Queen Suite Sea View Room | Kameruitzicht

Beoordelingen van Manesol Old City Bosphorus

Manesol Old City Bosphorus
Sirkeci Hobyar Mah Mimar Kemalettin Cad, No 2 Fatih, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 90 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 222 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ronald, lommel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterende lokatie

2/10 – Ontzettend slecht

Oktay

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

husamettin

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ontbijt was super, locatie was lekker centraal, kamers waren erg klein en zaten in het bijgebouw.
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

sule

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig uitzicht, centraal gelegen!
Wij zijn vaak in Istanbul, elke keer een ander hotel maar deze is een blijvertje :) Zeer vriendelijk personeel. Adembenemend uitzicht. Makkelijk bereikbaar omdat het centraal ligt. Zeker een aanrader...

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VERY COLD!
The hotel was VERY COLD! The heating broke and I was told by locals that a lot of people complain about this every time. Very bad situation considering the freezing snow outside.

4/10 – Matig

S, Eindhoven

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verbouwing en te oude hotel
Het hotel lijkt op de foto's heel modern en netjes. De telefoonnummer die in de bevestiging staat is een andere nummer van een ander locatie in Karakoy. Hotel zit constant vol met andere vluchtelingen wat geen fijn geen geeft. Vlak naast het hotel dikke verbouwing wat al 6 uur 's ochtends begon. Heel veel dingen kapot in de kamer zoals pasje die niet werkt om energie te krijgen. etc.. etc.. etc...

4/10 – Matig

Ugur, 's-Hertogenbosch

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Onaardige receptioniste, gehorige kamers...
All employees behind the desk were unkind , they do try to be nice but it's just that it needs . I specifically asked for a quiet room and I still have not gotten it. Our plane would leave a little later than the check out time , we have nicely asked if we could stay a few hours longer. They indicated that this was not possible while the other guy ( Adnan ) indicated that this was possible , Adnan is a guy that just helps with the suitcases and he had not much to say . Adnan has done very well. Eyub was very unkind and not customer friendly, he 's the reason I would NOT want to go back again! Alle werknemers achter de receptie waren onaardig, zij proberen wel aardig te doen maar het is maar dat het moet. Ik heb expliciet gevraagd om een stille kamer en toch heb ik deze niet gekregen. Ons vliegtuig zou wat later vertrekken dan de uitchecktijd, we hebben netjes gevraagd of we een aantal uur langer zouden kunnen blijven. Zij gaven aan dat dit niet mogelijk was terwijl de andere jongen (Adnan) aangaf dat dit wel mogelijk was, Adnan is een jongen dat enkel met de koffers helpt en hij had niet veel te zeggen. Adnan heeft het uitstekend gedaan en zou enkel door hem misschien nog terug willen! Eyub in tegendeel heeft mij ERG teleurgesteld, hij is de reden dat ik ook weer niet terug zou willen!

2/10 – Ontzettend slecht

najvan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The properties was awful. Not clean there were smell. In breakfast the plate was dirty the food not fresh. The room was cold and too much sound from outside because the windows was not double. I am not recommending it at all.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Musa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Mitarbeiter sehr freundlich und zuvorkommend. Sehr gerne wieder.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van zafer op 4 mrt 2024
hellothank you very much

8/10 – Goed

Filis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage des Hotels ist perfekt. Öffentliche Verkehrsmittel direkt vor der Haustüre. Alles fußläufig zu erreichen. Wir buchen immer wieder hier. Kann ich nur empfehlen.
9 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Burhan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die optimale Lage für den Istanbulurlaub. Sofort vor dem Hotel ist die Straßenbahn, Regionalbahn etc., mit der man überall hinkommt. Gegenüber der Straße sind sofort die Schiffe zum rüberkommen. Alle Hotspots sind zügig zu erreichen.
5 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Farhad

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
I don't recommend staying at this hotel based on my recent experience: I originally booked for 7 nights but prior to going to the hotel I contacted Hotels.com and requested a change to 5 nights. I also called the hotel directly and talked to the reservation manager and he assured me that there would not be any problem and he could change the reservation. However, after I stayed and on my day of check out the resevation manager claimed that he should have received an email from Hotels.com. That was first time I heard that since when I had called him before arrival he never mentioned that. He basically lied to me and when I tried to explain to him that I had talked to him on the phone he became mean and disrespectful, dismissing me. I don't recommend staying at this hotel
7 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Khulud

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Khader

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Aydın Çiftsüren op 4 sep 2023
Hello dear our guest,Thank you for you'r lovely point. we vish see you here next stay

4/10 – Matig

tae youn

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kheda

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nadine

8/10 – Goed

Fadime

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Mitarbeiter waren freundlich und hilfsbereit...sehr schön zentral aber bishen laut Auto Hupen und das hipen von Schiffe konnten wir hören obwohl wir Nebengebäude waren da das Hotel aus zwei Gebäuden besteht...aber trotzdem bin ich sehr zufrieden was an Service und Sauberkeit angeht...kann ich nur empfehlen
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Nouhad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Samet

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Engy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel is excellent, overlooking the Bosphorus and close to the old city ,also has easy accessibility to public transport. The staff members were friendly and helped secure a taxi to the airport. The room was clean ,although sometimes there was an unpleasant odour(sewage smell ) from the bathroom. The overall stay was pleasing and would definitely stay in that hotel again
6 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren 3 nächte im 6 Stock mit eingeschränktem Meerblick....einfach Toll mitten im Sirkeci so ein Tollen Ausblick zu haben. Die Fenster sind Bodenbündig,deshalb ist der Ausblick nochmal schöner....auch aus dem Bett heraus. Nachts einfach Traumhaft.... Die Mitarbeiter sind sehr Professionell und Hilfsbereit....ja auch sehr Nett. Nochmals Danke.;) Frühstück war auch in Ordnung....

8/10 – Goed

Youcef

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fjoralb

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kosmische Tiere wie Käfer waren im Zimmer und Bad

10/10 – Uitstekend

Zainuddin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service. Will use this operator for next trip
3 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Estelle

5 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Oualid

6 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Erdinc

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Tamim, San Diego

Reisde met familie
My elderly parents have stayed in at least 10 different hotels during their visits to Istanbul. This has been their favorite hotel so far. They loved the location, and it was easy for them to walk around the block for food and shopping. They also enjoyed the city and sea views.
6 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Renate

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr empfehlenswert, Zimmer in die Seitengasse total ruhig. Alles Zufluss erreichbar.
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Berna

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage ist top und sehr nettes Personal
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Tarek

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Okan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'emplacement et le lieu est un points très important et hôtel au top
3 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

tariq

4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Hafez

4 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Memet

Positief: Netheid, personeel en service
12 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Abed elrahman

3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Ömür

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Det var hyggeligt og rent
6 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Nursena

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Abdellah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service people were very friendly and corporative But reception people were rude and not helpfull For example: I asked thr receptionist that the phone in my room is not working he just ignored me I called from my cellphone to the hotel i asked for towells but they dont understand what is the towells so they just ignored me.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Abed elrahman

3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Melisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Abed elrahman

8 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr Zentral aber sehr laut, Bett sehr hart, Kissen schrecklich, Ersatz Kissen Anfrage wurde abgelehnt, Zimmer nicht sauber, wir müssten fast jeden Tag nach Toilettenpapier fragen und selber abholen,Minibar war warm und leer. Schade
8 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
location is super breakfast not good when you lose your room door card you will pay ?!? this is first time in my life the hotel asked to pay for room door card !!
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Mirsad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
odličan Hotel
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Betül

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020