Receptie

Beoordelingen van Orka Taksim Suites & Hotel

4 out of 5
Orka Taksim Suites & Hotel
Kuloglu Mahallesi Agahamami Cd No:18, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 186 van 619 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 226 van 619 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 619 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 44 van 619 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 64 van 619 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Atifa

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Ik raad het hotel niet! Ze veranderen badgoed niet, heel erg warme kamer, veel lawaai, geen airco, ontbijt moet je apart reserveren anders krijg je niet en in algemeen is niet een goede hotel wel sommige van personele zijn lief.
6 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Umit

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Öztürk Kani General Manager op 11 mrt 2020
Dear guest thank you very much prefer us and fedback. We're happy that you left happily. I wish to see you 🤗🤗

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Öztürk Kani general manager op 12 jan 2020
Dear guest I wish you'd written us the hardship you've been through or the shortcomings you've seen. Thank you for staying with us after all.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Öztürk Kani general manager op 21 nov 2019
Dear guest thank you very much prefer us feedback. Wishing to see us again as soon as possible.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Öztürk Kani general manager op 5 nov 2019
Dear guest I wish you'd written us the hardship you've been through or the shortcomings you've seen. Thank you for staying with us after all.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Öztürk Kani general manager op 5 jun 2019
Thank you very much prefer us and fedback. We hope to see you again as soon as possible.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Kwaliteit, netheid en voorzieningen hotel behoort volgens mij zeker niet tot 4 sterren.
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Öztürk Kani general manager op 12 mrt 2019
Thank you for your positive or negative comments. these comments show us our shortcomings.we are sorry for the problems. problems will be discussed and discussed with the problem people.the same problems will not be repeated. as soon as I see you again between us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij verbleven in een suite kamer. Tijdens boeken hadden we totaal andere kamer geboekt. Maar dat was de fout van Expedia die had Andere fotos dan op hun eigen site. Om het goed op te lossen hebben we een suite kamer gekregen. Erg vriendelijk. Meneer Huseyin en Mevrouw Mihriban hebben ons heel goed geholpen en alle personeel was erg vriendelijk. Ligging is ook prima 5 minuten lopen ben je bij metro station. Een aanrader als je vlakbij taksim meydani en istiklal caddesi wilt verblijven. Prijzen zijn ook prima!
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van öztürk kani genel müdür op 21 dec 2018
We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your time to write review. We hope to see you as soon as possible.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Öztürk Kani general manager op 17 dec 2018
We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your time to write review. We hope to see you as soon as possible.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rampzalig hotel!
Een schande... Water- en elektriciteitsproblemen waardoor je je na een vermoeiende dag niet kan wassen, niet naar toilet kan gaan, je GSM niet kan opladen,... Via Expedia lieten ze weten dat het hotel contact met ons zou opnemen, maar dat bleef steeds uit! Er kan bijgevolg gesteld worden dat de service in het hotel de wensen overlaat. Buiten deze problemen kan er nog meegedeeld worden dat het ontbijt niet te eten is: zure melk, cornflakes dat precies 5 dagen heeft opengestaan, thee dat niet te drinken is, brood dat steenhard is,... Tot slot komt de hotelkamer helemaal niet overeen met de foto’s: vocht in de badkamer, douchekop dat niet werkt, zetelbed waar de poten voortdurend onderuit schuiven, de vloer die omhoog komt, de rookmelder stuk en de hygiëne laat tevens de wensen over!
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van öztürk kani op 22 mei 2018
Thank you for your positive or negative comments. these comments show us our shortcomings.we are sorry for the problems. problems will be discussed and discussed with the problem people.the same problems will not be repeated. as soon as I see you again between us.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Het was heel moeilijk te vinden
Het hotel is heel moeilijk te vinden en het verdient niet 4,5 sterren, ontbijt was heel normaal en het kan veel beter
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van öztürk kani op 14 mei 2018
Thank you for your positive or negative comments. these comments show us our shortcomings.we are sorry for the problems. problems will be discussed and discussed with the problem people.the same problems will not be repeated. as soon as I see you again between us.

4/10 – Matig

niet belangerij

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spijt!
Waar zal ik beginnen.. personeel wat niet vakbekwaam is en geen idee wat ze aam het doen zijn. Hebben niks uitgelegd bij het inchecken. Kamers stinken naar sigarettengeur terwijl ik aangaf rookvrij. Weggestopt in een hoek waar er een of ander bak buiten stond die de hele nacht geluid maakt. Niet optreden tegen zeer luide andere hotelgasten (om 3u in de nacht). Eerste nacht bijna buiten gebleven omdat een entree dicht was en mij niet is verteld dat ik 2 blokjes om moest lopen om Binnen te komen. Telefonisch waren ze toen ook al niet te bereiken. Bij het uitchecken meneer bij de lobby lag te slapen op zn stoel en het duurde 10 minuten voor hij wakker werd. enig positief puntje? Het is in de buurt van de drukke taksim en istiklal. Verder spijt dat ik gewoon niet een tientje meer had betaald voor eem beter hotel.
6 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van öztürk kani genel müdür op 10 mrt 2018
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The most dirty and bad hotel
We booked for 3nights but we didnt stay 1 hour . Dirty shower dirty bed bad furniture
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van öztürk kani genel müdür op 2 jan 2018
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir!

10/10 – Uitstekend

ilyas, zele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Behulpzaam en vriendelijk personeel. Locatie is ook top!
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van öztürk kani genel müdür op 8 dec 2017
merhabalar...görüşleriniz bizin için önemlidir.en kısa zamanda sizleri aramızda tekrar görmek isteriz.

8/10 – Goed

Nihal, Rotterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging! Aardig personeel.Heel behulpzaam
Perfecte ligging. Netjes hotel, wel iets aan de gehorige kant qua kamers. Maar als je in Istanbul bent is dat niet zo erg. Je slaapt er alleen maar. Goed ontbijt, alleen wel iets meer variatie.
Reactie van öztürk kani general manager op 2 jul 2017
Thank you so much for short but powerful comments. We hope to see you back in the future home away home. Best regards.

4/10 – Matig

Murat, C

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vlakbij centrum Taksim en omstreken
Het enige positieve is de ligging van het hotel , vlakbij centrum,bars etc. Het hotel zelf voldoet aan alles behalve aan hoe het wordt gepresenteerd (o.a. via jullie).Dus erg misleidend.Gebreken aan de kamer die al op 1e dag kenbaar worden gemaakt is het op de dag van uitchecken nog niet gefixt.
Reactie van öztürk kani general manager op 29 jun 2017
Thank you so much for short but powerful comments. We hope to see you back in the future home away home. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top boetiek hotel met vriendelijke bediening en goede locatie!
Reactie van Öztürk Kani genel müdür op 16 aug 2017
Thank you so much for short but powerful comments. We hope to see you back in the future home away home. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Martijn, Poortugaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in a very nice part of Istanbul
Very nicely situated for our visit. Staff is friendly and breakfast was great.

10/10 – Uitstekend

suzy, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ontbijt. Nadat we na vertraging midden in de nacht aankwamen, kregen we een upgrade naar de junior suite, met dakterras, wat een hele fijne verrassing was. Het personeel hielp ons met vragen over de stad, het maken van reserveringen, en het wijzen van de weg. Gezellige locatie, tussen veel barren en restaurantjes. Aanrader!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op loopafstand van de winkelstraat
Prima hotel op loopafstand van de winkels en taksimplein.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel in centrum Istanbul
Heel aardig personeel en goede ligging. Hotelkamers zijn schoon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aardig personeel en goed gelegen
Aardig personeel, wat heel vriendelijk was en wou meewerken bij oplossen van kleine problemen.

8/10 – Goed

johanna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel nabij grote winkelstraat taksim
helaas konden we maar 2 nachten verblijven , zeer ruime kamer met zitgelegenheid , keukenblokje , groot balkon . alleen de ingang en ontbijtruimte waren wat minder !

2/10 – Ontzettend slecht

Vanmarcke tim, Belguim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valse documentatie bij booking
We had den booking gemaakt waar in stond room met kitchenet en aparte kamer +apart bed 1 person en wat kregen we een kamer in de kelder met een uitzicht tegen over een muur boven de keuken en de kamer ernaast warren ze volop aant werken er werd ons een Andere kamer aangeboden Maar deze was net dezelfde min klacht Volgt nog heb hier bewijzen van verzameld ze brewer den dat ze geen kamer hebben met kitchenet Maar ze waren aant Kuisen dus Ben gewoon deze kamer binned gewandeld en ze Haden deze wel

8/10 – Goed

Ozkan, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar is een beetje afgekegen
Goed hotel, leuke mensen, goed ontbijt. maar hotel is een beetje afgelegen in een smal straatje.

10/10 – Uitstekend

Jaap, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect place.
We had 4 rooms with 8 people. Spacious, clean, friendly staff , good breakfast and perfect location. A very big plus!

8/10 – Goed

Eva, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel in het levendige Taksim
Prima service, geen gebreken in hotel. Ontbijt stelt niet veel voor.

6/10 – Redelijk

yasmine, amsterdam

Negatief: Netheid, comfort kamer
Perfecte locatie dat wel, maar hotelkamer slecht
Hotel lag zeer centraal bij de taksim, Wij hadden voor 3 personen de Family suit, een tweepersoonsbed en een slaapbank echter was de matras van de slaapbank heel erg dun! Uit ervaring wisten we nou dat gaat um niet worden! Kregen we een vouwbed waarvan de matras ook dun was voor de prijs wat wij betaald hebben verwacht je niet zulke bedden! We dachten nou okee we maken er gewoon t beste van! De dekbed kreeg geen overtrek moesten we om vragen, hotelkamer was niet goed schoon en werd daarna ook elke x oppervlakkig schoongemaakt, er lag een tapijt bij de zitgedeelte in de kamer die rijp was om weg te doen! Smerig met allemaal vlekken! We waren met z'n drieën maar elke x moesten we vragen om een extra handdoek. Ontbijt was wel veel keuze, alleen de bediendes (niet allemaal!) namen soms je bord weg voor dat je überhaupt klaar was!

10/10 – Uitstekend

Andre van den Dungen, the Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel and excellent service too
When checking in I heard from the guy that I booked officially a room for 2 adults with a little child, but in my hotelbooking by hotels.com was written clearly that my son was 13. They gave us an upgrading to a bigger room without any extra charges, which I highly appreciated!! The room is very comfortable and spacious. Perfect beds, nice rainshower and cleaning room every day. Breakfast was very good, but be sure that you are there at least around 9am, then there is enough of all the foodstuff. When you come later some items can be finished. But there is then still more then enough other food to chose from. Restaurants are close by. Reception service is excellent. They immediately do what you ask for. Overall: a PERFECT HOTEL at a very reasonable rate!

8/10 – Goed

Seyedhossein

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
The breakfast have a lot of room to improve.
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

fatma gülsün

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

alaattin ogulcan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ani

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We paid for superior twin room with city or garden view and we got a room on the first floor with big wall in front of the windows and between the wall and window they had few pots of flowers (that was the garden??) It felt like we are in jail. Room smells .Smoking everywhere. Bathroom and Shower veri small. Beds not komftable at all.This is not 4 star hotel.I will not give tmem even 2
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Anat

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are very spacious and clean. What I liked less was that there was no selection at breakfast and the food was not tasty
4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Rabia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeg kan lide service i hotel

8/10 – Goed

Margit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Bassam

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ersoy

3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I'd stay again if I could get more comfortablecool
Pleasant welcome. Air vent in my room did a good job cooling the room, but it's placement skipped the bed leaving me waking up in a sweat on a hot summer night. Some mold growth in the shower that I think I'm reading to. Clean and modern rooms otherwise. Staff was cool when I interacted. Breakfast was excellent for a Turkish buffet, get you olive and cheese fix. Resident cat was qwerky and cute. Really cool location, in the maze of streets in this area.
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Muhammad Farhan Baig

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3/10 Not a good experience
Basic things were missing. No complementary water was in the room. Need to ask many times if anything / help required. Not gonna book again / going to recommend. Room was not fully ready for a new guest check in.
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Roger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Locations not same as mentioned on website
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Iman

Reisde met familie
Positief: Netheid
Its not worth the star they put
The hotel is smell not good and the bathroom and shower was very small when you take shower the floor get all wet ..and I booked 2room the other room the conditions not working and one of the window broken not close.
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Adam

9 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Mehmet can

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Shakhawath

Positief: Personeel en service, voorzieningen
5 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible....
WORST PLACE EVER!!! I have stayed in more than 100 places in the country and abroad so far, but I haven’t stayed in a place as bad as this hotel. It was such a dirty place that I even opened the door handle with a napkin. When we first entered the room there were mud stains on the ground. Bathroom was dirty too.. I don’t even want to mention to ridiculous breakfast. There was no privacy, we could even hear the notification sound of the guests in the next room. You can stay much better place for the same price..
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Khalil

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon rapport qualité/ prix
Un hôtel sympa, la chambre est grande et agréable . une bonne localisation pour le prix proposé . l'hôtel est bien. le service est très bien , la réceptionniste est très serviable;
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Trevor

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Broken leg on bed, single bed was like an uneven table. Pictures that showed up for our room while booking were not the pictures of our actual room. Just a smoky glass wall separating bed from shower/toilet. It is necessary to walk through shower water to reach toilet as the shower is the first contact when entering bathroom. Bathroom has common floor for shower/toilet. Sheets had some dirt on them, same as pillow cases, same as floor. Walls seem paper thin as you can hear people fart in next room. Hostess was as accommodating as possible but with no other rooms available there was not much we could do. They offered to move us to a different room the following day but we chose to lose our money for the next nights stay and go elsewhere. As a man, I could have tolerated it but it is not fit for a woman. Overpriced for what you get. 2 stars. (Standard double room).
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Hasan Turhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2021