, the refrigerator was empty. As I got the hotel at a discounted rate quoted in Hotels.com, few things were missing even though mentioned in my deal. The hotel compromised with the goods/services to be provided to me, even though mentioned in my reservation.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
Thanks

10/10 – Uitstekend

FIRAT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Özellikle otel çalışanları çok yardımsever ve samimiydiler. Otel konum olarak istiklal caddesinin içinde sayılır, metro ulaşımı çok yakın ve kolay.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
TEŞEKKÜRLER

10/10 – Uitstekend

Derek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay in Istanbul
Staff were very helpful and friendly
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van LETTER HOTEL op 22 sep 2022
Thanks

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Haci

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for money, comfy spacious rooms. Dont take lower floors as a noisy bar just below it.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Masoud op 30 dec 2019
Thanks dear we hope to see you agaın.

6/10 – Redelijk

Nazanin

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel is very well located, in Istiklal street, it takes less than 10 minutes to walk to taqsim but nightclubs and people out there disturb you if you want to sleep before 4-5 at night. it feels like there is no wall between the room and the street, you will hear everything. the bedding was pretty dirty. the breakfast was totally okay. but you get what you pay for. so it was totally okay for the money.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Masoud op 28 dec 2019
Thanks, dear, we hope to see you agaın.

10/10 – Uitstekend

Muhammed Furkan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
La limpieza fatal en general, aspecto normal con las habitaciones. Un poco tirando a casa de los locos Adams 😁😁😁
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Ezgi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019