Standard Twin Room | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Nova Plaza Prime Hotel

5 out of 5
Nova Plaza Prime Hotel
Mahmutbey Mah., Tasocagi Yolu Cad. No:35 Bagcilar, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 161 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 164 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 447 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Anthon

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bloed en smeer en slecht onderhoud wc kapot
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van gre op 22 jan 2020
Dear Anthon, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn ISTANBUL AIRPORT. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely, Meltem Topçam Ateş Guest Relation Executive

8/10 – Goed

Koen, Den Bosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel dicht bij het vliegveld
Mooi hotel met goede faciliteiten. Er was een sauna aanwezig een gezellige bar en rondom het hotel was veel te doen, zoals een grote shopping mall.
Reactie van GRM op 19 dec 2018
Dear Guest, Thank you for the feedback on your stay at Holiday Inn Istanbul Airport. We are delighted to know that you had a memorable stay with us and are glad the facilities & services matched up to your expectation. We look forward to welcoming you on your next visit. Sincerely, Meltem Topçam Ateş Guest Relation Executive 02126041500-2500 m.ates@hiistanbulairport.com

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met helaas slechte wifi-verbinding
Goed hotel met lekker ontbijt. Aanrader voor zakenreis. Enige minpunt is de wifi verbinding die veel slechter is tegenwoordig.
Reactie van GRE op 26 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your valuable time to share your recent Holiday Inn Istanbul Airport experience with other travelers. It is great to hear that you had a pleasant stay and enjoyed our location and services. On behalf of the entire Holiday Inn Istanbul Airport team, I would like to thank you for choosing to stay at our hotel and we look forward to welcoming you once again in the soonest future. Sincerely, Meltem Topçam Ateş Guest Relation Executive

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doorsne hotel zonder identiteit en duur!!! Ontbijt
Ik zat er 3 dagen, het kwam nog een kennis ontbijten wat eigenlijk in de kamerprijzen inbegrepen is (is voor 2), dit werd vol berekend. Verder lijkt het wel een hotel voor Aziatische mensen. Al in al niet tevreden!
Reactie van GRM op 19 dec 2018
Dear GUEST, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn ISTANBUL AIRPORT. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future Sincerely, Meltem Topçam Ateş Guest Relation Executive 02126041500-2500 m.ates@hiistanbulairport.com

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van GRE op 26 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your valuable time to share your recent Holiday Inn Istanbul Airport experience with other travelers. It is great to hear that you had a pleasant stay and enjoyed our location and services. On behalf of the entire Holiday Inn Istanbul Airport team, I would like to thank you for choosing to stay at our hotel and we look forward to welcoming you once again in the soonest future. Sincerely, Meltem Topçam Ateş Guest Relation Executive

6/10 – Redelijk

Hakan

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Wir haben das Zimmer wechseln lassen wegen der hohen Luftfeuchtigkeit
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kellen adriana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Daiana

4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

gaith

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Osama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rayane, Taponas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je recommande cette hôtel , n’hésitez pas une seul seconde ! (La zone spa était fermer)
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Hassan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

FELIZA

5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect,the stay.the rooms,the breakfast.Hotel is bigger then the European ones.The rooms are pretty big and comfortable.The staff was excellent and the best thing was breakfast whic is has all the foods in it.Special thanks to Arzu Deniz because of interest with us
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Brahim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was nice.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Ali Osman

3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Salim

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

RAFAEL

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very shiity place. don't go there
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Seçkin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Moris

7 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Nadir

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Erkan

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

NEVFEL YILMAZ

1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Motasim, jeddah

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
-In the beginning all my information is available to Expedia, and among the options, I am a non-smoker, they gave me a smoking room, unfortunately, a smelly room and the smell of cigarettes filled the room. And when I told them to change it, they told me that there was no room, and after speaking to the manager, he said we will look for a suitable room for you. I hope that the picture mimics the reality, as we book through the website with pictures, and we live in rooms that are different from pictures. -The good thing about this hotel is that the mall is nearby.
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Noriyasu

4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Yunus Emre

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Metin

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Ravi

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Cagdas

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice indoor pool but out of service most of my stay and nice Turkish Spa
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

MICHELE

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dopo aver saldato il conto il primo giirno di arrivo ,prima di partire mi hanno chiesto un integrazione di 70 lire per via del cambio valuta cifra irrisoria e ma secobdo be nin dovuta.tutto per mia premura perche ho chiesto se avevo sospesi
10 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Huseyin

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Ok position The current evening food service is very basic and quite boring. Cafe style service.due to Covid.
5 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Zeynep nazan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klima sadece üflüyordu, yatak bazası kir içindeydi odadaki eşyalar oldukça eski bu yüzden kirliydi
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Huseyin Emin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Liu

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Azad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved everything around my stay at Elite world business hotel. Everyone was very nice, especially Gunes and Ozkan Yilmaz, who worked at the reception, I received so much help from them and they were always happy and smiling. They made thing so much easier for me. I would definitely come here again and recommend it to everyone.
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Alhami

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was the worst ever hotel i stayed in Bery old smelly dirty rooms nd rugs Never ever i will try it or advise anyone to go there
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Good hotel but beware
Good hotel , but air conditioner did not work. It was literally an oven
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Aynur, Leverkusen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herzlichen Dank an Mr. Serkan (Rezeption) für seinen großartigen Einsatz und Hilfe. Sehr freundlich, zuvorkommend und höflich gegenüber dem Kunden 👍 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Aynur, Leverkusen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herzlichen Dank an Mr. Serkan (Rezeption) für seinen großartigen Einsatz und Hilfe. Sehr freundlich, zuvorkommend und höflich gegenüber dem Kunden 👍 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
3 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Not Klean at all before much batter
6 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Vagap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Ahmed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Not a five star- barely a two star..
Very bad location, not accessible easily via taxi. Staff seem agitated all the time. I’ve asked the reception dude to send me a soft copy of my PCR test and he replied with “we are currently busy” while there was no one there to attend to. Food was sub average and cleanliness wasn’t their top priority. Broken plates and dirty ones stacked for breakfast service. Chefs were in a bad mood possibly because they had to be up too early. All in all, not fit for a 2 stars hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Stacy Alan

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good exoerience
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good experience
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Fatih

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021